logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Michal „M1chal“ Huska

BydlištěNitriansky kraj
Registracepřed 4.1 rok.
Poslední aktivitapřed 3.3 hod.
Komentářů u článků66
Pozitivních komentářů u článků29
Negativních komentářů u článků7

Posledních 50 komentářů

1
M1chal
30. 9. 2025, 11:26
Škoda Enyaq 85: Elektromobilem na dovolenou k moři? Vždyť už to dnes není žádná výzva

mi ani nehovor, to je NAOZAJ kurva problem, vzdy trpim ked nudzovo musim tankovat 95 :(

4
M1chal
29. 9. 2025, 14:21
Škoda Enyaq 85: Elektromobilem na dovolenou k moři? Vždyť už to dnes není žádná výzva

...no ja som prejazdil na mojom EV 2 roky dozadu cele chorvatsko, taliansko, spanielsko (po ceste samozrejme francuzov tiez) az po Formentera ostrov a nabijaciek je vsade na 3 prdele.
Vsetko s jednou nabijacou kartickou od mercedesu (takze som nepotvrdil ani mytus o potrebe 20 aplikacii na existenciu v EV svete :) )

0
M1chal
4. 9. 2025, 08:53
Alfa Romeo Junior Veloce: Konečně elektromobil po italsku

BYD je produkt, ktorý by som rozhodne neodporúčal nikomu, kto má rád autá a/alebo výrobky, z ktorých nekričí na diaľku, že sú to lacné plastové somariny, ako z aliexpressu.
Počas ciest za klientami na pyrenejskom polostrove som mal opakovane tú česť zažiť taxíky z flotily BYD a ostatných čínskych polotovarov.
Kvalita jazdy je...jedným slovom hrozná. Odladenie podvozka pre pasažiera (našťastie som to nikdy nešoféroval) je naozaj katastrofálne.
Vnímaná kvalita interiéru je lowcost.
Sú to zatiaľ bez výnimky (moje skúsenosti) bezpohlavné lacné spotrebiče.

0
M1chal
10. 7. 2025, 22:40
Škoda Superb L&K: Vrchol boleslavského potravního řetězce počtvrté

10tis podľa fotky. A áno, je to katastrofa. "Kvalita"

-2
M1chal
24. 4. 2025, 15:07
Nový Lexus ES prošel zásadní proměnou. Z usedlého sedanu se stal hypermoderní splývavou limuzínou

...to auto je všetko, len nie atraktívne. Pokrokové možno.

2
M1chal
15. 4. 2025, 13:33
Lancia Thema 3.0 CRD: Limuzína za pár korun

díky, to už je roky dozadu. som to kupoval ešte z ofiko dealerstva v 2014. Ako vravím, ľutujem, že som to po roku a pol predal.
pre mňa bolo rovnako prekvapivé, ako také staré primitívne železo z mercedesu dekádu späť dokázalo žehliť cesty na 20 palcoch. Tie bicolor, čo boli v teste som mal na zimu, tieto customy som objednával z US na leto, nech je to správny italoameričan :D

5
M1chal
13. 4. 2025, 08:49
Lancia Thema 3.0 CRD: Limuzína za pár korun

Darmo na to auto budú nadávať milovníci talianov aj amíkov. Pravda je taká, že lancia vybrúsila humpolácký chrysler 300 do dokonalosti a prémiovosti.
Jedna oprava pre redakciu: tu neslo o prerobenie interiéru predchádzajúceho ch300, ale aktuálneho/súdobého , ktorý sa inak prestal vyrábať až teraz nedávno.
Do dnešného dňa ľutujem, že som svoje pustil už pri 90tis km. Nič ma odvtedy tak nechytilo za srdce (a to mi v garáži parkovali a parkujú odvtedy vždy novinky od vrtule a posledné roky hviezdy)
Bol to unikát. Nepochopí nikto, len ten, čo ho vlastnil. Plavná retro limuzína.

0
M1chal
21. 3. 2025, 15:15
Lexus RX 450h+ Luxury: Pohoda a klid na prvním místě

Áno, stačí trošku rozmočený svah a to auto nevie s tým urobiť vôbec nič
Ja som s lexusom vydržal necelý rok a predal som to preč po 40tis km. Proste mi to auto nesadlo.

1
M1chal
21. 3. 2025, 09:14
Lexus RX 450h+ Luxury: Pohoda a klid na prvním místě

Mne príde naozaj zvláštne sa tešiť v teste z toho, že po 30tis km v interiéri nič nevrže a koža sa neodlupuje...v tejto cenovej kategórii je to očakávané a neakceptovateľné, ak by to bolo akokoľvek inak.
Minulé auto som predával s 222tis km a interiér bol, ako nový, súčasné mám rok a 62tis km a interiér takisto ako nový.
Čo by som ale určite v teste spomenul, aby nebolo všetko len ružové a krásne, je úplne katastrofálny pohon pseudo 4x4. Minulá generácia bola katastrofa a táto sa teda moc neposunula.

-1
M1chal
17. 2. 2025, 16:06
Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance: Svalovec moderní doby

v podstate jediný problém tohto auta je hrozná kvalita interiéru + teda tá hmotnosť (áno, viem, je tam baterka a elektromotor, ale stále - ako dokázali urobiť auto rovnako ťažké, ako o triedu väčší mastodont z vlastnej stajne, tomu je ťažko porozumieť )

1
M1chal
14. 1. 2025, 08:51
BMW X3 xDrive20d: Dost možná nejlepší středně velké SUV pro manažerské flotily

Bono, význam výrazu "špičková úroveň" sa meniť nemá. Ide mi o úroveň testu. Testeri by mali byť objektívni a nemať ružové okuliare len preto, že majú nové BMW v teste. Ja som bol zhrozený už v 5er a tu je to rovnaké. Potom si pozrieš všetky zahraničné médiá a kritizujú to rovnako , ako ja.
Čiže áno, dobre to jazdí. Ok.
Ale kvalita materiálov je proste hrôza a nehodná cenovky. Fakt to nie je špička v triede. Ani len priemer.

2
M1chal
13. 1. 2025, 17:15
BMW X3 xDrive20d: Dost možná nejlepší středně velké SUV pro manažerské flotily

"Materiály a zpracování jsou, podobně jako z venku, na velmi vysoké úrovni."

Tu by som sa možno pristavil. Interiér je práve naopak prehliadkou lowcostových plastov, rovnako ako v novej 5er a to zrovna na miestach, ktoré sú prvé na rane pri dotyku a očiach - dvere. Nehodnotím dizajn, to je vec subjektívna, ale zrovna použité materiály sú jedna veľká hrôza.
Nie som jediný, kto si to všimol, preto ma zarazila chvála na "špičkovú úroveň"

0
M1chal
16. 10. 2024, 11:02
Mazda CX-80: Největší diesel na našem trhu přichází v patřičně důstojném kabátě

máš pravdu, tiež som neporozumel tomu prirovnaniu ku kodiaqu, ale bral som to už ako lokálny folklór
čo sa dizajnu týka...mne je smutno z toho, že to, čo dostala ázia a amerika sa k nám nepodíva a máme túto rachitickú náhradu (mám na mysli cx80 vs cx90, kde to dizajnovo vyhráva na plnej čiare 90)

-1
M1chal
16. 10. 2024, 09:00
Mazda CX-80: Největší diesel na našem trhu přichází v patřičně důstojném kabátě

Zaujímavé to možno je, ale dizajnovo zvládnuté rozhodne nie. Neexistuje uhol, z ktorého by to auto nevyzeralo zle. Už prvý superb "jazvečík" to lepšie zvládol, ako táto "nádhera"

0
M1chal
3. 10. 2024, 13:29
5 důvodů, proč je (pro mě) Range Rover to nejlepší auto na světě

Do RR/LR pasce spadne väčšina len raz. A potom už nikdy viac.

0
M1chal
31. 8. 2024, 09:18
Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob

Ja viem. Ja som s tým sekol 10 rokov dozadu a nikdy viac

2
M1chal
31. 8. 2024, 08:44
Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob

...to je tak ,keď spadneš do korporátnej pasce :D Síce nič moc peniaze, ale aspoň si nemôžeš voziť prdel v tom, čo chceš. A to se vyplatí!

1
M1chal
19. 6. 2024, 09:00
Revoluce, která se nekonala

ja s tvojim názorom súhlasím na 100%
R classe bolo absolútne božie auto a kurva ťažko sa s ním lúčilo. Nadmieru komfortné a pohodlné auto, 4x4, variabilný interiér, v prípade potreby zvládlo aj bežný terén a kvôli aerodynamickej karosérii nežralo, ako prekopnuté. Po ňom som kúpil GLS a teda...nerovnalo sa to Rku ani omylom.

1
M1chal
14. 6. 2024, 14:49
Volkswagen Touareg R-Line V6 3.0 TDI 210 kW 4Motion: Prémiový pracant se skvělým podvozkem

Kolik znáte aut, které zvládnou odjet přes tisíc kilometrů na nádrž rychlým dálničním tempem, zároveň zvládnou i horší terén, odtáhnou podval s dalším Touaregem, a neztratí se ani při plnění rodinných povinností?

No povedal by som, že za tých 2.8 mega určite radšej 270kW pod kapotou GLE 450d. Pohodlnejšie, dynamickejšie, praktické rovnako.
Touareg dáva zmysel jedine ako základná verzia s cenou "od"

0
M1chal
30. 4. 2024, 09:36
Kia EV9 GT-Line: Elektromobil pro velkou rodinu

nie, že by to nejako menilo fakt, že ev9 je veľké rodinné auto, ale trošku reality by to chcelo
Ducato nie je užšie, ako ev9 ani omylom, občas ho používam a na rozdiel od kie má šírku cez dva metre bez spätných zrkadiel. Ani staré ducato z 90.rokov nie je užšie, ako tá kia ;)

je to proste veľké rodinné auto, nie malá fábia

0
M1chal
26. 4. 2024, 10:46
Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat

Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné hausnumera.
"Tieto hodnoty sú predbežné a vychádzajú z odhadov a výpočtov vykonaných spoločnosťou Volvo Cars pre plug-in hybridné Volvo XC90"
Táto poznámka je zrovna pri parametri 0-100kmh 5,4
Čiže nie odmeraná, nie certifikovaná, ale "odhad a výpočet"

2
M1chal
25. 4. 2024, 11:53
Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat

S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou? Moje očakávanie by bolo menej. Ale ako už bolo spomenuté v teste s nadsázkou, volvá rozhodne neoplývajú ekonomickosťou prevádzky všeobecne.
Ja sedlám už mesiac nové GLE53 AMG. Za mesiac a 3 dni som nalietal 7 363km po európskych diaľniciach (okresky môžem smelo vylúčiť, keďže tvoria možno 5percent nájazdu ).
Surové nové auto a celková spotreba je 10.1l/100km. Cesta z Paríža domov pred 2 týždňami je myslím viac, ako vypovedajúca tomu, čo považujem za primeranú spotrebu (a to má o pár hrncov pod kapotou viac a koní o hoooodne viac, aerodynamika, hmotnosť porovnateľná).
Normálny 3mix (diaľnice, okresky, mestá) dáva v kľude za 9.
Takže áno, trvám na tom, že to volvo je užrané príliš.

1
M1chal
24. 4. 2024, 22:36
Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat

Tá spotreba je...hrozná.
Dizajnovo to auto naozaj nestarne, ale zreje. V tomto sú volvá naozaj fajn.

0
M1chal
11. 4. 2024, 10:26
Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?

ale no tak...moderná obdoba bude žrať tak o 4 litre menej a rozhodne za väčšieho pohodlia

0
M1chal
11. 4. 2024, 09:19
Mercedes-Benz EQE 350 4MATIC SUV: Největší hvězda příštích let, na níž se těžko hledají chyby

Ja by som vedel napísať traktáty o tom, prečo je EQE asi to najlepšie (ak faktor nákupnej ceny neberieme do ohľadu), čo v segmente EV vyššej strednej triedy je.

Ale opäť- radím nekupovať , kým naozaj nevyladia software.

2
M1chal
10. 4. 2024, 08:29
Mercedes-Benz EQE 350 4MATIC SUV: Největší hvězda příštích let, na níž se těžko hledají chyby

Ja by som pre zmenu počkal a zo súčasnej generácie EQE/S nekupoval nič.

0
M1chal
4. 4. 2024, 13:58
BMW X5 xDrive50e: Všeuměl v dobře padnoucím obleku

69 litrov na veľké SUV nie je dosť a je jedno, či je to mercedes, bmw alebo čokoľvek iné. Môj koment bol k tomu "díky velké 69 nádrži"
Faktom je, že nie je veľká, ale malá. Treba byť trochu viac realistický pri testovaní áut a nerobiť s niečoho, čo je negatívum toho auta pozitívom. To je celé. Faktom je, že malá palivová nádrž pri plugin hybridoch je ich najväčšie negatívum, teda mimo nadváhy a zníženej použiteľnosti. Plugin je ideál do menšieho auta, ktorý vačšinu života strávi krátkymi trasami. Nehovorím, že sa to nedá používať všade a stále, ale kompromisy tam proste sú.

0
M1chal
4. 4. 2024, 09:08
BMW X5 xDrive50e: Všeuměl v dobře padnoucím obleku

Mercedesy majú stále normálnu nádrž. Do GLE natankuješ 85litrov benzínu :)
Si pamätám

0
M1chal
3. 4. 2024, 14:00
BMW X5 xDrive50e: Všeuměl v dobře padnoucím obleku

Mňa prekvapilo toto
"dojezd přes 600 kilometrů díky velké 69litrové nádrži"
69 litrová nádrž je malá a nie veľká v kontexte veľkosti auta a spotreby. Kam sme sa to dopracovali...

1
M1chal
2. 10. 2023, 21:04
Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně jiný svět

Self reply, malo tam byť 23 000km.

2
M1chal
2. 10. 2023, 21:03
Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně jiný svět

Mňa napríklad hrozne baví čítať komentáre ľudí, ktorí to videli niekde v časopise. Nie som EV evanjelik, za svoj život som vlastnil už hodne cez 30 áut. V květnu mi dealer dal ako náhradné auto jedno EQE. Jazdil som s tým 4 dni. Potom som podpísal papiere a od začiatku leta jednu mám vo vozovom parku. 3 mesiace a kúsok už mám vyše 30 000km.
Nie som taxikár. Robím dlhé trasy.

1
M1chal
29. 9. 2023, 14:34
Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně jiný svět

EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti. Nedostatočnosť bŕzd je niekedy až na nervy. Taký "sweet spot" je EQE, ktoré je síce len o pár cm kratšie, no o galaxiu inde, čo sa týka agility a nastavenia podvozku.
Ale inak súhlasím, tieto nové EQ sú ideálne pre niekoho, kto v aute trávi veľa času a chce ho tráviť príjemne v kľude, nebyť otravovaný svetom naokolo.
Naozaj sa to ťažko opisuje.

0
M1chal
13. 9. 2023, 14:20
Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?

U mercedesu to funguje, minimálne u najnovších softov v nových radách.
Referenčná vzorka EQE a GLA. Bez problémov reaguje na obmedzenia rýchlosti časovo aj kategórie. Všade v európe. Nebol problém/nie je problém.

0
M1chal
30. 8. 2023, 11:41
BMW 750e: Dokonalost bez kompromisů

Digital light je skvelá vec! Auto bez nich už nechcem.

-1
M1chal
29. 8. 2023, 15:16
BMW 750e: Dokonalost bez kompromisů

Inak zrovna teraz mercedes má taký lineup, že C E a S class si rozhodne nespletieš. Každá trieda je "vlastná"

0
M1chal
29. 8. 2023, 11:32
BMW 750e: Dokonalost bez kompromisů

Až do prvého servisu alebo snahy sa toho zbaviť bez obrovskej straty :D

0
M1chal
29. 8. 2023, 11:28
BMW 750e: Dokonalost bez kompromisů

Ja sa hanbím, takmer som prebral iX , čo je ešte kontroverznejší dizajn. Na poslednú chvíľu som ale zmenil rozhodnutie. Asi by ste ma tu ubili :D Ale musím povedať , že k 7er si cestu nejako neviem nájsť

0
M1chal
24. 8. 2023, 09:09
Kia EV6 GT-Line: Elektromobil na dlouhé cesty

Ja to beriem z užívateľského hľadiska. Ak si pozrieš môj profil, zistíš, že jeden z mojich posledných komentov na autičkárovi bol, že som dostal , ako náhradné auto EQE43 a po pár dňoch skúšania som skonštatoval, že by mi to vôbec nevadilo jazdiť. O mesiac neskôr som si prevzal nové a k dnešnému dňu mám už 17 tis km nalietaných po celej európe. A nejako som považoval za štandard, že zadáš cieľovú destináciu a auto si samé zmanažuje, kde a na ako dlho sa treba zastaviť. Preto som zostal v šoku, že nie všetky autá to tak majú.

1
M1chal
24. 8. 2023, 08:46
Kia EV6 GT-Line: Elektromobil na dlouhé cesty

Toto je inak strašný fail. A keď tak čítam test a hlášku "plánovanie aj s nabíjaním dokáže len zopár áut" až ma zamrazilo. Bez toho je EV na cestovanie nepoužiteľné.

2
M1chal
22. 5. 2023, 10:13
Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru

Presne tak. Ako netesim sa z tohto vyvoja, no nikto z vas tu nic neurobi pre to, aby buducnost vyzerala inak. EV budu, a je nacase si zacat pomaly zvykat.
Milujem V8, nikdy ju nepredam, no nezatvaram oci pred tym, co pride. Plugin zatial prinasa vyhodu v tretinovych (!) nakladoch na palivo vo firme.
Minuly tyzden mi hosi z mercedesu dali na par dni EQE AMG a ....bolo to zaujimave, bolo to pohodlne, drtiva dynamika a vobec ma to neobtazovalo pri mojom standardnom rezime. Dokonca som si vedel predstavit na tom vybehnut za klientom do Svajcu.

0
M1chal
30. 4. 2023, 08:17
Mercedes-Benz GLC 220d: Auto, které rozumí své době

Tiež nerozumiem. Divná config. Síce má burnester,ale umelina na sedačkách. Pritom príplatok za origo kožu je 1000eur....

12
M1chal
24. 4. 2023, 08:32
Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola

kedze maximalna rychlost je 180kmh, tento problem mat nebudes :D

-3
M1chal
17. 3. 2023, 17:14
Dodge Durango R/T 5.7 HEMI: Eat my dust!

2021, odvtedy sa nic nezmenilo, ak sa nemylim.
Neberte to v zlom, je to fajn budgetovka pre US trh, ale naozaj to nema cim oslnit. Velke, humpolacke auto.
Motor? hm...mam na dvore 15 rocneho medveda, ktory dava z 5.5litra vacsi vykon a znie uplne famozne. Akurat menej zerie a servisne je to jeden z najvdacnejsich motorov.
Ako beastar povedal, za tieto peniaze sa daju kupit ine auta...

-2
M1chal
17. 3. 2023, 09:17
Dodge Durango R/T 5.7 HEMI: Eat my dust!

Tak uprimne? Keď v aute trávim 100tis km ročne, z toho som polku času na telefóne, viac ma trápi tá nabíjačka a komfortné prvky, ako čokoľvek iné:)
Uhly pohľadu...

0
M1chal
16. 3. 2023, 21:47
Dodge Durango R/T 5.7 HEMI: Eat my dust!

Nejako pletieš piate cez deviate. Dodge je rovnaký lowcost ako škodovka/volkswagen. S prémiou to nemá nič spoločné. Fakt je to hrozne primitívny voz.

0
M1chal
16. 3. 2023, 16:43
Dodge Durango R/T 5.7 HEMI: Eat my dust!

Ale prd. Pár rokov dozadu som chcel hemika kúpiť. Bol som v Todose na testovacej jazde a okrem toho motora to je bieda

2
M1chal
15. 3. 2023, 14:23
Mercedes-AMG CLS 53 4Matic: Tahle země není pro starý. A není to škoda?

ja som rovno zacal pozerat mobile.de :D
akurat by som sa musel zbavit CL, manzelka by ma zabila, ale suhlasim, prva generacia je neuveritelne krasne auto

0
M1chal
19. 2. 2023, 19:02
Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží

Súhlas. Tiež som chvíľu váhal, či čakať. Nakoniec som aj pri tomto segmente zostal pri hvezde a doplnil vozový park. Ako píšeš , Tonale je fakt naleštená bieda. Show ale fcia žiadna. Síce má led svetlá, ale nefungujú ako matrixy, interiér strašný lowcost a tie motory tiež nič moc. X1 aj toto je naozaj isté ako na okreskách , tak aj prekvapivo pohodlné a DOSPELÉ na dialniciach. Od 26.11. som neočakávane povýšil na hlavné auto , uz 16tis km za mnou. V8 odpočíva a čaká na jar/leto (:

0
M1chal
1. 2. 2023, 15:31
Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?

napodobne (:
Najradsej jazdim na 15rocnej vonavke podobnej kategorie, ako tvoje maserati, ale mam aj novy plugin. Kazde ma svoje pre a proti.
Veterana ale nepredam nikdy. Atmosfericke V8 sa uz nerobia.