
Jarda Soukup
Jméno | Jaromír Soukup |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 20.7 měs. |
Poslední aktivita | před 4.9 hod. |
Komentářů u článků | 166 |
Pozitivních komentářů u článků | 57 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

@rock @martin_100 Neberu vám to, ale ve škodovce nic hezkého vážně nevidím. Možná to bude i tím, že ji mám z mládí zafixovanou hlavně z konce její kariéry běžného českého auta, tedy jako zdaleka největší popelnici na parkovišti s vyhnutými zadními koly a třemi odstíny laku. Ale mně prostě hezká nepřijde, nemá žádný design.

O tom logu vím. Jen jsem to pro zjednodušení a zpřehlednění textu nezapracoval a obešel stylizovaným háčkem. Ale díky za doplnění.

Smím vědět, jakým způsobem souvisí s pointou článku, že H-1 původně navrhovalo Mitsubishi a Hyundai si ho jen upravil k obrazu svému? Vždyť to na věci nic nemění. Stejné je to s úspěchem v rozvojových zemích. Na těchto trzích se prosadí snáze než na velmi náročném a silně zregulovaném evropském trhu (tedy i v Brně, když už máte potřebu se opírat i do něj). A k tomu, jak říkáte, “ojebávání”: pominu-li fakt, že snižování nákladů momentálně probíhá u skoro všech automobilek, tak ve své cenové hladině Hyundai asi věci jako lak na rámech sedaček a podobné moc řešit nemůže. V neposlední řadě, pokud se Vám zdejší novinařina nelíbí, nikdo Vás nenutí ji číst :-)

V Praze by měly být taky. Jen má místní sekce větší problém vybrat datum, protože hledá průsečík šesti kalendářů, my v Brně jen tří. Určitě dají brzy vědět. :-)

ad Pavlos: Byl to Citroën za 1.3-1.7 milionu v době, kdy se nám 700-800k za C5 nebo podobné auto zdálo jako hodně peněz a částky nad milion se dávaly akorát za německou prémii. Takže se bohužel (i když celkem očekávaně) našlo jen málo lidí, kteří byli schopní a ochotní za ni takové peníze dát.
ad martin_100: Já taky, hned!

Ale no samozřejmě, že je to nefér. Vždyť je to i v textu napsané. Ale C5 jsem k dispozici neměl. A C6 jsem použil právě pro to, že i když má oproti ní C5X podstatně jednodušší technologii tlumení nerovností, není o tolik horší, o kolik jsem čekal. Vážně mě to odpružení potěšilo a C6 mi pomohla to vykreslit. Kdyby to bylo férové srovnání, porovnám je kompletně.

Navíc ten vnitřek vážně není hrozný, to spíš já pořad neumím fotit. Nepůsobí to jako z papíru, všechno na co šáhneš je měkčené a díly k sobě lícují. Je tam sice hodně lesklých černých plastů, ale to dnes marně hledám auto, které je nemá. Je pravda, že okolo přístrojů je těch obyčejných plastů docela hodně, ale to nevadí, nemusíš na ně koukat. Auto má velký a výborně čitelný head-up displej v dospělé variantě bez vyjíždějícího sklíčka.
-
Komentář upraven 6. 4. 2023, 17:44:44


Brno přemýšlí, plánuje, hledá místo. Už brzy budeme mít víc informací. :-)

Tak jsem se na tu 206/C2 podíval a…to jsem vidět nepotřeboval :-D

Nevšiml jsem si. Přišlo mi v pohodě. Ani David nebo pražští kolegové nic neříkali.


To nevím, informace ve zdrojích byly takové, že to od roku 2004 bylo u ledu, než přišel Clearmotion a patenty odkoupil.



Díky :-) Bylo to super, je to moc fajn člověk.

Možná to Tvé očekávání bylo trochu přehnané. Vezmi si, že já předpokládal, že jedu za takovou modernější japonskou Pandou - chytře promyšleným autíčkem bez větší dávky emocí. A dostal jsem šikovný malý warm hatch, jak by se dnes řeklo. Jinak auto se naklání, ano, ale stopu na suchu drží dlouho. A že je pomalé, záleží co považuješ za rychlé auto. Samozřejmě, že Daihatsu 1.3 se 100k nebude moc trhat asfalt, ale mdlé to rozhodně taky není.


Určitě to udělej, pokud budeš mít možnost, vážně je to výborný auto.


Moc se mi líbí, jak jste mi to otočili na Francouze, palec nahoru! :-D Hned bych se přidal, ale tady by mi nestačilo ani 10 míst :-D

Toto bych taky bral všema deseti a hned. Ale je to ještě v kategorii reálné?

No tak pod tento seznam bych se podepsal tučným písmem :-)

Když nepočítám ty nejstarší typu Bulli nebo Karmann Ghia, tak toto je jediné VW, kterého si dovedu představit vlastnit. Jdou z něho takové milé emoce. Jinak může být Paříž v klidu :-D V těch dílech máš ale pravdu, v tom mají majitelé Němců výhodu.

Chápu jak to myslíš. Akorát to se pak člověk ochudí o poměrně hodně věcí a stylu, jen aby mohl u pětimetrového těžkého francouzského sedanu kvedlat a mít “spojení s vozem”. Ale jistě, to je každého věc.

ad Jyrki: C6 se v manuálu nabízela jen chvíli a pouze v kombinaci s 2.2 HDi, které se k tomu autu ale vůbec nehodí. Ten automat celkem jde, cuká jen člověku s těžkou nohou a k autu se hodí, není moc důvodů se mu vyhýbat.
ad Bavoraczech: Ne, 607 není alternativou k C6, v ničem. Ani když odhlédnu od hydropneumatiky. 607 je jen zakulacená 605 a svezení v ní úplně neodpovídá velikosti, C6 je umělecké dílo s tehdy supermoderními technologiemi (head-up display, aktivní kapota, hlídání nevyjetí z pruhu, atp.) Jsou to hodně jiná auta.



Díky :-) Ano, příště bude TA a chápu, není úplně jednoduché určit, který byl důležitější. Já bych asi nakonec tíhnul k DS, ale to protože se mi to auto moc líbí. TA taky, ale DS asi ještě o malinko víc

Ony jsou ty články všechny podobně dlouhé, ale tady mluvím o 4 autech naráz, tak se to může zdát víc zhuštěné. Jenže já nechtěl, aby to bylo zbytečně rozvleklé. :-)

Pardon, tentokrát je to na mojí hlavu, zapomněl jsem pozvánku vydat spolu s událostí na facebooku. Nějak to do příště vylepšíme, tedy snad. :-D

Ano, v tom všem máš pravdu, vím o tom. Akorát to by pak jen článek o André Citroënovi mohl být na díly. Ostatně i v té Fialově knize je mu věnováno 34 stránek. Nechtěl jsem, aby to bylo příliš dlouhé, tak jsem to nerozpracovával všechno a vybral jen to podstatné. Jeho poněkud vabank nátura je pak, doufám, znát z textu (nebo minimálně v průběhu seriálu bude) :-)
Rádo se stalo, jsem rád, že se text líbil :-)

Nemyslím si úplně, že je na místě okolo roku 1920 hovořit o autech pro lidi, kteří nemají rádi auta. Nezapomeň, že se bavíme o začátcích evropského automobilového průmyslu. Auta sama byla tehdy revolucí jako je dnes třeba internet. Pro naprostou většinu z tehdejších zákazníků byl Type A jejich úplně prvním automobilem. Nemyslím si, že ho neměli rádi.

Ano, dojezd bude hodně klesat. Já ale EVUM nešetřil, jezdilo prázdné, ale pořád na plný plyn, do kopců, v blátě, hrál jsem si. Takže při rozumném zacházení si myslím, že to i naložené okolo 40 km ujede, s největší baterkou i 80 km. To na komunální použití přes den bez problému stačí. V Kangoo jsi limitovaný střechou a konečným tvarem auta, tady můžeš mít místo korby skoro cokoliv. Hilux už je moc velký a diesel bude trpět neustálým rozjížděním a zastavováním, o desítkách zapínání a vypínání denně nemluvě.

S výhledem problém není nebo mi to minimálně nepřišlo. Z fotek to asi tolik nevyzní, ale ta okna jsou dostatečně velká. Čumák je zase velmi krátký, nijak zvlášť mě neomezoval. Nejvíc limitující jsou asi ty sloupky, ty jsou vážně silné. Jinými slovy, ano, koncepce multikáry, jak ji známe, bude ještě o něco praktičtější, ale za mě ne natolik, aby to hrálo významnou roli. Na druhou stranu, to je právě pak o té diskuzi, jestli je “stylová” multikára potřeba nebo ne…

Fiat je extrém. Tam je identitou samotná změna. Prakticky každou generaci je to jinak, člověk si ani tu vazbu nestihne udělat. :-D

Ano, celkově je to super auto. Měl jsem ho v červnu na test a vadilo mně na něm vlastně jenom to logo. Akorát je drahý :-/

Ano, je tam erb. Ale v tom erbu je očividně lev celý i s drápajícíma nohama, ne jen hlava - tak jako donedávna vždycky. Za mě je hlavním motivem právě to zvíře a jeho poloha, která je teď nově pryč

Ta dvě erbová loga z 1960-1976 jsou ale nějaká divná. Já se schválně díval na všechny jejich modely, které tou dobou dělali (104, 204, 304, 403, 404, 504) a ani jeden ten znak nemá. Buď měli ten o jedno starší a nebo už novější samostatný lev jako od 76. dál ve zlatém provedení nebo už jen jako obrys. Na katalozích možná toto logo bylo, ale neznám auto, kde by se objevilo a tam je to nejdůležitější. Nebo ví někdo model, kde by jen hlava v erbu byla? Já se v peugeotech orientuji přece jen míň než v citroënech, tak jsem možná něco zasklil, ale na zmíněných řadách podle fotek z Googlu vážně není.

205 se dá sehnat za 20 000? Cože? No tak to úplně mění plány. Na to poslední místo u rodičů půjde ta a C4 zůstane tam kde je. Čert vzal dva tisíce měsíčně, dvě-stě-pětka!…Ta Xsara by se mi mohla hodit i do toho Mýta, aspoň by se trochu připomněl PlechCup, zajímavé. A devadesátkový Citroën mám na wishlistu dlouho…No a pak Twingo! Se shrnovací střechou! To jsem vždycky chtěl! Tak jestli už dám 50 000 za jedno auto nebo 60 000 za tři se ztratí. A měl bych zastoupené všechny hlavní značky…ale ne, pak už by můj vozový park začal moc připomínat popelnicoland…i když to nemusí nutně vadit, hmm…achjo, proč mám dojem, že bych si místo auta měl začít shánět doktora Jaromíra Soukupa.

Ano, už to někdo zmínil na facebooku a to mě tedy dost zaujalo. Nenapadlo mě, že už se pohybuje v těchto cenách.

Sandero ne :-D Ne že by mi nějak vadilo, ale ne.

Stilo je taky zbytečně velký, ale toto nevypadá zle. Zauvažuju :-D

Já vím, skoro všechny, co ještě vydržely jezdit, už jsou dnes ve stavu unaveném až popelnicovém. Málokdo se k nim hezky choval už když byly nové a zánovní, pamatuju si, jak to dřív pořád běželo v TV jako levný auto, to nikoho netrápí. I u mě byl tenkrát jeden z těch rozumných důvodů ke koupi, že se dala sehnat levně. Takže máš pravdu. Jenže zrovna toto jediné by mě opravdu štvalo, kdybych měl udělat. Původně jsem ani neplánoval, že ji budu mít tak dlouho, předpokládal jsem max 5 let a pak přejdu na plynokapalinu, ale teď už ji mám desátým rokem a mám k ní vztah. Nikdy mě nikde nenechala, všude dojela, všechno odvezla a je fakt pěkná. Achjo...

Už jsem to sem někam psal. Jo, je to velmi dobrý tip, taková i10, na kterou se dá dívat. Ale jaká je na silnici? Bude mě to aspoň trochu bavit? 100 HP nechme stranou.

Alfa 147 je už dost velká. A jestli Tvé náznaky dobře chápu, bude to nakonec tak za dvojnásobek a víc. :-D Jako, je jasný, že každý auto bude v této ceně potřebovat další investice, ale zrovna Alfa mi zní jako moc peněz navíc.


Věř nebo ne, Daihatsu mělo být původně i v textu. :-D Ale nevím, jak dobře se to servisuje, pochybuju, že to bude snadný, i když je to do značné míry Toyota. A pak taky jsem v tom nikdy nejel, nevím, jak to funguje na silnici.

Nemusí, jenže Saxo (a AX taky) mají pro mě nějaké zvláštní kouzlo, přijdou mi super. Což vede k riziku vytvoření hlubokého vztahu. Ledaže by bylo ve zvlášť obyčejné verzi a hodně ošuntělé. Jenže to asi nebude mít klimatizaci, notabene funkční.

Vůbec to nezní, že jsi to odbyl. Naopak, přesně takto by to bylo nejrozumnější (teda po tom se na to vykašlat úplně a jezdit hromadnou). Jen já jsem v tomto úplně nepoužitelnej. Prostě se nedokážu přimět koupit to první dobrý co je, když to má špatnou značku. Já vím, že je nakonec úplně jedno, jestli je to Twingo nebo Focus, ale asi mi v tomto není pomoci, mně to jedno není. Golf IV by mi třeba do baráku jednoduše nesměl. Tak se snažím najít průsečík, který mě bude zajímat, ale ne moc. Říkám, nepoužitelnej :-D Zase bych ale asi mluvil jinak, kdyby na tom autě závisela má obživa nebo tak, to bych pak nejspíš postupoval, jak říkáš.
Poslední komentáře
- afro-r1, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
0,3mm na prumeru stabilizatoru je porovnatelne s vyrobni toleranci.... - sheogh, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Auto se mi libi a jako hracku plus jako postrk "do teska... - RBMK, Levný elektromobil který potěší...
Dobrá volba! Já jsem spokojený se svým elektromobilem Axial... - rock, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tak ono to není zas tak složitý: Zadání: chci nový kupé... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Abych jen nepíčoval. Vážně hezká recenze, po dlouhé době... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Už se těším jak my fans a majitelé vysvětlí že je to nejlepší... - Sato, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Jednu takuto modru som stretol dneska niekde kolem Bukovinky.... - Junior, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tady bude nablito. - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Lukáš: Je to tak, republiku mám sježděnou křížem krážem.... - rock, u blogu Exkurze do Holandu
Článek dobrej a těším se na další díl. Ranní soundtrack... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Díky moc, myslím že to nakonec byla rozumná volba.... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Ono snad obecně jakoukoliv větší silnější naftu. Víc... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Není to složitý. Už i ty matláci v Česku si s tím... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Dlouhá cesta je to poprvé jak si to natrénuješ ani ti to nepřijde.... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Naftová V8 je jako Rolls. Buď to máš nový, nebo to neměj...
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
335 koní výkon
3 600 ccm objem
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
94 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná svoboda
26 komentářů