načítám data...

Jarda Soukup

JménoJaromír Soukup
BydlištěBrno-město
Registracepřed 2.4 měs.
Poslední aktivitapřed 4.9 hod.
Komentářů u článků29
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Jaromír Soukup
22. listopadu 2021, 15:44
0
Můj život s Plurielem I - střecha a šest aut v jednom

Dvě sedačky úplně bez problému. Ono se to nezdá, ale tam je fakt poměrně dost místa. Když se přední spolujezdec trochu posune se sedadlem dopředu, vzadu se v klidu sveze i dospělý, ověřeno. Děti v sedačkách nebudou mít problém. Akorát tam myslím nejsou isofixy, to jsem nezjišťoval.

Jaromír Soukup
22. listopadu 2021, 15:39
0
Můj život s Plurielem I - střecha a šest aut v jednom

Jakože, nějakou údržbu střecha taky potřebuje. Navíc, malokterý Pluriel už ji má dnes funkční a servis s tím nechce nic moc mít. Takže hledat opravdu jen auto, kde to bezchybně funguje a promazávat kolejničky v obloucích i na zadním okně vazelínou, prodloužíš si životnost. A úplně idealní je to moc nenechávat na dešti, ono někdy zateče do toho stropního ovladače a pak nefunguje. Narozdíl od jiných věcí v té střeše to není problém vyměnit co vím, ale už to musíš dělat.

Jaromír Soukup
21. listopadu 2021, 14:21
0
Můj život s Plurielem I - střecha a šest aut v jednom

Já si s myšlenkou Charlestonu pohrával v období výběru chvíli taky, ale rychle mě to přešlo ze dvou důvodů. Jednak, jak říkáš, ta vínová s černou opravdu zabíjí tu rozpustilost a přitom nepřidává nic na důstojnosti. Druhý důvod je ryze pragmatický, problémem u něj je datum výroby. Málokdo to pozná, ale Pluriel si prošel faceliftem, a přestože ta auta vypadají vlastně stejně, je tam poměrně hodně rozdílných dílů, třeba všechna světla (původní model stříbrná, faceliftovaný kouřová), palubní deska (původní model dvoubarevná, faceliftovaný jednobarevná), jiná sedadla, jiná kaplička, jiná přední kapota s jiným logem, jiná mřížka v nárazníku, atp. Charleston byl nabízen až v rámci faceliftu. A ten problém je, že v té době už si Pluriel nekupoval opravdu prakticky nikdo, takže ty nové díly se shánějí ještě hůř než ty na původní, co mám já.

Jaromír Soukup
08. listopadu 2021, 21:29
0
(Opožděný) report z K&K Brno vol. 34

Skvělý, to bych byl opravdu moc rád. A díky moc za doplňující info, ten čtyřlitr se mi na 12 válců nezdál, ale holt věřil jsem internetu a na semiš vypadaly fotky. Ale vlna zní ještě líp!

Jaromír Soukup
07. listopadu 2021, 09:34
0
Fiat Croma (’87) & Alfa Romeo 164 (’89) - jak proměnlivá mohla jedna platforma být

Protože jsme jeli ještě přes Jezeřany, kde tenkrát bydleli druzí prarodiče a nechtělo se nám před Bratčicemi najíždět na dálnici. Osudové rozhodnutí. A ano, byla skvělá.

Jaromír Soukup
07. listopadu 2021, 09:29
0
Fiat Croma (’87) & Alfa Romeo 164 (’89) - jak proměnlivá mohla jedna platforma být

Kdyby byla za tyto peníze, tak ji koupím hned a dám tátovi k vánocům. Měl by radost. Jenže já se díval a ty ceny už nejsou dnes o fous výš, ale spíš o řád. Očividně se i jí dotkla investiční mánie. A tolik peněz já nechci dávat za auto obecně. Achjo, snad někdy bublina praskne.

Jaromír Soukup
04. listopadu 2021, 16:14
0
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

No jo, na druhou stranu, to by sis pak už nekoupil nic. A docela mě překvapily ty 1.2 PureTechy, že tvrdíš, že jsou špatné. Já slyšel, že když používáš kvalitní benzín a netrápíš je moc městem, jsou spolehlivé. A na město má C3 atmosférickou verzi, která je sice pomalá, ale teoreticky na město připravená a odolnější. Tak asi nevím.

Jaromír Soukup
04. listopadu 2021, 16:04
0
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

Máš pravdu, moc už jich není. A když už se vidí, málokdy je v pěkném stavu. Dozadu je z toho vidět tak nějak podle množství světla okolo. Přes den je to vlastně úplně v pohodě. On ten spoiler zvenku vypadá silný, ale vevnitř se zdá kupodivu relativně subtilní a nepřekáží nijak výrazně. Problémem trochu je, že se nachází přesně ve výšce, kde má spousta aut opticky světla, když jedou za tebou, takže se mi několikrát stalo, že to auto v noci prostě nebylo vidět. Ale to řeší vnější zrcátka, takže za mě v klidu. Asi ano, těch kudrlinek by možná mohlo být o něco méně, ale takhle si to auto zase aspoň s ničím nespleteš.

Jaromír Soukup
31. října 2021, 14:23
0
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

To je fakt, v té nové jsou jen jiné výkonové verze stejného motoru. Přečetl jsem si Tvůj blog a docela mě to překvapilo. Ono teda hned několik problémů je u Tebe dáno exotickou motorizací, ale kromě ní tam byla buď 1.6 benzin = velký problém, nebo 1.6 diesel = velký problém a malá síla, a nebo diesel 2.0 = nejmenší problém, ale pořád moderní diesel po letech, že jo? Takže to už si asi nevybereš a ten blog to ilustruje jako celek. A já už ji asi nechci, a to jsem o ní do budoucna přemýšlel jako o náhradě za C4, až mi ji bude líto otravovat jako daily. Jenže tím mám nový problém, jakého tedy Citroëna (protože to musí být Citroën, přes to nejede vlak) místo C4 do budoucna koupit, aby byl mladší, ale ještě ne z té "nové doby zjednodušené"?

Jaromír Soukup
28. října 2021, 13:24
0
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

Máš naprostou pravdu. To, co zmiňuješ, je problém velkého množství současných aut. Je to prostě zboží, jehož udržení při životě bude jednou stát tak velké peníze, že se radši vyplatí koupě auta nového. Ono to teda není 100% jisté, to se vždy ukáže až časem, ale ta pravděpodobnost je tu velká přesně kvůli tomu co říkáš. Jenže, jak zase píšu já, sehnat tu první v pěkném stavu je nesnadný úkol. Já si tu svou piplám, ale pro mnoho lidí je to prostě auto, většina už má ohmataný interiér, sešlý lak a zničené podvozky. A to pak už ta odpověď, jestli nové spotřební nebo ojeté zničené a vyžadující nemalé investice není zas tak jednoduchá. Ona kdyby to byla nějaká vzácnost, třeba C6, tak ano, to by se mohlo vyplatit skládat dohromady (nebo aspoň by to mohl být koníček), ale oživovat zašlou pětidvéřovou C4, ve které už půlka věcí nefunguje? Nevím.

Jaromír Soukup
26. října 2021, 11:04
0
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

Souhlasím, oni určitě ví co dělají a že si to asi stejně můžou dovolit. Jen v kontrastu s mojí ten výsledek udeří do očí a zamrzí. Podle mě je to krásný příklad současné pozice Citroënu v rámci skupiny. Peugeot 308, což je vlastně skoro to samé auto, ale u Stellantisu je to lepší značka, 5 hvězdiček má a dá se očekávat, že ta nejnovější generace je bude mít taky.

Jaromír Soukup
25. října 2021, 19:26
0
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

Souhlasím, C4 by Loeb byla vážně nafintěná voňavka par excellence, kromě štítků a červené barvy nepřidali nic navíc. A je to hrozná škoda, protože zrovna s tímhle modelem měli ve WRC veliký úspěch, mohli udělat aspoň něco. Zase na druhou stranu, typický zákazník Citroënu to sportování asi ani tehdy stejně neocenil, doby AX GTi byly pryč. A ani to nebylo úplně sportovní auto.
Díky za pochvalu, snad se bude líbit i příště.

Jaromír Soukup
25. října 2021, 16:02
1
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

Ano, je to druhá nejvyšší specifikace Shine, a až k ní se teprve dá sehnat ta 155 koňová varianta jedna-dvojky. 130 se dá sehnat okolo 470 000, a to už je docela použitelná cena v dnešní době. A měl jsem možnost ji taky krátce vyzkoušet někdy v červnu, není tak suverénní, ale stačí.

Jaromír Soukup
25. října 2021, 15:59
0
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

Ano, to je naprostá pravda. Jenže to je právě ten problém. Spousta potencionálních zákazníků se prostě jen podívá na počet hvězd a půjde o dům dál. Já si myslím, že je to marketingová věc. Postavená na reálných základech, ano, ale stejně. A ten výsledek je pro C4 problém.

Jaromír Soukup
25. října 2021, 15:56
0
Citroën C4 & Citroën C4 – rodinné setkání

Aha, tak to bude asi ten důvod. Díky za info. Ano, souhlasím, to auto se ve všech důležitých oblastech posunulo vpřed, ale stylově, těžko říct.

Jaromír Soukup
17. října 2021, 09:59
4
5 neobyčejných reklam na obyčejná auta

Škodu Henlein jsem měl původně mimo pořadí zahrnutou taky, ještě s touto:

proti nudě. Ale už takhle je ten článek dost dlouhý. :-D

Jaromír Soukup
17. října 2021, 09:56
0
Jaromír Soukup
17. října 2021, 09:54
0
5 neobyčejných reklam na obyčejná auta

Všechny tyto reklamy jsou skvělé. Na kachnu - to jsou přímo legendy. A ty zakázané, to je poklad :-D ale jsou zase na jiný článek.

Jaromír Soukup
17. října 2021, 09:52
0
5 neobyčejných reklam na obyčejná auta

Já chtěl původně použít na Fabii tuhle, jenomže mi tam úplně nesedělo to, že je to obyčejné auto. Jakože, ono je, ale v poměrně vzácné specifikaci, kterých se, aspoň co vím, moc neprodalo. Tak jsem radši použil tu vánoční, kde není o obyčejnosti pochyb.

Jaromír Soukup
17. října 2021, 09:49
0
5 neobyčejných reklam na obyčejná auta

C3 - ano, parkuje za ním, přesně tak.
206 - souhlasím, on ten Hindustan a jeho role pro indický lid je poměrně zajímavý materiál, třeba o něm jednou něco napíšu :-D

Jaromír Soukup
10. října 2021, 10:53
2
Mercedes-Benz Třídy A: Skvělý, akorát že vůbec

Jedna tátova kolegyně ho má, 180 v automatu a má ho ráda. Jednou nebo dvakrát jsem se svezl a musím říct, že jejím pohledem vlastně chápu proč. Z toho auta je fakt dobře vidět, vevnitř je opravdu spousta místa a přitom se velice snadno parkuje. Já už z toho tak moc nadšený nebyl, protože ta 180 s tím automatem i v dobrém stavu působí spíš jako dýchavičná 1.4, což není třícípé hvězdy úplně hodno. A pak ty materiály, to je taky pravda. Je tam zvláštní kombinace drahé kůže a v některých místech těch nejlacinějších plastů. Až bych věřil, že to bylo děláno pro Ameriku, což ale nebylo. Jenže pokud tohle člověk dokáže neřešit, tak pak asi jo.

Jaromír Soukup
09. října 2021, 23:46
0
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš

Na druhou stranu, v případě Stratuse nemusíš tolika lidem vysvětlovat, proč ho vlastně proboha máš. :-D Nebo jo?

Jaromír Soukup
09. října 2021, 23:22
1
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš

Díky. Ano a to se mi na tom líbí, že to nedává smysl a je to krám, který ale rozesměje každého. Člověk se nemůže brát pořád vážně. Já naštěstí zatím problémy nemám, ale uvidím, jak dlouho to vydrží, Francouzi po letech umí dělat všelicos.

Jaromír Soukup
09. října 2021, 23:19
0
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš

Tohle je spíš něco jak Méhari. Což je super, ale na mě už by to byla moc exotika, shánění karosářských dílů by bylo zase jiný level než Pluriel.

Jaromír Soukup
09. října 2021, 23:16
0
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš

Přijde jich dokonce víc. To auto je studnice nesmyslů. Ale proto se mi líbí, každy, komu jsem to ukázal, se zároveň popadá za břicho smíchy a zároveň nevěřícně kroutí hlavou. Spát v tom jde v jedné z konfigurací. A řekl bych, že ani nevadí, že to je zrovna v jedné z těch dvou, které nesmí na silnici. :-D

Jaromír Soukup
09. října 2021, 23:12
0
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš

Oni Francouzi vlastně přemýšleli dobře. Vejdou se 4? Vejdou. Vejdou se jejich kufry? Vejdou. Přitom se dá sundat střecha. A to vše pod 4 metry délky. Akorát přemýšleli tak moc, až to přetáhli.

Jaromír Soukup
09. října 2021, 23:09
0
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš

U mě má cenu ty oblouky sundávat. Já je od dubna do října nenasazuji vůbec. Vysvětlím v dalším článku. Ale u normálního majitele vážně ne.

Jaromír Soukup
09. října 2021, 23:06
0
Jardova víkendovka aneb srdci neporučíš

To můžu potvrdit, baterku žere jak šílený a vodu nemá rád vůbec. Jednou mi nechtěl nastartovat zaparkovaný u rybníka. Asi vysoká vzdušná vlhkost, nevím. :-D Ale je to vážně docela sranda s ním jezdit, když nepotřebuješ sportovat.

Jaromír Soukup
23. září 2021, 09:19
0
Úvod Jaromíra Soukupa

SAABa bych rád, jednu dobu jsem přemýšlel nad 9-5 někde okolo 2000, jen jsem si nebyl úplně jistý dostupností dílů, a jestli bych si je jako tehdy student mohl dovolit :-/ :-D Ano Francie je správně, ale obyčejná 308 to není :-D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Charger 6,4 SRT  2012
Dodge Charger 6,4 SRT

2012 rok výroby
480 koní výkon
6 400 ccm objem

Pontiac Firebird  1991
Pontiac Firebird

1991 rok výroby
140 koní výkon
3 100 ccm objem

Dodge B300 F30 1978
Dodge B300 F30

1978 rok výroby
220 koní výkon
5 900 ccm objem

Dodge Charger SRT8 6.4L TOP STAV 2013
Dodge Charger SRT8 6.4L TOP STAV

2013 rok výroby
476 koní výkon
6 407 ccm objem

Škoda Fabia Fabia II RS 1,4 TFSI 132 KW DS 2010
Škoda Fabia Fabia II RS 1,4 TFSI 132 KW DS

2010 rok výroby
177 koní výkon
1 390 ccm objem