Jarda Soukup
Jméno | Jaromír Soukup |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 3.0 rok. |
Poslední aktivita | před 4.3 min. |
Komentářů u článků | 233 |
Pozitivních komentářů u článků | 90 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Pokud se na to podíváš tradičním evropským pohledem na Subaru jako na závoďák přijíždějící přímo z rally, tak pak ano, budeš hodně zklamán. Pokud se ale podíváš optikou běžného uživatele vozícího rodinu, výkon motoru stačí. My to řešili i v redakci. Tady u nás se očekává, že Subaru pojede, však je to Subaru. Jenže ne, takové Subaru není a nikdy (mimo specialitky typu WRX STI) nebylo. Jsou to pohodlná, bezpečná a spolehlivá auta s dobrým výhledem a zvlášť na Japonce pěkným interiérem. Honza je trefně přirovnal k Volvu. A v takovém případě klidná dynamika odpovídá.
Hups 😅 Pardon, to mi tam zůstalo ještě z Avantimu. Pravdu má samozřejmě kotzitzaq, auto váží 1120kg. Díky za upozornění.
Jenže pak už by to nebyly modýlky 😂
Chápu poznámku, ale hodně lidí se mě na to ptalo, proto to tam stojí. A někteří členové redakce mi dokonce naznačili, že jsem na Barchettu možná trochu přísný, že na to, že to má úplně jinou koncepci, to k soudobé Miatě v čistě továrním nastavení zas tak daleko nemá.
Ale jako moc pěkná fazole! 😂😂 Já nevím, mně se to auto líbilo odjakživa moc a čím jsem starší, tím víc, zvlášť tady ta první série. Druhou a třetí už si tolik jistý nejsem, ale tato je za mě fakt nádherná. Holt jsme každý jiný. 🤷♂️
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia. No, v tomto buď nebylo (možná jiná specifikave pro Francii?) nebo ještě tam přestalo fungovat.
Takto to stojí přímo na českých oficiálních stránkách Lexus 🤷♂️
Pomůže-li to k ilustraci, tak můj klasický testovací okruh 60 km město-dálnice-státní-okreska v poměru téměř 1/1/1/1 jsem plynulým stylem dal za 5.2 l/100 km a hrcání po znojemských okreskách dokonce za 3.8 l/100 km. Ale ty přesuny Praha-Brno a zpět tomu prostě nepomohly, vylezlo to celkově na těch 6.2, protože na dálnici to jelo za sedm. Nevím proč, limity jsem nijak zásadně nepřekračoval a počasí bylo normální.
To víš, to je ten japonský poddruh. Žere míň, dojede dál, místo prdění vyje a chvíli bez pána snese líp, ale jinak jsou skoro k nerozeznání 😂
Vidíš, tomu jsme mohli říct. To by totiž byl opravdu zajímavý test, jestli by se tam vešel aspoň na toho Hightowera 😂
Vešel ses? Vešel, tak jaký pak copak 😂 A já nevěděl, jak kulantně napsat, že to nemá sportovní režim, ale “ 🌈sportovní režim 🦄” 😂😂😂
-
Komentář upraven 8. 4. 2024, 07:05:29
Díky moc a souhlasím, tady by překlepy opravdu být neměly. Stejně nějaké unikly no 😅 Jinak ke komentům:
1)Jaguar - já slyšel jak variantu džégu(schwa)r, tak džégju(schwa)r a přišlo mi, že častěji vnímám tu první, ale pro úplnost přidávám
2) Vauxhall - tady si dovolím trochu nesouhlasit, není to totiž voxol ani voxl. Přesně je tam to druhé o naznačené. Je kratší a jakoby spolknuté. Ale to už mi přišlo opravdu moc urejpané a má varianta se mi zdála blíž.
3) Lancia - stejný příklad jako Vauxhall. Já tam to i slyším, ale jen naznačeně. Měl jsem ho tam dát, neměl? 🤔 Ono toto jsou úskalí českého přepisu, pro mnohé zvuky prostě písmenko nemáme. Proto se má používat ten fonetický, ale ten by málokdo přelouskal.
4) Lamborghini - díky moc
No o tom, jak v Americe a Británii komolí jména, by se dal napsat další a snad ještě delší článek. 😅
Vidíš, na tu jsem zapomněl. :-D No podle této korejské reklamy se to čte nějak sportydže. Řekne to až na konci. Ale asi to má být sportydž. Sportáž je pofrancouzštělý, to nemá moc logiku. Sportejdž jsem snad nikdy neslyšel.
-
Komentář upraven 26. 3. 2024, 16:47:16
No, podobně nestejné závěry ohledně patnáctky kolovaly i mezi přítomnými novináři, slyšel jsem ledacos. Nicméně mně přišla 1.5 o něco tišší než litr a hlavně (logicky) jemnější. Ale je faktem, že zvlášť ve vyšších otáčkách je také slyšet znatelně. Neoznačil bych ji úplně za tichošlápka, i když špatná taky není. Jestli Kamiq 1.5 TSI DSG cuká, to nevím, neměl jsem ho. Ale u Scaly jsem si ničeho takového nevšiml.
No ten můj Kamiq MC adaptivní tlumiče mít neměl, ale protože tam těch testovaček bylo asi 30, je možné, že se to nějak zaměnilo (nebo se já prostě přehlídl 😅), protože to by to vysvětlovalo. Ten rozdíl byl opravdu výrazný. Ale nevím, různé módy jsem u Kamiqu MC sice zkoušel, ale změny jsem si nevšiml. Jenže jsem to zkoušel na úseku s dobrým povrchem (žil jsem v domnění, že tlumiče jsou stejně pasivní a že se jen změní mapování plynu, tak proč se v tom vrtat?), takže by mi to asi stejně nic neřeklo.
-
Komentář upraven 25. 2. 2024, 18:58:26
Já se se svými 180 taky vešel. Je tedy pravda, že jsem se už hlavou dotýkal stropu a i pro nohy bylo místa tak na hraně, ale vešel.
Hehe, hups 🤦♂️😂 Jako bych nic neřekl.
Ale však jo, vždyť to v tom článku stojí 😅 ZX bylo dobré francouzské auto. Až by se dalo říct, že moc dobré. Jen to nebyl moc dobrý Citroën. 😅
Já bohužel srovnání se Superbem nabídnout nemůžu, protože jsem ho nikdy neřídil a nikdy jsem v něm nejel rychleji než 70 km/h (znám ho výlučně jako městský taxík), ale co píše Mara je pravda. S ES jsem kromě ježdění po Brně a okolí otočil i Ostravu (okolo 140 km/h) a Znojemsko a i tak jsem ho po 1200 km vrátil se spotřebou 5.7 l/100km. Stejné je to s odhlučněním. Jediné, co za ten týden bylo občas vzdáleně slyšet, byla na hrubých površích kola. Jinak nic, úplné ticho. RAV4 je za mě o dost hlučnější (tu jsem řídil, verzi PHEV, slyšíš v ní víc motor, podvozek i vzduch). Ani dynamiky se není třeba bát. Neříkám, že ES trhá asfalt, ale pomalé není. Jen tím, jak je celé to auto takové jemné, tiché a odizolované (díky planetové převodovce logicky ani nepřeřazuje a necuká), tak se ti zdá, že jede pomalu. Ale ne.
Tak k obláčku měl minimálně mnou testovaný kousek opravdu daleko 😅 Tempomat ale zase pro změnu fungoval dobře, jen jednou se odmítl aktivovat, to je na dnešní poměry v pohodě.
Díky moc za zpětnou vazbu, vážím si jí. Akorát že…no…ode mě se do dvou týdnů taky dočkáte elektromobilu. 😅 Zkoušel jsem Toyotu bZ4X. Navíc teď mimo sezónu to asi s recenzemi starších aut bude slabší. Ale jen co se na jaře zase otevřou garáže ochotných majitelů, budu testovat a psát, jak to půjde! 👍
Žehlička je asi přece jen lepší. Neměl jsem sice bohužel možnost auta projet na stejné trase, protože Jaguar jsem z logistických důvodů testoval u Jihlavy, zatímco MB normálně v Brně, ale přijde mi, že SL má oproti XK8 tužší karoserii i řízení, pohodlnější podvozek, lépe reagující brzdy, o něco silnější motor, v kabině víc místa a trochu lepší materiály a zpracování. Jaguar je ale zase čtyřmístný, takže teoreticky o něco praktičtější, má jemnější běh motoru (zvlášť ve vyšších otáčkách) a za mě je kapku hezčí, takže má také nějaké výhody. Nicméně obě auta jsou skvělá a pokud by si mezi nimi někdo měl vybírat, bude to hlavně o osobních preferencích. Já třeba bych dal přednost objektivně slabšímu Jaguaru, protože je pořád úžasný a prostě se mi líbí o něco víc . Ale chápu, když někdo uvažuje naopak a zvolí prakticky bezchybnou R129.
Není, ověřoval jsem si to z několika zdrojů, protože mi to bylo taky divné. Ale je to tak, u XK8 generace X100 je opravdu vzácnější kupé a to poměrně výrazně.
Bez těchto filozofických úvah bych nevydal článek. :-D
Toto by mě bavilo moc! Sice to zdaleka není tak jednoduché, jak zmiňuje Peťas, ale možná by mi to za to i stálo.
Ano, ano, ty toyoty jsou dobré tipy. Sice asi budou možná trochu moc nudné, ale řekl bych, že na takovéto cestě bude o zábavu postaráno i tak.
Toho by už za mě bylo škoda jako o něco výše zmíněné 144. Ale možná Punto? To je taky jednoduché a vevnitř větší než venku.
Do Genesis Coupe se těžko vejdeme tři. Ale pokud mě kamarádi naštvou, zvážím ho. :-D
To by mě už asi bylo líto trápit. Ale zase by se mi líbilo ho vlastnit. Kde že je ten inzerát? :-D
Ano, tak mi to bohužel taky často přišlo. Několikrát jsem byl svědkem jejich chování. Ne všechno v UK je fajn. A je to možná také důvod, proč jsou ty taxíky postavené zrovna takto.
-
Komentář upraven 3. 10. 2023, 19:43:06
Tam to právě vůbec není jednoduché. Jistě, v Londýně jich tisíce vyřadili. Jenže aspoň trochu pojízdné kusy prakticky okamžitě mizí do okolních malých měst, kde nejsou emisní zóny a taxíky tam tak mohou jezdit dál. Zní to překvapivě, ale sehnat slušné LTI je hodně těžké.
Ano, není to typická kombinace. Ale já to tak mám. Možná to bude i tím, že učím jak FJ, tak AJ.
K autu, záleží co považuješ za správné vlastnosti taxíku. Mně LTI přišlo pro tuto činnost vymyšlené dobře. Leda motoru se možná městský provoz moc nelíbí, ale ten je dítětem doby, auto vzniklo v letech, kdy byl diesel považován za ideální řešení.
To nevím, ale co vím je, že přesně to samé říkal i Marek, který si jediný z nás ta auta vyzkoušel obě. V Supře prý sice zadrhává a občas se mu nechce, ale pořád je o dost lepší než gumový řazení v Z4. Asi by Ti to i řekl sám, ale je na dovolené, tak nevím, jaký má přístup k internetu.
Mohu potvrdit. Vytknuto mi to bylo jen 3x, (neb svou trochou do mlýna přispěl i Tomáš, co auto fotil), a teď jsme si všichni ještě blíž ❤️
Odpoledne doplněno :-)
Vidíš, a to se přitom v R8 taky svezl. 😅 Holt jsme byli tak uhranutí, že jsme na video zapomněli.
To padá na mě, snažím se sehnat odpolední fotky. Pokud se je podaří získat, dám vědět.
Ano, report včetně fotek chystáme. Jen ještě nevíme, jak dlouho nám to bude trvat. 😂
Poslední komentáře
- sheogh, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Ten kufr teda na "rodinny" auto moc nevypada. - Lulub, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tak možná v 1.7 dci - chrochta, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ten je pěknej. Focus je boží v tom, že má nesmyslně velkej... - Frodo, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
Nedokážu si představit nic nudnějšího, než si koupit auto... - krab, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
V létě jsem vedle novýho Mustangu parkoval na jednom srazu... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
No testují to zatím různě po Kalifornii, takže sníh a námraza... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní...
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
2008 rok výroby
347 koní výkon
6 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů