
Jarda Soukup
Jméno | Jaromír Soukup |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 2.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 hod. |
Komentářů u článků | 209 |
Pozitivních komentářů u článků | 74 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Díky moc za zpětnou vazbu, vážím si jí. Akorát že…no…ode mě se do dvou týdnů taky dočkáte elektromobilu. 😅 Zkoušel jsem Toyotu bZ4X. Navíc teď mimo sezónu to asi s recenzemi starších aut bude slabší. Ale jen co se na jaře zase otevřou garáže ochotných majitelů, budu testovat a psát, jak to půjde! 👍

Žehlička je asi přece jen lepší. Neměl jsem sice bohužel možnost auta projet na stejné trase, protože Jaguar jsem z logistických důvodů testoval u Jihlavy, zatímco MB normálně v Brně, ale přijde mi, že SL má oproti XK8 tužší karoserii i řízení, pohodlnější podvozek, lépe reagující brzdy, o něco silnější motor, v kabině víc místa a trochu lepší materiály a zpracování. Jaguar je ale zase čtyřmístný, takže teoreticky o něco praktičtější, má jemnější běh motoru (zvlášť ve vyšších otáčkách) a za mě je kapku hezčí, takže má také nějaké výhody. Nicméně obě auta jsou skvělá a pokud by si mezi nimi někdo měl vybírat, bude to hlavně o osobních preferencích. Já třeba bych dal přednost objektivně slabšímu Jaguaru, protože je pořád úžasný a prostě se mi líbí o něco víc . Ale chápu, když někdo uvažuje naopak a zvolí prakticky bezchybnou R129.

Není, ověřoval jsem si to z několika zdrojů, protože mi to bylo taky divné. Ale je to tak, u XK8 generace X100 je opravdu vzácnější kupé a to poměrně výrazně.


Bez těchto filozofických úvah bych nevydal článek. :-D


Toto by mě bavilo moc! Sice to zdaleka není tak jednoduché, jak zmiňuje Peťas, ale možná by mi to za to i stálo.

Ano, ano, ty toyoty jsou dobré tipy. Sice asi budou možná trochu moc nudné, ale řekl bych, že na takovéto cestě bude o zábavu postaráno i tak.

Toho by už za mě bylo škoda jako o něco výše zmíněné 144. Ale možná Punto? To je taky jednoduché a vevnitř větší než venku.

Do Genesis Coupe se těžko vejdeme tři. Ale pokud mě kamarádi naštvou, zvážím ho. :-D


To by mě už asi bylo líto trápit. Ale zase by se mi líbilo ho vlastnit. Kde že je ten inzerát? :-D




Ano, tak mi to bohužel taky často přišlo. Několikrát jsem byl svědkem jejich chování. Ne všechno v UK je fajn. A je to možná také důvod, proč jsou ty taxíky postavené zrovna takto.
-
Komentář upraven 3. 10. 2023, 19:43:06

Tam to právě vůbec není jednoduché. Jistě, v Londýně jich tisíce vyřadili. Jenže aspoň trochu pojízdné kusy prakticky okamžitě mizí do okolních malých měst, kde nejsou emisní zóny a taxíky tam tak mohou jezdit dál. Zní to překvapivě, ale sehnat slušné LTI je hodně těžké.

Ano, není to typická kombinace. Ale já to tak mám. Možná to bude i tím, že učím jak FJ, tak AJ.
K autu, záleží co považuješ za správné vlastnosti taxíku. Mně LTI přišlo pro tuto činnost vymyšlené dobře. Leda motoru se možná městský provoz moc nelíbí, ale ten je dítětem doby, auto vzniklo v letech, kdy byl diesel považován za ideální řešení.



To nevím, ale co vím je, že přesně to samé říkal i Marek, který si jediný z nás ta auta vyzkoušel obě. V Supře prý sice zadrhává a občas se mu nechce, ale pořád je o dost lepší než gumový řazení v Z4. Asi by Ti to i řekl sám, ale je na dovolené, tak nevím, jaký má přístup k internetu.

Mohu potvrdit. Vytknuto mi to bylo jen 3x, (neb svou trochou do mlýna přispěl i Tomáš, co auto fotil), a teď jsme si všichni ještě blíž ❤️

Odpoledne doplněno :-)

Vidíš, a to se přitom v R8 taky svezl. 😅 Holt jsme byli tak uhranutí, že jsme na video zapomněli.

To padá na mě, snažím se sehnat odpolední fotky. Pokud se je podaří získat, dám vědět.

Ano, report včetně fotek chystáme. Jen ještě nevíme, jak dlouho nám to bude trvat. 😂

Ano Davide, je to těžká M2. Ale pořád to není Lotus, co váží 2640 kg 🙂
https://www.topgear.com/car-reviews/lotus/eletre

Měli jsme na dráze i SUV velikosti BMW X3 a také supersporty jako Audi R8 nebo Corvette C8. Takže to klidně jde. Ale jasně, budeš cítit, že okruh je na takové auto přece jen o něco menší.

Ahoj, uvidíme. My se vždycky rozhodujeme až ráno na místě, ale bude-li ze strany účastníků slyšet zájem o konkrétní variantu, myslím, že není problém se domluvit.

Od majitele vím toto: Zatím byl jen problém s automatem, odešla elektronika. Jinak všechno už přes deset let vlastnictví funguje bez problému. Ale včetně pojištění (i havarijního), spotřeby paliva, údržby a garážování ho Rolls stojí v průměru okolo 10 000 Kč měsíčně. Proto s ním taky jezdí svatební obřady (ne večírky), aby si na sebe aspoň částečně vydělal.

Je možné, že máš nakonec pravdu. Ale je to opravdu masivní a těžký díl.
-
Komentář upraven 21. 8. 2023, 21:11:48

Ano, vím o nich. Dokonce vím i o té zelené znojemské, jezdí tam už asi dva roky. Holt teď žijí klasický život starých francouzských aut - dobitých soumarů nad hrobem. Jen na toho upravenýho jsem ještě nenarazil. A asi ani nepotřebuju :-) Fotit mi je nemusíš, díky. :-D


Největší rozdíly jsou asi právě v těch kruhových objezdech. Objíždí se na druhou stranu, často mají i několik pruhů a občas jsou zkombinované i se semafory. K tomu ještě existují mini kruhové objezdy, což jsou víceméně normální křižovatky s bílým kruhem uprostřed, které by řidiči měli objíždět, ale ne každý to dělá. A “nejzábavnější” jsou kombinace. Kruhové objezdy jsou ve VB všude (až mi to někdy přišlo zbytečné), a mnohdy člověk narazí na dva mini kruháče hned za sebou nebo variantu mini kruháč a hned po něm velký kruháč. Neznalému poměrů spolehlivě zasukují hlavu.
Přednost “zprava” se prý neřeší, protože na každé normální křižovatce (ne kruhovém objezdu) je vodorovné dopravní značení - je tam čára, kde má člověk, co dává přednost, zastavit.
Také je potřeba trochu změnit návyky. Ve VB se obecně jezdí velmi plynule a docela opatrně (nebo aspoň se mi to tak zdálo) a řidiči mají velké ohledy. Běžně používají gesta pro poděkování i omluvu a při vyhýbání na úzkých silničkách si rádi slovně pomůžou, je-li to potřeba. To vše však očekávají i od ostatních.

Rádo se stalo :-) Ano, dá se to udělat celkem levně. Samozřejmě, jsou tam luxusní a velmi drahé hotely, ale zároveň je tam i spousta cenově přijatelných, které navíc vevnitř vypadají úplně jako z této epizody Mr. Beana :-D
Jen doporučuju začít shánět ubytování minimálně několik měsíců dopředu, hlavně ty levnější rychle mizí. K Tvým dalším dotazům, dá se letět přímo tam na malé mezinárodní letiště u města Newquay. Akorát to spojení je poměrně omezené, buď musíš jako já z Prahy přes Düsseldorf, kde je ale jen asi 40 minut na přestup, což mně vyšlo jen tak tak, nebo přes jiná britská a irská města, ale pak je zase čekání poměrně dlouhé. Koupání za mě jedině v neoprenu, v plavkách to snesou pouze opravdoví otužilci, voda měla okolo 13-15 stupňů.

Ranní fotky bohužel nemáme. Ale pokud někdo ano a chce tady v komentářích sdílet album, budeme rádi.


Report i s fotkami v produkci, bude brzo…snad.


Myslíš starou generaci, předpokládám. Tu co v EU oficiálně nebyla. Protože v testované je kufr velký dost (jen jsem o tom nepsal, přišlo mi to u tak velkého auta jako samozřejmost, i když je to hybrid), auto je tiché (byť ano, i zde na opravdu hrubých površích kola slyšet jsou) a řízení je v pohodě. Ani dynamicky mi to nepřišlo málo. Ale ano, je také pravda, že jsem jel i rychlejšími sedany.

Krása! A ještě když na komentář od Jaromíra reaguje Jaromír, tak je to přímo dokonalé 👍😂

Bylo to bez šikan, pokud si dobře pamatuju. Přidávaly se až na odpoledne. Ale podle mě je to i tak slušný výsledek.

Tak my se zase pokusíme něco splašit. :-) A majitel se určitě ukáže na nějakých kak, brzy dáme vědět kdy a kde budou další.

@rock @martin_100 Neberu vám to, ale ve škodovce nic hezkého vážně nevidím. Možná to bude i tím, že ji mám z mládí zafixovanou hlavně z konce její kariéry běžného českého auta, tedy jako zdaleka největší popelnici na parkovišti s vyhnutými zadními koly a třemi odstíny laku. Ale mně prostě hezká nepřijde, nemá žádný design.

O tom logu vím. Jen jsem to pro zjednodušení a zpřehlednění textu nezapracoval a obešel stylizovaným háčkem. Ale díky za doplnění.

Smím vědět, jakým způsobem souvisí s pointou článku, že H-1 původně navrhovalo Mitsubishi a Hyundai si ho jen upravil k obrazu svému? Vždyť to na věci nic nemění. Stejné je to s úspěchem v rozvojových zemích. Na těchto trzích se prosadí snáze než na velmi náročném a silně zregulovaném evropském trhu (tedy i v Brně, když už máte potřebu se opírat i do něj). A k tomu, jak říkáte, “ojebávání”: pominu-li fakt, že snižování nákladů momentálně probíhá u skoro všech automobilek, tak ve své cenové hladině Hyundai asi věci jako lak na rámech sedaček a podobné moc řešit nemůže. V neposlední řadě, pokud se Vám zdejší novinařina nelíbí, nikdo Vás nenutí ji číst :-)

V Praze by měly být taky. Jen má místní sekce větší problém vybrat datum, protože hledá průsečík šesti kalendářů, my v Brně jen tří. Určitě dají brzy vědět. :-)

ad Pavlos: Byl to Citroën za 1.3-1.7 milionu v době, kdy se nám 700-800k za C5 nebo podobné auto zdálo jako hodně peněz a částky nad milion se dávaly akorát za německou prémii. Takže se bohužel (i když celkem očekávaně) našlo jen málo lidí, kteří byli schopní a ochotní za ni takové peníze dát.
ad martin_100: Já taky, hned!

Ale no samozřejmě, že je to nefér. Vždyť je to i v textu napsané. Ale C5 jsem k dispozici neměl. A C6 jsem použil právě pro to, že i když má oproti ní C5X podstatně jednodušší technologii tlumení nerovností, není o tolik horší, o kolik jsem čekal. Vážně mě to odpružení potěšilo a C6 mi pomohla to vykreslit. Kdyby to bylo férové srovnání, porovnám je kompletně.

Navíc ten vnitřek vážně není hrozný, to spíš já pořad neumím fotit. Nepůsobí to jako z papíru, všechno na co šáhneš je měkčené a díly k sobě lícují. Je tam sice hodně lesklých černých plastů, ale to dnes marně hledám auto, které je nemá. Je pravda, že okolo přístrojů je těch obyčejných plastů docela hodně, ale to nevadí, nemusíš na ně koukat. Auto má velký a výborně čitelný head-up displej v dospělé variantě bez vyjíždějícího sklíčka.
-
Komentář upraven 6. 4. 2023, 17:44:44
Poslední komentáře
- Lukáš "Doubitch" Doubrava, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Pro mě bylo před 4 lety velkým překvapením, když mi táta... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Pitíčko v držáku byla zkouška, které jsem docela bál.... - kotzitzaq, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Opel Movano tam je - ten už je z důvodu Stallantisu (a jeho... - Irwinek, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Ale je, samozřejmě, že je - nádherný kočár v dost dobrém... - František Čáslavský, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Kdo vám dvěma objednával manuály a ještě z toho měl prdel,... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Je to rok 1998, takze jsou to vrstevnici. Ten muj prave s rokem... - Oh!Gust, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
zabudol si na Master, prípadne ešte jeho klon Opel Movano.... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Děkuju, no uvidíme, jak často to bude, ale občas něco napsat... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Děkuju :) nevím, zda je až tak co závidět, eště uvidíme.... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Hezky, Taurus byl trochu inspirace pro design Crown Victorie... - Viola Procházková, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
To je hezké, že ses zastavil, klidně to můžeš dělat častěji... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Já se stal omylem taky majitelem ameriky, je to teda menší... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Gratuluji, je to moc pěkný. - peca, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Za 1: Pekny blogisek Za 2: Neni zac :-D - PB, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Jeste ti tam chybi nedavno zde zminovany Talbot Express (prvni...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2017 rok výroby
419 koní výkon
6 162 ccm objem
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Ptejte se: Existují ještě levné jednoduché kombíky?
28 komentářů