načítám data...

MMM

JménoMMM MMM
BydlištěPraha 6
Registracepřed 3.0 rok.
Poslední aktivitapřed 2.2 měs.
Komentářů u článků68
Pozitivních komentářů u článků20
Negativních komentářů u článků13
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy


Posledních 50 komentářů

MMM
31. ledna 2024, 22:12
0
Ptejte se: Co nejnovější velké MPV

Sienna 3.5V6 s automatem, je skvělá, spolehlivá, rychlá. Na dálnici 140km točí motor málo otáček. Měl jsem jí v nejdražší verzi AWD Limited a bylo to nejspolehlivější auto, z desítek, které provozujeme. Vyměnil sem jí, za Land Cruiser 200.

MMM
21. listopadu 2023, 14:36
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?

Tohle tě doveze tam i zpět za 7L/100...
Toyota Carina E, benzín + clima, hodně místa 4dv/5dv... Za málo peněz, neuvěřitelná spolehlivost.
Miliony kusů, mnohokrát objeli "planetu"... a dokud neshnijí, budou jezdit věčně

Když není na primárně benzínové Land Cruiser 100, Lexus LX, LC200

MMM
27. srpna 2023, 21:59
3
SsangYong Rexton Club: Kam s ním?

Tenhle s tím přijel a odjel... co vysírám, že to je maličkost :) Že to poladí jinde a dostane novou STK :)

MMM
27. srpna 2023, 11:31
4
SsangYong Rexton Club: Kam s ním?

Thle čeká každé auto...

MMM
27. srpna 2023, 11:28
0
SsangYong Rexton Club: Kam s ním?

Ten víceprvek a ta blbá připojitelná čtyřkolka, je na autech dodnes :) Proč by měnili něco co vydělává prachy na servisu, jsem spokojený... Pokud velká auta... jezdím Land Cruisery 100/200 & Lexus LX (nejlepší-životnost je benzín).

MMM
27. srpna 2023, 11:23
1
SsangYong Rexton Club: Kam s ním?

Ty šipky umazali 90% dále psaného textu :/

2006+
1. Předek "upadávají" přední kola... spodní čep (kulový kloub se vykroutí z misky, ustříhne, upadne)
2. Zadek u VÍCEPRVEK "upadávají" zadní kola... horní čep (není vidět, že to je čep, na zvedáku ani na zemi nemá vůli/je napnutý... vůle se pozná až vyloženě demontujete kolo. Když je už těsně před upadnutím, kolo může lítat 3cm nahoru/dolu)
3. Víceprvek zadní... je obecě poddimenzovaný, je to jen auto na "image"... slabé hračkářské uložení... pružiny všechny zeslábnou, klesnou, utahají se vlastní váhou prázdného auta... je vidět, jak jsou ty Rextony lehlé, zadní kola do Á-čka a je drahé zadní nápravu zgenerálkovat. Musí se vyměnit vše... pružiny a uložení, vnitřní excentry a jejich uložení, kulové silentbloky spodní rameno/těhlice, spojovačky s e závitnicí a čepem/těhlice, horní čepy, další extra rameno oba silentbloky/těhlice + Extra k tomu GO předku, všechna ramena, tlumiče a hlavně drahé pružiny (zapomeňte na druhovýrobu, je to sračka, jakože totální sračka). No a v originále s prací? Bavíme se o 70-100.000 a fakt to nechcete dělat, vyřezávat kousek po kousku a vylizovávat.

**** Kdo něco těžšího tahá, hledám auto s tuhou zadní nápravou na rámu - ten vlek se musí do něčeho opřít... a víceprvek je rád, že veze sám sebe.

U nového je to vypočítané, záruka a pár let poté ještě celkem drží... za deset let auto vyhodit auto a koupit nové, nebo udělat drahou generálku. U staršího... to je těžké.

4x4 a připojování předku... No a pak tady máme problém jménem podtlakové přiřazování přední nápravy. Ssangyong ví, že je to šunt... ale vydělávat se musí :) Volnoběžky jsou zevnitř na těhlici/poloose a nejdou ničím nahradit. Volnoběžky se 1000% rozbijí už u aut s 30-50.000km a je to pořád dokola. Ani "znalci" neví, že je to rozbité... ona ta čtyřkolka funguje. // Problém je v tom, že u primární zadokolky s připojitelným předkem (auta se spínači pohonu 2H/4H, nebo 2H/4H/4L)... přední poloosy, diferák, kardan, řetěz v mezinápravové převodovce... to vše po nastartování musí stát a nerotovat. Poznáte to tak, že po nastartování primární zadokolky (2H), vezmete za poloosu a ta se musí rukou otáčet, jedna i druhá... pak je vše v pořádku. Problém je v tom, že ty poloosy se od náboje/těhlice/poloosy neodpojí a vše to rotuje, tahá za volant. Tohle nikdo nepozná.

Hele vždy se najde někdo.... neupadlo to dvacet let, čtyřkolka funguje, tak co máš... :)

Hledat verze se stýlým pohonem všech kol a tuhou zadní nápravou (tam odejde u každého zase řetěz, kola, někdy spojky v mezinápravové převodovce... cca 12-20t)

MMM
27. srpna 2023, 10:53
0
SsangYong Rexton Club: Kam s ním?

Ty články jsem postahoval, potřeboval jsem se trochu stáhnout a "uklidit"... časem je zase pustím.
-------------------------------------
Všechny novější Ssangyongy, od 2006 doteď a budoucí... >>>>s víceprvkovou zadní nápravou

MMM
27. srpna 2023, 10:14
0
SsangYong Rexton Club: Kam s ním?

Proč máš Mustang... protože nemám na Porsche // Proč máš Rexton? Protože nemám na Lanďáka
Jak jsem někde psal... o starých Rextonech, ale platí to stále

Ssangyong Rexton I./II. – Korejský Wurst

Pro jistý účel, je Rexton I./II. celkem fajn nářadí. Snad mi připomíná steak z Lidlu, pobledlý, na grilu „výborný“.

Snad nebudu zlý, ale jelikož přemýšlíte o Rextonu, jste chudý, nebo pragmatik. To není nic špatného, jen čisté víno. Kdyby jsme totiž chudý pragmatici nebyli, kupujeme Land Cruiser 100/200/V8, kde za svých 100.000 a hodnotu celého Rextonu moc neopravíte.

„Vše mezi Rextonem a Lanďákem, je slabý kompromis“

MMM
27. srpna 2023, 10:03
0
SsangYong Rexton Club: Kam s ním?

Čím víc proužků, tím víc adxdas... Auto je většinou pasivum, ale tohle je pasivum x3...
Než dát milion za korejce... raději dám jedničku za Land Cruiser 150, Land Cruiser 200 spíš v benzínu, nebo Lexus LX (rozhodně ne za BMW, MB a image auta)
Mám problém s tím, že auto jako kráva nemá rezervu (místo rezervy tam narvali "eko" nádrž na močovinu)

Hraje si to na obšlehnutý Land Cruiser 300/2019 https://www.google.com/search?q=land+cruiser+200+2019&tbm=isch&ved=2ahUKEwjsu7DVrvyAAxVCnCcCHTcnACgQ2-cCegQIABAA&oq=land+cruiser+200+2019&gs_lcp=CgNpbWcQA1DlA1jiIGCHI2gAcAB4AIABfogBpQOSAQMyLjKYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=sgHrZOyaN8K4nsEPt86AwAI&bih=720&biw=1280&client=safari

MMM
23. srpna 2023, 19:31
0
MMM
07. srpna 2023, 20:20
0
Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?

Taky si řikám, pro mladého člověka, navíc musí žít úsporně, bez vztahu k autům... lednička, pračka, myčka... spotřebič.
Taky si nechceš kupovat lednici, aby si do ní sypal prachy... byl bych pěkně nasranej :) V chatrné Alfě se musíš vrtat, platit, servisovat..

Chce to k autu pro něj přistupovat... jako auto pro mladou holku, kteará je normální, nehledá image, ale vzdělání... první práci, aby sama sobě něco dokázala. Až se usadí, kolegové v práci... "naznačí směr a styl"... který se v dané ne-moc nici nosí...

MMM
05. srpna 2023, 15:18
1
Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?

Potřebuje jezdit, nehonit image... minimálně než se zaháčkuje a usadí :)

Řešení je v LPG, jednoduchý benzín, stk a platnost nádrže...
Tady je něco bez koroze, japonec, LPG 2032... https://auto.bazos.cz/inzerat/172451875/toyota-corolla-verso-18-lpg.php
Fabia SDi, nebo 1.4 LPG
Toyota iQ lehce dražší, Auris, Corolla, Yaris // Klidně s malou naftou 1.4D4D

Ta Honda při 130km/h točí snad 4000ot/min :/

MMM
02. července 2023, 12:44
0
Dacia Spring Cargo: Asijský sen o elektromobilitě pro každého

Viděl jsem to v Rumunsku hořet, od baterie v podvozku zadní části... byla to krásná proměna energie.

MMM
04. května 2023, 16:06
-1
Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna

Myslím, že zlatou vránu, by si zasloužila tak polovina zdejších aut. Ale víš jak... okruh a punk :) Povozy psacích "guru", jsou často kandidáti na soutěž o pecotavní tvárnici

MMM
04. května 2023, 15:59
0
Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna

Buď v klidu... mám tady šest 605 :) Do každé nalévám tak 30-50 :) Nikdo to nikdy nezaplatí, ale jezdí hezky

MMM
03. května 2023, 21:27
2
Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna

Nejak tak to je. Vetsinu zajemcu odmitnu, primo je odradim a to zamerne. Je mi to jedno. // Ja za tim mam jeste jine zamery, od vstupu, pres investice, casove testy, vejicky, az po vystup. Takovou Carinu s 50-120.000km jen tak v ES nesezenu pod 100t, v ES odhlasit... oni maji na vse jine casove dimenze... takze za 400Euro..., Pak ji sem dotrepat 2600km (tohle slycham casto... si tam dojedu na otocku... 5200km :) Pak to vysirani kolem prihlaseni na klic +-12t (odtah nalozit, odvezt na STK/slozit, nalozit a slozit tady... dovozova, vypisy a problemy dekra za tisice, ekopoplatky, pojistky, a pak zacne kolecko servisu, za 30-100t... tak, abych s tim mohl jezdit v levem pruhu a ve 160km/h v klidu a bezpecne dupnout na brzdy (hlavne ty LS Lexusy).. No a tady jsou auta na znackach za 20-50... Mnoha lidem jsem pomohl diky svym autum prodat za penize, ktere by nikdy drive nedostali a z toho mam take radost

Jak rikam... Co tem autum dam ja, uz nikdy vic, od jineho nedostanou (ucta pred temi ostatnimi/jako safranu) Nekteri to oceni a to mi staci. // Jsem investor, auty si hraji... i kdyz to tak nevypada, kdyz mesicne nakupujes dily na "jak rika srdcar autickar, stare vrany" , za sto, nekdy statisice (luxusni auta nepocitam). Takovy zamek dveri na Bentley, nebo cep na Arnage Turbo R 2002+... z toho by se jeden posral.

No a pak je tady ES manana, ci pasado manana :) Takze nekdy v budoucnu. To si tak zaplatis za dve E38 740i 500t 3.12.2022, transport, papiry, hotel zarizovaci dokumentu, urednicina a vime jak se to dela... kolem 2800-3000Euro a cekas, az ty auta nekde z prdele postahuji, zagarazuji, vyridi... no a dnes je sest mesicu po platbe... a auta jeste nemam :) Pak prijde servis brzd, pneumatik, kapalin, elektroniky... nebo nevim co se objevi... 740, neni Felicia. Takze to odhaduji tak na servis za 100-200, pokud nebude nic vaznejsiho rozbite, prihlaseni, pojistka, ekopopl. // Jedno je prodane rovnou do Nemecka, za tolik, ze zaplatilo to druhe auto. Druhe mozna pujde na bazoszumpu... a ja si z tech lidi tam delam legraci... mam rad, kdyz jim praskaji zilky :) koupis jich tady hromady za 100t, to vi vsichni.

Nektera auta nesmim prodat drive nez za rok, tak si je uzivam. Sice mam nejradeji sve Land cruiser 200, nebo lex LX, ale ted mne prekvapila Lancia Kappa. Jestli dam 40-60t za pneu a zakladni servis LX, nebo to dam do Kappy 100kw :) se kterou se mi z nejakeho nepochopitelneho duvodu krasne jezdi. Navic se cela zaplati, po mesici "pracovniho" jezdeni.

Pak to ma jeste jinou rovinu... stara auta vyuzivam jako vejicku, to drahe ti proda nekolik levnejsich... protoze chteji usetrit :)

Dva roky jsem poslouchal blaboly, ze A6 c4 1995 neprodam za ctvrt m. a prodalo se. Majitel je stastny, protoze v Nmecku stoupaji ceny astronomicky. Mozna by nekteri meli pochopit, ze krasna auta, muzejini kousky, se v inzerci verejne neprodavaji. Jenze ja mam rad obycejna auta. Kdyz jsem mem Ferrari 456 v nadhernem stavu, byl jsem stale nasranej... nedalo se s tim hezky jezdit, kde se objevis, tam te olizuji, slintavci. Nemuzes si v klidu natankovat, odskocit, jet v pravem pruhu klidnych 130, jak si te matlaci foti a jaksi zapomenou, ze te tlaci na svodidla...

Chapu, ze Carina neni Porsche... to by bylo jine slinty-ani :)

MMM
03. května 2023, 20:35
0
Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna

XM bylo, je a bude technologicke unikum a jeste jej prodavas levne.
To je lepsi dat do depozitu, kam to pujde, hlavne na hlinikove dily poradne nastrikat neco jako LM40, aby hlinik neoxidoval a ulozit. Penize nejsou vsechno... chapu, kdyz nejsou, ale pak toho budes litovat (trdy pokud je technicky OK a neni shnile... drz jej). Nevim jak je to stare, ale za chvili to pujde prehodit na youngtimer, takze naklady min. na pojisteni, vyrazne klesnou.

MMM
03. května 2023, 10:36
0
Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna

Mechanik, ni nevíš jak strašně se mýlíš a jak věci špatně chápeš.
Je to ale dobře...

MMM
03. května 2023, 09:12
2
Volvo XC60 T8 Recharge: Vyladěný plug-in, kde se chyby hledají těžko

Beastar má pravdu.
Navíc volvokunden (zákaznící nových aut), je prostě sorta... něco jako byli dříve zákazníci sábu.

MMM
03. května 2023, 09:07
-1
Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna

O tom jsem nic nepsal.
Jsou to auta za drobné, pro radost, ne auta za miliony :)

MMM
02. května 2023, 21:23
-1
MMM
02. května 2023, 21:14
-2
Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna

Kluci kluci... jedna odjela za 180 a druhá za 200.
Mám ještě dajší tři a ke stovce podobných aut

MMM
28. dubna 2023, 17:17
0
Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna

Za pár let, u Lexusu LS 400, s pouhými 166.000km budete vzpomínat, že byli jen za 350k (není to drahé, k tomu měny/peníze ztratili hodnotu)

Ten v inzerátu, je totiž na podvozku jako nový, bez koroze, má směšné kilometry, a jeho hlavní benefit, je vzduchový podvozek (ty bez vzduchu jsou bezcenné, i když chápu argumenty).

Všechny v Německu jsou shnilé na kaši, s půl milionem km, po kdoví kom o stavu si nedělejte iluzi, ani vesnu... rez neopravíš, to je pak basterauto.

Za poslední dva roky, jsem prodal téměř dvacet LS-ek 400, 430.
Ty auta v dobrém stavu, za levné peníze prakticky neexistují. Top kusy, se přes inzerci už dávno neprodávají, i když jdou za 2x tak vysokou cenu.

MMM
22. března 2023, 19:19
0
MMM
11. března 2023, 18:03
4
SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant

Jistě, kdo to má jako spořebič, odepíše, vyhodí, neřeší... pro ty to na autíčkáři moc není. Myslím, že drtívá většina zdejších kupuje ojeté, dojeté a na ty servis padne. Pokud myslíte, že v záruce znamená bezplatný servis, tak je to omyl.

Antikorozní úprava... čím novější Ssang, tím horší, hnije a bude hnít prostě víc. Nebo myslíte, že korejec v rámci snižování nákladů, inflace, zvyšování cen... dopřeje zákazníkovi víc, než je nutné? Zažil jsem tolik jeho krachů, přejmenování, změn majitelů, stávek... nikdy nic nezměnil... na informace, na fatální prohnilá auta nikdy nereaguje. Bavím se přímo o poznatcích, posílaných korejcům, výrobci. Nemyslíte, že dealeři, kteří si berou Ssangyong jako přílepek, či busines plán, něco vyřeší :)

Antikorozní úpravu zhoršili, možná bychom mohli zmínit optimalizovali jako obvykle. Přidejte unavené pružiny, lehlé předky (kola po deseti letech budou zajiždět do podběhů, jak se pružiny unaví). Je to stále a pořád stejné auto, od Actyon sports, jen jiný horní kabát, ala obšlehnutá maska Land Cruiseru 300 2019. Rám pod autem, má na sobě pouze obyčejnou barvu, která se oloupe jako obal kindervejce, časem se bude masivní rám rozpadat jako listové těsto, až se oddělí, prohnije v zadní části.

Doporučuji se vyhnout multilinku-víceprvkové zadní nápravě (to platí u všech modelů Ssang) a pokud máte volbu, berte spíš tuhou zadní nápravu. Všechny ssangy s víceprvkem od 2006, se velmi brzy chovají na silnici, jako stará známá kachna a vyhýbací manévr levá, pravá, může být finální... tohle vyřeší jen totální generálka všeho v přední i zadní části... a že tam toho je, všechna přední ramena, tlumiče, pružiny i v sadu a k tomu všechny ty stupidní poddimenzované a malinké silentbločky, zadní čepy, seřizovací závitnice s čepem (bavíme se o multilinku). Neuděláte to pod 60-100t a na neoriginální díly zapomeňte, to to raději neopravujte vůbec (tohle je u všech Ssangů od 2006 stejné, obdobné, či velmi podobné)

VIN na rámu, za PP kolem po pěti zimách vyhnije... takže jej mažte vazelínou. Těším se na vstřikovače, solenoidy, zadní nápravu/diferák, zrezlé brzdiče, zatuhlé pístky, třmeny... nefunkční ruční brzdy, prohnilé výfuky. Pořád stejné.

Myslíte, že nemám nic jiného na práci, než vyvracet teoretické kydy, sny kupujících? Je mi jedno co si kdo myslí, nazývám věci pravými jmény.

Auto nekončí tří-pětiletým odpisem, žije dál mimozáručním životem a ti zapláčou. Napadá mne podtlakové připojování předních poloos 4x4... do 50.000km jsou ve 100% případů poškozené, i pokud auto nejezdí v zimě... neodpínají přední poloosy-mají při běžné jízdě stát a netočit se (je to primární zadokolka a připojitelným předkem a přední poloosy se při jízdě na silnici odpojují od náboje podtlakem).

Ano, fungovat to bude, obecně musí, ale servis je později nekonečný... dobře pro nás.

MMM
10. března 2023, 09:06
0
SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant

Za 500-600, bych ani neceknul... ale za milion to fakt nestojí

Nemá to rezervní kolo, ta nejdůležitější věc u náklaďáku, stroje bez zázemí... tím to pro mnoho lidí končí... kdo si dovede představit, naložený korejský krám mimo silnici, nejlépe jak jinak na nedostupném místě... kutálet kdoví kam a shánět o víkendu neobvyklý rozměr kola, říznuté někde o pařez. No... rezerva musela ustoupit zásobníku močoviny

Raději tři roky starý Hilux, US pořádný stroj a splynovat, než tento Ssangyong.

Ssangyong bude za deset let shnilý na kaši, nepovolíte na podvozku nic, ramena se korozí roznousknou před čepem (rozuměj upadávají kola, ano, prostě upadne bez varování), 4x4 bude zlobit (stejná konstrukce přiřazování, jako u všech Ssangyongů od 2006), motory, brzdy, kardany, diferák... je to stále stejná písnička. Díly které vozíme od korejců, stojí už jako na prémiové auto a to je sakra špatně. Ale já to řeším jen 25let... takže super, jen víc prodaných aut, vyděláme zase balík.

Insider...

MMM
28. února 2023, 17:34
0
ElBlesk Pony: Den plný překvapení

Evropa skončila s Aliexpresem!

MMM
08. ledna 2023, 12:39
1
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Německých aut je jako betonu ve městě, je všude. Lexus je jako oáza v poušti. V dobrém stavu, je jich jako šafránu.

Musíš vědět, proč LS chceš. Pamatuji, jak jsem svvé první LS kupoval. Nikdy jsem žádné naživo neviděl, natož abych v něm seděl, či jej řídil. Žádné LS se 150.000km nebylo na prodej, dva-tři kusy 1000km daleko, za nesmyslnou cenu, já se staral sám o dvě děti v péč a nešlo nikam odjet a řešit blbosti, jako auto.
Tak jsem na jeden telefon... je v dobrém stavu, jaja jaja jaja gutt :) strčil cizímu chlapovi do odtahovky, už nevím 30.k eur a prý jel pro auto. Všichni koukali, jestli jsem se neposral. Všude kolem hromady prémiových aut (jenže já jich měl hodně za sebou sježděných a každé z nich, bylo servisné peklo... jsem totiž na některé věci dost přísný... poslední kapky bylo několik po sobě jdoucích A8, krám s cikánským odérem MBS a Phaeton 6.0 se kterým jsem chtěl nenápadně zapadnout, mezi němce... jakože deutschewagen... hmm).

Přijelo mi LS460, ani neumělo sjet z odtahovky, baterka KO. Naštěstí jsem operativně, vytáhl baterku z jiného auta a už to vrčelo. Sloužil roky skvěle, vyměnil jsem preventivně nové xenony, koupil obyčejné pneumatiky.

Pokud bych si měl vybírat Lexus LS, šel bych do nejdaržšího, nesehnatelného a posledního 2012-2017 (já ale proto, že jsem ty všechny předchozí měl a místo 2012 jsem šel do Lancriuseru-Lexusu LX). Technicky jsou naprosto všechny Lexusy LS spolehlivé, ta poslední je jen třešnička, kde si ještě vyhráli, než přišlo to nové stvoření, bez V8. Sám ale sportovní vlastnosti neočekávám (i když má páru), jsem rád, že zavřu dveře, je tam hrobové ticho, mám klid od lidí a servisu.

GS... Pokud bych chtěl trochu menší, štíhlejší Lexus, pořídil bych poslední Lexusu GS, před ukončením výroby.. 2015-2020 a klidně hybrid.

Jenže Lexus za 350t.? Raději poctivou starší LS430, než LS460 (nehledal bych vůbec informace tady... je to ztráta času, invence a příjem bludů od lidí, co v kvalitním kusu neseděli nikdy, pokud vůbec někdy nějaký Lexus LS měli... ale tam kde ty auta jezdí... USA, Jap, hlavně Rusko)

MMM
07. ledna 2023, 21:28
0
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Ten Avensis je sice obyčejný, ale ta ropná 91kw je celkem OK. Je to prostě obyčejné auto, spotřebič... Lexus, nebo Prius je takový spotřebič Miele. Ještě by stálo za to prozkoumat RX450h... opět dražší, obecně obvykle spolehlivé. Jeď do Lexusu, půjč si tam auto a pochopíš... nebo nepochopíš.

MMM
07. ledna 2023, 21:20
1
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Měl jsem Lexusů spoustu... desítky.

Než GS300 (ono to moc nejede, ale bohatě stačí-otázka co si kdo představuje pod "nejede")...

...koupil bych LS 430, fungují skvěle, má to V8 bohužel 12,5+ má ale prostor, má to vzduch-spolehlivý (ohledně spolehlivosti je jedno, jestli předface, nebo facelift). V soli ale podvozek zrezne, takže je velmi, velmi těžké sehnat kus bez koroze. Jinak tam neodchází nic vážného (pokud to nejezdilo denně po Praze, kostky, sůl)

Levnější LS460 zadokolka & 600h je zbytečně těžší o AWD a hybridní akumulátory. Jezdí skvěle, ale jsou to auta na dálky, ne moc do města, i když 460 není nijak dlouhá.

Proti 430, je LS460 a 600 prostě bachratější, složitější nápravy (dají se koupit jednotlivé díly ramen z druhovýroby, originál jsou strašně drahé, zase "levné" jsou třeba originál obří brzdy, proti Audi, BMW). U 460&600 umí už odejít tlumení, vzduch, hlavně vzadu... pak se to za jízdy houpe, jako bez tlumičů. U LS430 se nic takového obvykle neděje, je štíhlejší, jednodušší podvozek. LS460 se rozvody nedělají nikdy, má řetěz. LS430 má rozvody gumové. Motory, ani převodovky obvykle neodchází. Je velmi, velmi, velmi těžké najít hezký kus... extrémní množství podvodů v Německu, tady škoda mluvit. Někdy mám pocit, že každá druhá LS400 430 je má ex prodaná. Ceny ale šli nahoru, běžně o 100t a dolu nikdy nepůjdou, pokud nenastane konflikt, nebo uměle vyvolaná "ropná krize"

Proběhl jsem tak 5% článku, zaznamenal jsem Volvo a řekl jsem si štěstí, že fungovalo, než se rozsypalo... u Lexusu se takové věci nedějí.
IS je jak pro koho malé, nebo já jsem rozmazlený. To už bych koupil to poslední hybridní iS300h

Otázka je, kčemu to... jestli image, nebo se hledá spolehlivost. U Toyoty & Lexusu to není o image, člověk musí vědět, proč to chce, ale image v tom není. Spíš spolehlivost, klid, ale ne sportovní pocity... i když LS460 jede skvěle a běžně 260-280km/h někdy využívám.

Existuje taková věc, která stojí víc, ale stojí za to. Je to Toyota Avalon, jenže to už je 2x tolik a za to už je poslední model Camry Hybrid... opět, co chci, výkon, image a neřešit nespolehlivost... což jsme u Porsche... jak se to jmenuje, ten jezevčík.

Jenže moje názory jsou neobjektivní... a roky výroby jsou mi ukradené... hledám spolehlivost... mě platí za servis, já platit nechci a nemám na to čas, poflakovat se po servisech a mrhat Fiat/prachy za lemply... tak jezdíme hodně v Toyotách, Lexusech... prostě co naděláš. Ještě používám velmi rád Prius IV... i když jsem si teď z legrace na slepo, na pět fotek koupil pod stromeček ukrutně drahá tři auta... jediné BMW, které se mi celkem líbí 740i face E38, k tomu LS400 a nejvíc se těším, na starou Kappu v dieselu JTD snad to nebude harakiri. Já to stejně ale do roka prodám :) protože svůj Land Cruiser V8 a Lexus LX ničím běžným nenahradím

MMM
25. prosince 2022, 22:18
-1
Kia Sportage 1.6 T-GDI PHEV 4x4: Pro mě prosím bez zásuvky

Jak to s tím souvisí? Nějaká neznalost, nebo česky typická snaha zdehonestovat co nemám, neumím, pomluvím.
Za poslední rok, nám soláry pod sněhem, nedávali vůbec celkem 3týdny (jen proto, že jsme líný odmést sníh) za tři roky celkem tři měsíce. I když prší, lije, něco málo to dává pořád, dost na úspornou spotřebu domu.

My tato období, vykrýváme akumulátory 28.000Ah/48v

MMM
23. prosince 2022, 15:31
0
Kia Sportage 1.6 T-GDI PHEV 4x4: Pro mě prosím bez zásuvky

Od 1.1.2023 je cena zastropovaná=nařízená=daná 6,05kč/Kwh +++ k tomu ty čez státní čarovné poplatkečky, které nedokáže vypočítat/skrýt, ani David Cperfield :)

Takže realita... lidé dříve platili 1,5kč, později 2,5kč, pak 4kč/Kwh a nyní budou platit 6=8-9kč/Kwh a ti co se právě v tuto chvíli tváří, že jsou chytřejší, než ti kterým smlouva/fixace právě končí... tak vězte, že je to otákou času, než padne kosa na kámen.

Nemám rád dotace=okrádání/zdanění chudých, ve prospěch bohatých, či vychcanějších... takže v amatérské rovině, doporučuji solární systém Off-Grid/ostrovní systém

Takže kdo můžete, místo el. auta za milion, si kupte auto o třetinu-polovinu levnější=pasivum... a zbytek investujte do solárních panelů a vlastní solární nezávislosti=aktivum... za 100.000kč máte panely/solární elektrárnu 10k/10.000Wp + k tomu min. jednofázový 48V 5.500kw Hybridní invertor za 20.000kč (ideálně takový, který jde časem rozšířit/mezi sebou propojit se dvěma dalšími, pro tři fáze) + k domu ideálně 48ks 3,2V 280Ah LifePo4 akumulátorů + nějaké řídící BMS, které kontrolují články za desítku.

Nekupujte elektromobil... když už tak hybrid, ale prověřený. Spolehlivé jsou a do max. 5,5L(4,5 při snažení)/100km jezdí Prius III., lepší je Prius IV. který jezdí 4,5-5,5 bez snahy. (jistě, k tomu můžete mít Porsche 911, či Ferrari)

LifePo4 https://www.aliexpress.com/w/wholesale-lifepo4-280ah.html?catId=0&initiative_id=SB_20221223062804&SearchText=lifepo4%2B280ah&spm=a2g0o.home.1000002.0&dida=y

5500W With WIFI Hybrid Solar Inverter 90A MPPT Charger 220V 48V 450Vdc Grid Tied Touch Screen Display Inverter With CT Sensor https://www.aliexpress.com/item/1005003341014776.html?spm=a2g0o.productlist.main.31.2097K0IhK0IhDd&algo_pvid=f9b87a30-05a9-4c86-adc1-344bd0a2acb7&algo_exp_id=f9b87a30-05a9-4c86-adc1-344bd0a2acb7-15&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000030785889798%22%7D&pdp_npi=2%40dis%21EUR%211025.05%21768.79%21%21%21%21%21%4021021f7b16718057334702537d070a%2112000030785889798%21sea&curPageLogUid=mvzaQKCEVymW

Zvládnete vše sami, pokud nejste analfabet, stačí trochu šikovný kutil

MMM
06. května 2022, 12:30
1
Můj život s Plurielem II - když výměna žárovky stojí tisíce a demontáž světla trvá hodiny

Přitom by stačilo, aby součást automobilového testu, u nového auta, byla výměna žárovek (pokud má běžné výměnné žárovky)

MMM
30. dubna 2022, 13:32
0
Ptejte se: Auto pro celou rodinu

Pávě, že se to Mercedesu jen podobá, díly jsou jiné a vstřikování Delphi je vážně loterie, dostat to ven, odvrtávat, demontovat hlavu (u Rodiusu to znamená demontovat celý motor i s nápravami spodem a to je levnější auto zahodit). Na podvozku nemá Ssangyong žádnou protikorozní ochranu, jen černá barva z výroby na oceli, která odpadává ve zkorodovaných plátech, podél celého rámu. Čím novější Ssang. tím to hnije víc. Rexton má dole sice off-rad rám, plechy OK, pod autem je vždy rez, VIN na rámu nenajdete, shnilý, jako celý rám. Ten rám se až doslova odtrhne v zadní části, někde nad zadními koly... pohoda, dají tam tmel, aby to prošlo stk... vždyť na tom je našroubované jen tažné zařízení :) kolikže? 3500kg spíš reálně víc :) Horší jsou verze od 2006 s víceprvkovou nápravou, je tam jiné víření... nam je to u každého auta na... doslova na sračky a všechno. Silentbloky maličké, poddimenzované. Takže jediná cesta z toho ven, když už Rexton na tahání, hledat z prvních Rextonů II. 2,7XDi 121kw 2006/může být i omlazený už s kulatými předními mlhovkami (ne 137kw-ten má ten přiblblý multilink, kde upadávají všechny štyři kola, hezky postupně). Ta pointa je v tuhé zadní nápravě a stálému pohonu všech kol + redukční převodovka... poznáte jej jen tak, že u levého kolena máte otočný přepínač a musí tam být jen dvě pozice 4H a 4L - to je správná volba, masivní poloosy a stálá AWD (Nekupovat pokud jsou tam pozice tři 2H 4H 4L, ta je poruchová a tento přiblblý, poruchový systém je na všech vozech Ssangyong doteď, ona ta čtyřkolka funguje, ale zlobí chronicky podtlaky, el. vacuum ventily, volnoběžky v kolech které připojují/odpojují poloosy k náboji jsou rozbité už na nových autech)

MMM
30. dubna 2022, 09:26
0
Ptejte se: Auto pro celou rodinu

Klima je u Rodiusu jedno stále nefunkční peklo... má čtyři tepelné výměníky (1. chladič přední, 2. Malý chladič v nárazníku před LP kolem a odchází tam i ten malý větrák/sůl, posyp, koroze, 3. V palubce, 4. V kufru PZ... no a kdyby to náhodou ještě po dovozu auta někde z IT fungovalo, povolí trubky pod autem, pod spolujezdcem). Dříve nebo později upadne na každém kusu kolo, vypadne spodní čep, ustříhne se, nebo uhnije celé rameno... jak jinak, než za jízdy na 90%, naštěstí se to stane při popojíždění, křižovatky, výjezdy, rozjezdy. Seznam by byl na statě :) Samostatnou kapitolou je osm neustále uhnilých excentrických šroubů, unavené, lehlé, prasklé pružiny. Od pěti let stáří je to zajímavé, vidět ten rozpad... když to jede proti, plné lidí... no, nějak to ale jezdí.

MMM
29. dubna 2022, 15:15
0
Ptejte se: Auto pro celou rodinu

Rodiusem se dá jezdit, když je člověk hluchý, slepý, klima nefunguje nikdy, vstřiky používají, pořád nějaké problémy a krutopřísně to shnije. Výfuk je v jednom dílu, má snad čtyři metry. Zadní náprava drží na čtyřech šroubech, ten PZ v podstatě není, jelikož je od výfuku uhnilý-uhnilá karoserie nad ním. Je fakt, že za 50-100t je to nejlevnější povoz pro sedm se 4x4. Navíc jsou na každém kusu na kaši všechny zadní ramena a že jich tam je. Pokud je to manuál, odejde spojka, hydraulické ložisko, dvouhmota a vše stojí hodně peněz. Pokud je to automat, celkem OK. Na obou man/aut. umře/hučí zadní diferenciál.

U Rodius I. byla "stálá" 4x4 obdoba unášejících a svírajících se spojek/stálá 4x4 a u každého kusu odešla mezinápravová převodovka/mlátí v ní řetěz a kola. U Rodius II. už stálá 4x4 zmizela (snížení valivých odporů = EU splnění emisí) a u každého kusu chronicky zlobí odpojování 4x4/přední přiřazování (shnilé podtlakové připojování/odpojování předních poloos/náboj/kolo).

Koupit a rovnou počítat s tím, že je každý polomrtvý, musíte mít štěstí na dobrý a jezdící kus. Dnes už je to fakt loterie.

MMM
29. dubna 2022, 15:05
-1
Ptejte se: Auto pro celou rodinu

Problém Chrysleru, je samotný Chrysler nekvalita, poruchovost. Proti japoncům je to dost peklo. Pacifica vs. Sienna, image, vs. dlouhodobá spolehlivost Toyoty. Já to zvažoval velmi, soused šel do Chrysleru, já do Sienny. Najel sem mnohem víc km, nikde ani náznak závady, technicky, už jenom od pohledu postaveno primitivně, jednoduše, bytelně. Chrysler byl v servisu často, hlavně kolem el. problémů, mimo. Ale hezčí tedy je.

MMM
27. dubna 2022, 06:36
1
Bazarový snílek: Stylovky do města

Toyota iQ je super, uvnitř široká pro dva lidi + jedo dítě za spolujezdcem (za řidičem nouzové místo i pro dítě). Spolehlivé, vlastně překvapivě velmi svižné, budete mít problém dodržovat rychlostní limity :) Výhoda je přední náhon ve sněhu.

MMM
27. dubna 2022, 06:26
1
Ptejte se: Auto pro celou rodinu

Vozím často až pět dětí, tak podobná auta využíváme často.

1. Levné auto, do kterého by to nikdo neřekl: Honda Stream má 7míst (ty zadní místa, v třetí řadě, jsou bez obav pro velké děti), je to spíš ale šestimístné auto... střední místo v druhé řadě je nouzové, pro úzkou postavu malého dítěte.
**** Slabinou každé Hondy je, že motor na pětku a dálnici, řve v otáčkách... na pětku si připadáte, že jedete na trojku.
**** Motory ale spolehlivé (rozvody gumové), i se se základní 1,7i to jezdí s dětmi fajn.
!!!! Koupit pouze ze zemí, kde se nesolí, takže v žádném případě ze zemí kolem nás.

2. Toyota Previa, spolehlivé, hlídat korozi (tam kde se solí)
3. Používáme sedmimístnou předposlední Toyota Sienna AWD - super a spolehlivé auto pro všechny cestující a všechny řady, ale ženská ti v tom jezdit nebude, je to hodně široké... Motor 3,5 V6 velmi úsporný, na dálnici tichá, velmi nízké otáčky motoru i při 160km/h. Pak Land Cruiser 200, to je ale jiná záležitost.

MMM
02. dubna 2022, 20:57
0
TopX: Nejdivnější motorsporty

To je dobré psycho :)

MMM
02. dubna 2022, 11:59
2
TopX: Nejdivnější motorsporty

Korejci mají dvacet let tradici závody Off-Roadů 5dv. Musso, později se nový model přejmenoval, resp. stal se z něj Pick-up


MMM
16. března 2022, 21:27
0
Krátký příběh o nabíjení aneb Jak jsme dělali marketing

Ucet právě nejde zrušit, dokud nevyrovnáš dluh, který ti vzniknul za neaktivitu. Musí se tam poslat peníze, až pak. Miliony lidí v mnoha zemích, se dostávají do problémů.

MMM
15. března 2022, 15:08
0
Krátký příběh o nabíjení aneb Jak jsme dělali marketing

Takze kazdych 12mesicu neaktivity paypal, dostanes pokutu 50kc :)

MMM
15. března 2022, 15:01
-1
Krátký příběh o nabíjení aneb Jak jsme dělali marketing

Paypal jsem snad osm let nepoužil, stav účtu byl 0Euro. No... a ejhle:

Byl Vám naúčtovan poplatek 50kč pro neaktivitu... účet zrušit nejde a dostanete se do kolečka smluvních podmínek, které nikam nevedou... kolik tomu dáme života, hodinu, dvě, po hodině týden... a po deseti letech Vám přijde exekuce na tisíce eur za neaktivitu.

No, ale paypal dával za každého nově nabraného klienta, nebo novému klientovi 10Euro :) tak někde to ukrást musí. Nemáš dluh? Tak to teda kurva ne, tady máš pokutu 100kč, za to, že jsi nepoužil mail 356x v roce :) a exekutora na tebe...

Viva EU, oder Fuckyou EU? :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem