MMM „MMM“ MMM
| Bydliště | Praha 6 |
|---|---|
| Registrace | před 4.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 17.9 hod. |
| Komentářů u článků | 87 |
| Pozitivních komentářů u článků | 31 |
| Negativních komentářů u článků | 15 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Jj dumal jsem nad tím asi 3min... Jenže jsem chudý kapitalista, spíš GT driver typu LC500... a tak jsem minulý týden místo BMW koupil Ferrari 575M Maranello (Mám "daily" 456 GT, kterým vozím synka do školy, pokud tedy neprší, pak si beru Toyotu iQ a CT200h). Jeden fakt hrál roli... proti BMW mám za sebou amortizaci.
V Číně nehledejte kvalitu, ale kvantitu=nekvalitu...
Hází to sem jako hovna do latríny... Česká Republika..., je pro Tíňana jen díra v zemi.
Zahltí nás odpadky převtělenými do "produktu=zboží" a není rozdíl mezi aliexpresem a čínským autem, až na to, že je vlastně strašně drahé a to si ani nepředstavuji ztrátu hodnoty. Takže ano, chudým lidem co koupí china-car, dobře jim tak, zchudnou ještě víc. Některým to vyhovuje, jiným ne... Lidi si china-cars budou přehazovat jako horký brambor.
Sice mimo téma klik, i když související... Před čtrnáct dny jsem rozbíjel/likvidoval skla bočních oken, asi 100ks (obyčejná, ne dvojitá). Rukou nemáš absolutně šanci to rozbít, kopanci v převráceném autě v podstatě také ne, nemáš možnost se rozmáchnout, malý rádius. Kladivem okno běžným nenásilným máchnutím nerozbiješ ani na po desáté. Ostrou špičkou/hranou se rozletí na střepy a odstřelí pnutím do stran, jako když hodíš kámen do vody. Je to tak dva roky co k mé paní přivezli hasiče s ošklivou otevřenou zlomeninou stehenní kosti, jak se snažil rozbít/prolomit kopáním čelní okno... to by měl být školený co dělat a nedělat v podobných situacích... ale okno sviňa je kluzké, uklouzneš, spadneš, výstroj=váha jde proti tobě
Tohle se stalo včera, selhání klik po nehodě, uhořel 31 letý řidič https://www.instagram.com/reel/DPv1HkNDUYh/
Než vlezete do "moderního auta", zajímejte se jak vylézt ven (mechanická vazba, ne tlačítko). Tolik lidí/dětí ročně umře po světě zbytečně, často k vůli nesmyslné, až stupidní konstrukci. Okno moderních "lepších" aut zevnitř ničím nerozbiješ, ani když máš pod sedadlem hasičák a tlučeš tím do dvojitého skla s fólií... Navíc v panice, kouř, střepy, otřesení, stres, křičící děti i posátka... Kdysi jsem byl u těžkých nehod víc, než je zdrávo a jednu dobu převážel "rychlé" odebrané orgány "čekatelům"...
https://www.carscoops.com/2025/10/how-to-escape-tesla-when-power-fails/
Tady je jeden Kapitán hasič US, školitel a strojní inženýr, který je u toho blíž, než běžný lidé i většina techniků a video tři týdny zpět, uhořeli děti i dospělý. // Chlap a svědek, který který byl u nehody první: Auto nešlo otevřít, mlátil do oken hasičákem a okna nedokázal rozbít.
Kladívko na rozbití oken v autě 99,9% lidí nemáme.
!! Pamatujte si: Zadní okno jde rozbít nejsnadněji a "lehce" je křehké, jděte po něm
Nějaká Frustrace vystudovaného samodomo dizajnéra z Čech :) Jde snad o to co umí, utáhne 3.5T, má masivní žebřinový rám, odveze 7 lidí a přežijete v něm srážku s náklaďákem... No a jako bonus, je ten velký benzín ekonomický 14-17L a má životnost, proti US autům které si vezmou při stejné váze 25L a životnost mají omezenou. // Jak to vypadá, není na nás, může nám to být jedno. Má Ferrari jsou taky v některých úhlech pohledu hnusná, ale úžasně slouží jako vztyčený prostředník závistivcům. // LX jsou zkušenosti a praxe, ne pojmy a dojmy... vystřídal jsem desítky aut kterými jsem tahal težké vleky po světě, ale dlouhodobě vydržel jen zlomek.
Lexus LX, nevím co tady řešíte... Funguje, tahá, jde předělat na LPG, je spolehlivý a "je jedno ja je starý". Sice zabere až rok nějaký hezký najít, jelikož je jich jako šafránu a budou rezavé, pokud jezdí v soli. Klidně bych tahal ještě modelem vycházejícím z faceliftu Land Cruiseru 100 s pětistupňovým automatem (klikatá dráha řadící páky automatu). Připlatil bych ale za novější, s pořádnou tlamou.
Na překonání životnosti jednoho Lexus GX & LX, spotřebuješ 10-30 Land Roverů, a to se vyplatí.
;embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.autofile.co.nz%2F&source_ve_path=MTI3Mjk5LDI4NjYzLDI4NjYzLDEyNzMwMSwyODY2Ng
Je o 220kg lehčí, než nová BMW M5 :)
Sobulus... to smetí/údaje tady myslím nikoho moc nezajímá.
Hever je u auta bez rezervy platný asi jako mrtvému zmník, když vezmeš obrubník nebo ostrůvek, mimo město pátek večer, nebo o víkendu :) Runflat tohle nezachrání. Pokud je potřeba poradit jaké kolo a rozměr, mám vše ještě napsané. Byl to tehdy dost oříšek.
Jezdí úžasně, tíchá, úsporná, to je pravda. Super je, jak od nuly po přidání plynu pošle měnič do pohonu obrovské množství NM, kdo na to není zvyklý, zarazí jej to do sedadel.
Jen si pořiďte rezervu do kufru, pro strýčka příhodu (AWD rezervu nemá). Před několika lety jsem nádhernou AWD Limited prodal, složila nám skvěle, ale přešel jsem přes úžasný Land Cruiser 200, do Lexusu LX (tehdy mi Sienna nahradila nový Multivan=rachtající a rozbíjecí šunt).
Toyota Avalon je v mnoha generacích, poslední byl 2022. Je představený model 2025, ale zatím se oficiálně neprodává
2022
Nejsem správný fanoušek Ferrari, ale řiká se, že kdo vlastní "vysmívaný" Mondial, miluje jej a právem patří do sbírky.
Mám rád jejich podceňovaná, čtyřmístná GT a než jsem opět 456 pořídil, zkoumal jsem i Mondial, který přicházel první v nabídkách. Snad ty poslední budou fajn, jsou ale dražší, takže jste finančně u daleko lepších modelů... a to bude ten problém. Tlačítka u těch levnějších modelů, na mě působí trochu jako stará klávesnice k 386. Ty které budou jezdit, budou na silnici vždy vzácností.
Mě spíš oslovilo starší Ferrari 400, nevím proč.

Připomnělo mi to... Dnes jsem jel s dětmi 90km Toyotou iQ (v TP 2+2 čtyřmístné) 2+1 místa celkem v klidu, LZ místo na nákupní košík. Legrace při jízdě k nezaplacení :)
Inženýři dostali reverzní zadání = zmenšit větší Aygo a vyrobit jiné, malinké, čtyřmístné iQ... Za mě super povoz. Kdo má víc peněz, Aston Martin Cygnet = "vytuněná" Toyota iQ 1.3
Do města si kup efektivní Prius III., nebo od B sloupku kratší Lexus CT200h (rozhodně diametrálně lepší auto, ale méně místa pro děti vzadu i kufr), bohatě na Česko i dálnice stačí. Žádný servis, občas olej, občas 17" pneumatiky.
Až děti odrostou, kup si hračku pro sebe.
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave auto. Jezdilo a fungovalo bez zavad, ale znate to, vyladit starou techniku, odreninky narazniku, skladajicich se z listicek, serepeticek... Ctyri mesice jsem jej ladil, od tlumicu, orig. pruzin, nova kola, pneu, vse co se hybe a tlumi, spojka, dvouhmota... Cena auta +3x tolik servis :) Nevim kde je tech 93kw, ale jezdi se v tom na obycejne, auto fajn (kdysi jsem mel "novou" KV6 2.5 190, v zarive modre, s benzinem jsem uz nechtel riskovat)

Sienna 3.5V6 s automatem, je skvělá, spolehlivá, rychlá. Na dálnici 140km točí motor málo otáček. Měl jsem jí v nejdražší verzi AWD Limited a bylo to nejspolehlivější auto, z desítek, které provozujeme. Vyměnil sem jí, za Land Cruiser 200.
Tohle tě doveze tam i zpět za 7L/100...
Toyota Carina E, benzín + clima, hodně místa 4dv/5dv... Za málo peněz, neuvěřitelná spolehlivost.
Miliony kusů, mnohokrát objeli "planetu"... a dokud neshnijí, budou jezdit věčně
Když není na primárně benzínové Land Cruiser 100, Lexus LX, LC200
Tenhle s tím přijel a odjel... co vysírám, že to je maličkost :) Že to poladí jinde a dostane novou STK :)
Ten víceprvek a ta blbá připojitelná čtyřkolka, je na autech dodnes :) Proč by měnili něco co vydělává prachy na servisu, jsem spokojený... Pokud velká auta... jezdím Land Cruisery 100/200 & Lexus LX (nejlepší-životnost je benzín).
Ty šipky umazali 90% dále psaného textu :/
2006+
1. Předek "upadávají" přední kola... spodní čep (kulový kloub se vykroutí z misky, ustříhne, upadne)
2. Zadek u VÍCEPRVEK "upadávají" zadní kola... horní čep (není vidět, že to je čep, na zvedáku ani na zemi nemá vůli/je napnutý... vůle se pozná až vyloženě demontujete kolo. Když je už těsně před upadnutím, kolo může lítat 3cm nahoru/dolu)
3. Víceprvek zadní... je obecě poddimenzovaný, je to jen auto na "image"... slabé hračkářské uložení... pružiny všechny zeslábnou, klesnou, utahají se vlastní váhou prázdného auta... je vidět, jak jsou ty Rextony lehlé, zadní kola do Á-čka a je drahé zadní nápravu zgenerálkovat. Musí se vyměnit vše... pružiny a uložení, vnitřní excentry a jejich uložení, kulové silentbloky spodní rameno/těhlice, spojovačky s e závitnicí a čepem/těhlice, horní čepy, další extra rameno oba silentbloky/těhlice + Extra k tomu GO předku, všechna ramena, tlumiče a hlavně drahé pružiny (zapomeňte na druhovýrobu, je to sračka, jakože totální sračka). No a v originále s prací? Bavíme se o 70-100.000 a fakt to nechcete dělat, vyřezávat kousek po kousku a vylizovávat.
**** Kdo něco těžšího tahá, hledám auto s tuhou zadní nápravou na rámu - ten vlek se musí do něčeho opřít... a víceprvek je rád, že veze sám sebe.
U nového je to vypočítané, záruka a pár let poté ještě celkem drží... za deset let auto vyhodit auto a koupit nové, nebo udělat drahou generálku. U staršího... to je těžké.
4x4 a připojování předku... No a pak tady máme problém jménem podtlakové přiřazování přední nápravy. Ssangyong ví, že je to šunt... ale vydělávat se musí :) Volnoběžky jsou zevnitř na těhlici/poloose a nejdou ničím nahradit. Volnoběžky se 1000% rozbijí už u aut s 30-50.000km a je to pořád dokola. Ani "znalci" neví, že je to rozbité... ona ta čtyřkolka funguje. // Problém je v tom, že u primární zadokolky s připojitelným předkem (auta se spínači pohonu 2H/4H, nebo 2H/4H/4L)... přední poloosy, diferák, kardan, řetěz v mezinápravové převodovce... to vše po nastartování musí stát a nerotovat. Poznáte to tak, že po nastartování primární zadokolky (2H), vezmete za poloosu a ta se musí rukou otáčet, jedna i druhá... pak je vše v pořádku. Problém je v tom, že ty poloosy se od náboje/těhlice/poloosy neodpojí a vše to rotuje, tahá za volant. Tohle nikdo nepozná.
Hele vždy se najde někdo.... neupadlo to dvacet let, čtyřkolka funguje, tak co máš... :)
Hledat verze se stýlým pohonem všech kol a tuhou zadní nápravou (tam odejde u každého zase řetěz, kola, někdy spojky v mezinápravové převodovce... cca 12-20t)
Ty články jsem postahoval, potřeboval jsem se trochu stáhnout a "uklidit"... časem je zase pustím.
-------------------------------------
Všechny novější Ssangyongy, od 2006 doteď a budoucí... >>>>s víceprvkovou zadní nápravou
Proč máš Mustang... protože nemám na Porsche // Proč máš Rexton? Protože nemám na Lanďáka
Jak jsem někde psal... o starých Rextonech, ale platí to stále
Ssangyong Rexton I./II. – Korejský Wurst
Pro jistý účel, je Rexton I./II. celkem fajn nářadí. Snad mi připomíná steak z Lidlu, pobledlý, na grilu „výborný“.
Snad nebudu zlý, ale jelikož přemýšlíte o Rextonu, jste chudý, nebo pragmatik. To není nic špatného, jen čisté víno. Kdyby jsme totiž chudý pragmatici nebyli, kupujeme Land Cruiser 100/200/V8, kde za svých 100.000 a hodnotu celého Rextonu moc neopravíte.
„Vše mezi Rextonem a Lanďákem, je slabý kompromis“
Čím víc proužků, tím víc adxdas... Auto je většinou pasivum, ale tohle je pasivum x3...
Než dát milion za korejce... raději dám jedničku za Land Cruiser 150, Land Cruiser 200 spíš v benzínu, nebo Lexus LX (rozhodně ne za BMW, MB a image auta)
Mám problém s tím, že auto jako kráva nemá rezervu (místo rezervy tam narvali "eko" nádrž na močovinu)
Hraje si to na obšlehnutý Land Cruiser 300/2019 https://www.google.com/search?q=land+cruiser+200+2019&tbm=isch&ved=2ahUKEwjsu7DVrvyAAxVCnCcCHTcnACgQ2-cCegQIABAA&oq=land+cruiser+200+2019&gs_lcp=CgNpbWcQA1DlA1jiIGCHI2gAcAB4AIABfogBpQOSAQMyLjKYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=sgHrZOyaN8K4nsEPt86AwAI&bih=720&biw=1280&client=safari
Taky si řikám, pro mladého člověka, navíc musí žít úsporně, bez vztahu k autům... lednička, pračka, myčka... spotřebič.
Taky si nechceš kupovat lednici, aby si do ní sypal prachy... byl bych pěkně nasranej :) V chatrné Alfě se musíš vrtat, platit, servisovat..
Chce to k autu pro něj přistupovat... jako auto pro mladou holku, kteará je normální, nehledá image, ale vzdělání... první práci, aby sama sobě něco dokázala. Až se usadí, kolegové v práci... "naznačí směr a styl"... který se v dané ne-moc nici nosí...
Potřebuje jezdit, nehonit image... minimálně než se zaháčkuje a usadí :)
Řešení je v LPG, jednoduchý benzín, stk a platnost nádrže...
Tady je něco bez koroze, japonec, LPG 2032... https://auto.bazos.cz/inzerat/172451875/toyota-corolla-verso-18-lpg.php
Fabia SDi, nebo 1.4 LPG
Toyota iQ lehce dražší, Auris, Corolla, Yaris // Klidně s malou naftou 1.4D4D
Ta Honda při 130km/h točí snad 4000ot/min :/
Viděl jsem to v Rumunsku hořet, od baterie v podvozku zadní části... byla to krásná proměna energie.
Myslím, že zlatou vránu, by si zasloužila tak polovina zdejších aut. Ale víš jak... okruh a punk :) Povozy psacích "guru", jsou často kandidáti na soutěž o pecotavní tvárnici
Buď v klidu... mám tady šest 605 :) Do každé nalévám tak 30-50 :) Nikdo to nikdy nezaplatí, ale jezdí hezky
Nejak tak to je. Vetsinu zajemcu odmitnu, primo je odradim a to zamerne. Je mi to jedno. // Ja za tim mam jeste jine zamery, od vstupu, pres investice, casove testy, vejicky, az po vystup. Takovou Carinu s 50-120.000km jen tak v ES nesezenu pod 100t, v ES odhlasit... oni maji na vse jine casove dimenze... takze za 400Euro..., Pak ji sem dotrepat 2600km (tohle slycham casto... si tam dojedu na otocku... 5200km :) Pak to vysirani kolem prihlaseni na klic +-12t (odtah nalozit, odvezt na STK/slozit, nalozit a slozit tady... dovozova, vypisy a problemy dekra za tisice, ekopoplatky, pojistky, a pak zacne kolecko servisu, za 30-100t... tak, abych s tim mohl jezdit v levem pruhu a ve 160km/h v klidu a bezpecne dupnout na brzdy (hlavne ty LS Lexusy).. No a tady jsou auta na znackach za 20-50... Mnoha lidem jsem pomohl diky svym autum prodat za penize, ktere by nikdy drive nedostali a z toho mam take radost
Jak rikam... Co tem autum dam ja, uz nikdy vic, od jineho nedostanou (ucta pred temi ostatnimi/jako safranu) Nekteri to oceni a to mi staci. // Jsem investor, auty si hraji... i kdyz to tak nevypada, kdyz mesicne nakupujes dily na "jak rika srdcar autickar, stare vrany" , za sto, nekdy statisice (luxusni auta nepocitam). Takovy zamek dveri na Bentley, nebo cep na Arnage Turbo R 2002+... z toho by se jeden posral.
No a pak je tady ES manana, ci pasado manana :) Takze nekdy v budoucnu. To si tak zaplatis za dve E38 740i 500t 3.12.2022, transport, papiry, hotel zarizovaci dokumentu, urednicina a vime jak se to dela... kolem 2800-3000Euro a cekas, az ty auta nekde z prdele postahuji, zagarazuji, vyridi... no a dnes je sest mesicu po platbe... a auta jeste nemam :) Pak prijde servis brzd, pneumatik, kapalin, elektroniky... nebo nevim co se objevi... 740, neni Felicia. Takze to odhaduji tak na servis za 100-200, pokud nebude nic vaznejsiho rozbite, prihlaseni, pojistka, ekopopl. // Jedno je prodane rovnou do Nemecka, za tolik, ze zaplatilo to druhe auto. Druhe mozna pujde na bazoszumpu... a ja si z tech lidi tam delam legraci... mam rad, kdyz jim praskaji zilky :) koupis jich tady hromady za 100t, to vi vsichni.
Nektera auta nesmim prodat drive nez za rok, tak si je uzivam. Sice mam nejradeji sve Land cruiser 200, nebo lex LX, ale ted mne prekvapila Lancia Kappa. Jestli dam 40-60t za pneu a zakladni servis LX, nebo to dam do Kappy 100kw :) se kterou se mi z nejakeho nepochopitelneho duvodu krasne jezdi. Navic se cela zaplati, po mesici "pracovniho" jezdeni.
Pak to ma jeste jinou rovinu... stara auta vyuzivam jako vejicku, to drahe ti proda nekolik levnejsich... protoze chteji usetrit :)
Dva roky jsem poslouchal blaboly, ze A6 c4 1995 neprodam za ctvrt m. a prodalo se. Majitel je stastny, protoze v Nmecku stoupaji ceny astronomicky. Mozna by nekteri meli pochopit, ze krasna auta, muzejini kousky, se v inzerci verejne neprodavaji. Jenze ja mam rad obycejna auta. Kdyz jsem mem Ferrari 456 v nadhernem stavu, byl jsem stale nasranej... nedalo se s tim hezky jezdit, kde se objevis, tam te olizuji, slintavci. Nemuzes si v klidu natankovat, odskocit, jet v pravem pruhu klidnych 130, jak si te matlaci foti a jaksi zapomenou, ze te tlaci na svodidla...
Chapu, ze Carina neni Porsche... to by bylo jine slinty-ani :)
XM bylo, je a bude technologicke unikum a jeste jej prodavas levne.
To je lepsi dat do depozitu, kam to pujde, hlavne na hlinikove dily poradne nastrikat neco jako LM40, aby hlinik neoxidoval a ulozit. Penize nejsou vsechno... chapu, kdyz nejsou, ale pak toho budes litovat (trdy pokud je technicky OK a neni shnile... drz jej). Nevim jak je to stare, ale za chvili to pujde prehodit na youngtimer, takze naklady min. na pojisteni, vyrazne klesnou.
Mechanik, ni nevíš jak strašně se mýlíš a jak věci špatně chápeš.
Je to ale dobře...
Beastar má pravdu.
Navíc volvokunden (zákaznící nových aut), je prostě sorta... něco jako byli dříve zákazníci sábu.
O tom jsem nic nepsal.
Jsou to auta za drobné, pro radost, ne auta za miliony :)
Kluci kluci... jedna odjela za 180 a druhá za 200.
Mám ještě dajší tři a ke stovce podobných aut
Za pár let, u Lexusu LS 400, s pouhými 166.000km budete vzpomínat, že byli jen za 350k (není to drahé, k tomu měny/peníze ztratili hodnotu)
Ten v inzerátu, je totiž na podvozku jako nový, bez koroze, má směšné kilometry, a jeho hlavní benefit, je vzduchový podvozek (ty bez vzduchu jsou bezcenné, i když chápu argumenty).
Všechny v Německu jsou shnilé na kaši, s půl milionem km, po kdoví kom o stavu si nedělejte iluzi, ani vesnu... rez neopravíš, to je pak basterauto.
Za poslední dva roky, jsem prodal téměř dvacet LS-ek 400, 430.
Ty auta v dobrém stavu, za levné peníze prakticky neexistují. Top kusy, se přes inzerci už dávno neprodávají, i když jdou za 2x tak vysokou cenu.
Jistě, kdo to má jako spořebič, odepíše, vyhodí, neřeší... pro ty to na autíčkáři moc není. Myslím, že drtívá většina zdejších kupuje ojeté, dojeté a na ty servis padne. Pokud myslíte, že v záruce znamená bezplatný servis, tak je to omyl.
Antikorozní úprava... čím novější Ssang, tím horší, hnije a bude hnít prostě víc. Nebo myslíte, že korejec v rámci snižování nákladů, inflace, zvyšování cen... dopřeje zákazníkovi víc, než je nutné? Zažil jsem tolik jeho krachů, přejmenování, změn majitelů, stávek... nikdy nic nezměnil... na informace, na fatální prohnilá auta nikdy nereaguje. Bavím se přímo o poznatcích, posílaných korejcům, výrobci. Nemyslíte, že dealeři, kteří si berou Ssangyong jako přílepek, či busines plán, něco vyřeší :)
Antikorozní úpravu zhoršili, možná bychom mohli zmínit optimalizovali jako obvykle. Přidejte unavené pružiny, lehlé předky (kola po deseti letech budou zajiždět do podběhů, jak se pružiny unaví). Je to stále a pořád stejné auto, od Actyon sports, jen jiný horní kabát, ala obšlehnutá maska Land Cruiseru 300 2019. Rám pod autem, má na sobě pouze obyčejnou barvu, která se oloupe jako obal kindervejce, časem se bude masivní rám rozpadat jako listové těsto, až se oddělí, prohnije v zadní části.
Doporučuji se vyhnout multilinku-víceprvkové zadní nápravě (to platí u všech modelů Ssang) a pokud máte volbu, berte spíš tuhou zadní nápravu. Všechny ssangy s víceprvkem od 2006, se velmi brzy chovají na silnici, jako stará známá kachna a vyhýbací manévr levá, pravá, může být finální... tohle vyřeší jen totální generálka všeho v přední i zadní části... a že tam toho je, všechna přední ramena, tlumiče, pružiny i v sadu a k tomu všechny ty stupidní poddimenzované a malinké silentbločky, zadní čepy, seřizovací závitnice s čepem (bavíme se o multilinku). Neuděláte to pod 60-100t a na neoriginální díly zapomeňte, to to raději neopravujte vůbec (tohle je u všech Ssangů od 2006 stejné, obdobné, či velmi podobné)
VIN na rámu, za PP kolem po pěti zimách vyhnije... takže jej mažte vazelínou. Těším se na vstřikovače, solenoidy, zadní nápravu/diferák, zrezlé brzdiče, zatuhlé pístky, třmeny... nefunkční ruční brzdy, prohnilé výfuky. Pořád stejné.
Myslíte, že nemám nic jiného na práci, než vyvracet teoretické kydy, sny kupujících? Je mi jedno co si kdo myslí, nazývám věci pravými jmény.
Auto nekončí tří-pětiletým odpisem, žije dál mimozáručním životem a ti zapláčou. Napadá mne podtlakové připojování předních poloos 4x4... do 50.000km jsou ve 100% případů poškozené, i pokud auto nejezdí v zimě... neodpínají přední poloosy-mají při běžné jízdě stát a netočit se (je to primární zadokolka a připojitelným předkem a přední poloosy se při jízdě na silnici odpojují od náboje podtlakem).
Ano, fungovat to bude, obecně musí, ale servis je později nekonečný... dobře pro nás.
Za 500-600, bych ani neceknul... ale za milion to fakt nestojí
Nemá to rezervní kolo, ta nejdůležitější věc u náklaďáku, stroje bez zázemí... tím to pro mnoho lidí končí... kdo si dovede představit, naložený korejský krám mimo silnici, nejlépe jak jinak na nedostupném místě... kutálet kdoví kam a shánět o víkendu neobvyklý rozměr kola, říznuté někde o pařez. No... rezerva musela ustoupit zásobníku močoviny
Raději tři roky starý Hilux, US pořádný stroj a splynovat, než tento Ssangyong.
Ssangyong bude za deset let shnilý na kaši, nepovolíte na podvozku nic, ramena se korozí roznousknou před čepem (rozuměj upadávají kola, ano, prostě upadne bez varování), 4x4 bude zlobit (stejná konstrukce přiřazování, jako u všech Ssangyongů od 2006), motory, brzdy, kardany, diferák... je to stále stejná písnička. Díly které vozíme od korejců, stojí už jako na prémiové auto a to je sakra špatně. Ale já to řeším jen 25let... takže super, jen víc prodaných aut, vyděláme zase balík.
Insider...
