Massimo „Massimo“ Massimiliano
| Bydliště | Písek |
|---|---|
| Registrace | před 4.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.6 rok. |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 5 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Infotainment zajímavější než celé auto dohromady a přesto vzbudilo větší pozornost lidí, než boží offroad s oldschool motorem o den dříve (viz dvojnásobný počet komentářů). To je trochu paradox
Jakože těžko tonážní obstarožní Chrysler, který je sestavený z dílů, který zbyly Mercedesu ve skladech po ještě starších modelech je zábavný? To je dobrý fór. Tříštovku jsem chvíli měl, respektive její rebrand v podobě Lancie a musím říct, že to bylo první a zatím jediný auto, o kterém můžu říct, že umí jezdit jenom rovně. Polovina SUV je jízdně zábavnější a o Kii, kterou ladil Biermann ani nepochybuju že bude o vesmír zábavnější
Jo, to už je bohužel minulost. Zaprvé dneska už střední třída skoro není a za druhé když je, tak drahá. Pár příkladů: Mazda6 kombi, deset let staré auto se slabým motorem, cena od 910 tisíc
Opel Insignia kombi, auto s poměrně výraznými servisními trably a od kterého dávají i dealeři ruce pryč, 830 tisíc v základu, a nemá žádný benzín
Peugeot 508 SW, který je vnitřním prostorem menší než kombíky nižší střední, 1,05 mega s 1.5 diesel. Důstojná motorizace od 1,25 mega.
Subaru Outback je za 1,085 mega
Superb Combi, základ za 900 tisíc
A to je vše. Nikdo jiný už kombík střední třídy nenabízí, pak už jen německá trojka Audi, BMW, MB s přirážkou.
Je pravda, že s M4 přímou zkušenost nemám, ale moje čtyřlístková Giulia (výkonově odpovídající) si vcelku běžně cucne 16-19 litrů. Tím spíš treba ve městě. Ale možná je BMW výrazně úspornější.
Trebus a Riderhenry to shrnuli dobře. Svoboda není jen o tom co můžeš nebo nemůžeš. Je to především osobní odpovědnosti. A to se tady minulo. Fajn, chtěl to zkusit, nic proti tomu. Ale chlubit se tím na veřejnosti je opravdu krajně nezodpovědné vůči ostatním lidem. Jistě se najdou dobroserove, kteří na základě tohoto videa budou chtít omezovat ostatní a je zbytečný jim dávat munici do ruky. A za druhé, 400+ už je trochu dost s přizpůsobením rychlosti stavu vozovky a schopnostem řidiče to asi má pramálo společného. Pochybuju, že je v Německu nějaká silnice připravena na podobnou rychlost, stejně jako si nepamatuji, že bych četl o závodních úspěších Passera jakožto povolaného pilota.
A za třetí, pokud je má němčina stále na jakési komunikační úrovni, tak jsem si nevšiml, že by se německé úřady chystaly k nějakému trestu, ostatně nemají zač trestat. Jen vyjádřili znepokojení z takové rychlosti a budou se snažit přijmout procesy, které by toto do budoucna znemožnili. Což souvisí s bodem jedna. Takže za všechny, kdo se občas svezou po německé dálnici vyšší rychlosti bych chtěl jen, (ne)díky pane Passer, vaše video vážně ničemu nepomohlo