Josef „blud“ Parafín
| Bydliště | Praha 1 |
|---|---|
| Registrace | před 4.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.1 rok. |
| Komentářů u článků | 8 |
| Pozitivních komentářů u článků | 5 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Jezdím daily Nissan 370Z nismo i na sněhu, když zrovna napadne.
Možná je trochu tlustší, trochu těžší, ale za mě boží. Podvozek je tuhý, ale ne zbytečně tvrdý, takže nismo po silnici neposkakuje, ale kopíruje povrch. Gripu má na rozdávání (vzadu 285) a když se utrhne, je to krásně čitelné. Obecně je v něm hluk, když se však vytočí motor až do 7500 otáček, je to vlastně jedno. Asistenty nemá a to ESP jde vypnout tlačítkem. Daily spotřeba 14, na okruhu 36.
Bude to posun oproti S2000? Těžko říct, ale do rozpočtu se ti vleze. Kdybych měl měnit, asi bych bral Porsche nebo Jaga (protože V8). Dneska drtit okresky je téměř nemožné. Cyklisti se fakt už nas*ali všude.
Sterilita u volva je asi nebetyčná. Tenhle model to očividně posune na jinou, vyšší úroveň. Ten interiér snad dělali "designéři" tesly, nebo ekonomické oddělení. Možná má absence čehokoli nerozptylovat posádky od sledování té velké televize u řidiče. Ekologie jistě zajásá nad použitím úžasných 48 kg recyklovaných materiálů z celkových 2,7 tuny auta. A dojezd? Z říše snů, kde se teplota pohybuje v ideálu, nefouká a furt se jede z kopce. Nenechte se vysmát, tohle volvo není pro lidi.
Proč? Protože by to byla recese. A jak víme, recesi máme za dveřmi díky EU. A EU řídí Německo, takže bych jim ji tam vyvezl :)
A nemrač se.
Já bych to otočil, udělal GUMGERMAN a schválně, jak dlouho by soutěžící odolávali místní policii :)
obávám se, že těch 18 TWh je spočítáno na rovnoměrné nabíjení a nikoli nárazové, kdy se lidé rozhodnou po příjezdu domů začít nabíjet - řekněme v šest hodin
MBMB: při úspoře 1 Kč/km a rozdílu 150-200tis. Kč jsou to přesně ty kilometry, které musí člověk ujet, aby to srovnal. A až to srovná, tak si koupí novou baterku a už to nikdy nedorovná. Pokud ušetří 2 Kč/km, pak 75-100tis. km začne na tu novou baterku šetřit, což se nikdy nepodaří. Tak já fakt nevím, kde je ta úspora
Pokud máš pravdu a blíží se doba, kdy budeme mít jedno auto na hezkých pár let, tak jsme v ři*. Kapitalismus je založen na neustálém růstu. Snížením odbytu v automobilovém průmyslu, který je jedním z nejdůležitějším odvětví v EU, to tomu kapitalismu moc nepomůže. Ostatně to ani není cílem dnešní EU. To jsou socialisti a dost možná pravověrní komunisti až za roh. Stejně jako Piráti nenávidí soukromý majetek a všechno bychom měli sdílet. Rozhoduje komise, tedy úzký okruh lidí. Čeká nás Equilibrium? To už snad raději Mad Max :)
Tak, tak. Zrovna automat považuji za největšího zabijáka dobrého pocitu z řízení.

