Samuel „SamGenZ“ Seidel
| Bydliště | Praha 10 |
|---|---|
| Registrace | před 4.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.7 rok. |
| Komentářů u článků | 8 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 5 |
Posledních 50 komentářů
Staromil: Na střeše jsou senzory. Pokud auto stojí pod nízkou překážkou, dveře se neotevřou.
Nebo toho, že si majitelé Tesly před cestou dokáží své auto vytopit.
I v přepočtu na vyrobené kusy bude vést benzín s naftou.
Některé elektromobily mají baterie chlazené aktivně, jiné jen pasivně vzduchem.
Nevýhoda pasivního chlazení spočívá v tom, že pokud s vymrzlou baterií chcete dobíjet na rychlé DC nabíječce, bude rychlost dobíjení omezena do té doby než se baterie procesem nabíjení sama neohřeje. Zpravidla to netrvá dlouho. (Já jsem to třeba ještě nikdy nezaznamenal.)
Další problém spočívá v tom, že pokud se v létě během jízdy baterie s pasivním chlazením příliš nechladí, na další rychlé nabíjecí stanici může být rychlost nabíjení také omezena z důvodu ochrany životnosti baterie.
Elektromobily s aktivním chlazením (např. Tesla), dokáží teplotu baterie regulovat v průběhu jízdy, při nabíjení i těsně před nabíjením. Tesla dokáže svou baterií nahřát před dojezdem k nabíječce tak, aby mohla nabíjet nejvyšší rychlostí.
Wallbox do průmyslové 400V zásuvky se nijak neliší od toho zapojeného dráty do rozvaděče.
Výhoda toho do zásuvky je ta, že si ho člověk může vozit všude s sebou a nabíjet rychle ve firmě, na chatě, v kempu, zkrátka všude. A dokonce pro ně existuje i redukce na klasickou 230V zásuvkou, kdy palubní nabíječka vozidla využívá pouze 1 fázi.
Pořizovací cena do 10 000 Kč. :)
Pokud voda nateče do prodlužky, vyrazí se proudový chránič a nic moc se neděje. To spíš začne v garáži samovolně hořet ten užranej benzín.
80 000 Kč za Wallbox je nesmysl, i s novou přípojku se lze dostat pod 25 000 Kč.
Nabíjím ze zásuvky docela často a podobný problém jsem ještě nezaznamenal. V domě máme kvalitní zásuvky, neošizené rozvody a k nabíječce mám kvalitní prodlužovací kabel.
Kdybych nabíjel na místě, kde bych neznal stav elektroinstalace, nabíjení bych o pár ampér zpomalil, aby k podobnému přehřátí nedošlo... Senzace se nekoná.
V počtu vypálených garážích budou stále s přehledem vést auta na naftu a benzín... ????