načítám data...

Polsonside

JménoPavel Blecha
BydlištěPraha 9
Registracepřed 3.2 rok.
Poslední aktivitapřed 3.0 rok.
Komentářů u článků1
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Po
Polsonside
17. února 2021, 17:54
0
Mazda CX-3 Skyactiv-G121: Stárnoucí bestseller

Pro mě je CX-3 takové lehké zklamání. Respektivě ta cenovka je vůči tomu vozu přehnaná. Ideálně mi sedí pro ženy. Vlastním Mazdu 3 2018 a ta je prostorově mnohem větší (taky podvozek z M3 používá dokonce CX-5) zatímco CX-3 je zvýšená varianta nejmenší mazdy 2, která je ideální též pro ženy. Motor je v M3 mnohem lepší. Označení má možná stejný, ale maximum točivého momentu 210 N.m a 88kW tam prostě není a vychází téměř lépe než varianta G165. Ta má sice kratší dráhy, ale při dálničních rychlostech se velmi liší v otáčkách ve prospěch slabší verze. Navíc u mé se mi nezdál fakt silný tah motoru a nechal se to změřit na brzdě a ejhle...naměřeno 167 koní u 88kW verze :-) Mě ten motor naopak neskutečně baví a má ohromně líbívý zvuk. Autorr článku evidentně nějak bojuje se sympatií k mazdě, jelikož většina recenzí jinde prostě zní jinak. Interiér je naopak krásně jednoduchý a dobře zpracovaný. Otočná klimatizace je prostě fajn a funkční. Mám digitální a dvouzónovou a upřímně by mi vůbec tahle obyčejná nevadila. Je to krásně účelné a bytelné kruhové ovladače jsou lehce ovladatelné. Jinak CX-3 je na 18 kolech skutečně lehce prkenná oproti M3. U všech mazd bych při své výšce 187cm uvítal lehce delší sedáky pro lepší podepření stehen, jelikož mám prostě od půle stehna nohu zalomenou a nepodepřenou. Ale posez je užasný. Manuální převodovka u mé M3 není naopak nějak extra. Občas trpí na zadrhnutí při přechodu do druhé rychlosti, ale výměna oleje to zlepšila a krátké dráhy jsou super. Jsou lehce poddimenzované brzdy, chtělo by to větší. Krásné svítí LED a umí číst značky při cestách. Volant,sedáky i topení hřeje témeř okamžitě i ve velkých mrazech. Mazdy by měli zapracovat na lepším odhlučnění podběhu a na kvalitnější odolnosti laku, jinak nemám co vytknout a miluji jejich vozy. A na závěr pozor..prvně v životě se setkávám s tím, že většina pneuservisů neumí správně upnout a tudíž vyvážil kola. Je potřeba upínat adapterem duo expert. Jiinak tady u té cenovky je mnohem lepší přidat 100 tisíc a koupit mnohem lepší i větší CX-30.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem