nobody
Jméno | Libor Javorský |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 3.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.7 rok. |
Komentářů u článků | 3 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Fakt nechápu, proč o tomto autě píšete s takovým despektem a urážlivě. Asi nedosahovalo západních standardů, ale na svou dobu a socialistický stát to bylo docela dobré. Velký, pohodlný liftback s pátými dveřmi a velkým kufrem. Klasická koncepce, určitě nebyl hlučný. U nás se v tu dobu dělaly Škody 100, 110 a 120. Napsali byste o nich, že to byly zastaralé krámy? Byly to strašné krámy !!!! Bylo na nich snad všechno špatně ! Samotná koncepce, jízdní vlastnosti, hrozná hlučnost a poruchovost také. Vím o čem píši, měl jsem Š 100, 125 (jako novou) i Favorita (také nový). Díky těmto "autům" jsem na dlouhou dobu měl ke Škodovkám opravdu odpor. Ale z tohoto šrotu, protože byl náš, se dnes dělají legendy...
Ale my je chápeme, chápeme. A to je také důvod, proč je již hodně nás, kteří je nechceme.
S článkem nesouhlasím, snaží se prosadit myšlenku, že vše nové je automaticky lepší. V některých částech je až demagogický: „Nic nenahradí pětilitrový osmiválec, svět už nikdy nebude jako dřív.“ Většina lidí osmiválec nikdy neřídila, to ale neznamená, že jim nebude vadit vibrující a dunící tříválec.
Další pasáž: „Automobilismus je dostupnější, uživatelsky přívětivější, auto dnes může mít prakticky každý. A to je zásluha právě toho vývoje, který pozorujeme, často s nevolí.“ Je vyloženě nepravdivá. Autor ignoruje, že auta v poslední době opravdu velmi podražila. V ČR si nové auto může dovolit opravdu málokdo. V roce 2020 bylo na soukromé majitele registrováno z celkového počtu prodaných pouze 26 % osobních vozidel.
Další část: „Co se spolehlivosti týče – dnešní auto najede běžně okolo čtvrt milionu kilometrů, než se jeho životní dráha ukončí – většinou by mohlo jezdit i dál.“ Opět nesouhlasím. Autor zcela ignoruje běžně dostupné informace o technických problémech hlavně přímovstřikových benzínů, které někdy vedou až k jejich destrukci – zakarbonování, problémy s rozvody, velká spotřeba oleje. Viz motory VW TSI, Ford Ecoboost, Peugeot THP, Renault 1,2 TCe, a asi i další. Některá auta to najedou, ale až po výměně agregátu.
Mohl bych psát dál třeba o „inteligentním dobíjení“ u nových aut, které devastuje akumulátory, drahých ventilcích měřících tlak v pneu, zbytečných asistentech, nově o sledování spotřeby a odesílání dat do EU, je mi ale líto svého času. Proto již jen toto – plně souhlasím s příspěvky pana Staromila, tam je uvedeno naprosto vše.
Poslední komentáře
- Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě... - krab, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S tím výběrem docela souhlasím, navíc u toho BMW bych spíš... - Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů