načítám data...

Lada_Potucek

JménoLada Potucek
BydlištěČeské Budějovice
Registracepřed 2.7 měs.
Poslední aktivitapřed 17.8 dny
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

La
Lada_Potucek
11. února 2021, 18:21
0
Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc

Za me pro mladyho BMW E46 s R6 benzinem - nejlip servisovatelny bavo, jeste ne uplne starej krap, nahon na zadni, vykon pro zelenace dostacujici a ridit se s tim taky nauci, kdyz to neohne o prvni lipu za vsi. V nejhorsim to jisti 88 lajku ve FB skupine #Srazy a Zahozy

Jinak...Alfa 147, Miata (jo do 70 to bude asi chudinka), Mini Cooper, Opel Calibra - vsechno benziny samozrejme, Focus ST.

Na druhou stranu, pokud to ma byt neco srovnatelnyho s Fabii, ale "zajimavejsiho", tak ten vyber bude asi daleko konzervativnejsi (klasickej Focus, Mazda 3, Civic,...). Co treba Mitsubishi Colt?

La
Lada_Potucek
11. února 2021, 11:31
0
Ptejte se: Střední třída za 350 tisíc

Naprostej souhlas a velmi castej jev tady v sekci ptejte se:)

Ale mozna je na miste zauvazovat, zda tedy takovyhle dotazy vubec na Autickare patrej, a jestli tu spis neresit "Ferrari pro zacatecnika" nebo "Pod jakym nestestim stravim nejvic casu o vikendech v garazi ale bude to V8vole", dame s kamosama Holbu a budem tomu cucet hodinu pod kapotu...

Btw, 850i za 350tKc mi prijde podezrele levna na kousek sednout a jezdit, jak pise inzerent.

La
Lada_Potucek
10. února 2021, 14:06
0
Ptejte se: Střední třída za 350 tisíc

Tak predevsim tady je dotaz na stredni tridu do 10tkm/rok, s tim ze pisatel rozhodne neuvedl ze chce neco co vzbuzuje emoce, potrebuje neco co ma extra dynamicky jizdni vlastnosti. Tim spis pokud prechazi ze stary 323 (tipuju dle popisu ze po absolvovani RP jeho prvni auto a ted ma dostatecnej kapital na neco lepsiho) - jde mu asi primarne o vetsi prostor, pohodli, bezpecnost - jinak receno v ramci moznosti se dostat se svym automobilem z dob praveku do soucasny doby, a to s preferenci rozumu.

BUM - na autickari mu doporucime 12 let starou Alfu:)

Nebrat jako hejt, ja bych mu doporucil A6 Allroad 2010 se kterym mam skvely dlouholety zkusenosti ja - i rozpoctove by se s prvnim "seznamovacim" servisem presne vesel do hezkyho kousku. Ale evidentne to neni auto pro nej, stejne jako ta Alfa nebo jiny jednorozci - pardon ale i to Subaru napr.

Ja bych sel konzervativne do Mazdy nebo Mondea, pokud VW nebo Peugeot jsou zapovezeny znacky. Premie nebo okrajovy znacky vubec neuvazovat, to je az dalsi step po tehle fazi stredni tridy.

La
Lada_Potucek
21. ledna 2021, 14:49
1
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Tady bych se mozna trosicku ohradil proti tvrzeni ze A6 C6 vlastnej moulove nebo typci ze sidlist co na to nemaj, nebo jsou "chudsi". Sam vlastnim jeden poFL Allroad ks v 3.0 TDI 176 a znam spoustu dalsich "normalnich" lidi co to maj stejne jako ja jako daily, a nejsou to nejaky chudaci. Takze zase tady nezobecnujme aka "debil v Bawu, Alfa to ti v zime vole nestartuje atd".

Spis si myslim ze UKacka, mafiani, tmavocesi a dalsi seda zona jsou mezi majiteli hodne mala mensina.

Naopak A6ka je volba rozumu pro toho, kdo vi ze zvladne premii jako daily, nebude ji chtit mit kazdej mesic v servisu ikdyz bude mit na hrbu 350tkm jako ta moje (OK ja mam lehce kliku protoze ji znam od 0km), to auto bude furt vypadat ze nevypadlo z muzea, zvladne kdykoli otocit Pariz nebo Fagaras bez nejaky sileny pripravy a soucasne kdyz uz servis, tak sice za "premiovy" ceny, ale ne nesmysl. Budu konkretnejsi jen tak pro predstavu:

Hezkej (ale rozhodne ne "sednout a jezdit"!) kus za 200k +-20 (plati Avant, Allroad posledni roky - FL) + do budoucna tak 50-60 nechat na rozvody pokud nejsou udelany (bacha 176kw sice vydrzej o ranec dyl treba 400k, ale nerachtaj a rovnou se trhaj takze zadny cekani a pekne preventivne!), dale obvykle vypaleny Xenony dalsich 5-10, vymenit olej v Tiptronicu + pruplach a diferaky rovnou taky cca 10-15, EGR cca 7, vstriky repas cca 5-8, no a dal se tam muze vysrat kompresor nebo prdnout mechy na podvozku, to mame 12 cca za kompr a 7/mech atd atd.. Nejsou to nejaky sileny castky, ale proste za rok to auto pri dlouhodobym vlastnictvi prumerne 30-50 na servisu sezere no. Na druhou stranu, do toho servisu ho staci dovezt tak 2x za rok a proste pravidelne davat bacha, ale rozhodne to nemusi bejt nejaka lestenka pod kterou lezes co tejden jestli nekde neco neklepe - vsechno poctivy, bytelny a nastesti jeste predimenzovany. Narozdil od generace nasledujici (duvod proc mam furt C6 a ne uz C7)

Kazdopadne je samozrejme blbost chtit za 100k premii v nafte co bude blbuvzdorna v udrzbe, bude jezdit janevimkam do lesa atd., proste auto na vsechno. Ja bych tazateli doporucil kdyz uz treba i na polnacky do nepohody, tak OCT II Scout a zvednout rozpocet tak na 130. Kamos je zememeric, auto vypada jak vybeh tygra v Zoo v Chisinau, ale zere mu to jen spotrebak za pak Kc s rocnim najezdem treba 60.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Buick Electra 225 CUSTOM 4 DR.HARDTOP 1973
Buick Electra 225 CUSTOM 4 DR.HARDTOP

1973 rok výroby
211 koní výkon
7 456 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem

Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw  2013
Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw

2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem

Mercedes-Benz Třídy C c280 1995
Mercedes-Benz Třídy C c280

1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem