načítám data...

Lada_Potucek

JménoLada Potucek
BydlištěČeské Budějovice
Registracepřed 3.2 rok.
Poslední aktivitapřed 1.1 hod.
Komentářů u článků8
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

La
Lada_Potucek
14. února 2024, 10:15
-2
Na jaké obyčejné či nudné auto nedáte dopustit?

Mám dva zástupce z rodinného vozového parku.

Firemní Octavia III 1.6 TDi. Projevem i jízdními vlastnostmi si vysloužila přezdívku Krabice, výbavu nemá veskrze žádnou a přes zimu nosí k bílému laku slušivé černé poklice, kterými dělá dojem na všechny kolemjdoucí v naší jednosměrce. Nicméně na rasení po Praze a blízkém okolí, odvoz suti z rekonstrukce bytu a bordelu po vyklízení dřevníku na chatě neexistuje lepší auto. Navíc i jako liftback má naprosto bezedný kufr a naopak neustále plnou nádrž, do které nejlevnější nafta snad jízdou přibývá. Je to racionálně naprosto odpudivé auto, ale svým způsobem ho mám hrozně rád, protože nám svojí službou šetří naše vlastní.

No a pak máme v garáži ještě e39 523iA sedan, což je svým způsobem a v kontextu doby vlastně také nudné auto, za nímž by se ani v roce 97, kdy ve svém "ledovcově zeleném" laku opustilo brány AuTec s.r.o. (jo, není to dovoz, celou dobu v ČR) asi moc lidí neotočilo. Jízdními vlastnostmi dnes naprosto průměrné (jasně, je to "mechanický..."), výkonem 125kW spíše podprůměrné. Ale jestli výše zmíněnou oktávku mám rád, toto auto z nějakého záhadného způsobu naprosto miluji. Takže i nudné auto může být opečovávaná víkendovka...

La
Lada_Potucek
20. listopadu 2023, 11:27
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?

Alternativa ke koulím na C5? Můj čerstvě prodávaný A6 Allroad s neprůstřelným naftovým 3.0 TDI 176kW a nájezdem takovým, že již skoro desetkrát obkroužil rovník :))

Opravit se to dá ještě pořád i v průměrně vybaveném servisu v Demokratické Republice Kongo, jen ta dostupnost některých náhradních dílů...

La
Lada_Potucek
10. srpna 2023, 09:23
2
Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?

V garáži nám drahnou dobu stál Favorit 136L v barvě "Pouštní bouře" po dědečkovi, origo starý velký TP z roku 89', najeto 44 000 km de facto pouze po trase garáž-chalupa v lese a zpět. Ale jakkoli to splňovalo všechny požadavky starého auta v super stavu a "investičního vozu" (wtf tvl tahle krabice...), tak pár let zpět po jedné jízdě za volantem kamarádovo e21 320 padlo jasné rozhodnutí o odměně vozového parku a typologii trakce. (OK, byla to jedna jízda na Transfagarasan a zpátky, no...). Jo a teda taky rozhodující roli hrálo to, že bavorský favorit rádio měl, kdežto dědeček chtěl zcela jistě v Mototechně pár korun ušetřit. Takže se žlutá krabice tvl Bertone stěhovala k jinému fandovi o pár km západně.

No a pak začaly dva roky hledání vysněného ideálu v kombinaci stav jako Fávo-šestiválec-vrtule-a neKasička.

Trpělivost se nakonec vyplatila, v garáži stojí od února e39 523i 97' sedan v "Ivan Jonák paketu" a mint kondici, což obnáší krom výhřevu sedaček asi TOP výbavu + smaragdově zelený kožený interiér. Naštěstí na Zalandu se dá i dneska sehnat za levno fialové sako a nějaké ty řetízky na krk i s přívěskem. Vlastně s tím jezdím docela na důchodce a žádné okresky nemám ambici drtit, a stejně mám pořád rohlík na puse. Nejvíc asi když do BMW Business RDS zahučí MCčko s Disco Hits 84' II nebo origo arabské vydání Best of Baltimora.

(jo, žere to 8 litrů btw, tak mi prosimvás řekněte kde je ten 26 let progres ve vývoji motorů teda vidět...já vím vyšší Euro)

No, takže kupujte stará auta a užívejte si to, nic víc jsem tím říct nechtěl.

La
Lada_Potucek
19. září 2022, 10:19
0
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

A6 C6 Allroad, 3.0 TDI (naštěstí poFace) - aktuálně 385 000 a stále přibývají. Vyměněny preventivně rozvody, nové turbo, EGR a další věci kolem. Měchy až na jeden zatím všechny držím původní, kompresor též. Když máš to auto rád, dáš mu co potřebuje, tak může jezdit klidně dalších 200-300k.

La
Lada_Potucek
11. února 2021, 18:21
0
Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc

Za me pro mladyho BMW E46 s R6 benzinem - nejlip servisovatelny bavo, jeste ne uplne starej krap, nahon na zadni, vykon pro zelenace dostacujici a ridit se s tim taky nauci, kdyz to neohne o prvni lipu za vsi. V nejhorsim to jisti 88 lajku ve FB skupine #Srazy a Zahozy

Jinak...Alfa 147, Miata (jo do 70 to bude asi chudinka), Mini Cooper, Opel Calibra - vsechno benziny samozrejme, Focus ST.

Na druhou stranu, pokud to ma byt neco srovnatelnyho s Fabii, ale "zajimavejsiho", tak ten vyber bude asi daleko konzervativnejsi (klasickej Focus, Mazda 3, Civic,...). Co treba Mitsubishi Colt?

La
Lada_Potucek
11. února 2021, 11:31
0
Ptejte se: Střední třída za 350 tisíc

Naprostej souhlas a velmi castej jev tady v sekci ptejte se:)

Ale mozna je na miste zauvazovat, zda tedy takovyhle dotazy vubec na Autickare patrej, a jestli tu spis neresit "Ferrari pro zacatecnika" nebo "Pod jakym nestestim stravim nejvic casu o vikendech v garazi ale bude to V8vole", dame s kamosama Holbu a budem tomu cucet hodinu pod kapotu...

Btw, 850i za 350tKc mi prijde podezrele levna na kousek sednout a jezdit, jak pise inzerent.

La
Lada_Potucek
10. února 2021, 14:06
-1
Ptejte se: Střední třída za 350 tisíc

Tak predevsim tady je dotaz na stredni tridu do 10tkm/rok, s tim ze pisatel rozhodne neuvedl ze chce neco co vzbuzuje emoce, potrebuje neco co ma extra dynamicky jizdni vlastnosti. Tim spis pokud prechazi ze stary 323 (tipuju dle popisu ze po absolvovani RP jeho prvni auto a ted ma dostatecnej kapital na neco lepsiho) - jde mu asi primarne o vetsi prostor, pohodli, bezpecnost - jinak receno v ramci moznosti se dostat se svym automobilem z dob praveku do soucasny doby, a to s preferenci rozumu.

BUM - na autickari mu doporucime 12 let starou Alfu:)

Nebrat jako hejt, ja bych mu doporucil A6 Allroad 2010 se kterym mam skvely dlouholety zkusenosti ja - i rozpoctove by se s prvnim "seznamovacim" servisem presne vesel do hezkyho kousku. Ale evidentne to neni auto pro nej, stejne jako ta Alfa nebo jiny jednorozci - pardon ale i to Subaru napr.

Ja bych sel konzervativne do Mazdy nebo Mondea, pokud VW nebo Peugeot jsou zapovezeny znacky. Premie nebo okrajovy znacky vubec neuvazovat, to je az dalsi step po tehle fazi stredni tridy.

La
Lada_Potucek
21. ledna 2021, 14:49
1
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Tady bych se mozna trosicku ohradil proti tvrzeni ze A6 C6 vlastnej moulove nebo typci ze sidlist co na to nemaj, nebo jsou "chudsi". Sam vlastnim jeden poFL Allroad ks v 3.0 TDI 176 a znam spoustu dalsich "normalnich" lidi co to maj stejne jako ja jako daily, a nejsou to nejaky chudaci. Takze zase tady nezobecnujme aka "debil v Bawu, Alfa to ti v zime vole nestartuje atd".

Spis si myslim ze UKacka, mafiani, tmavocesi a dalsi seda zona jsou mezi majiteli hodne mala mensina.

Naopak A6ka je volba rozumu pro toho, kdo vi ze zvladne premii jako daily, nebude ji chtit mit kazdej mesic v servisu ikdyz bude mit na hrbu 350tkm jako ta moje (OK ja mam lehce kliku protoze ji znam od 0km), to auto bude furt vypadat ze nevypadlo z muzea, zvladne kdykoli otocit Pariz nebo Fagaras bez nejaky sileny pripravy a soucasne kdyz uz servis, tak sice za "premiovy" ceny, ale ne nesmysl. Budu konkretnejsi jen tak pro predstavu:

Hezkej (ale rozhodne ne "sednout a jezdit"!) kus za 200k +-20 (plati Avant, Allroad posledni roky - FL) + do budoucna tak 50-60 nechat na rozvody pokud nejsou udelany (bacha 176kw sice vydrzej o ranec dyl treba 400k, ale nerachtaj a rovnou se trhaj takze zadny cekani a pekne preventivne!), dale obvykle vypaleny Xenony dalsich 5-10, vymenit olej v Tiptronicu + pruplach a diferaky rovnou taky cca 10-15, EGR cca 7, vstriky repas cca 5-8, no a dal se tam muze vysrat kompresor nebo prdnout mechy na podvozku, to mame 12 cca za kompr a 7/mech atd atd.. Nejsou to nejaky sileny castky, ale proste za rok to auto pri dlouhodobym vlastnictvi prumerne 30-50 na servisu sezere no. Na druhou stranu, do toho servisu ho staci dovezt tak 2x za rok a proste pravidelne davat bacha, ale rozhodne to nemusi bejt nejaka lestenka pod kterou lezes co tejden jestli nekde neco neklepe - vsechno poctivy, bytelny a nastesti jeste predimenzovany. Narozdil od generace nasledujici (duvod proc mam furt C6 a ne uz C7)

Kazdopadne je samozrejme blbost chtit za 100k premii v nafte co bude blbuvzdorna v udrzbe, bude jezdit janevimkam do lesa atd., proste auto na vsechno. Ja bych tazateli doporucil kdyz uz treba i na polnacky do nepohody, tak OCT II Scout a zvednout rozpocet tak na 130. Kamos je zememeric, auto vypada jak vybeh tygra v Zoo v Chisinau, ale zere mu to jen spotrebak za pak Kc s rocnim najezdem treba 60.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem