
Skopy
Jméno | Daniel Skopalík |
---|---|
Bydliště | Olomouc |
Registrace | před 2.5 rok. |
Poslední aktivita | před 3.4 měs. |
Komentářů u článků | 6 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Hodně záleží na plánovaném využití auta. taky jsem si prošel oběma světy, jak opravitelná, tak relativně spolehlivá auta. 5 let jsem měl jako daily kiu clarus, pak 5 let daily hyundai coupé s docela ojedinělým motorem V6.
Pokud to má být daily, tak koupit něco na co jsou špatně dostupné díly je problém. pro díly pak budete jezdit autobusem nebo půjčeným autem bůh ví kam. to byl případ kie i hyundaie. naštěstí problémy které by auto znepojízdnily se objevili pouze 2 za 10 let. K dobře opravitelným autům - mám zkušenost s vw caddy, v rumusku odešla spojka, v pondělí večer jsme auto dotáhli do nejbližšího vesnického servisu, ve středu ráno odjížděli s novou spojkou. sázka na rozšířenou techniku se vyplatila.
Když si ojetinu kupujete na víkendy nebo jinou zábavu a je vám jedno že auto bude třeba 2 měsíce stát a čekat na díly (nebo až budou peníze na díly), pak není důvod nekoupit si nějaké originální auto.
Proč si servisuju auto sám - protože mě to baví a zrelaxuju se u toho (v zaměstnání pracuju v kanceláři). Na výsledku mám rád ten pocit že jsem to dokázal sám. Jestli bude práce radost nebo konstantní proud nadávek záleží na autě, prostoru a vybavení. Je velký rozdíl jestli děláte na nějakém francouzkém krámu, v roztrhaných teplákách a na nerovné dlažbě, nebo si koupíte kvalitní montérky, rázový utahovák, utahovák na filtry a děláte na nějakém autě u kterého při výrobě počítali s tím že to někdo bude opravovat (třeba hyundai, tam vám stačí klíče 10,12,17 skoro na rozebrání celého auta, ne jak škodovka kde potřebujete celou sadu včetně imbusu, torxu a zxn nádstavců).
já za nejsmutnější považuju to že ani po mnoha letech co je zavedeno pravidlo zipu, 3/4 řidičů ho nedodržují a pak všichni stojíme v kolonách zbytečně o mnoho déle než by bylo nutné
Na drive thru nejezdím, když už jím na cestách tak radši zaparkuju na parkovišti před kfc/mekáčem/jinou restaurací, udělám pár kroků, protáhnu se, koupím jídlo a sním ho v restauraci nebo na lavičce venku. Jednak protažení a pár kroků uprostřed cesty je fajn, druhak nechci mít interiér auta zapatlaný od všeho možného.
Zrovna dnes jsem ze svého hyundai coupé přesednul na pár dnů do felicie. I když ty auta od sebe dělí jen 4 roky je to obrovský rozdíl. Co mi na felicii fakt hodně chybí: 1. automatická klimatizace (felda nemá ani manuální) nebaví mě pořád hýbat s páčkami kdykoliv je mi moc zima/horko/mlží se skla. 2. centrální zamykání s DO, 4. elektrická okna, 5. otevírání nádrže tlačítkem/páčkou. 6. elektrické ovládání zrcátek. 7. vyhřívání zrcátek, 8 cyklovač stěračů s nastavitelnou prodlevou. kdybych přesednul do něčeho ještě staršího s karburátorem určitě by mě štvala absence vstřikování a nutnost hrát si se sytičem.
To samé mě taky napadlo, kdybych měl nějaký vhodný pozemek a nějakej ten milion navíc, tak postavit dragstrip nebo malý polygon. Kdyby to bylo jenom o koupi kusu pole a položení asfaltu tak by to možná i mohlo fungovat s nějakým normálním vstupným. Nicméně jsme v česku, takže by nejspíš stavbě předcházela 20let dlouhá právní bitva se stavebním úřadem a různými spolky eko-blbečků a kdyby se tohle mělo promítnout do ceny vstupného, tak to nebude o moc levnější než velké okruhy :-( nicméně kdyby tu někdo něco takového na moravě postavil tak jej rád podpořím a přijedu si zajezdit.
Poslední komentáře
- riderhenry, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Vojta Matoušek, ale ten má asi dost plno. Případně se není... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Tak nějak. Pocitově je to cool verze. Už to má správný... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
+ teda netřeba zapomínat na to, že je to nejlevnější novej... - Kebrdle, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Kdyby tam byl normální motor,bylo by to dobré auto. Kdyby... - Amarask, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Zdravím, můžu se zeptat na toho klučinu, co servisuje BMW v Brně?... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Bordel? Na strope? Maximalne otisky spinavych prstu, a ty jsou... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Nejlepsi asi plastove kostky v prahu u BMW. Nereznou a zadny... - sheogh, Levný elektromobil který potěší...
Jeee, konecne elektromobil, ktery by se hodil i me :-))) Mel bych... - vojtacz, Levný elektromobil který potěší...
Já pořídil synovi (sobě samozřejmě) Tamiya CC-02. Je to menší,... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Není zač, jinak ještě k blogu - gratulace ke spokojenosti... - Stanley, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Já elektřinu úplně nezatracuju... spíš se zatím vyrábí... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Auris má zvedací body i na prazích - jsou tam vyznačená... - spooon, Levný elektromobil který potěší...
"teď bych chtěl být dítě" říkám s vždy, když... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Je to tak. Na převoz suti a podobně je toho škoda. A není... - bitner, Levný elektromobil který potěší...
Super! Akorát mě štve, že už mi nejsou 3.
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
1972 rok výroby
1 koní výkon
5 200 ccm objem
1963 rok výroby
401 koní výkon
6 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Proč je okolo aut tolik vášní?
78 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
29 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů