ano „Bex“ nym
| Bydliště | Praha 10 |
|---|---|
| Registrace | před 5.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.6 rok. |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Nedávno se mi docela povedlo, takže dnes mám třílitr, automat, 4kolku, vyhřívané a větrané sedačky, noční vidění (reálně mi pomohlo plus famózně funguje v husté mlze, což ocením zejména ve městě), vyhřívané čelní sklo, led matrixy, adaptivní tempomat, funkční vedení v pruzích, které jde vypnout jediným tlačítkem, funkční CarPlay a i kdybych dnes chtěl měnit, zjistil jsem, že vlastně jsem dosáhl na svůj svatý grál a vyhřívání volantu nebo webasto by mě už vlastně nepotěšilo (nebo si to alespoň myslím 😁). Jedna věc, která nikde ale nezazněla je: VOLANT S TLAČÍTKY. To je jeden z důvodů, proč, i kdybych moc chtěl, nemám pomalu kam jít. 🤷🏼♂️ snad se trend otočí a tlačítka se začnou vracet (alespoň na volant, jinak mi stačí funkční hlasové ovládání).
Odkaz na ten škoda ‘funs’ by prosím nebyl? Docela mě to zajímá. :)
doplnim info o cene MB vs Audi. Nedavno jsem vybiral MB vs. Audi - prodejce mi jako firme 'z ulice' u Audi nabidl slevu pres 26%. MB? Maximalne 5%, nezlobte se, o ta auta je zajem. Takze nakonec Audi vyslo lip a vlastne za katalogovu cenu jsem dostal luxusne vytunenou konfiguraci - veskere priplatkove polozky byly 'zdarma'. Ergo i testovany vehikl ve finale bude stat 1.15 - 1.2M, ne vic.