logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Tomáš „zahry05“ Zahrádka

BydlištěJihlava
Registracepřed 5.0 rok.
Poslední aktivitapřed 4.9 rok.
Komentářů u článků2
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

1
zahry05
3. 11. 2020, 17:08
Jezdíme křápy, aneb Proč nás lidi nemají rádi.

Aby to někdo nepochopil zle .. to auto opravdu potřebovalo jen spravit tu převodovku (která je opravdu nepovedená, ale aspoň krátká a šestistupňová) a od té doby jsou to spíš menší úpravy a opravy, které by asi normální člověk nedělal, jenže já mám to auto rád ... a právě kvuli tomu motoru - na TJET jsem teda dnes v komentářích slyšel špatnosti poprvé, ten motor nepomlouvá snad vůbec nikdo, je vlastně kouzelně jednoduchý, nepřímý vstřik, malé japonské turbo a na válcích má 140 i když v papírech 120 koní (a 230 N.m). Brzdy jsem vyměnil, protože jsem chtěl, ne že to potřebovaly, Spojka, rozvody - s tím se počítalo ... kor když to bylo rozebraný. A pak se opravila "trocha" kosmetiky od spadlých štaflí v garáži. Sice při výběru mezi focusem, Mazdou, Golfem, Polem atd to nehrálo vubec roli, nakonec jsem rád za 400litrů v kufru. :) Tipo a 1.6 bude dle mého věrný pracent ... jen bych se bál toho automatu - je to ta robotizovaná převodovka?

1
zahry05
2. 11. 2020, 18:38
Jezdíme křápy, aneb Proč nás lidi nemají rádi.

Mým prvním autem je tolik v Čechách oblíbený FIAT (konkretně PODEZŘELE VÝHODNÝ Bravo 2009 1.4 T-jet). Doteď si v podstatě vždy poslechnu, proč jsem si nekoupil koncern - Octavii, Pašíka nebo Fabii. Být originální se zcela očekávaně prodražilo kompletním repasem převodovky do pár měsíců (m32, ložiska z čokolády), výměna prasklých svodů, zbytek bylo spoustu oprav a úprav v rámci snahy o navrácení "zánovního stavu". Takže vlastně velice chápu autora článku :D