Jakub „Redjames“ Červený
| Bydliště | Plzeň-město |
|---|---|
| Registrace | před 5.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.9 rok. |
| Komentářů u článků | 2 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
.. na Giulii nedám dopustit, ale mám Alfu jako pracovní s naftou Veloce, jezdím cca 60-70 tis ročně, takže chci zkusit Stelvio protože : - nafta mi jde víc k SUV než ke sportovnímu sedanu, - už mám věk a rád si sednu výš , když vím , že jezdí skvěle a o jízdní zážitky nepřidu, - mám starší rodiče a vozím je k doktorovi dost často a z Giulie je musím vynášet :-), - jezdím většinou po silnicích 3 třídy mezi obcemi , často i po polních a občas s Giu škrtnu spodkem , - potřebuji lepší přístup do kufru ( materiály k práci, často menší náklad , jezdím často do Itálie na srazy ve 4 a potřebuji víc místa vzadu ( Giu je na tom špatně) a v kufru... takže asi tak :-)
souhlasím.. a navíc i u mnoha prodejců je přístup tristní ,včetně importu, který to dovolí.. mám za sebou 4 roky s Giulii a teď měním a přecházím na Stelvio jako praconího auta , které bude parkovat na firemním parkovišti vedle SUperbů a Kodiaqů :-).. zpátky k Giulii , když jsem si ji před 4 lety kupoval , , napsal jsem si o po zkušební jízdu s BM3 , abych porovnal. Za hodinu mi volala milá dáma, který chci salon , že to tam domluví. Vybral jsem si a druhý den jsem měl v 15.00 termín jízdy. Prišel jsem tam asi 14.50 , už na mě čekala asistentka, krásná holka co jí nohy začínají ve výši mých očí , navoněná, mě ukládala do křesla a zahrnovala kafem a pozorností , pak přišel prodejce a já měl během 15 minut tam pocit , že jsem vlastně milionář , který si jde vybrat luxusní vůz... krásný pocit... naproti tomu Giulii mi předávali zaprášenou v průjezdu vedle Fiatů zabalených do folie a ještě ani neudělali předprodejní servis , takže kola jsem měl přefouklý na 3.5 tak jak byly z transportu... ještě , že tu Alfu miluju a bohatě mi to vrátila , když jsem každý den vystupoval s rohlíkem na tváři ( oproti zmíněnému BMW 3) ..tohle už taky asi nedoženeme...tenhle přístup k zákazníkům..