Jan „RED“ Bednar
| Bydliště | České Budějovice |
|---|---|
| Registrace | před 5.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.4 měs. |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Zrovna ho máme v Norsku od pondělí půjčeného. Přebírán s 1'800km, teď už má přes 3'600km.
Na dlouhé cesty si ho nemůžu vynachválit. Spotřeba pod 20 kWh, pokud je rychlost pod 110km/h. Nevadí mu ani místní silnice se spoustu prohlubní a výmolů, i jízda mimo asfalt je možná. Všestranný jako Golf, to myslím jako velkou pochvalu.
Nabíjení na 150kW i 225kW je bleskurychlé, akorát stihneme nakoupit v obchodě. Neregistruji žádnou prodlevu či nutnost čekat.
Zvláštní je ten výčnělek s voličem dopředného pohybu. Ale slouží jako perfektní stolek na svačinu. Škoda jen těch pod ním velice utopených konektorú USB-A a USB-C.
Na druhou stranu
Nad 100km/h auto se auto pocitově jakoby napne a přijde o trochu grácie.
Naštěstí nic velkého, konstantních 130km/h není pro MG žádný problém.
Stejné problémy s klimatizací - 28°C je minimum, pro výhřev je nutno jít na 30°C.
Držení v pruzích se znovu zapne, i když zařadí člověk jen P a pak opět D. Všechny ostatní asistenty zůstávají vypnuté, tenhle je znovu na stráži. Zabránění čelní srážce se dá vypnout pouze, když auto stojí.
Tapecírung na podlaze kufru se již začíná odchlipovat. A to tam jen leží kufr. Tohle je velký uf.
Asi poslední stížnost, za deště je slyšet, jak voda teče kolem B sloupku - šplouchá to tam jak v okapu [ a sem tam vrz vrz v interiéru]
Na druhou stranu oproti článku, rekuperace tu zůstává na stejné intenzitě, jakou mělo auto před vypnutím.
Celkově jsem s ním spokojený, s ohledem na to, že tu mezi Norskem, Finskem a Švédskem jezdíme stovky kilometrů v kuse. Nezáludné, upřímné a vskutku všestranné autíčko. Jako auto do města bych se ale ostýchal, i když právě a jen z důvodu již zmíněných asistentů, kteří kalí jinak za mne skvělý univerzální zážitek.

Před měsícem doma zaparkovalo Korando Style+ 2WD s automatem. Spotřeba zatím 8l / 100km. Snad bude Torres vozit své cestující s podobným apetitem.
Teda kdybych si uměl novou Astru kromě emocí obhájit i rozumem, tak už stojí v garáži místo H Caravan.
On ten hybrid v ČR cenově moc smyslu nedává, ale třeba tady v Zürichu je o pár stovek franků v ceníku levnější než nafta. Záměrně k tomu vynechávám daně a další poplatky spojené s provozem auta.
