načítám data...

Vosisko

JménoFranta Omáčka
BydlištěRokycany
Registracepřed 11.6 měs.
Poslední aktivitapřed 1.4 dny
Komentářů u článků17
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vo
Vosisko
03. července 2021, 10:15
0
Nadčasový design: 5+1

Za mě jednoznačně nadčasová je Alfa 159. To auto se mi snad nikdy neokouká, jak sedan tak kombík. A pak Ferrari 308, Audy 80, BMW E30, Aston Martin Vanquish, Lancia Stratos a Fulvia Coupé.

Vo
Vosisko
15. května 2021, 11:14
2
Vítězství marketingu nad realitou

Von Honza má vždycky dobrej nápad na téma k článku a zabije to nějakou hloupostí. Si dokonce myslím, že se jim "Cossie" prodávala víc než chtěli. Vždyť tím v půlce devadesátek byly zaplavený všechny rallye napříč Evropou a co jich ještě stálo diváckejch v polích okolo RZ. Však ono to nebylo zas tak drahý, bylo to spolehlivé a byly dobře dostupný díly. Jinak Krabe svezení je s tím excelentní, měl jsem tu čest s tím jezdit. Ale chce to první serii , která měla turbo velký jak mlýnský kolo. A maličko to poštelovat a mělo to koní hned hodně moc. Ale je fakt, že ceny jsou už dost vysoko.

Vo
Vosisko
04. května 2021, 10:19
0
TopX: Jak nevybrat rodinný automobil

Mám to ouplně stejně. I se ženou. Vůbec si nedokážu představit, jak nějaká rodina může žít bez dodávky! A ještě bych přidal stoupnutí v oblibě u kamarádů, bo furt někdo něco někam potřebuje přemístnit.

Vo
Vosisko
01. května 2021, 15:04
3
Bod zlomu

Ta 159 je, ale kurva pěkný auto. Mít to kam dát, tak si jednu koupím! Jen tak. Protože se mi fakt líbí.

Vo
Vosisko
12. dubna 2021, 13:02
0
Fiat Croma Multijet: Nečekaný Fiat

To vedle ručky je zapalování? To se mi docela líbí.

Vo
Vosisko
06. dubna 2021, 18:45
0
Mazda 6 Skyactiv-G194 auto: Proč automaticky?

Já jsem s Mazdou 6 max spokojenej. Tedy zatím. Mám ji 3/4 roku. Cena výkon za pětimetrovou káru je víc než dobrá. Za 800000 tisíc, co víc by jste chtěli? Za ty prachy... Jezdit mě s tím baví a uživatelsky je přátelská až kam. Ono na trhu není moc co vybírat za ty prachy. Nebo máte nějaký tip? Na blbnutí mám jinou káru.

Vo
Vosisko
06. dubna 2021, 00:02
1
Mazda 6 Skyactiv-G194 auto: Proč automaticky?

Aaaa, vyznavači jediné turbo pravdy tu maj slet. Právě pro tu zábavu při předjíždění traktoru a dýchavičnost jsem si tu Mazdu koupil. To mě na tom dvouapůllitru baví ze všeho nejvíc. Jak je tupej a línej a jak to vůbec nejede. A teď jsem si pro zábavu koupil auto s úplně líným dvouvačkovým atmosférickým dvoulitrem od Lamprediho. Hele, to auto vůbec nejede, tedy krom situace, kdy máš pedál v podlaze a kvedláš tou pákou mezi sedačkama. No, nuda. Klucí, svět aut má bejt pestrej. U “dýzlu” je turbo super, u benzínu už to tak jasně nevidím. Tedy pokad to není F40 nebo S1...

Vo
Vosisko
13. března 2021, 10:32
0
Šest milníků prvních let nového milénia

Já nevím. Dobrý článek, ale vždycky to zabijete nějkou blbostí. Jestli vy to neděláte schválně. Aby se rozproudila diskuse. Tady je to těch pár vět o Cliu V6. Renault nechtěl dělat auto pro masy! Chtěli udělat něco bláznivého co by evokovalo R5 Turbo. A tak vývoj zadali TWR a ty jim udělali káru pro bláznivý nadšence co uměj řídit. Je asi pravda, že to trochu v TWR přehnali nebo nedotáhli. Druhá generace prý už byla mnohem lepší. Jinak sláva Renaultu, že má odvahu občas vyrobit nějakou tu vzrušující, nervní bláznovinu. Protože při pohledu na Golf R32, lze pochopit nadšení Němců pro porno.

Vo
Vosisko
11. března 2021, 14:58
5
Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce

Mě je úplně jedno co v Engine co stojí. Cenu určuje kupující. Ale chlapci, vždyť je to mnohem lepší než muzeum. Stačí předstírat trochu toho zájmu a doslova si prolezeš skvosty, na který jinde koukáš přes špagát. Už jenom proto je dobrý, že tu jsou.

Vo
Vosisko
02. března 2021, 21:06
0
Pět řešení problému, který nebyl

Však v podstatě nejsme ve sporu. Mě se po starejch časech nestejská. Jenže ty přítomny a budoucí časy musí mít nějaký racio. A řídit 2 tunovej složitější křáp plnej baterek s malým motorem, kterém je drahej jak hovado a když ho pustíš škarpy tak za rozum absolutně neopravitelnej. To mě nepřijde jako dobrej nápad. Umíš si jistě představit co by sme měli za káry, kdyby tu nebyly ty zkurvený limity CO2.

Vo
Vosisko
02. března 2021, 17:31
-1
Pět řešení problému, který nebyl

Máš pravsu Krabe, odborně se to tu moc neřeší, což mě mrzí hlavně od kluků co píšou články. Já mnohndy čtu tady spíš diskusi než článek a zrovna i kvůli tobě. Máš ten správný nadhled a rozhled. Moc tu nepřispívám, ale čtu vás rád. Je to tu o něco lepší než jinde. Já v motoristyckým sportu vyrůstal a ještě dnes si s tátou nějakou tu dědkovskou rallye sjedu. Právě proto mě mrzí, že ty mladíci tady jedou hodně po povrchu a příde mi, že za moudra od stolu padají hlavně z nich. To že si sjedeš hromadou aut a počteš katalog výrobce z tebe lepšího znalce neudělá. Ono ani spousta těch inženýrů z vývoje nakonec praxi nezná. Když sedíš na závodech s těma dědkama ( ale i mlaďochama ) z dílen co připravujou soutěžáky, nebo třeba tuní Hondy, nic dobrýho o součastný technice neslišíš. No nic. Naskytla se dnes příležitost dát si pár km ve vostřejším tempu s novou Mazdou 3 s technologii starejch dědů. A super! Parádní kára. Jenže! Jako všecko dneska M-Hybrid. Takže těžká, trochu jí to ubralo na živosti oproti přešlé generaci. Krásnej lineární zátah a to řazení. Vůbec nevím proč bych měl chtít tříválec v turbu. Řídil jsem třeba Audi A3 s litrem o 110 koních a nevidím nic co by na tom bylo lepšího. Akorát ten odpich byl trochu lepší, jo a víc žralo.

Vo
Vosisko
01. března 2021, 16:38
0
Pět řešení problému, který nebyl

Se musím přiznat, že jsem to malinko hrotil schválně. Diskuze je pak ohnivější a snese se víc argumentů. Nicméně, stejně jste mě moc nepřesvědčili. Každý máme díl pravdy. O tom žádná. Jinak chlapci, nemějte starost, moderní auta mám projetý, sem si zrovna jedno nový koupil. A tady se musím přiznat, že po pečlivém výběru Mazdu 6 2,5l. Já jsem zastánce, že v jednoduchosti je sílá. Je sice pravda, že turbo je taková vrtulka, ale... A to už Hamster nedořekl, co všechno je tam navíc, aby ten "turbotříhrnek" dobře fungoval. Ono to není, jako dřív, kdy se rozřízlo potrubí a vrazil se tam "vesgejt". Všechno je to podřízený jedný věci. CO2. Všechny ty elektriky jsou tam jen jako náplasti na nevíhody těch malejch turbomotorů a zároveň, aby tosplňovalo limity CO2. Mě turba moc až zas tak nevadí, já je mám docela rád. Kdysi jsem jezdil Ford Escort Cosworth v první generaci, ještě s velkým turbem. Ty vole, to bylo něco. Tam jsi musel přídávat už 100m před zatáčkou, aby jsi ji projel pod plynem. Takový to turbo mělo zpoždění. Jenže to bylo auto kterýmu si ty, musel dokázat co umíš. A když ses to naučil, tak nebe. To nenebylo jako dnes, kdy všechny auta jsou zglajchšaltovaný pro kdekterýho joudu. Teda, ale žralo to jak buldozer. Si tankoval co dvě stě km. Takovouhle bestii už dnes nekoupíš. A o tom to je, o svobodě volby. Ještě k tomu servisu. Jak každej jouda? Oni někteří ty joudové a Lojzové mimo značkovej servis jsou totiž, třeba frajeři co maj na ponku zrovna rozebraný motory ze soutěžáků a váží na lékarnických vahách ojnice, protože žádná automatizace ti toleranci na čtyřech ojnicích neudělá jako lékárenská váha. Nesmíte v těch autech jen jezdit, musíte si taky někdy stoupnout za ponk.

Vo
Vosisko
28. února 2021, 13:31
-4
Pět řešení problému, který nebyl

Čéče, vy jste klasický příklad svazáka moderní doby. Přesně takový tu byli v padesátých letech, co tvrdili, že všechno progresivní je lepší starého. No a po 40 letech jsme vrátili s velkou slávou zpět k původnímu státnímu zřízení. Tahle moudra od stolu... Vůbec nevíte kdo jsem, vůbec nevíte co mám v garáži, nevíte vůbec co dělám. Nevíte nic a nic nechápete. Bavíme se o mo-to-rech! Tvrdit, že atmosféra je technika našich dědů je blb. Bez pardonu! Koncepčně je ten přeplňovaný motor furt, tedy stále, ten stejný motor. Pro vás svazáky. Píst, ventil, vačka a tak. Dobře udělaný motor je hodinářská práce, o tom něco vím! Už jste někdy vyvažoval ojnice na lékárenských vahách? Jak píše Mechanik, nikdo to nechtěl! 90 % lidí vůbec nezajímá co má pod kapotou, ty chcou spolehlivě a levně dojet z místa A do místa B. Tím levně, není myšlena jen spotřeba, ale i údržba a pořizovací cena auta! A pak taky, že si s údržbou poradí Lojza od vedle. Honit dynamiku složitě elektrikou u mizernýho malýho motoru a vydávat to za moderno může fakt jen svazák. Jediný smysluplný progres u spalováků za poslední léta je elektronikou řízená distribuce paliva a zapalování. Ostatní je na hovno.

Vo
Vosisko
28. února 2021, 10:27
-1
Pět řešení problému, který nebyl

Nezlobte se na mě, ale autor článku zjevně trpí osedantně-kompulzivní poruchou. Není článek, aby se nenavezl do atmosfér. Jasně, malý přeplňovaný motor, aby měl vlastnosti slušný atmosféry, tak musí mít reverzní alternátory, tuny baterek, kompresory pro malý otáčky, vyvažovací hřídele a podobný vifikundace. Takový auto váží pak o plus mínus 200 kg víc než ta zastaralá atmosféra a ještě návdavkem je mnohem složitější konstrukce. A to se vyplatí. Takže to moderní auto, např Ford Fokus 1.0 Ekoněco má sice 125 koní, ale 1400 kg a dynamiku 20 let starý "šestnáctistovky" při minimální úspoře paliva! Jediný co automobilky nutí dělat tyhle opičárny je zasranej limit na CO2. Tohle není žádný progres! Tohle je vynucený a všichni za to zaplatíme!

Vo
Vosisko
16. srpna 2020, 09:08
1
Fiat Bravo / Brava: Stylový pracant

Jo, je fakt, že levný to bylo. Ale slovo katastrofální bych nepoužil. Jezdilo to obstojně, žádnej Porš to nebyl, to je jasný. Kam sem natočil kola, tam to jelo a nepředvídatelný to nebylo. Já vod Stila víc nechtěl. Pak jsem si koupil Š oct 2 face 1,4 tsi a to teda bylo jízdně mizerný auto.

Vo
Vosisko
15. srpna 2020, 18:21
0
Fiat Bravo / Brava: Stylový pracant

Opět koupený jako nové. 1,6 benzín a to už se trochu sypalo. Furt blbla elektronika, několikrát mi ji museli přehrát. Odešlo rádio ( v záruce), v 70tis střik a přední náprava, pořád praskaly žárovky v předních světlech. Ale jízdní vlastnosti gut. Pohodlný, svižný.

Vo
Vosisko
15. srpna 2020, 11:56
1
Fiat Bravo / Brava: Stylový pracant

Vůbec mi na Brava 1,3 l nesahejte. Měl jsem ho nové po prvním "fejsliftu" a než umřel na náraz vo svodidla, plnil službu dokonale. Za tři a půl roku, nic, ani žárovka. A to docela jezdil. Dokonce při klidné jízdě uměl lehce pod 6l na sto. Obří kufr. Já ho měl rád. To následující model Fiatu, Stilo, to už byla trochu jiná káva.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Tahoe  1996
Chevrolet Tahoe

1996 rok výroby
180 koní výkon
6 473 ccm objem

Cadillac Eldorado  1976
Cadillac Eldorado

1976 rok výroby
230 koní výkon
6 999 ccm objem

Ford F150 Ford F-150 5.4 V8 LPG 4x4 2000
Ford F150 Ford F-150 5.4 V8 LPG 4x4

2000 rok výroby
270 koní výkon
5 400 ccm objem

Cadillac Brougham ď Elegance 1988
Cadillac Brougham ď Elegance

1988 rok výroby
142 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford E250  1967
Ford E250

1967 rok výroby
168 koní výkon
5 700 ccm objem