Ondřej „Frank Bullitt“ Šíma
| Bydliště | Šumperk |
|---|---|
| Registrace | před 5.3 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.2 rok. |
| Komentářů u článků | 2 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Cenovka je podobná, neboť se jedná o konkurenty. BMW na žádnou špatnou pověst nehraje. A to že MB v této kategorii nenabízí V8 je jen jeho rozhodnutí stejně jako když se AUDI rozhodlo nahradit osmiválcový benzín šestiválcovou naftou. Ale cenovka zůstala. Jinými slovy 50i ano, AMG53 ne.
Za mě M550i jasná volba pro běžného člověka, který chce jezdit jako pán (po svezení zapochybujete nad existencí 750i). Navíc BMW 5er G30 bylo až do příchodu faceliftu s tovární podporou až 28 % do výroby. Teď samozřejmě velká podpora na nějaký čas asi zmizí. M5 je bomba, ale je to auto pro člověka, který ví co chce. Opět se vyplatí čekat na akce, minulý rok měla M5 do výroby neskutečnou slevu. Ale různě se to prolíná, pak akce přišla na 7er, teďka zase M4 a M4 cabrio, dokud se neukončí výroba. Jízdně je M550i ztělesněním všeho, co u luxusního rychlého sedanu potřebuji. Dynamika je neskutečná, podvozek výborný, pocit z auta bezchybný. A co se týče spolehlivosti motoru 4.4 V8 biturbo? Doporučuji připlatit za záruku, měnil olej po 15 000 km, zajížděť, zahřívat, dochlazovat a sem tam pořádně prohulit. Pak vydrží bez problému. Navíc při běžném zacházení a servisu BMW nepsaně řeší reklamace motoru i při 7letém stáří vozu. Nebál bych se toho. A pokud dáme čistě ceník do 3M vč. DPH, pak skvěle postavená M550i (rozuměj: tak jak by to mělo vypadat, aby to fungovalo a vypadalo) vychází přesně na 3M.