detizeme
Jméno | Petr Černický |
---|---|
Bydliště | Praha 10 |
Registrace | před 3.8 rok. |
Poslední aktivita | před 3.8 rok. |
Komentářů u článků | 3 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Jsem zlej a žeru malý děti. |
Posledních 50 komentářů
rock: Auto se jako kretén v defaultu nechová. Pokud nebudete mít zapnutou obrazovku, aby jste viděl, jak je zrovna v tu danou chvíli řešen pohon, ani nepoznáte, na co zrovna jedete.
To chování v defaultu není rozhodně chyba auta, ani výrobce, ale ekofašistického Euro aparátu. Výrobce jen nastavil auto tak, aby v každém ohledu mělo co nejnižší emise a spotřebu tak, jak to přikazuje slavná EU. To přepínání režimů za jízdy je záležitostí jedné volby kolébkového přepínače, ale nikdo Vás nebude nutit to dělat. Nechte si režim "Electric" (Který stejně musíte přepnout) a pojedete jen na elektřinu. Až se baterie vybije, nastartuje se motor a pořád jedete. V režimu "Hybrid" (defaultně zvolený režim) si tok energie řeší auto....jako je tomu u každého hybridu. V režimu "Sport" pojedete jen na spalovací motor, ale elektromotor bude pomáhat, pokud to bude nutné.
Co se ještě toho odpružení týče, tak díky té přidané hmotnosti navíc musí být podvozek tužší - to auto váží téměř 1.900 kilogramů. Navíc díky bateriím a elektromotoru je těžiště auta trochu výš, než u normální 3008 a proto potřebujete díky vyššímu těžišti i částečně eliminovat boční náklony auta.
Navíc pan redaktor psal ve své recenzi něco o vytřásání duše na dálnici a to prostě není pravda.
Proč by to měl být problém? Jde o jedno přepnutí ovladače a dvě kliknutí na displeji. To není nic, co by Vás mělo jakkoliv zdržovat nebo omezovat. Jak jsem již psal - pokud chcete vypnout v autě Start-Stop, také to musíte udělat po každém nastartování.
Zrovna jsem měl na víkend možnost přesně toto auto otestovat a musím konstatovat, že absolutně nechápu negativní postoje pana redaktora. S autem jsem najel cca 650 km převážně po dálnici a to auto je prostě skvělé a hybridní ústrojí funguje tak, jak by člověk čekal. Aby tomu tak skutečně bylo, je potřeba odpovídajícím způsobem vozidlo pro jízdu nastavit, což pan redaktor evidentně neudělal. Když to uděláte správně, vozidlo po dálnici pojede, jak budete chtít.
Během mé jízdy po D1 jsem jel normálně na spalovací motor v režimu Hybrid s tím, že spalovací motor současně dobíjel baterie a v místech prací na silnici jsem zase jel čistě na elektřinu v režimu Electric. Jakmile omezení skončilo, přepnul jsem zpět do režimu Hybrid, nastartoval se spalovací motor a začal opět dobíjet baterie. Režim Sport není vůbec nutné používat.
A jak to správně nastavit?
Na displeji pod záložkou "TOK" vidíte, jak hybridní ústrojí pracuje. Důležitá je obrazovka pod záložkou "eSave", kde se provádí nastavení rozsahu rezervy. Ideální je mít nastavenou Energetickou rezervu na "MAX" a současně je dobré mít tuto rezervu zapnutou. Zapínat se to musí po každém zapnutí auta (podobně, jako je nutné po každém nastartování vypínat Start-Stop systém), protože v defaultním nastavení je tato možnost vypnutá. Pokud se tato volba nezapne, bude fungovat auto tak, jak pan redaktor popisoval ve své recenzi. Pokud tuto volbu zapnete, bude se vozidlo chovat, jak vy budete chtít. Jak je vidět na obrázku, vozidlo jede na spalovací motor a současně dobíjí baterie. V takto nastaveném voze lze zcela vybité baterie dobít do plna během cca padesáti kilometrů klidné jízdy. Nabíječku tak není vlastně vůbec nutné používat. Jakmile totiž budete autu šlapat na "krk" bude samozřejmě využívat celý svůj výkonový potenciál.
A že je odpružení auta tužší? Musí být, protože na rozdíl od standardní 3008 si hybrid veze zátěž cca 350 kg navíc. Být hybrid na podvozku standardní 3008, zničíte ho po několika jízdách po tankodromu zvaném D1.
Závěr? Doporučil bych pro příště panu redaktorovi, že než začne psát jakékoliv negativní recenze, měl by se nejdříve seznámit s tím, jak vozidlo funguje a jak ho správně nastavit. Osobně jsem byl z vozidla nadšený.
Poslední komentáře
- Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc... - Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku....
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
35 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů