načítám data...

detizeme

JménoPetr Černický
BydlištěPraha 10
Registracepřed 3.8 rok.
Poslední aktivitapřed 3.8 rok.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jsem zlej a žeru malý děti.

Posledních 50 komentářů

detizeme
13. července 2020, 10:38
-3
Peugeot 3008 Allure Hybrid: Nenaplněná očekávání

rock: Auto se jako kretén v defaultu nechová. Pokud nebudete mít zapnutou obrazovku, aby jste viděl, jak je zrovna v tu danou chvíli řešen pohon, ani nepoznáte, na co zrovna jedete.
To chování v defaultu není rozhodně chyba auta, ani výrobce, ale ekofašistického Euro aparátu. Výrobce jen nastavil auto tak, aby v každém ohledu mělo co nejnižší emise a spotřebu tak, jak to přikazuje slavná EU. To přepínání režimů za jízdy je záležitostí jedné volby kolébkového přepínače, ale nikdo Vás nebude nutit to dělat. Nechte si režim "Electric" (Který stejně musíte přepnout) a pojedete jen na elektřinu. Až se baterie vybije, nastartuje se motor a pořád jedete. V režimu "Hybrid" (defaultně zvolený režim) si tok energie řeší auto....jako je tomu u každého hybridu. V režimu "Sport" pojedete jen na spalovací motor, ale elektromotor bude pomáhat, pokud to bude nutné.
Co se ještě toho odpružení týče, tak díky té přidané hmotnosti navíc musí být podvozek tužší - to auto váží téměř 1.900 kilogramů. Navíc díky bateriím a elektromotoru je těžiště auta trochu výš, než u normální 3008 a proto potřebujete díky vyššímu těžišti i částečně eliminovat boční náklony auta.
Navíc pan redaktor psal ve své recenzi něco o vytřásání duše na dálnici a to prostě není pravda.

detizeme
13. července 2020, 10:18
-4
Peugeot 3008 Allure Hybrid: Nenaplněná očekávání

Proč by to měl být problém? Jde o jedno přepnutí ovladače a dvě kliknutí na displeji. To není nic, co by Vás mělo jakkoliv zdržovat nebo omezovat. Jak jsem již psal - pokud chcete vypnout v autě Start-Stop, také to musíte udělat po každém nastartování.

detizeme
13. července 2020, 08:54
-7
Peugeot 3008 Allure Hybrid: Nenaplněná očekávání

Zrovna jsem měl na víkend možnost přesně toto auto otestovat a musím konstatovat, že absolutně nechápu negativní postoje pana redaktora. S autem jsem najel cca 650 km převážně po dálnici a to auto je prostě skvělé a hybridní ústrojí funguje tak, jak by člověk čekal. Aby tomu tak skutečně bylo, je potřeba odpovídajícím způsobem vozidlo pro jízdu nastavit, což pan redaktor evidentně neudělal. Když to uděláte správně, vozidlo po dálnici pojede, jak budete chtít.
Během mé jízdy po D1 jsem jel normálně na spalovací motor v režimu Hybrid s tím, že spalovací motor současně dobíjel baterie a v místech prací na silnici jsem zase jel čistě na elektřinu v režimu Electric. Jakmile omezení skončilo, přepnul jsem zpět do režimu Hybrid, nastartoval se spalovací motor a začal opět dobíjet baterie. Režim Sport není vůbec nutné používat.
A jak to správně nastavit?
Na displeji pod záložkou "TOK" vidíte, jak hybridní ústrojí pracuje. Důležitá je obrazovka pod záložkou "eSave", kde se provádí nastavení rozsahu rezervy. Ideální je mít nastavenou Energetickou rezervu na "MAX" a současně je dobré mít tuto rezervu zapnutou. Zapínat se to musí po každém zapnutí auta (podobně, jako je nutné po každém nastartování vypínat Start-Stop systém), protože v defaultním nastavení je tato možnost vypnutá. Pokud se tato volba nezapne, bude fungovat auto tak, jak pan redaktor popisoval ve své recenzi. Pokud tuto volbu zapnete, bude se vozidlo chovat, jak vy budete chtít. Jak je vidět na obrázku, vozidlo jede na spalovací motor a současně dobíjí baterie. V takto nastaveném voze lze zcela vybité baterie dobít do plna během cca padesáti kilometrů klidné jízdy. Nabíječku tak není vlastně vůbec nutné používat. Jakmile totiž budete autu šlapat na "krk" bude samozřejmě využívat celý svůj výkonový potenciál.
A že je odpružení auta tužší? Musí být, protože na rozdíl od standardní 3008 si hybrid veze zátěž cca 350 kg navíc. Být hybrid na podvozku standardní 3008, zničíte ho po několika jízdách po tankodromu zvaném D1.
Závěr? Doporučil bych pro příště panu redaktorovi, že než začne psát jakékoliv negativní recenze, měl by se nejdříve seznámit s tím, jak vozidlo funguje a jak ho správně nastavit. Osobně jsem byl z vozidla nadšený.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem