logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

pird „pird“ pird

BydlištěAntarktida
Registracepřed 5.5 rok.
Poslední aktivitapřed 1.7 měs.
Komentářů u článků6
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

3
pird
5. 3. 2022, 17:42
Mazda CX-3 Skyactiv-G121: Stárnoucí bestseller

Pane, já zase nechápu lidi, kteří nemají ani elementární znalosti pravopisu, a proto si myslím, že by raději neměli nikde nic psát. Dělají jen ostudu jak češtině, tak sami sobě. Pokud jste cizinec, omlouvám se.

11
pird
10. 1. 2022, 13:23
Proč to ty mladý už vůbec nezajímá, ten motorismus?

MBMB: I když nerad vytrhávám z kontextu, tak teď to udělám. Tím, jak jsi napsal, že elektromobil je nejpříjemnější na řízení, jsi vystihl celou podstatu článku. Pak má lidi zajímat řízení a auta. Nepotřebuješ umět nějaké pokročilejší řidičské techniky typu heel and toe, nemusíš umět řadit nahoru bez ubrání plynu atd. Elektromobil ti pak asi největší zážitek z jízdy poskytne v přímce a to je asi dost málo pro někoho, kdo má opravdu rád auta.

3
pird
31. 12. 2021, 19:01
Prach, pot a slzy

Díky za článek. Hezká vzpomínka na pana Lopraise. Snad každý kluk v éře, kdy závodil na Dakaru, měl doma model jeho Tatry :) Doba se změnila, už asi těžko budeme mít na Dakaru tak úspěšného závodníka.

Za vzpomínku, nebo případně námět na článek, by stálo i další jméno, které je spjato s Tatrou, a to pan Miroslav Zikmund, který nás taky v prosinci opustil.

0
pird
18. 11. 2021, 23:18
Subaru XV 1.6i Comfort ES: Pokořitel polních cest

To přirovnání mělo být trošku s nadsázkou :) S Favoritem od kamaráda jsem jel asi před 15 lety, měl myslím 50 kW, verze se vstřikováním. Vždy jsem měl jen benzínová auta, ale i když můžu mít nějaké sympatie k točivé atmosféře, tak mně ty papírové hodnoty přidají dost poddimenzované. Samozřejmě, přejíždět se dá s čímkoliv, ale jsou situace, kdy bych byl rád, pokud bych měl výkonovou rezervu, a tady mi nepřijde úplně dostatečná. I klidnému řidiči se nějaký výkon navíc může hodit. Předpokládám, že v rámci kategorie to auto má nadprůměrný podvozek, ale potenciál toho auta ten motor dle mě zabíjí. Rozsoudit nás asi může jen autor testu :)

2
pird
18. 11. 2021, 21:00
Subaru XV 1.6i Comfort ES: Pokořitel polních cest

Sympatické auto, které vypadá jako Subaru, má podvozek jako Subaru, ale má zrychlení jako Škoda Favorit z doby před 30 lety. Hmm, paráda :) Mně to přijde až skoro nebezpečné, míra aktivní bezpečnosti je dost nízká, třeba předjíždění na okresce musí být celkem adrenalin, i když si to člověk pořádně naplánuje.