pird „pird“ pird
| Bydliště | Antarktida |
|---|---|
| Registrace | před 5.5 rok. |
| Poslední aktivita | před 1.7 měs. |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 5 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Pane, já zase nechápu lidi, kteří nemají ani elementární znalosti pravopisu, a proto si myslím, že by raději neměli nikde nic psát. Dělají jen ostudu jak češtině, tak sami sobě. Pokud jste cizinec, omlouvám se.
MBMB: I když nerad vytrhávám z kontextu, tak teď to udělám. Tím, jak jsi napsal, že elektromobil je nejpříjemnější na řízení, jsi vystihl celou podstatu článku. Pak má lidi zajímat řízení a auta. Nepotřebuješ umět nějaké pokročilejší řidičské techniky typu heel and toe, nemusíš umět řadit nahoru bez ubrání plynu atd. Elektromobil ti pak asi největší zážitek z jízdy poskytne v přímce a to je asi dost málo pro někoho, kdo má opravdu rád auta.
Díky za článek. Hezká vzpomínka na pana Lopraise. Snad každý kluk v éře, kdy závodil na Dakaru, měl doma model jeho Tatry :) Doba se změnila, už asi těžko budeme mít na Dakaru tak úspěšného závodníka.
Za vzpomínku, nebo případně námět na článek, by stálo i další jméno, které je spjato s Tatrou, a to pan Miroslav Zikmund, který nás taky v prosinci opustil.
To přirovnání mělo být trošku s nadsázkou :) S Favoritem od kamaráda jsem jel asi před 15 lety, měl myslím 50 kW, verze se vstřikováním. Vždy jsem měl jen benzínová auta, ale i když můžu mít nějaké sympatie k točivé atmosféře, tak mně ty papírové hodnoty přidají dost poddimenzované. Samozřejmě, přejíždět se dá s čímkoliv, ale jsou situace, kdy bych byl rád, pokud bych měl výkonovou rezervu, a tady mi nepřijde úplně dostatečná. I klidnému řidiči se nějaký výkon navíc může hodit. Předpokládám, že v rámci kategorie to auto má nadprůměrný podvozek, ale potenciál toho auta ten motor dle mě zabíjí. Rozsoudit nás asi může jen autor testu :)
Sympatické auto, které vypadá jako Subaru, má podvozek jako Subaru, ale má zrychlení jako Škoda Favorit z doby před 30 lety. Hmm, paráda :) Mně to přijde až skoro nebezpečné, míra aktivní bezpečnosti je dost nízká, třeba předjíždění na okresce musí být celkem adrenalin, i když si to člověk pořádně naplánuje.