logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Ivo „“ Vlk

BydlištěMělník
Registracepřed 5.5 rok.
Poslední aktivitapřed 11.9 měs.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků3

Posledních 50 komentářů

-5
Ivo Vlk
12. 11. 2024, 23:23
Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší funkcionáře stavěla Praga, Tatra i Poldi Kladno

Je mně k pláči, když čtu komentáře sebevědomých neználků. Žádný politický systém nic nevyrobil. Obrněná auta se přeci vyrábí i dnes! Článek o VOS je pouhá propaganda pro vymývání mozků. Vše, co bylo zde napsáno jenom svědčí, že většina nemá ani páru co je strojírenství a potažmo výroba automobilů. Nikdo si není vědom jaká technologie fungovala před 70léty! Stačí si jenom spočítat z kolika součástek se skládá obyčejný automobil. V minulosti nebyla automatizace výroby, jako je dnes. Vše se muselo vyrábět na strojích, jako je soustruh, fréza, lis, šoping atd. Jen chci dodat, že tady byl socialismus, kde vládla Národní fronta v čele KSČ za podpory KDU-ČSLA a ČSSD! V AUTÍČKÁŘI bych hledal odbornost, technická fakta a technická řešení řešení. Zašlapaných projektů je ve světě mraky! Příkladem je firma BOMBARDIER. Pevné zdraví a selský rozum přeje Pán z Kvítkova.

-23
Ivo Vlk
6. 11. 2020, 23:19
Znáte Škodu Agromobil?

Všechny komentáře se dají ocenit tím, že duté hlavy hovoří! I ten článek o agromobilu hodnotí výrobu automobilů dnešními měřítky. Škody po 2. světové válce se odstraňovaly do začátku 70. let. Byl nedostatek všeho. Nebyla automatizovaná výroba, bylo embargo a hlavně nebyla čínská nad výroba! Víte na příklad, že potravinové lístky byly ve Velké Británii zrušeny až v roce 1956! Při tom Československo je zrušilo o celé 3 roky dříve! Jak jsme pracovali? Při tom v roce 1947 nebýt Sovětského svazu, tak jsme měli hlad!
V první řadě pro výstavbu byly potřeba nákladní vozidla. Při tom byl hlad po osobních automobilech. V době, kterou popisuje tento článek, tak se dá říci, že se do Mladé Boleslavi vozil materiál a většina součástek se vyráběla v jedné továrně. Na příklad, když naši lepšolidé darovali ŠKODU do německých rukou došlo přestavbě továrny na montovnu! Na příklad se zrušila nástrojárna a výdejna nářadí. Místo toho tam vybudovali výrobnu mražených jídel pro celý koncern WW: Sám jsem tam pracoval jako soukromník pro americkou firmu YORK, která tam stavěla mrazící zařízení!
Tak bych vám doporučil vytáhněte hlavu s proti ruské propagandy a začněte používat znalosti, pokud je máte. Když ne tak mlčte! Mělo by vám dojít, že všechno toto špinění a hovory o zašlapaných projektech má jediný cíl. Zničit národy východní Evropy a hlavně Ruska. Vždy šlo o nerostné bohatství Ruska a o práci slovanských otroků!
Tyto komentáře svědčí o nulových znalostech pisatelů. kteří mají v hlavách pouze propagandu, lži a nenávist! Už v roce 1848 prohlásil BISMARK (nepamatuji si jeho citát doslovně): "Chcete-li zničit Rusko, odtrhněte Ukrajinu a poštvete Slovana proti Slovanovi. Máte vítězství jisté!" A co dělá dnes Erdogan otevřeně? Zdraví vás Vlk z Kvítkova

-12
Ivo Vlk
28. 4. 2020, 17:29
Učebnice z roku 1960: Jak se učili řídit naši předci?

Pane Machač, to, že jste měl bezesné noci po nahlédnutí do této učebnice nesvědčí o vašem dobrém duševním zdraví. Už jenom taková vaše kritika Předmluvy je dech beroucí. Srovnáváte nesrovnatelné a jenom kálíte do vlastního hnízda. Hovoříte o feminizaci, ale to svědčí o tom, že si nevidíte na špičku vlastního nosu. Když jste takový fanda kapitalismu měl by jste na příklad nahlédnout do Anglie, kdy dostaly ženy právo volit!
V Základních ustanovení kritizujete, spíše špiníte to co se v té době stávalo skutečností. Já pamatuji jak můj táta po roce 1952 jezdil v ČSAD s nákladním vozidlem OPEL-BLITZ, vybaveným kotlem DOKOGEN na dřevoplyn vyrobený firmou CANKAŘ. S bratrem jako školáci jsme museli v 5 hodin, jít zatopit do kotle, aby v 6 hodin mohl táta vyjet. Když jsme pracovali, tak táta prováděl ranní rituál a snídal. My na toto měli čas do 7 hodin, kdy jsme odcházeli do školy!
Víte hlavně, že jste tu neforemnou učebnici přelouskal. Proto se ptám, když dle vás jsme na úrovni toho Západu, produkují autoškoly řidiče, kteří by neměli usedat za volant? Už to začíná tím, že si nejsou vědomi, že jim patří pouhá polovina cesty a že nemohou objíždět překážku tím, že ohrožují proti jedoucí,
Pozastavujete se nad houkáním na děti. Byl to bezpečnostní předpis v době, kdy děti měli i povinnosti. Zajímavé, že vám nevadí dnešní stav, kdy děti mají pouze dané písemně práva dítěte a běhají po silnicích, jako by auta nebyla! Kritizujete převážení dětí, ale tenkrát jsme nevyjížděli na silnice, aby jsme bourali. Řídili jsme vždy s myšlenkou nenabourat a vyhýbat se nebezpečí. Měl jsem dvě dcery a ty se před cestou do Studénky hádaly, která bude spát v zadním kufru mého soukromého vozu T603.
Vlastně nemá smysl vypočítávat vaše faux pas ve vašem článku, aby jste jej stvořil dle korektnosti dnešní doby, nebo jako sloužící svým chlebodárcům. Uvědomujete si, že tyto polopravdy a lži přinesly ovoce nesnášenlivosti a ztráty pokory mezi lidmi? Připomenu jedno americké přísloví: "Kdo seje vítr, sklízí bouři!"
Dovolím si připomenout něco z doby, kdy se tady věšelo a vraždilo jak to bylo s naší svobodou. V té době, když jsem sedl do auta, jsem se skutečně cítil jako svobodný člověk! Rychlost nikoho neomezovala a nikdo nesměl prohledat moje soukromé auto! Je zajímavé, že až do roku 1976 počet nehod na silnicích klesal na vzdory stoupající motorizaci! Tento trend se v tomto roce obrátil, když se začala omezovat rychlost a zavádělo se její měření!
Ještě přidám malou poznámku. Když jsem dělal autoškolu tak jsem vyplnil žádost o řidičské oprávnění AMATÉR, ale po zkoušce mně byl vydán Mezinárodní ŘP (růžové desky) s oprávněním A,B.M,T (nebyla skupina oprávnění pro tažení přívěsů) a nepotřeboval jsem k tomu žádný dodatečný tzv. mezinárodní ŘP. Tento řidičský průkaz platil v celé Evropě (moje zkušenost)! Jaká to byla síla a postavení ČESKOSLOVENSKA té doby? S pozdravem Ivo Vlk