načítám data...

nick

JménoPetr Rieger
BydlištěLitoměřice
Registracepřed 3.1 rok.
Poslední aktivitapřed 24.5 dny
Komentářů u článků6
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ni
nick
24. července 2022, 16:26
0
Výběr z nešvarů našich silnic

Nečetl jsem všechny vaše příspěvky v diskusi, ale těch několik prvních mi mluví z duše.
Každý den se můžu spolehnout, že zase narazím na pár exotů, kteří mě nechají stát na vjezdu do kruháku, zatímco oni ho bez jediného zablikání blinkru opustí. Mám dojem, že nepoužívání blinkru je dnes prestižní záležitostí, hlavně u mladých řidičů. Kdybych snad náááhodou nenarazil na nějakého neblikače, určitě budu muset stát za blbem, který bude odbočovat doleva a nikomu neumožní objet ho zprava, protože ........protože nevím proč. V autoškolách se to neučí, nebo jim to připadá nebezpečné, dávat přednost protijedoucím a stát přitom u dělící čáry, nebo je to prostá bezohlednost?
Často si vzpomenu, jak jsme před mnoha lety držkovali, když se rychlost v obci snížila z 60 km/h, na 50. A dneska? Plazíme se 40 za nějakým oslem , který k tomu nemá žádný důvod, protože hned po vyjetí z obce se normálně rozjede.

ni
nick
16. prosince 2020, 23:57
0
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Co mě dlouhodobě sere je bezohlednost a absolutní ignorace některých řidičů, (a fakt jich není málo a bohužel stále přibývají), vůči ostatním. Vím, co mě spolehlivě vytočí zítra, stejně jako pozítří, popozítří.....atd. Zase budu stát na vjezdu do kruháku a dávat přednost vozidlům po něm jedoucím a marně doufat, že uvidím zapnuté blinkry těch, co ho opouští v místě, kde já stojím jako blb a dávám jim přednost! Kdyby se tohle náááhodou nestalo, (což je samozřejmě blbost), skoro jistě pojedu za někým, kdo neumí odbočit vlevo a budu spolu s ním dávat přednost všem protijedoucím a pokud to bude v Litoměřicích, za žel. přejezdem v Pokratické při odbočení vlevo do Plešivecké, zůstanu trčet právě na tom přejezdu. V nejhorším případě totiž narazím na exota, který "vládne" obému, což v praxi vypadá tak, že ten přede mnou přejede koleje a současně se zastavením teprve dá blinkr doleva a jak jinak, stojí zcela vpravo, jako kdyby si najížděl s autobusem MHD. Dokonalá past, zvlášť v odpolední špičce. Byť mám volant v kůži, věřte že není o co stát. To je fakt na pár facek.

ni
nick
12. listopadu 2020, 15:02
0
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

OK, děkuji za info.
Takový dálniční, zvukový projev jsem v podstatě očekával, ale nevadí, na to máme Golfa mk7
Dobře si ale pamatuju, když jsem před lety jezdil F Doblo s 1,4 a pětikvaltem, tak ten točil na dálnici 4500 ot/min. a to už bylo fakt peklo, navíc to vůbec nejelo.

ni
nick
12. listopadu 2020, 14:07
0
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Zdá se, že coby druhé auto do rodiny, určené primárně pro poskakování po městě, je Ignis vcelku ideální volba. Žádný přímovstřik - žádný karbon, žádné turbo - co v autě není, nemůže se posrat. Výkon neoslní, ale při téhle hmotnosti....no tak budu ne semaforech druhý:-) Terénní schopnosti jako dobrý bonus bych občas asi taky využil. Bohužel to vše už nelze bez té hybridní zhovadilosti a to mě teda fakt nasírá.
Mohl by někdo poskytnout info o hladině hluku při 50, 90 a pro úplnost při 120-130 km/h ?
Díky.

ni
nick
20. května 2020, 15:52
0
Softwarové problémy zastavily prodej nových Golfů

Jo a o to překvapivější může být, že je stále spousta silnic, kde je nějaké připojení na dvě věci, bo tam není signál. Žádný. Žádného operátora. A do budoucna žádná změna, bo ekonomika a operátor umí počítat. Co s tím, zákaz vjezdu,..........?

ni
nick
16. května 2020, 16:57
1
To nejdůležitější v každém autě

No vážně, nakonec proč ne? VOLAT, nebo VOLANT? Koukám-li na silnicích kolem sebe, často mám pocit, že VOLAT má pro spoustu řidičů stejnou důležitost jako VOLANT.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang S197 4.6 GT 2007
Ford Mustang S197 4.6 GT

2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem

Ford F150 Raptor V6 2018
Ford F150 Raptor V6

2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem

Dodge Challenger  2016
Dodge Challenger

2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem

Chevrolet Corvair Monza Convertible 1966
Chevrolet Corvair Monza Convertible

1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem