
nick
Jméno | Petr Rieger |
---|---|
Bydliště | Litoměřice |
Registrace | před 3.1 rok. |
Poslední aktivita | před 24.5 dny |
Komentářů u článků | 6 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Nečetl jsem všechny vaše příspěvky v diskusi, ale těch několik prvních mi mluví z duše.
Každý den se můžu spolehnout, že zase narazím na pár exotů, kteří mě nechají stát na vjezdu do kruháku, zatímco oni ho bez jediného zablikání blinkru opustí. Mám dojem, že nepoužívání blinkru je dnes prestižní záležitostí, hlavně u mladých řidičů. Kdybych snad náááhodou nenarazil na nějakého neblikače, určitě budu muset stát za blbem, který bude odbočovat doleva a nikomu neumožní objet ho zprava, protože ........protože nevím proč. V autoškolách se to neučí, nebo jim to připadá nebezpečné, dávat přednost protijedoucím a stát přitom u dělící čáry, nebo je to prostá bezohlednost?
Často si vzpomenu, jak jsme před mnoha lety držkovali, když se rychlost v obci snížila z 60 km/h, na 50. A dneska? Plazíme se 40 za nějakým oslem , který k tomu nemá žádný důvod, protože hned po vyjetí z obce se normálně rozjede.
Co mě dlouhodobě sere je bezohlednost a absolutní ignorace některých řidičů, (a fakt jich není málo a bohužel stále přibývají), vůči ostatním. Vím, co mě spolehlivě vytočí zítra, stejně jako pozítří, popozítří.....atd. Zase budu stát na vjezdu do kruháku a dávat přednost vozidlům po něm jedoucím a marně doufat, že uvidím zapnuté blinkry těch, co ho opouští v místě, kde já stojím jako blb a dávám jim přednost! Kdyby se tohle náááhodou nestalo, (což je samozřejmě blbost), skoro jistě pojedu za někým, kdo neumí odbočit vlevo a budu spolu s ním dávat přednost všem protijedoucím a pokud to bude v Litoměřicích, za žel. přejezdem v Pokratické při odbočení vlevo do Plešivecké, zůstanu trčet právě na tom přejezdu. V nejhorším případě totiž narazím na exota, který "vládne" obému, což v praxi vypadá tak, že ten přede mnou přejede koleje a současně se zastavením teprve dá blinkr doleva a jak jinak, stojí zcela vpravo, jako kdyby si najížděl s autobusem MHD. Dokonalá past, zvlášť v odpolední špičce. Byť mám volant v kůži, věřte že není o co stát. To je fakt na pár facek.
OK, děkuji za info.
Takový dálniční, zvukový projev jsem v podstatě očekával, ale nevadí, na to máme Golfa mk7
Dobře si ale pamatuju, když jsem před lety jezdil F Doblo s 1,4 a pětikvaltem, tak ten točil na dálnici 4500 ot/min. a to už bylo fakt peklo, navíc to vůbec nejelo.
Zdá se, že coby druhé auto do rodiny, určené primárně pro poskakování po městě, je Ignis vcelku ideální volba. Žádný přímovstřik - žádný karbon, žádné turbo - co v autě není, nemůže se posrat. Výkon neoslní, ale při téhle hmotnosti....no tak budu ne semaforech druhý:-) Terénní schopnosti jako dobrý bonus bych občas asi taky využil. Bohužel to vše už nelze bez té hybridní zhovadilosti a to mě teda fakt nasírá.
Mohl by někdo poskytnout info o hladině hluku při 50, 90 a pro úplnost při 120-130 km/h ?
Díky.
Jo a o to překvapivější může být, že je stále spousta silnic, kde je nějaké připojení na dvě věci, bo tam není signál. Žádný. Žádného operátora. A do budoucna žádná změna, bo ekonomika a operátor umí počítat. Co s tím, zákaz vjezdu,..........?
No vážně, nakonec proč ne? VOLAT, nebo VOLANT? Koukám-li na silnicích kolem sebe, často mám pocit, že VOLAT má pro spoustu řidičů stejnou důležitost jako VOLANT.
Poslední komentáře
- Sato, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Jednu takuto modru som stretol dneska niekde kolem Bukovinky.... - Junior, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tady bude nablito. - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Lukáš: Je to tak, republiku mám sježděnou křížem krážem.... - rock, u blogu Exkurze do Holandu
Článek dobrej a těším se na další díl. Ranní soundtrack... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Díky moc, myslím že to nakonec byla rozumná volba.... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Ono snad obecně jakoukoliv větší silnější naftu. Víc... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Není to složitý. Už i ty matláci v Česku si s tím... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Dlouhá cesta je to poprvé jak si to natrénuješ ani ti to nepřijde.... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Naftová V8 je jako Rolls. Buď to máš nový, nebo to neměj... - HeavySmoker, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: N52B30 sa robil aj v 160kW verzií, ale iba pre toto konkrétne... - krab, u blogu Exkurze do Holandu
Já bych řekl gratulace! N52B30 motor je povedenej, i když... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Bude :) Formou návodu na dovoz, spoiler alert: je to fakt jednoduché - jazet, u blogu Exkurze do Holandu
Těším se na pokračování. - ransom, Brooks Walker a jeho parkovací patent:...
Historicky nejúspěšnějším pokusem o usnadnění parkování... - krab, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Nakonec byla za celej tejden co jsem tu Teslu 3 používal ta spotřeba...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
94 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná svoboda
26 komentářů