nick
Jméno | Petr Rieger |
---|---|
Bydliště | Litoměřice |
Registrace | před 4.0 rok. |
Poslední aktivita | před 2.7 měs. |
Komentářů u článků | 7 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ne, nedává to smysl. Celková hmotnost plus mínus 2 tuny, z toho baterie 300, nebo 500 kilo? Nenašel jsem nikde. Lze to přirovnat k trvalému obsazení (zase plus mínus), čtyřmi cestujícími? Dává to smysl? A ta euforie z rychlého nabíjení, za kolik, tuším 18 minut! No to je pecka! Kolikrát si to baterie nechá líbit? Dává to smysl? Jistě, ale jenom v rámci testování. V praxi jde i o životnost baterie. A jaká je asi cena 1kWh u takové nabíječky? Jaké by asi bylo srovnání s podobným vozem na benzín, dává to smysl? O ekologii při výrobě, provozu auta a poté jeho likvidaci, nemusíme ani mluvit. Ale prý to dává smysl. Fakt? Snad jedině baterie ve vysokozdvihu, ale ani tohle nevzniklo primárně na základě zeleného náboženství.
Nečetl jsem všechny vaše příspěvky v diskusi, ale těch několik prvních mi mluví z duše.
Každý den se můžu spolehnout, že zase narazím na pár exotů, kteří mě nechají stát na vjezdu do kruháku, zatímco oni ho bez jediného zablikání blinkru opustí. Mám dojem, že nepoužívání blinkru je dnes prestižní záležitostí, hlavně u mladých řidičů. Kdybych snad náááhodou nenarazil na nějakého neblikače, určitě budu muset stát za blbem, který bude odbočovat doleva a nikomu neumožní objet ho zprava, protože ........protože nevím proč. V autoškolách se to neučí, nebo jim to připadá nebezpečné, dávat přednost protijedoucím a stát přitom u dělící čáry, nebo je to prostá bezohlednost?
Často si vzpomenu, jak jsme před mnoha lety držkovali, když se rychlost v obci snížila z 60 km/h, na 50. A dneska? Plazíme se 40 za nějakým oslem , který k tomu nemá žádný důvod, protože hned po vyjetí z obce se normálně rozjede.
Co mě dlouhodobě sere je bezohlednost a absolutní ignorace některých řidičů, (a fakt jich není málo a bohužel stále přibývají), vůči ostatním. Vím, co mě spolehlivě vytočí zítra, stejně jako pozítří, popozítří.....atd. Zase budu stát na vjezdu do kruháku a dávat přednost vozidlům po něm jedoucím a marně doufat, že uvidím zapnuté blinkry těch, co ho opouští v místě, kde já stojím jako blb a dávám jim přednost! Kdyby se tohle náááhodou nestalo, (což je samozřejmě blbost), skoro jistě pojedu za někým, kdo neumí odbočit vlevo a budu spolu s ním dávat přednost všem protijedoucím a pokud to bude v Litoměřicích, za žel. přejezdem v Pokratické při odbočení vlevo do Plešivecké, zůstanu trčet právě na tom přejezdu. V nejhorším případě totiž narazím na exota, který "vládne" obému, což v praxi vypadá tak, že ten přede mnou přejede koleje a současně se zastavením teprve dá blinkr doleva a jak jinak, stojí zcela vpravo, jako kdyby si najížděl s autobusem MHD. Dokonalá past, zvlášť v odpolední špičce. Byť mám volant v kůži, věřte že není o co stát. To je fakt na pár facek.
OK, děkuji za info.
Takový dálniční, zvukový projev jsem v podstatě očekával, ale nevadí, na to máme Golfa mk7
Dobře si ale pamatuju, když jsem před lety jezdil F Doblo s 1,4 a pětikvaltem, tak ten točil na dálnici 4500 ot/min. a to už bylo fakt peklo, navíc to vůbec nejelo.
Zdá se, že coby druhé auto do rodiny, určené primárně pro poskakování po městě, je Ignis vcelku ideální volba. Žádný přímovstřik - žádný karbon, žádné turbo - co v autě není, nemůže se posrat. Výkon neoslní, ale při téhle hmotnosti....no tak budu ne semaforech druhý:-) Terénní schopnosti jako dobrý bonus bych občas asi taky využil. Bohužel to vše už nelze bez té hybridní zhovadilosti a to mě teda fakt nasírá.
Mohl by někdo poskytnout info o hladině hluku při 50, 90 a pro úplnost při 120-130 km/h ?
Díky.
Jo a o to překvapivější může být, že je stále spousta silnic, kde je nějaké připojení na dvě věci, bo tam není signál. Žádný. Žádného operátora. A do budoucna žádná změna, bo ekonomika a operátor umí počítat. Co s tím, zákaz vjezdu,..........?
No vážně, nakonec proč ne? VOLAT, nebo VOLANT? Koukám-li na silnicích kolem sebe, často mám pocit, že VOLAT má pro spoustu řidičů stejnou důležitost jako VOLANT.
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů