Jiří „Kajmos“ Rind
| Bydliště | Mladá Boleslav |
|---|---|
| Registrace | před 5.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.4 rok. |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Koncepty Mazdy a následná sériová auta jsou si dost podobná. Když si ke konceptu přimyslíte normální kola, kliky dveří, zpětná zrcátka, trochu menší výkroje rpo kola tak by to mohlo být cca sériový auto.
Když se podívám na 159 (pred Giuliettou) a na Giulii (po Giuliette), tak Giulietta je divné bachrate cosi (spolu s Mitem) co tam nepatří. Alfu mám rad, ale stejně ty Italy nechápu. Udělají bachrate cosi misto elegantního italského auta a skončí jen u HB a nedoplní to kombíkem ani SUV, ani kupé nebo kabriem. Proc? Protože by se to prodávalo?
Jezdit autem po lese mezi stromy je blbost, toto dělá prase a ne myslivec. Myslivec má přírodu rád, rád v ní pobývá, stará se o zvěř a jako třešinku na dortu chodí na čekanou.
Jinak si dovolím též přispět, neboť máme jednoho myslivce v rodině. Jako vynikající auto pro myslivce se z naší zkušenosti jeví Suzuki Grand Vitara. Je dost velká na to, aby se do kufru vešli dva psi (prostor si uživatel jednoduše oddělil demontovatelnou přepážkou, aby psi neběhali po interiéru) a na zadní sedadla hromada věcí s myslivostí související. Přitom je dostatečně kompaktní, terénně velmi schopná díky redukci, přibržďování protáčejících se kol, mechanicky velmi odolná,... Kupa lidí v Čechách žije heslem Japonec až nakonec a i proto je tato Suzuki dobrá, protože to není auto, které by někdo záviděl.
Jimny je do terénu super, ale je to maličké. Dají se tam buď psi nebo věci, ale ne obojí zároveň. Pickupy jsou moc velké, ale i tak použitelné. Lesáci je běžně používají. Problémem jsou psi, neboť na volnou korbu se nedají dát a když se tam dá kryt, tak se psi upečou. Moderní SUV jsou k ničemu díky absenci redukce a přítomnosti mezinápravové spojky, protože kde je spojka, tam je z principu teplo, tření a opotřebení.