x „kkk“ y
| Bydliště | Evropa |
|---|---|
| Registrace | před 5.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.8 rok. |
| Komentářů u článků | 7 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
ad Sato: dveře a lem blatníku jaksi nejsou nosné části
"pro hlupaka kazdy hlupak" - njn, to je těžký, když dojdou argumenty.... a angličtinu se zřejmě potřebuješ doučit sám. Chápu, že debata s tebou postrádá smysl, já se s tebou hádat nepotřebuju, reagoval jsem na Machačův článek a nesmyslně ostrý odsudek toho auta.
Naopak - zjevně je pro tebe těžké pochopit, že pro rumuna se žádné speciální poddimenzované díly nevyrábějí, ale jde o naprosto běžnou produkci jako všude jinde. Orezlé lemy nerovná se karoserie po smrti. Auto za desítku si nikdo na parádu kupovat nebude, vzhled je nepodstatný, důležité je, jestli má stk a jestli se v první zatáčce něco nevysere - Mondeo za 10-15 je nabíhačka, protože běžná cena je vyšší, ten Logan může být jen orezlý, ale jinak v pořádku. Nikdo nebude kupovat sračku za 10, aby následně obíhal vrakoviště a vrazil do toho dalších 20. Načatý alternátor ani startér samozřejmě nepoznáš, odejde klidně ze dne na den a rozhodně tyto komponenty odejdou spíše ve 250 tisících než ve 150 tisících. A je úplně jedno, jestli jde o dacii nebo ford.
A nakonec, až trochu dospěješ, zjistíš, že nemusíš nikoho urážet jen proto, že má na věc jiný názor.
Ano, pro člověka, co nerozumí autům, se může zdát v lepším stavu - takový člověk si pak naivně dává do rovnítka vzhled a stav. Logan je pořád směs Renault dílů a není důvod, proč by celek, který má najeto o 100 tisíc méně, neměl být v lepším stavu. Na karoserii to nejezdí. Argument jak člověk vypadá v tom nebo onom autě za desítku je absurdní.
Krom toho Logan paradoxně na nějaké místní hrkání dává větší smysl než Mondeo - jednoduchý vůz, má ještě rozumný nájezd, pokud je koroze jediný problém, o víkendu zatmelíš, zastříkáš a jezdíš za pár korun (1.4), navíc je to správně excentrické auto - Mondeo je vyžilý nudný stříbrný kombík, žere a má nájezd, kdy už se začíná postupně všechno srát - ložiska, alternátor, startér, průsaky oleje, atd ... a to u auta skoro zadarmo nedává smysl řešit.
Nechápu ty žvásty u Logana, jaký zmar a nýmandství? Rezaté lemy a spodek dveří - běžná věc u starších nezinkovaných aut. Inzerát je naopak férový, máš to nafocené, ber nebo nech bejt.
Csaba: T5 může být spolehlivostí oproti T4 krokem zpět, ale to se týká i jiných modelů aut v novější generaci. V některých ohledech jde o krok vpřed - vypadá lépe, má silnější motory a nehnije. Cena je vysoká asi kvůli nedostatku konkurence (případně by mě zajímalo, jaké srovnatelné auto stojí výrazně méně). Na Escalade je zajímavý motor, jinak se sedí níže, je menší a vzhledově ke zblití zevnitř i vně.
Překvapuje mě, kolik předsudků a nesmyslů tady koluje. Řepka se přidává do nafty, ne do benzínu. Rovněž dávat do souvislosti oddělané čerpadlo u ojeté plečky z druhé ruky zrovna s Tank-Ono je už taková zaručená lidová pravda - čerpadlo může poškodit nekvalitní nafta. Na nekvalitní palivo člověk narazí nejčastěji na no-name a malých pumpách, nikoliv u Tank-Ono (viz zprávy ČOI).
Osobně rozlišuju, který benzín je čistý, zda obsahuje ethanol, aditiva. Čistý benzín bez ethanolu ev. s ETBE lze koupit např. u OMV (MM), některých pump Čepro/EuroOilu a trochu nečekaně u Tank-Ono (N98 bez ethanolu je z Rakouska). Podobně naftu beru vždy buď aditivovanou nebo rovnou bezřepkovou u EuroOilu.
Židáctví ostatních provozovatelů, kór při současné ceně ropy, je fascinující.