
danklapy
Jméno | Daniel Liška |
---|---|
Bydliště | Litoměřice |
Registrace | před 3.8 rok. |
Poslední aktivita | před 3.1 hod. |
Komentářů u článků | 22 |
Pozitivních komentářů u článků | 7 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Asi nutně potřebuju DS. Vůbec bych neřekl na první pohled, že tahle novější verze se prodávala už od roku 1967. Klidně bych věřil, že to vzniklo koncem 70. let. Opravdu nadčasový!

Mechatronik je německá firma, která se zabývá prodejem zajímavých aut. Dělá taky celkem zajímavý přestavby starých mercedesů. Z jejich nabídky by si vybral snad každý milovník aut. https://www.mechatronik.de/

Základní věci jako oleje, brzdy, občas tlumiče a věci v interiéru si dělám před barákem. Na věci, který se mi na zemi nechtějí dělat, vozím auto ke kámošovi, který má vybavenou dílnu s velkým zvedákem, kde to společně vždycky nějak dáme dohromady.

Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální chvíli, tak vezmu Teslu 3 LR nebo Y LR, když bych chtěl vyšší stavbu karoserie. Umí to jezdit fakt za směšně malou spotřebu a jelikož mám za barákem superchargery, tak by ani to nabíjení nebyl žádný problém. Při cenové politice, jakou teď Tesla má mi to přijde jako nejlepší poměr ceny/výkonu (užitného).

Ono to Camaro, které má v názvu chybu v číslici Z18, má v US přezdívku catfish, takže redaktor není sám, komu připomíná rybu.


To NRko sice stálo už tehdá majlant, ale byla to prostě specialitka. Navíc i dnes je krásná. Co se týče toho ViperCycle, zajímalo by mě, jak je udělaný převod ze setrváku na řetězové kolečko. Ten řetěz ani nevypadá nijak silnější oproti klasickému motorkovému. Divím se, že ho ten krouťák nepřetrhne jak nitku.

Příbeh z článku mi dost připomíná moji nedávnou výměnu oleje a filtru v CTR 8G, které jsem zrovna dovezl. Přístup k vypoušťáku pohoda, hliníkový okno ve velkém plastovém deklu pod motorem. Ovšem filtr, to je jiný kafe. Inženýři se rozhodli, že ho dají zezadu motoru nad a za rameno a poloosu tak, že se člověk musí hodně snažit, aby vůbec zahlédl jeho část. Navíc asi ten, kdo dělal předchozí výměnu buď ten filtr dotáhl rázákem nebo nenamazal těsnící kroužek. Výsledkem byly skoro dvě hodiny, než jsem ho povolil (a to jsem měl k dispozici kleště na filtry a takovou tu pásku na povolování). Proklel jsem u toho každého Japonce, který to vymyslel a Angličana, který to montoval. Na příští výměnu s tímhle autem radši zajedu ke kámošovi na sloupák, kde k tomu přecijenom bude lepší přístup než na zemi. Stejně mě tyhle eskapády neodradí od toho, abych základní údržbu, co se dá udělat na zemi si dělal před barákem. Prostě mě to baví se v těch autech a motorkách hrabat a je to pro mě forma relaxu, i když u toho většinou nadávám, házím nářadím a ruce mívám dobitý jak kdybych vyšel z ringu :D
PS: Na fotce mají sundaný celý dekl motoru, tak je filtru vidět skoro půlka :D. A ano, pro jeho demontáž se musí sundat kolo u spolujezdce


Jsem jeden z těch, co při koupi ojetiny nekouká na nájezd, ale spíš na celkový technický stav. Golf 4 jsem posílal ve 400 kkm a dodnes, po 4 letech pořád jezdí, A3 3.2 VR6 šla pryč s necelými 300 kkm a aktuální Fobie se sportovním dieslem a 340 kkm bude jezdit, dokud se nepo něco dražšího 5 tisíc, a takových věcí na tom škopku moc není. Někdy jsem až s údivem, jak levný pracovní/wintercar na provoz to je. Spotřeba do pěti, díly za pár stovek, jenom z těch sedaček je člověk zralej po hodině na kosmodisk.

PT se mi takovým divným způsobem líbí. Něco jako Multipla. A mít ho s 2.4L turbo z Neona SRT4, tak je to celkem slušný sleeper.

Tohle je za mě hodně povedená mašina. I ten design se mi zamlouvá víc jak Tenerka. Jsem zajímavej na nového Lucky explorera od Cagivy a Desert sled X od Ducati. Doufám, že se tu aspoň jeden z nich v testu objeví. Čte se to líp a člověk líp sdílí autorovy pocity než v profi recenzích.

Super článek! Zase jsem o něco vzdělanější. O téhle části historie Citroenu jsem vůbec netušil.

Tohle je častý prohřešek. ve filmu Yes man, když Jim Carrey jede z nemocnice na Ducati Hypermotard. Motorka má celou dobu zvuk čtyřválce a to mě strašně vytáčí :D

Zatím chystám všechno potřebný pro jarní servis, péči a jelikož se v zimě nejezdí a tak je čas vymejšlet číčoviny, tak i nějaký to vylepšení. Vloni to byla výměna třmenů z dvoupístů za čtyř a letos to bude nová radiální pumpa, ať to řádně flekuje. Olej, filtr jako každý rok a letos po dvou sezónách i svíce a na zkoušku zázračný vodičky od bg na proplach a čištění motoru, tak snad to nezaklepe :D

Ten ovladač zrcátek, který se používá od devadesátek ve Fordech, Jaguarech a všem možném mě rozesmál :D

Už jako děcko jsem žasl nad tou dlouhatánskou kapotou a pidi kabinou nad zadní nápravou v nějaké encyklopedii sportovních vozů. Bylo super se o tom dozvědět víc. Skvělý článek!

vojtacz: Někdy přijeď do Klášterce nad Ohří a okolí. Tady díky autosalonu Saabu jich potkáš na každém rohu několik.

Super recenze. Ta přední maska je oproti starším emtéčům fakt ošklivá ať už to svítí líp nebo ne. Co se týče brzd na SVčku, tak počítám, že tam máš stejný dvoupístkový bídy od Tokica, co Suzuki dávala snad na všechno do 1000 ccm krom GSX-R. Měl jsem je na svojí Inazumě taky a přes zimu jsem je vyměnil za čtyřpísty z CBR 929. Stačilo sehnat adaptéry, aby seděla rozteč šroubů na vidli s těma na třmenu a taky aby destičky zabíraly tak jak mají a za večer hotovo. Musím říct, že při včerejší projížďce na kámoše Banditu, kdy jsem val za brzdu tak, jak jsem zvyklý z mojí motorky a nic se nestalo, ve mně fest hrklo :D, takže tam nějaký zlepšení v brzdném účinku určitě bude a navíc to vypadá o dost líp :)



Škodovka si všimla, že Hanza jsou dost oblíbený (spíš si z nich akorát většina dělá p.del) a vytvořila vlastní reinkarnaci seker na nový ereso!


Tankuju jak do auta tak do motorky Vervu nebo MOL 100 plus ještě přidávám VIF. U auta proto, že kvůli plynu ten benzín v nádrži bývá dlouho a u motorky proto, že to tam je znát a jede líp. Když jsem vzal na pumpě podobný ONO, tak se motoru moc nechtělo do otáček a poškubával. S kartičkama jak od Benziny tak od Molu se dostanu za prémiový paliva na cenu jenom o cca 2 koruny na litru dráž než za normální palivo a to už člověka tak nemrzí. Ve starým TDIčku, když nafta stávala okolo 40 korun, tak jsem číhal na slevy v supermarketech na olej za dvacku a brával toho plný košík. Sice byl opruz to tam lejt flašku po flašce, ale ty ušetřený prachy to stálo :D. Auto na olej jezdilo líp jak na naftu. Motor byl krásně hladký a za mnou se vanul odér stánku s langošema :D.

Taky beru LPG vždycky na MOLce. S kartou od Autoklubu ČR je koruna na litru dolů a tím pádem nejlevnější plyn u mě v okolí. I co se týče kvality, tak vždycky v cajku.

Ad světla: U Q Audin jsou pro jízdu s otevřeným víkem kufru nebo pro případ prasklé žárovky v nárazníku ještě jedny světla, jelikož se zadní lampy otevírají s víkem.


A3 s 3.2 za kilo bude právě před servisem za další kilo. Slušný kus se dá sehnat za 160+ podle výbavy. Mám to v plynu a po městě kolem 15 plynu, což ale pro ženu, která s tím najede za rok pár tisíc a určitě by ráda dala někam nákup není úplně ideální zadělat si kufr 90l bombou. Technicky je ten motor, až na kazící se VVT, který se dneska nechá zrepasovat, jednoduchý, má hezký zvuk, plynulý zátah, ale je těžký, takže A3 s ním není na žádný drcení okresek.
Poslední komentáře
- AAMole, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Vzhledově mi to přijde povedený. Hlavně v porovnaní s tím,... - mariov8, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Nazývat se to nový Sharan, je to bomba. Ale dostal jméno... - Wakantanka, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
To skôr 2008, Mokka, C3 :) a to ešte má doraziť takto prekabátená... - sheogh, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Maximalka 150 :-) Je to vlastne zlutej Duster bez 4x4 :-D - sheogh, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Stylovy to mozna je, ale auto roku? To jsme to dopracovali - VK, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Předohrab. To s elektrikou vážně ne-e. - Habakukk, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Nikdo, proto přispěchali se spalovací verzí. - Romus, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Jako fakt by mě zajímalo kdo si toto "auto roku"... - Jaromír Soukup, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Žehlička je asi přece jen lepší. Neměl jsem sice bohužel... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Rekl bych, ze je pod krytkou na loketce obycejny sroub. Na sedacce... - S.h.I.t., Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Melo by jit 2-3-2 udelat, ale musi byt sedacky bez loketek (v nabidce... - Hansoff, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
V prezentaci na oficiálních stránkách ta možnost vidět... - Wakantanka, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
A kam by si ju dal? Ja aspoň z fotiek a popisu tomu rozumiem... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Podle fotek bych rekl, ze s jednou prikoupenou sedackou je z toho... - Pólin, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Tak to je bizar. Prvnich par hodin u clanku nebyla tabulka s technickymi...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2017 rok výroby
419 koní výkon
6 162 ccm objem
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Kia EV9: Představení a první jízdní dojmy
27 komentářů