mazany_lisak
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Daniel Liška |
Bydliště | Litoměřice |
Registrace | před 4.6 rok. |
Poslední aktivita | před 22.7 hod. |
Komentářů u článků | 34 |
Pozitivních komentářů u článků | 14 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
To zatmavovací zrcátko jenom na jedné straně mě hodně překvapilo i na předchozím Kodiaqu. Reálně jsem nejdřív myslel, že to je rozbitý a po ohledání a zjištění, že sklíčko je jiný, jsem myslel, že to je výrobní chyba a dali tam obyč zrcátko na jednu stranu. Zatmavovací zrcátka jsem měl na A3 2005 a byly na obou stranách, tka jsem nedokázal pochopit tohle šetření u auta za 1M+.
De Tomaso nejspíš zažívá nějakou formu zmrtvýchvstání s krásným modelem P72. Bohužel má byt vyrobeno jenom 72 kusů a co bude pak je ve hvězdách.
Za mě vrchol je City turbo II s Motocompem v kufru a ideálně oboje ve Spoon barvách. To je naprosto boží kombo.
Nemít to do Prahy asi 50 km, tak bych kvůli doplnění bizárů na nedělní KaK i uvažoval dojet sedmdesátkou Zetorem a kámoše zlanařil, aby vytáhl multikáru M22. Takovou dálku ale v těch kostitřasech trpět nehodlám :D
O tomhle jsem vůbec nevěděl, že to existuje. Teď už to vím a nutně to potřebuju :D
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský trh. V Japonsku se prodávala jenom omezená série TypeR Euro po boku sedanové verze Civicu, který se sem dovážel i jako hybrid z továrny v Turecku.
Mít peníze, těžko by se rozhodovalo mezi kupé, které mi přijde elegantnější a tímhle kabriem, které je, obzvlášť s červenou střechou moc sexy... Mít hodně peněz, musel bych mít oba a k tomu ještě jedno LFA.
Abarth se mi líbí odjakživa. Mít ale před sebou dilema, zda pořídit jeho nebo něco jiného, tak už bych radši to kilo přidal a šel do Yarise. Ten bude i v rámci denního používání praktičtější a celkově mnohem modernější, i když bude japonsky chladný a bude mu chybět ta italská jiskra.
Uvítal bych místo testu Caballera 500 spíš jeho dospělejšího bráchy s motorem CP2 z Yamahy Caballero 700, o kterém delší dobu uvažuji.
Ač se může zdát, že je Fantic další "italskou" značkou, kterou koupil nějaký velký čínský výrobce a jenom na svoje modely lepí jinou značku, tak je to překvapivě opravdu Ital. Vlastní například motorárnu Motori Minarelli, která právě výše zmíněný CP2 motor pro Yamahu vyrábí.
Jednoznačně nedám dopustit na můj denní shitbox, který absolutně splývá s ostatním provozem a to je Fabie 1 v SDI. Neskutečně vděčný vozidlo. Kromě trochy nafty nebo něčeho tomu aspoň vzdáleně podobného a občasné výměny oleje to nic nechce. Veškerou výbavu, kterou by normální člověk mohl potřebovat to taky má (výhřevy, klima, tempomat). K moři do Polska to taky dojelo a to se spotřebou asi 5,5l stylem v Čechách podlaha a ubrat až u moře. Bohužel už to taky není nejmladší a kovomorka se začíná objevovat v čím dál větším množství. Jako adekvátní náhrada se mi zatím jeví Citigo a nebo jeho sourozenci, což jsou snad podobně jednoduchý vozítka s provozními náklady na minimu.
Opět super článek o výpravách a autech, které jsem vůbec neznal. Na to, že by mě normálně nějaký starý pásák nezaujal, tak tady jsem dočetl do konce a to na jeden nádech. Těším se na pokračování!
Za mě právě LC500 představuje dokonalý průnik potřebných vlastností. Možná až na jednu a to, že nestojí tři výplaty bohužel :(
Asi nutně potřebuju DS. Vůbec bych neřekl na první pohled, že tahle novější verze se prodávala už od roku 1967. Klidně bych věřil, že to vzniklo koncem 70. let. Opravdu nadčasový!
Mechatronik je německá firma, která se zabývá prodejem zajímavých aut. Dělá taky celkem zajímavý přestavby starých mercedesů. Z jejich nabídky by si vybral snad každý milovník aut. https://www.mechatronik.de/
Základní věci jako oleje, brzdy, občas tlumiče a věci v interiéru si dělám před barákem. Na věci, který se mi na zemi nechtějí dělat, vozím auto ke kámošovi, který má vybavenou dílnu s velkým zvedákem, kde to společně vždycky nějak dáme dohromady.
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální chvíli, tak vezmu Teslu 3 LR nebo Y LR, když bych chtěl vyšší stavbu karoserie. Umí to jezdit fakt za směšně malou spotřebu a jelikož mám za barákem superchargery, tak by ani to nabíjení nebyl žádný problém. Při cenové politice, jakou teď Tesla má mi to přijde jako nejlepší poměr ceny/výkonu (užitného).
Ono to Camaro, které má v názvu chybu v číslici Z18, má v US přezdívku catfish, takže redaktor není sám, komu připomíná rybu.
To NRko sice stálo už tehdá majlant, ale byla to prostě specialitka. Navíc i dnes je krásná. Co se týče toho ViperCycle, zajímalo by mě, jak je udělaný převod ze setrváku na řetězové kolečko. Ten řetěz ani nevypadá nijak silnější oproti klasickému motorkovému. Divím se, že ho ten krouťák nepřetrhne jak nitku.
Příbeh z článku mi dost připomíná moji nedávnou výměnu oleje a filtru v CTR 8G, které jsem zrovna dovezl. Přístup k vypoušťáku pohoda, hliníkový okno ve velkém plastovém deklu pod motorem. Ovšem filtr, to je jiný kafe. Inženýři se rozhodli, že ho dají zezadu motoru nad a za rameno a poloosu tak, že se člověk musí hodně snažit, aby vůbec zahlédl jeho část. Navíc asi ten, kdo dělal předchozí výměnu buď ten filtr dotáhl rázákem nebo nenamazal těsnící kroužek. Výsledkem byly skoro dvě hodiny, než jsem ho povolil (a to jsem měl k dispozici kleště na filtry a takovou tu pásku na povolování). Proklel jsem u toho každého Japonce, který to vymyslel a Angličana, který to montoval. Na příští výměnu s tímhle autem radši zajedu ke kámošovi na sloupák, kde k tomu přecijenom bude lepší přístup než na zemi. Stejně mě tyhle eskapády neodradí od toho, abych základní údržbu, co se dá udělat na zemi si dělal před barákem. Prostě mě to baví se v těch autech a motorkách hrabat a je to pro mě forma relaxu, i když u toho většinou nadávám, házím nářadím a ruce mívám dobitý jak kdybych vyšel z ringu :D
PS: Na fotce mají sundaný celý dekl motoru, tak je filtru vidět skoro půlka :D. A ano, pro jeho demontáž se musí sundat kolo u spolujezdce
Jsem jeden z těch, co při koupi ojetiny nekouká na nájezd, ale spíš na celkový technický stav. Golf 4 jsem posílal ve 400 kkm a dodnes, po 4 letech pořád jezdí, A3 3.2 VR6 šla pryč s necelými 300 kkm a aktuální Fobie se sportovním dieslem a 340 kkm bude jezdit, dokud se nepo něco dražšího 5 tisíc, a takových věcí na tom škopku moc není. Někdy jsem až s údivem, jak levný pracovní/wintercar na provoz to je. Spotřeba do pěti, díly za pár stovek, jenom z těch sedaček je člověk zralej po hodině na kosmodisk.
PT se mi takovým divným způsobem líbí. Něco jako Multipla. A mít ho s 2.4L turbo z Neona SRT4, tak je to celkem slušný sleeper.
Tohle je za mě hodně povedená mašina. I ten design se mi zamlouvá víc jak Tenerka. Jsem zajímavej na nového Lucky explorera od Cagivy a Desert sled X od Ducati. Doufám, že se tu aspoň jeden z nich v testu objeví. Čte se to líp a člověk líp sdílí autorovy pocity než v profi recenzích.
Super článek! Zase jsem o něco vzdělanější. O téhle části historie Citroenu jsem vůbec netušil.
Tohle je častý prohřešek. ve filmu Yes man, když Jim Carrey jede z nemocnice na Ducati Hypermotard. Motorka má celou dobu zvuk čtyřválce a to mě strašně vytáčí :D
Zatím chystám všechno potřebný pro jarní servis, péči a jelikož se v zimě nejezdí a tak je čas vymejšlet číčoviny, tak i nějaký to vylepšení. Vloni to byla výměna třmenů z dvoupístů za čtyř a letos to bude nová radiální pumpa, ať to řádně flekuje. Olej, filtr jako každý rok a letos po dvou sezónách i svíce a na zkoušku zázračný vodičky od bg na proplach a čištění motoru, tak snad to nezaklepe :D
Ten ovladač zrcátek, který se používá od devadesátek ve Fordech, Jaguarech a všem možném mě rozesmál :D
Už jako děcko jsem žasl nad tou dlouhatánskou kapotou a pidi kabinou nad zadní nápravou v nějaké encyklopedii sportovních vozů. Bylo super se o tom dozvědět víc. Skvělý článek!
vojtacz: Někdy přijeď do Klášterce nad Ohří a okolí. Tady díky autosalonu Saabu jich potkáš na každém rohu několik.
Super recenze. Ta přední maska je oproti starším emtéčům fakt ošklivá ať už to svítí líp nebo ne. Co se týče brzd na SVčku, tak počítám, že tam máš stejný dvoupístkový bídy od Tokica, co Suzuki dávala snad na všechno do 1000 ccm krom GSX-R. Měl jsem je na svojí Inazumě taky a přes zimu jsem je vyměnil za čtyřpísty z CBR 929. Stačilo sehnat adaptéry, aby seděla rozteč šroubů na vidli s těma na třmenu a taky aby destičky zabíraly tak jak mají a za večer hotovo. Musím říct, že při včerejší projížďce na kámoše Banditu, kdy jsem val za brzdu tak, jak jsem zvyklý z mojí motorky a nic se nestalo, ve mně fest hrklo :D, takže tam nějaký zlepšení v brzdném účinku určitě bude a navíc to vypadá o dost líp :)
Škodovka si všimla, že Hanza jsou dost oblíbený (spíš si z nich akorát většina dělá p.del) a vytvořila vlastní reinkarnaci seker na nový ereso!
Tankuju jak do auta tak do motorky Vervu nebo MOL 100 plus ještě přidávám VIF. U auta proto, že kvůli plynu ten benzín v nádrži bývá dlouho a u motorky proto, že to tam je znát a jede líp. Když jsem vzal na pumpě podobný ONO, tak se motoru moc nechtělo do otáček a poškubával. S kartičkama jak od Benziny tak od Molu se dostanu za prémiový paliva na cenu jenom o cca 2 koruny na litru dráž než za normální palivo a to už člověka tak nemrzí. Ve starým TDIčku, když nafta stávala okolo 40 korun, tak jsem číhal na slevy v supermarketech na olej za dvacku a brával toho plný košík. Sice byl opruz to tam lejt flašku po flašce, ale ty ušetřený prachy to stálo :D. Auto na olej jezdilo líp jak na naftu. Motor byl krásně hladký a za mnou se vanul odér stánku s langošema :D.
Taky beru LPG vždycky na MOLce. S kartou od Autoklubu ČR je koruna na litru dolů a tím pádem nejlevnější plyn u mě v okolí. I co se týče kvality, tak vždycky v cajku.
Ad světla: U Q Audin jsou pro jízdu s otevřeným víkem kufru nebo pro případ prasklé žárovky v nárazníku ještě jedny světla, jelikož se zadní lampy otevírají s víkem.
A3 s 3.2 za kilo bude právě před servisem za další kilo. Slušný kus se dá sehnat za 160+ podle výbavy. Mám to v plynu a po městě kolem 15 plynu, což ale pro ženu, která s tím najede za rok pár tisíc a určitě by ráda dala někam nákup není úplně ideální zadělat si kufr 90l bombou. Technicky je ten motor, až na kazící se VVT, který se dneska nechá zrepasovat, jednoduchý, má hezký zvuk, plynulý zátah, ale je těžký, takže A3 s ním není na žádný drcení okresek.
Poslední komentáře
- Rob, u blogu M135i - Full BMW experience
Sázej to sem, velice dobré čtení. Díky za něj - sheogh, Report z Kafe&Kár Brno vol.48 + pozvánka...
Jeste by mohl byt "zimni special" presne tu (az napadne... - gathis, u blogu Zpátky do autominulosti......
Svět se hrozně změnil. Je to vidět i na prezentaci automobilek,... - sheogh, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Zase krabice s pruzory misto oken, priste bude periskop? Jinak... - afro-r1, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Coze? Prolomit dogma cislo 1 designu soucasnych aut: vsechna... - mariov8, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
GO5 z počátku 30tých let byl po válce "inspirací"... - Zajda, Renault Twingo bude! Prototyp se ukáže...
Ještě tak o třetinu levněji a už to začne dávat smysl. Design... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Btw ty mě tu nabádáš ke Schwarz systému což taky neni dobře.... - martin_100, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Proč mi má samoživitelka co sotva utahne nájem přispívat... - jazet, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
Kýčovitost dneska letí. - afro-r1, Příběh značky Maybach: Nebylo to vždy...
RR je decentnost sama. Maybach je naopak kycovitejsi nez S Klasse.... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Teď mne napadá: jestliže baterka je v podvozku a motor (v základní... - Sato, u blogu M135i - Full BMW experience
Rádo sa stalo, chcel som počkať aspoň dve, tri ostrejšie... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Jenom na okraj: z 15 cm ve výšce Elroq 13 pros... prohospodařil... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Frodo: Já teda opět nevím, ale na těch "výkresech"...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
409 koní výkon
6 162 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů