načítám data...

v.h.

JménoVít Heřman
BydlištěPraha 10
Registracepřed 4.2 rok.
Poslední aktivitapřed 4.2 rok.
Komentářů u článků5
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

v.
v.h.
21. února 2020, 14:49
0
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Plasty v brejlovci teda fakt měkčený nejsou, pokud nejsem úplně blbej. Schálně tu palubku a dveřní výplně ohmatám, až pojedu večer z práce. Proti starším ročníkům je to v tomhle dost krok zpátky, docela jsem přemýšel, že bych transplantoval tapecy z předfl. Jenže k bílým sedačkám nic vhodného neseženu - leda tu světle béžovou, ale tam zase madla vydrží prd... no je to těžký :D

Na vnější vzhled brejlí jsem si zvyknul, líbí se mi, záď u sedanu je super. U ženy to byla láska na první pohled, pohrdla kvůli tomu 9-3NG 2.8V6 solidně pošolíchané od Hirsche... jelikož brejle byly za polovinu peněz, nebylo co řešit :D

v.
v.h.
17. února 2020, 17:25
0
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Materiály u brejlovce jsou naopak výrazně horší. Jediné zlepšení jsou ty displaye a vůbec rozumnější ovládání klimatizace a dalších komfortních funkcí. Jinak bída. Kvalita kůže šla dolů hodně. Tapecy dveří z tvrdého plastu jsou taky "boží", to samé palubka :/

v.
v.h.
17. února 2020, 11:56
0
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Majitelé B202 by nejspíš o B2x4 jako kusu kovařiny nemluvili :D ale jasně, proti B2x5 to je pohoda.

B204L v 900ng mi taky nebere nic dokud to nepůjčím kamarádovi, který s tím jezdí jako ještě větší dobytek než já :D Ale má odjeto málo, na tachometru je asi 236 tisíc a ten motor snad není původní. Zato B204i mě minulý týden vyděsila - když jsem zkoušel intenzivní brždění, tak se to odlilo a bliklo mazání. Zmizel tam litr oleje jak nic a jsem někde napůl mezi ryskama... B235L si přes léto brala cca litr na 4 tisíce, přes zimu to vypadá trochu líp (ale od výměny jsem najel asi 3.5 tisíce jen).

Ale spotřeba oleje není úplně ukazatel - ta B235R co jsem před rokem prodal měla nějakou dobu zpátky dělané kroužky a hlavu a nebrala absolutně nic. No a pak najednou šlus... Musím zjistit, kde to zadřel.

v.
v.h.
17. února 2020, 11:25
1
Velmi rychlé kombíky za pár korun

A ještě bych teda dodal, že B204/B234 skončily až v 9-3OG v roce 2000. Ale ono ani B2x4 nemusí být výhra a zároven B2x5 nemusí být prohra... trochu o uživateli, trochu (dost) o štěstí.

v.
v.h.
17. února 2020, 11:22
1
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Já jsem prodával B235R s 350 tisícema a problém s tím nebyl - a nový majitel ho před týdnem (po cca roce od prodeje) zadřel. Takže "nebyl s ním problém" není úplně měřítko. Ale stejně teď jezdím s B235L, což je vlastně to samé. Ten motor má svoje vrtochy, ale dokud jede, tak poměrně návykově :)

Jinak proč první facelift - protože větší bezpečnost, protože lepší automaty, protože možnost xenonů, odolnější některé komponenty na podvozku, menší šance na motorové problémy (od MY2004). A protože pořád ještě solidní kvalita interiéru, oproti brejlovci (druhý facelit).

Ale předface je zase asi nejhezčí (v sedanu minimálně) a kvalita interiéru (hlavně kůže) nejlepší.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem