v.h.
Jméno | Vít Heřman |
---|---|
Bydliště | Praha 10 |
Registrace | před 4.2 rok. |
Poslední aktivita | před 4.2 rok. |
Komentářů u článků | 5 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Plasty v brejlovci teda fakt měkčený nejsou, pokud nejsem úplně blbej. Schálně tu palubku a dveřní výplně ohmatám, až pojedu večer z práce. Proti starším ročníkům je to v tomhle dost krok zpátky, docela jsem přemýšel, že bych transplantoval tapecy z předfl. Jenže k bílým sedačkám nic vhodného neseženu - leda tu světle béžovou, ale tam zase madla vydrží prd... no je to těžký :D
Na vnější vzhled brejlí jsem si zvyknul, líbí se mi, záď u sedanu je super. U ženy to byla láska na první pohled, pohrdla kvůli tomu 9-3NG 2.8V6 solidně pošolíchané od Hirsche... jelikož brejle byly za polovinu peněz, nebylo co řešit :D
Materiály u brejlovce jsou naopak výrazně horší. Jediné zlepšení jsou ty displaye a vůbec rozumnější ovládání klimatizace a dalších komfortních funkcí. Jinak bída. Kvalita kůže šla dolů hodně. Tapecy dveří z tvrdého plastu jsou taky "boží", to samé palubka :/
Majitelé B202 by nejspíš o B2x4 jako kusu kovařiny nemluvili :D ale jasně, proti B2x5 to je pohoda.
B204L v 900ng mi taky nebere nic dokud to nepůjčím kamarádovi, který s tím jezdí jako ještě větší dobytek než já :D Ale má odjeto málo, na tachometru je asi 236 tisíc a ten motor snad není původní. Zato B204i mě minulý týden vyděsila - když jsem zkoušel intenzivní brždění, tak se to odlilo a bliklo mazání. Zmizel tam litr oleje jak nic a jsem někde napůl mezi ryskama... B235L si přes léto brala cca litr na 4 tisíce, přes zimu to vypadá trochu líp (ale od výměny jsem najel asi 3.5 tisíce jen).
Ale spotřeba oleje není úplně ukazatel - ta B235R co jsem před rokem prodal měla nějakou dobu zpátky dělané kroužky a hlavu a nebrala absolutně nic. No a pak najednou šlus... Musím zjistit, kde to zadřel.
A ještě bych teda dodal, že B204/B234 skončily až v 9-3OG v roce 2000. Ale ono ani B2x4 nemusí být výhra a zároven B2x5 nemusí být prohra... trochu o uživateli, trochu (dost) o štěstí.
Já jsem prodával B235R s 350 tisícema a problém s tím nebyl - a nový majitel ho před týdnem (po cca roce od prodeje) zadřel. Takže "nebyl s ním problém" není úplně měřítko. Ale stejně teď jezdím s B235L, což je vlastně to samé. Ten motor má svoje vrtochy, ale dokud jede, tak poměrně návykově :)
Jinak proč první facelift - protože větší bezpečnost, protože lepší automaty, protože možnost xenonů, odolnější některé komponenty na podvozku, menší šance na motorové problémy (od MY2004). A protože pořád ještě solidní kvalita interiéru, oproti brejlovci (druhý facelit).
Ale předface je zase asi nejhezčí (v sedanu minimálně) a kvalita interiéru (hlavně kůže) nejlepší.
Poslední komentáře
- Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S výběrem souhlasím. U BMW pak z té doby ještě Z8, a i řada... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Tak nějak :-D - Sato, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
toto je velmi zaujimava informacia - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Teraz riesim predaj Granturisma pre kamarata fakt je to tak ze sportove... - RRRampapapa, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nestárnou, protože staré byla už když je vyrobili :D - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No tak to nevím hranatá krabice, 80. léta z toho přímo křičí.... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Jojo, některá auta nestárnou :-D - Peťas, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Mercedes SLK W209. Kdyz ho vidim na ulici, reknu si, sakra to auto... - peca, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Mozna spis nez Superb mi nadcasovejsi prijde prvni Octavia. Kdyz... - mazany_lisak, Lexus LC 500 Hokkaido: Pět důvodů,...
Mít peníze, těžko by se rozhodovalo mezi kupé, které mi přijde... - Bigg.I, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Je fakt, ze jsem se dival na vahu s tim nejvetsim motorem (7.6L... - Bernard L., Tato auta zrají jako víno: Modely...
Popravdě vůbec nevím kde se Ufo vyrábělo a (ne)prodávalo.
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů