Bazi
Jméno | Pavel Záhumenský |
---|---|
Bydliště | Most |
Registrace | před 4.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.2 rok. |
Komentářů u článků | 9 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Toskánsko bez střechy byla nejlepší dovolená... ale doma to říct nemůžu, páč to bylo s mojí ex...partnerkou, taky teda s ex saab 900ng convertible, který jsem vyměnil za 900 og convertible, který se stávající ženě nelíbí páč je moc hranatý a kulatý bylo lepší ???? ještě neví co je dobrý ???? ostrou tužku, plné pero a nadšení do psaní přeju ????
TOCA Race driver a SAAB 95 ..... první projevy nákazy Saabem.... a vydržely dodnes a jezdim si 95 i v reálu...
Já už si svoje devadesátkový sny splnil... ale bohužel s ohledem na časovou omezenost jsem musel jejich počet zredukovat
1. Saab 9000 AERO vlastněno, s pláčem nedávno prodáno, kostka železa s výkonem uvnitř
2. Saab 900 OG cabrio nikdy neprodám, to radši odevzdám ledvinu
3. Saab 9-3 OG coupé poslední 3dvéř od Saabu, rád bych ještě pořídil
4. Saab 900 NG cabrio příjemné, ale ne tolik jako OG, ale nebyl problém odjet Toskánsko, jen že se mi zrovna chtělo
5. Saab 9-5 AERO sedan vlastněno, prodáno, super na singl život, prima netradiční manažerská kára
6. Saab 9-5 AERO combi vlastním, přišla rodina tak je nutný to vše někam nacpat a současně mít výkon sebou
všechno oturbeno, tže výkon, pohodlí, bezpečnost.... co víc chtít ....
Asi bych se měl jít někam s někým pobavit když kouknu na ten výčet za posledních pár let....
Největší romantika je prázdná horská silnice a parta bláznů co jim není líto těžce vydřených peněz spálených ve válcích... a večer škopek a v neděli v poklidu domů.... skvělej víkend tehdá...
Krabe, zkusím něco přivézt 5. dubna.... možná 900 bez střechy, možná 9000... podle nálady a počasu nečasu...
Asi tak nějak no... nebudeš sypat do auta, u kterýho ti ráno zůstala v ruce klika od dveří, protože prostě vyhnila....
9000 Aero jsem měl s 350 tis. jako daily a za 4 roky jsem do ní nasypal jen za oleje, filtry a benzin a jednu palivovou pumpu, která byla ještě orig z 94 roku. jinak nula servisni náklad... koroze minimum oproti 15 -20 let mladším autům.
V rámci výrobních a eko úspor se šetří na hranici únosnosti, což se projevuje v životnosti, tže opravy na fleetu jsou vzhledem ke ztrátě hodnoty po 2 letech intenzivního užívání vysoké... s hrozícími vadami se to prodá a borin se diví, že má auto s kilem a jasnou historií a ono se sype a za další dvě zimy začíná liška na hranách a lemech ????
To není o tom nadávat na koncern, ať už je jakýkoliv, takhle to vyznít nemělo. Každý ať si lítá v čem chce a na co má peníze.
Ale spíš přemýšlím o tom, že v prvním odstavci si někdo posteskne, že jede do Ostravy a bojí se, že mu cesta položí domácí rozpočet a na konci počítá jestli vzít 380 a koupit si něco, co je ve finále jen ročníkově mladší, ale jinak je to tak trochu bída bez jakékoliv přidané hodnoty a vzhledem k rozporuplným recenzím na nová i jetá auta tak trochu i potencionální průser, nebo vzít něco o trochu nebo více lepšího, staršího, tím zřejmě i ojetějšího, tzn. s větší šancí na nutnou investici do servisu, jen proto, že bude trochu víc luxusu a prestiže.
Rozumím, že pokud chce někdo top asistenty, super kůži bo výkon, nebo kombinaci všeho jako ty, nebo je zelený a nutné potřebuje elektro bo hybrid a koukne do kapsy, řekne si mám a koupí si to a neřeší,
Ale řešit, že finance na cestu do Ovy mě položí a současně zvažovat nákup auta za 380, když jde koupit dejme tomu něco za 200 a tu Ostravu za zbytek točit v lepší výbavě, výkonu, pří stejný velikosti kufru atd. jen v ročníkově starším autě, to mi hlava nebere.
To už je fakt rok výroby auta a to, že v tom jezdí dav referentů a manažerů etalonem společenské uplatnitelnosti a normy?
Jinak jsem ten sedan měl 4 roky jako služební, nájezd kol 35 tis/rok mezi 200 tis a 340 tis. km, tže něco málo už zažilo. Nákup kilo, žralo to 10 v průměru, servisní náklad za tu dobu oleje, zadní díl výfuku, desky, palivový čerpadlo, to je spotřebák. Ve finále jsem to odkoupil za 30 a ztráta pro firmu nákup-prodej byla za 4 roky asi 70 tis, tže když jsem to porovnal s provozem nový 5008 1,6 THP, nebo 1,6 HDI, která byla nová za 500 (firemní limit), které jezdili kolegové a jejich odprodej za +-200 každá po 4 letech při stejným nájezdu za 4 roky a podobné průměrné spotřebě u benzínu, ztráta na mně byla o dost menší.
Není nutný mít panickou hrůzu ze starších aut ani do firmy, pokud zná člověk původní kvalitu a aspoň trochu lze dohledat historii předchozího provozu.
Ten konzum nás jednou fakt dostane do totálních sraček.
Čtu Autíčkáře poměrně dlouho, vesměs všechny blogy ráno u kafe než vypadnu do práce, a za celou dobu jsem neměl potřebu moc na nic reagovat, ale tohle už jsem neustál
"A mimochodem, když jsem se jen tak ze zvědavosti podíval na nabídky autobazarů, mnou projetý kus vychází na cca 380 tisíc Kč. A ted nástává otázka, zda je lepší koupit takového Superba, a nebo se podívat po německé prémii, která bude v téhle cenové relaci o něco starší, ale současně s tím získáte více prestiže a patrně i luxusu."
Reálně se mi nabízí jednoduchá odpověď - vy..at se na celej koncern a koupit si něco za čtvrtinový prachy, co mě bude bavit, odveze a současně nenasere, protože tenhle billig koncern nemá výkon, možná to dopře vypadá a až se to posere a nepojede, tak Dobrý den kluku, koncern, zaplať bambilion za opravu tý holoty a vyplakej se u mámy, že platíš úvěr a nemáš na nový DPF.
Jsem určitým způsobem postižený, posledních 10 let sedlám pouze SAAB, od 9-3og, přes 9-5 sedan AERO, aktuálně stará 900 cabrio, 9000 a 9-5 AERO combi. Všechno 2,3 benzín, tubro, výbavově tempomat, klimu, park. asistent, kůži, slušná muzika, dobrý sedáky, ze kterých jsem nepotřeboval chiropraktika po 1500 km do Hrvatska, ergonomie a bezpečnost, všechno kufr jak kretén, že jsem odstěhoval z IKEY na 3 otočky combíku komplet byt, krom gauče. Navi řeší telefon s GoogleMaps v držáku na kafe na palubce. Je potřeba něco víc????
Nákup auta vždy do 100 tis. Spotřeba na chalupu klidovkou 7,3 litru, dálnice 9, cukačky město 11 l (denně studený 4 km před kancl a odpo domu)
Jsou to sice starý hyldy, chce to běžný servis, ale ten je v reálných cenách, co se týče Prahy, tak řešitelný úplně easy a když už je výměna, tak OK, škrtící klapka za 10 tis, zapalovací jednotka 10, váha 10, pořád jsem v tom za 130 dohromady a ne za 380 v nákupu s hadrovým sedákem a rizikem kolečkovýho křesla z cestování na dálku.
Teď mám za sebou na otočku Balkán - út 1300 tam, čt 1300 zpátky v loňský okyně 2.0 110 kW. Záda na sračku, jízda pocitově dálnice OK 150 tempomat, žere 5,2, do volantu necítíš nic, jedeš jak roura jen hlídáš pruh a zrcadla, rozbitá okreska Srbsko, Maďarsko, problém držet tempo, protože prostě pohodlí, nula odezva nula a čekáš kdy se to rozhoupe tak, že už to nezastavíš. A čekáš kdy cinkne, že máš zkontrolovat a dolejt olej.
Kdy už to těm koncernům a je jedno jestli VAG, PSA, TPCA, PSH, ODS, ODA a kdo ví čemu ještě přestaneme žrát a skončí ten obří nákup nudnejch fleetovejch aut, kterých je pak plný pole bazarů u dálnic od Aše po Bělehrad a nikdo to nechce?
Na těch hyldách mám navrkáno přes 300, cabrion 450 a funguje to vesele dál, tak v čem je problém?
Poslední komentáře
- ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů