načítám data...

Bazi

JménoPavel Záhumenský
BydlištěMost
Registracepřed 10.2 dny
Poslední aktivitapřed 2.8 hod.
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ba
Bazi
14. února 2020, 17:05
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Krabe, zkusím něco přivézt 5. dubna.... možná 900 bez střechy, možná 9000... podle nálady a počasu nečasu...

Ba
Bazi
14. února 2020, 16:29
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Asi tak nějak no... nebudeš sypat do auta, u kterýho ti ráno zůstala v ruce klika od dveří, protože prostě vyhnila....
9000 Aero jsem měl s 350 tis. jako daily a za 4 roky jsem do ní nasypal jen za oleje, filtry a benzin a jednu palivovou pumpu, která byla ještě orig z 94 roku. jinak nula servisni náklad... koroze minimum oproti 15 -20 let mladším autům.
V rámci výrobních a eko úspor se šetří na hranici únosnosti, což se projevuje v životnosti, tže opravy na fleetu jsou vzhledem ke ztrátě hodnoty po 2 letech intenzivního užívání vysoké... s hrozícími vadami se to prodá a borin se diví, že má auto s kilem a jasnou historií a ono se sype a za další dvě zimy začíná liška na hranách a lemech ????

Ba
Bazi
14. února 2020, 12:40
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

To není o tom nadávat na koncern, ať už je jakýkoliv, takhle to vyznít nemělo. Každý ať si lítá v čem chce a na co má peníze.

Ale spíš přemýšlím o tom, že v prvním odstavci si někdo posteskne, že jede do Ostravy a bojí se, že mu cesta položí domácí rozpočet a na konci počítá jestli vzít 380 a koupit si něco, co je ve finále jen ročníkově mladší, ale jinak je to tak trochu bída bez jakékoliv přidané hodnoty a vzhledem k rozporuplným recenzím na nová i jetá auta tak trochu i potencionální průser, nebo vzít něco o trochu nebo více lepšího, staršího, tím zřejmě i ojetějšího, tzn. s větší šancí na nutnou investici do servisu, jen proto, že bude trochu víc luxusu a prestiže.

Rozumím, že pokud chce někdo top asistenty, super kůži bo výkon, nebo kombinaci všeho jako ty, nebo je zelený a nutné potřebuje elektro bo hybrid a koukne do kapsy, řekne si mám a koupí si to a neřeší,
Ale řešit, že finance na cestu do Ovy mě položí a současně zvažovat nákup auta za 380, když jde koupit dejme tomu něco za 200 a tu Ostravu za zbytek točit v lepší výbavě, výkonu, pří stejný velikosti kufru atd. jen v ročníkově starším autě, to mi hlava nebere.

To už je fakt rok výroby auta a to, že v tom jezdí dav referentů a manažerů etalonem společenské uplatnitelnosti a normy?

Jinak jsem ten sedan měl 4 roky jako služební, nájezd kol 35 tis/rok mezi 200 tis a 340 tis. km, tže něco málo už zažilo. Nákup kilo, žralo to 10 v průměru, servisní náklad za tu dobu oleje, zadní díl výfuku, desky, palivový čerpadlo, to je spotřebák. Ve finále jsem to odkoupil za 30 a ztráta pro firmu nákup-prodej byla za 4 roky asi 70 tis, tže když jsem to porovnal s provozem nový 5008 1,6 THP, nebo 1,6 HDI, která byla nová za 500 (firemní limit), které jezdili kolegové a jejich odprodej za +-200 každá po 4 letech při stejným nájezdu za 4 roky a podobné průměrné spotřebě u benzínu, ztráta na mně byla o dost menší.

Není nutný mít panickou hrůzu ze starších aut ani do firmy, pokud zná člověk původní kvalitu a aspoň trochu lze dohledat historii předchozího provozu.
Ten konzum nás jednou fakt dostane do totálních sraček.

Ba
Bazi
14. února 2020, 10:52
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Čtu Autíčkáře poměrně dlouho, vesměs všechny blogy ráno u kafe než vypadnu do práce, a za celou dobu jsem neměl potřebu moc na nic reagovat, ale tohle už jsem neustál

"A mimochodem, když jsem se jen tak ze zvědavosti podíval na nabídky autobazarů, mnou projetý kus vychází na cca 380 tisíc Kč. A ted nástává otázka, zda je lepší koupit takového Superba, a nebo se podívat po německé prémii, která bude v téhle cenové relaci o něco starší, ale současně s tím získáte více prestiže a patrně i luxusu."

Reálně se mi nabízí jednoduchá odpověď - vy..at se na celej koncern a koupit si něco za čtvrtinový prachy, co mě bude bavit, odveze a současně nenasere, protože tenhle billig koncern nemá výkon, možná to dopře vypadá a až se to posere a nepojede, tak Dobrý den kluku, koncern, zaplať bambilion za opravu tý holoty a vyplakej se u mámy, že platíš úvěr a nemáš na nový DPF.

Jsem určitým způsobem postižený, posledních 10 let sedlám pouze SAAB, od 9-3og, přes 9-5 sedan AERO, aktuálně stará 900 cabrio, 9000 a 9-5 AERO combi. Všechno 2,3 benzín, tubro, výbavově tempomat, klimu, park. asistent, kůži, slušná muzika, dobrý sedáky, ze kterých jsem nepotřeboval chiropraktika po 1500 km do Hrvatska, ergonomie a bezpečnost, všechno kufr jak kretén, že jsem odstěhoval z IKEY na 3 otočky combíku komplet byt, krom gauče. Navi řeší telefon s GoogleMaps v držáku na kafe na palubce. Je potřeba něco víc????
Nákup auta vždy do 100 tis. Spotřeba na chalupu klidovkou 7,3 litru, dálnice 9, cukačky město 11 l (denně studený 4 km před kancl a odpo domu)

Jsou to sice starý hyldy, chce to běžný servis, ale ten je v reálných cenách, co se týče Prahy, tak řešitelný úplně easy a když už je výměna, tak OK, škrtící klapka za 10 tis, zapalovací jednotka 10, váha 10, pořád jsem v tom za 130 dohromady a ne za 380 v nákupu s hadrovým sedákem a rizikem kolečkovýho křesla z cestování na dálku.

Teď mám za sebou na otočku Balkán - út 1300 tam, čt 1300 zpátky v loňský okyně 2.0 110 kW. Záda na sračku, jízda pocitově dálnice OK 150 tempomat, žere 5,2, do volantu necítíš nic, jedeš jak roura jen hlídáš pruh a zrcadla, rozbitá okreska Srbsko, Maďarsko, problém držet tempo, protože prostě pohodlí, nula odezva nula a čekáš kdy se to rozhoupe tak, že už to nezastavíš. A čekáš kdy cinkne, že máš zkontrolovat a dolejt olej.

Kdy už to těm koncernům a je jedno jestli VAG, PSA, TPCA, PSH, ODS, ODA a kdo ví čemu ještě přestaneme žrát a skončí ten obří nákup nudnejch fleetovejch aut, kterých je pak plný pole bazarů u dálnic od Aše po Bělehrad a nikdo to nechce?
Na těch hyldách mám navrkáno přes 300, cabrion 450 a funguje to vesele dál, tak v čem je problém?







Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Probe GT 1988
Ford Probe GT

1988 rok výroby
150 koní výkon
2 200 ccm objem

Dodge Ram  2010
Dodge Ram

2010 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge Ram Sport 2012
Dodge Ram Sport

2012 rok výroby
398 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ 2007
BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ

2007 rok výroby
230 koní výkon
2 993 ccm objem

Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012
Dodge Challenger RT V8 HEMI

2012 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem