PIPBoy
Jméno | Frank Horrigan |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 4.2 rok. |
Poslední aktivita | před 5.5 měs. |
Komentářů u článků | 19 |
Pozitivních komentářů u článků | 16 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ten obrázek je dost zavádějící. Nová Z4 je jen asi o 8% větší než Z3 a na výšku je rozdíl přesně centimetr
Vitara je opravdu něco jiného. Pokud však člověk chce ušetřit oproti Alfě, může si koupit Jeep Compas, což je prakticky stejný auto, který stojí o 300 tisíc míň
Na novou generaci Mazd jsem se docela těšil, ale zatím jsem z toho takový rozpačitý. Parametry šestiválců jsou jak z doby před 15 lety, RWD se patrně také nebude konat, vypadá, že všechno budou awd a ještě to budou SUV krabice. Asi jsem se těšil zbytečně
Beastar: hádám, že Ford trochu podcenil potenciální zájem zákazníků. Minimálně v Americe, opravdu někdy od května nelze Mach E objednávat, protože vyprodali celou letošní plánovanou produkci.
V rámci elektrické energie jsme zatím soběstační, té máme narozdíl od ropy dost. Samozřejmě otázka jejího obchodování je jiná věc. Nicméně si neumím představit, co by člověk celoživotně pohybující se v energetice, proč by měl být problém nabít 300 aut na sídlišti. Kdyz někdo vymyslí, jak to tam nacpat co do prostoru, tak síť rozhodně 300x 11 kW zvládne.
Edit: Uspíšili vývoj a příchod W220 samozřejmě.
Vždy mi přišlo zajímavé, jak fanoušci obdivují W140, přitom sama automobilka mamuta nepovažuje zrovna za úspěšný projekt. Nedařilo se tehdy ani přemluvit stávající zákazníky, kteří sedlali w126, aby přešli na mamuta, protože se jim nelíbil, nehledě na to, jak enormní vůči staršímu S byly provozní náklady. Úplná pohroma přišla s příchodem E38 a Audi A8, kdy Mercedes začal prohrávat i srovnávací testy, to ve Stuttgartu nešli fakt blbě. Proto tehdy dost uspíšili vývoj a příchod W140.
K tomu Maybachu, kódové označení 240 je kvůli tomu, že stojí na základech právě Mamuta. Což byl jeden z důvodu neúspěchu, zákazníci radši upřednostnili zbrusu nový Rolls, než zastaralý Mercedes
Nebude to spíš tím, že celou modelovou paletu tu má otestována téměř každá značka?
Ale no tak, přeci nebudeš argumentovat náběhem výroby, kdy se Scala prodávala od května a Kamiq od září. To je lehký argumentační faul. Mimochodem Scala za 2019 měla 36 tisíc kusů.
Jenže jedině ten loňský rok se prodávaly všechny alternativy současně. Ale když vezmu ten nejúspěšnější rok (2017) Fabie 3 Combi, tak se jich prodalo 71 tisíc. Což je pořád o 4 tisíce aut méně, než Kamiq ve velmi nestandardním roce.
Jen pro pořádek. Fabie Combi se loni prodalo 43 tisíc kusů. Scaly (která se bere za propadák) 53 tisíc a Kamiqu asi 75 tisíc. Tolik k tomu, jak super se Fabia Combi prodávala.
Já nevím, ale když se něco velmi významně přepracuje (byť to vychází z předchozího) a dostane to nové jméno, tak to podle mého znamená, že to staré končí a místo toho tu bude něco jiného, i když podobného. Ale školy na to nemám, takže se mohu mýlit.
Jinak STAL Large je primárně určeno pro velké crossovery a SUV, obávám se tedy, že Giulia jako taková nástupce nedostane vůbec.
Nějak jsem nepochopil ten argument LC. Třídveřový LC bez výbavy, který je dražší než vybavený Scout (ze Švýcar platíš clo) dokazuje co přesně prosimtě?
Teď moc nevím, kde byl problém, všechno co popisujes, tak dělalo auto správně a přesné toho jak má. To že nastaví sedačku podle klíče je přece logické. Je chyba uživatele, že má cizí klíč a ne svůj. A samozřejmě že tahle funkce se dá i vypnout když nevyhovuje. Automatické vypínání výhřevu se také da nastavit. Vzhledem k tomu, kde obvykle bývá tlačítko vyhřívání volantu umístěno, je to zhruba stejně intuitivní zapamatovatelné jako v tom infotainmentu.
Diskutabilní může být to předjíždění. Také bych očekával nějakou reakci auta. Nicméně hádám, že jsi předjížděl sám o sobě a ne na autopilota. Potom mi přijde správně, tento auto do ručního řízení nehrabe, ne?
... jen bych doplnil: "diskuzní příspěvek napsán na čínském přístroji". :)
Starý Mustang sice nemám, ale na třicetiletém Porsche jsem už najel přes čtvrt milionu kilometrů. A jsem si docela jistý, až se jednou schylovat k dětem a bude potřeba větší a bezpečnější auto, pak si půjdu docela bez problémů pro ten elektromobil, protože už jsem si to vyzkoušel a vím, že mi bude vyhovovat. Asi jsem ekobuzik
Civic sedan taky nekoupíš jako tříválec. Litr je jen pro hatchback, sedan má 1.5 jako jediný motor
Taky jsem měl před pár lety auto na dlouhý cesty, auto do města, víkendovku a ještě služebák. A pak jsem si uvědomil, že s tím který mám nejradši, najedu nejmíň a vytrácí se smysl jeho vlastnictví - zaparkované v garáži mi radost vážně nepřinášelo. Takže jsem prodal všechny ostatní auta, vzdal se služebního auta a posledních 7 let používám na každou cestu 944 Turbo. Není to 930 Turbo ze sedmdesátých let, ale třicet let oslavila loni, takže už taky něco pamatuje. Za těch 7 let co to používám jako daily jsem na tom natočil 250 tisíc km a mílovými kroky se blížíme čtyř stovce. A jsem přesvědčen, že pár set tisíc ještě přidám. Zcela mi to tak vyhovuje a neměnil bych.
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů