načítám data...

PIPBoy

JménoFrank Horrigan
BydlištěEvropa
Registracepřed 4.2 rok.
Poslední aktivitapřed 5.5 měs.
Komentářů u článků19
Pozitivních komentářů u článků16
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

PIPBoy
28. srpna 2023, 08:59
1
BMW Z4 sDrive20i: Jak si zařídit léto po celý rok

Ten obrázek je dost zavádějící. Nová Z4 je jen asi o 8% větší než Z3 a na výšku je rozdíl přesně centimetr

PIPBoy
17. února 2023, 20:46
2
Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží

Vitara je opravdu něco jiného. Pokud však člověk chce ušetřit oproti Alfě, může si koupit Jeep Compas, což je prakticky stejný auto, který stojí o 300 tisíc míň

PIPBoy
08. září 2022, 09:41
8
Mazda CX-60 servíruje první ochutnávku budoucích radostí

Na novou generaci Mazd jsem se docela těšil, ale zatím jsem z toho takový rozpačitý. Parametry šestiválců jsou jak z doby před 15 lety, RWD se patrně také nebude konat, vypadá, že všechno budou awd a ještě to budou SUV krabice. Asi jsem se těšil zbytečně

PIPBoy
05. září 2022, 10:48
7
Ford Mustang Mach E AWD: Je to kámoš

Beastar: hádám, že Ford trochu podcenil potenciální zájem zákazníků. Minimálně v Americe, opravdu někdy od května nelze Mach E objednávat, protože vyprodali celou letošní plánovanou produkci.

PIPBoy
06. března 2022, 14:40
0
Jak jsme elektromobilem dojeli do Mnichova a nikdo nezmrzl

V rámci elektrické energie jsme zatím soběstační, té máme narozdíl od ropy dost. Samozřejmě otázka jejího obchodování je jiná věc. Nicméně si neumím představit, co by člověk celoživotně pohybující se v energetice, proč by měl být problém nabít 300 aut na sídlišti. Kdyz někdo vymyslí, jak to tam nacpat co do prostoru, tak síť rozhodně 300x 11 kW zvládne.

PIPBoy
12. prosince 2021, 09:21
2
Mercedes-Benz S400d 4MATIC L: Na vrcholu potravního řetězce

Edit: Uspíšili vývoj a příchod W220 samozřejmě.

PIPBoy
12. prosince 2021, 09:20
2
Mercedes-Benz S400d 4MATIC L: Na vrcholu potravního řetězce

Vždy mi přišlo zajímavé, jak fanoušci obdivují W140, přitom sama automobilka mamuta nepovažuje zrovna za úspěšný projekt. Nedařilo se tehdy ani přemluvit stávající zákazníky, kteří sedlali w126, aby přešli na mamuta, protože se jim nelíbil, nehledě na to, jak enormní vůči staršímu S byly provozní náklady. Úplná pohroma přišla s příchodem E38 a Audi A8, kdy Mercedes začal prohrávat i srovnávací testy, to ve Stuttgartu nešli fakt blbě. Proto tehdy dost uspíšili vývoj a příchod W140.
K tomu Maybachu, kódové označení 240 je kvůli tomu, že stojí na základech právě Mamuta. Což byl jeden z důvodu neúspěchu, zákazníci radši upřednostnili zbrusu nový Rolls, než zastaralý Mercedes

PIPBoy
22. listopadu 2021, 09:46
0
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI: O velký pokrok tu nikdo nestojí

Nebude to spíš tím, že celou modelovou paletu tu má otestována téměř každá značka?

PIPBoy
18. září 2021, 19:08
8
Pět nejnesmyslnějších aut

Ale no tak, přeci nebudeš argumentovat náběhem výroby, kdy se Scala prodávala od května a Kamiq od září. To je lehký argumentační faul. Mimochodem Scala za 2019 měla 36 tisíc kusů.

PIPBoy
18. září 2021, 17:44
7
Pět nejnesmyslnějších aut

Jenže jedině ten loňský rok se prodávaly všechny alternativy současně. Ale když vezmu ten nejúspěšnější rok (2017) Fabie 3 Combi, tak se jich prodalo 71 tisíc. Což je pořád o 4 tisíce aut méně, než Kamiq ve velmi nestandardním roce.

PIPBoy
18. září 2021, 16:59
10
Pět nejnesmyslnějších aut

Jen pro pořádek. Fabie Combi se loni prodalo 43 tisíc kusů. Scaly (která se bere za propadák) 53 tisíc a Kamiqu asi 75 tisíc. Tolik k tomu, jak super se Fabia Combi prodávala.

PIPBoy
12. května 2021, 09:01
4
Autíčkářův týden: Špatné zprávy z Itálie a Francie, nové Subaru a rychlé Hyundaie

Já nevím, ale když se něco velmi významně přepracuje (byť to vychází z předchozího) a dostane to nové jméno, tak to podle mého znamená, že to staré končí a místo toho tu bude něco jiného, i když podobného. Ale školy na to nemám, takže se mohu mýlit.
Jinak STAL Large je primárně určeno pro velké crossovery a SUV, obávám se tedy, že Giulia jako taková nástupce nedostane vůbec.

PIPBoy
05. května 2021, 20:26
4
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Nejlepší oktávka, jakou dneska můžete mít

Nějak jsem nepochopil ten argument LC. Třídveřový LC bez výbavy, který je dražší než vybavený Scout (ze Švýcar platíš clo) dokazuje co přesně prosimtě?

PIPBoy
30. ledna 2021, 12:59
3
Proč nechápeme nová auta

Teď moc nevím, kde byl problém, všechno co popisujes, tak dělalo auto správně a přesné toho jak má. To že nastaví sedačku podle klíče je přece logické. Je chyba uživatele, že má cizí klíč a ne svůj. A samozřejmě že tahle funkce se dá i vypnout když nevyhovuje. Automatické vypínání výhřevu se také da nastavit. Vzhledem k tomu, kde obvykle bývá tlačítko vyhřívání volantu umístěno, je to zhruba stejně intuitivní zapamatovatelné jako v tom infotainmentu.
Diskutabilní může být to předjíždění. Také bych očekával nějakou reakci auta. Nicméně hádám, že jsi předjížděl sám o sobě a ne na autopilota. Potom mi přijde správně, tento auto do ručního řízení nehrabe, ne?

PIPBoy
27. listopadu 2020, 15:20
6
Volvo V90 Cross Country B5: Tmavomodrý svět

... jen bych doplnil: "diskuzní příspěvek napsán na čínském přístroji". :)

PIPBoy
04. června 2020, 12:26
7
Hyundai Ioniq Electric: Efektivitou k lepším zítřkům

Starý Mustang sice nemám, ale na třicetiletém Porsche jsem už najel přes čtvrt milionu kilometrů. A jsem si docela jistý, až se jednou schylovat k dětem a bude potřeba větší a bezpečnější auto, pak si půjdu docela bez problémů pro ten elektromobil, protože už jsem si to vyzkoušel a vím, že mi bude vyhovovat. Asi jsem ekobuzik

PIPBoy
29. dubna 2020, 15:06
0
Honda Civic 4D 1.5 VTEC TURBO: Překvapivě dospělý

Civic sedan taky nekoupíš jako tříválec. Litr je jen pro hatchback, sedan má 1.5 jako jediný motor

PIPBoy
17. dubna 2020, 10:14
7
Hra na četníky a lupiče

Kvůli tomuhle bych se snad dal i k policii

PIPBoy
21. února 2020, 16:35
13
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

Taky jsem měl před pár lety auto na dlouhý cesty, auto do města, víkendovku a ještě služebák. A pak jsem si uvědomil, že s tím který mám nejradši, najedu nejmíň a vytrácí se smysl jeho vlastnictví - zaparkované v garáži mi radost vážně nepřinášelo. Takže jsem prodal všechny ostatní auta, vzdal se služebního auta a posledních 7 let používám na každou cestu 944 Turbo. Není to 930 Turbo ze sedmdesátých let, ale třicet let oslavila loni, takže už taky něco pamatuje. Za těch 7 let co to používám jako daily jsem na tom natočil 250 tisíc km a mílovými kroky se blížíme čtyř stovce. A jsem přesvědčen, že pár set tisíc ještě přidám. Zcela mi to tak vyhovuje a neměnil bych.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem