
Martanone
Jméno | Martin Tykač |
---|---|
Bydliště | Praha 3 |
Registrace | před 3.2 rok. |
Poslední aktivita | před 1.3 měs. |
Komentářů u článků | 17 |
Pozitivních komentářů u článků | 16 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Asi takhle. Jako poměrně velký příznivec Alfy, jsem si samozřejmě nemohl nechat nový model. S tím, jak často Italové uvádí nové modely, je každá taková příležitost malý svátek. Na Tonale jsem se dost těšil, na fotkách se mi líbilo. Povedlo se mi ho sehnat na víkend, takže jsme se seznámili poměrně důslednědůsledně. Za celou době sem nepřišel na jediný důvod, proč bych to měl kupovat. Že to není dobrá alfa Romeo bych ještě překousl. Ale ono je to fakt špatný i jako crossover. Pokud chce někdo podobné auto, měl by zajít do BMW a koupit si X1. Dostanete v každém ohledu mnohem lepší auto, za menší peníze. Tonale je akorát tak k pláči, kam to kdysi slavná značka dopracovala
Ono to nebude jen vyšší stavbou. 96 kW je to Eco verze. Funguje to například v Atkinsonove režimu, má delší kvality a tak
Šestka byla bohužel odložena na neurčito a zvažuje se, jestli vůbec bude. Mazda se chce soustředit především na výdělečně modely, což jsou právě SUV. Teď CX-60, zanedlouho CX-80.
Interiér v úplném základu také vypadá trochu jinak.

Jakože v současným světě bude pro lidi zajímavější ICE auto, s cenou PHM 50-60,-/litr? No já nevím, aby to spíš nebylo obráceně
Elzyx: já teda Teslu vlastním zrhuba rok a půl, takže nějaké ty zkušenosti s provozem mám. A chtěl bych se tedy zeptat, co přesně z toho článku není pravda? Moje Tesla rozhodně má na dálnici nejvyšší spotřebu (asi o 80% oproti provozu mimo dálnici). Stejně tak musím svou Teslu dobíjet pomocí uživatelského účtu a nemohu na místě zapálit skrz platební terminál. Superchargeru tu také moc nemáme, 7 myslím. A provozní náklady mé Tesly jsou nižší než jsem měl u benzinaku. Co přesně teda nebyla pravda v tom článku?
Jenže ty přesný prodejní čísla řeší škodovka. To je totiž to, co rozhoduje o budoucnosti toho konkrétního modelu. A pravda je taková, že Fabia Combi je aktuálně nejhůře prodávány auto od škodovky (ano i Superb Combi je prodávanější než dlouhá Fabka). A když se rozhodlo, že se musejí optimalizovat výrobní kapacity, aby se (logicky) mohli zaměřit na rentabilnější modely, tak vcelku předpokládatelně dostal padáka model s nejmenším odbytem. Fakt netřeba za tím hledat konspiraci. Každopádně oceňuji PR oddělení škodovky, který šikovně využilo situace a hodilo vinu na EU. Ušetřili si tím hate od českých fanoušků, kterým by jinak složité vysvětlovali, že Combi Fabie nebude, protože by na ni vydělali málo peněz. Opravdu chytrý nápad. Zeptejte se v Německu, proč to auto končí a dostanete trochu jinou odpověď. Mimochodem, další model, který půjde přes palubu bude Superb Combi, který nedostane nástupce z úplně stejného důvodu. Prodává se málo.
Ne, to nemají ostatní MHEV omezenou rychlost. To si pleteš s full hybridem
Minoritním vlastníkem? Doporučuji kouknout třeba na vlastnickou strukturu Stellantisu, možná budeš nemile překvapen.
Zajímalo by mě, proč se vždycky pod testem Volva rozjede shitstorm, ohledně čínského vlastníka. Proč nikomu nevadí, že Alfa, Maserati, Fiat, Jeep, Peugeot, Citroen a všechny ostatní značky skupiny stellantis patří pod Dongfeng Motor Corp.? Proč všichni oslavují Lotus, který vlastní Geely? Z jakého důvodu to vadí právě u Volva a u ostatních to nikdo neřeší?
Ano, nějak se mi nechce věřit, že vývoj malých Mercedesů, které využívají modulární platformu se kterou finančně pomohl Renault Group - MFA1. Ano teď už se používá MFA2, ale těch změn tam není tolik), a které do jisté míry využívají motory z kooperace s francouzskou značkou, bude stejně drahý jako u velkých modelů, které nesdílejí s cizími automobilkami nic. Část o stejných výrobních nákladech je úplná blbost. V Maďarsku a Mexiku (kde se vyrábí tyhle FWD Mercedesy) je trochu levnější práce než v Nemecku hele.
Třeba světla. E34 jako první auto s xenonama, i8 první auto s laserovými světlomety.
Původních DS3 se jen v EU prodalo dohromady asi 450 tisíc kusů, což mi nepřijde špatný na malý a relativně drahý hatchback, co nemá tradici.
A víš, že BRZ se dá koupit už jen jako Final Edition, která stojí, ehm, přesně mega? Testovaná verze je loňský typ a už se koupit nedá
Ne že by mě Passat zrovna nějak zajímal, ale proč by neměl patřit osmiválec na platformu s podélným uložením motoru?
To je článek jak ze světa motorů. Hrdinná Škodovka zvládne ujet 70 tisíc km a nerozpadnout se. Nejzoufalejší motor je vlastně super. To tady teď bude častěji? abych se na to psychicky připravil kdyžtak
Ha, to vypadá jako můj dotaz. Předně tedy děkuju redakci za odpověď, pomohlo mi to udělat si přehled o trhu. A děkuju i všem diskutujícím za podnětné návrhy, asi by si to zasloužilo i pár slov, proc jsem se rozhodl, jak jsem rozhodl.
Kdysi dávno jsem byl velkým auto fanouškem. Však první auto, jsem si pořídil opravdu za svoje byla pětiválcova Audi S6 a zažil s ní opravdu hodně. Když se mi rozjelo podnikání, přesedlal jsem na Mercedesy a ke krásnému CLS jsem pořídil i osmiválcový SL500. A když jsem jednu dobu musel jezdit pracovně do Hamburku i dvakrát týdně, koupil jsem si na to A8 s naftovým V8 a přišlo mi to lepší řešení než letadlo či vlak. Ale právě v této době se nejspíš kvůli ohromné porci kilometrů za volantem začala vytrácet láska k autům. Prodal jsem SL, protože když člověk ujede víc jak 100 000 km ročně, ztrácí chuť na víkendovou projížďku. A když jsem přestal jezdit do Německa, prodal jsem i Audi a koupil obyčejný Superb. Protože mě auta prostě přestala bavit. Svou vášeň jsem přeorientoval na lodě a ty si teď užívám plnými doušky. Auto je pro mě (bohužel/bohudik) spotřebič na úrovni myčky na nádobí. Proto jsem se rozhodl pro elektromobil, myslím že jako definice spotřebiče je to ideální věc. Mustang je jistě fajn, stejně jako Alfa Romeo, jak zaznělo výše, ale k čemu Mustang, když nejčastěji to auto nastartuju, ujedu 2 km a zase vypnu. Na to nepotřebuju osmiválec ani třista koní. Proto jsem se rozhodl elektrifikovat se i na silnici, nejenom v domácnosti. Není za tím snaha ušetřit nebo něco podobného a už vůbec ne snaha o ekoloiie, ta je mi úplně jedno, vždyť doma ani netridim odpad. Jen mě nebaví měnit oleje, jezdit k pumpě a poslouchat hluk od motoru. Stejně tak by nebyl problém přihodit třeba milion na nějaký top elektromobil, ale zase je tu otázka, k čemu mi to bude dobré, když neocením super interiér a spoustu výkonu? Opravdu mi stačí dojet na chatu a víc nic. To ty přebytečné peníze raději investuju do té lodi. Tolik k mé motivaci pořídit auto na elektřinu.
Poslední komentáře
- Michal88, u blogu Prodat či neprodat...
Hlavní důvody, proč je auto v inzerci, je ten, že se stěhujeme... - Trinom, Jak se servisuje elektromobil?
To je samozřejmě pravda. Zejména v případě požáru trakčního... - Habakukk, Volkswagen ID.Buzz: Fillmoreův comeback...
Protože je to malý a 3. isofix se nevlezl. - briza, Jak se servisuje elektromobil?
Čili abych to shrnul. Elektropíčoviny nejsou k hovnu jen v rámci... - HeavySmoker, Jak se servisuje elektromobil?
Trinom: Súhlasím, ICE horia častejšie a tie dáta nejde poprieť,... - sheogh, u blogu Prodat či neprodat...
Haha, ja ted resim uplne to stejne a taky jsem uplne nerozhodny... - Michal Lenc, Jak se servisuje elektromobil?
Myslíš, že ten garážista nebude umět vytáhnout z auta... - HeavySmoker, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
David: Majú to pekné, ale len za príplatok 2700Kč za galvanizovaný... - Mechanik, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
galvanicky pokovené je za mě třeba chrom, čili ocelový nosič... - Mechanik, Jak se servisuje elektromobil?
převis poptávky bude a to výrazný, můžeme začít od začátku,... - HeavySmoker, u blogu Prodat či neprodat...
Robí radosť? Používaš ho? Ak áno, tak si to nechaj. Ak nie a držíš... - David Střítežský, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
Mechanik: stříbrné věci zrovna v BMW mají celkem hezky zmáklý,... - Sato, Jak se servisuje elektromobil?
Frodo: super napísané. Je až fascinujúce, že niektorý ludia... - Michal Lenc, Jak se servisuje elektromobil?
To s tím převisem poptávky nad nabídkou, to jsou takové... - Marek Brunner, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
ad integrace el. motoru do převodovky: strašně záleží na provedení,...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
225 koní výkon
7 468 ccm objem
2020 rok výroby
87 koní výkon
1 745 ccm objem
2023 rok výroby
500 koní výkon
56 ccm objem
1976 rok výroby
209 koní výkon
5 800 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Jak se servisuje elektromobil?
63 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů