načítám data...

Martanone

JménoMartin Tykač
BydlištěPraha 3
Registracepřed 16.2 měs.
Poslední aktivitapřed 1.0 dny
Komentářů u článků10
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ma
Martanone
06. března 2021, 07:57
2
Volvo S90 B6 AWD: Jiný přístup

Ne, to nemají ostatní MHEV omezenou rychlost. To si pleteš s full hybridem

Ma
Martanone
11. února 2021, 07:14
0
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Minoritním vlastníkem? Doporučuji kouknout třeba na vlastnickou strukturu Stellantisu, možná budeš nemile překvapen.

Ma
Martanone
10. února 2021, 19:48
3
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Zajímalo by mě, proč se vždycky pod testem Volva rozjede shitstorm, ohledně čínského vlastníka. Proč nikomu nevadí, že Alfa, Maserati, Fiat, Jeep, Peugeot, Citroen a všechny ostatní značky skupiny stellantis patří pod Dongfeng Motor Corp.? Proč všichni oslavují Lotus, který vlastní Geely? Z jakého důvodu to vadí právě u Volva a u ostatních to nikdo neřeší?

Ma
Martanone
08. ledna 2021, 14:26
2
Mercedes-Benz GLB 200d 4Matic: Takhle má vypadat rodinné auto

Ano, nějak se mi nechce věřit, že vývoj malých Mercedesů, které využívají modulární platformu se kterou finančně pomohl Renault Group - MFA1. Ano teď už se používá MFA2, ale těch změn tam není tolik), a které do jisté míry využívají motory z kooperace s francouzskou značkou, bude stejně drahý jako u velkých modelů, které nesdílejí s cizími automobilkami nic. Část o stejných výrobních nákladech je úplná blbost. V Maďarsku a Mexiku (kde se vyrábí tyhle FWD Mercedesy) je trochu levnější práce než v Nemecku hele.

Ma
Martanone
09. září 2020, 09:17
2
BMW se chce stát do deseti let lídrem na trhu s elektromobily

Třeba světla. E34 jako první auto s xenonama, i8 první auto s laserovými světlomety.

Ma
Martanone
24. června 2020, 17:21
1
DS7 Crossback E-Tense 4x4: Luxus po francouzsku

Původních DS3 se jen v EU prodalo dohromady asi 450 tisíc kusů, což mi nepřijde špatný na malý a relativně drahý hatchback, co nemá tradici.

Ma
Martanone
05. června 2020, 10:40
1
Hyundai Ioniq Electric: Efektivitou k lepším zítřkům

A víš, že BRZ se dá koupit už jen jako Final Edition, která stojí, ehm, přesně mega? Testovaná verze je loňský typ a už se koupit nedá

Ma
Martanone
17. února 2020, 11:53
3
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Ne že by mě Passat zrovna nějak zajímal, ale proč by neměl patřit osmiválec na platformu s podélným uložením motoru?

Ma
Martanone
13. února 2020, 12:29
16
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

To je článek jak ze světa motorů. Hrdinná Škodovka zvládne ujet 70 tisíc km a nerozpadnout se. Nejzoufalejší motor je vlastně super. To tady teď bude častěji? abych se na to psychicky připravil kdyžtak

Ma
Martanone
14. ledna 2020, 16:34
6
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Ha, to vypadá jako můj dotaz. Předně tedy děkuju redakci za odpověď, pomohlo mi to udělat si přehled o trhu. A děkuju i všem diskutujícím za podnětné návrhy, asi by si to zasloužilo i pár slov, proc jsem se rozhodl, jak jsem rozhodl.
Kdysi dávno jsem byl velkým auto fanouškem. Však první auto, jsem si pořídil opravdu za svoje byla pětiválcova Audi S6 a zažil s ní opravdu hodně. Když se mi rozjelo podnikání, přesedlal jsem na Mercedesy a ke krásnému CLS jsem pořídil i osmiválcový SL500. A když jsem jednu dobu musel jezdit pracovně do Hamburku i dvakrát týdně, koupil jsem si na to A8 s naftovým V8 a přišlo mi to lepší řešení než letadlo či vlak. Ale právě v této době se nejspíš kvůli ohromné porci kilometrů za volantem začala vytrácet láska k autům. Prodal jsem SL, protože když člověk ujede víc jak 100 000 km ročně, ztrácí chuť na víkendovou projížďku. A když jsem přestal jezdit do Německa, prodal jsem i Audi a koupil obyčejný Superb. Protože mě auta prostě přestala bavit. Svou vášeň jsem přeorientoval na lodě a ty si teď užívám plnými doušky. Auto je pro mě (bohužel/bohudik) spotřebič na úrovni myčky na nádobí. Proto jsem se rozhodl pro elektromobil, myslím že jako definice spotřebiče je to ideální věc. Mustang je jistě fajn, stejně jako Alfa Romeo, jak zaznělo výše, ale k čemu Mustang, když nejčastěji to auto nastartuju, ujedu 2 km a zase vypnu. Na to nepotřebuju osmiválec ani třista koní. Proto jsem se rozhodl elektrifikovat se i na silnici, nejenom v domácnosti. Není za tím snaha ušetřit nebo něco podobného a už vůbec ne snaha o ekoloiie, ta je mi úplně jedno, vždyť doma ani netridim odpad. Jen mě nebaví měnit oleje, jezdit k pumpě a poslouchat hluk od motoru. Stejně tak by nebyl problém přihodit třeba milion na nějaký top elektromobil, ale zase je tu otázka, k čemu mi to bude dobré, když neocením super interiér a spoustu výkonu? Opravdu mi stačí dojet na chatu a víc nic. To ty přebytečné peníze raději investuju do té lodi. Tolik k mé motivaci pořídit auto na elektřinu.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge D100  1976
Dodge D100

1976 rok výroby
150 koní výkon
5 200 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Dodge Grand Caravan  2013
Dodge Grand Caravan

2013 rok výroby
283 koní výkon
3 600 ccm objem

Dodge Challenger  2014
Dodge Challenger

2014 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Cadillac Brougham  1990
Cadillac Brougham

1990 rok výroby
175 koní výkon
5 700 ccm objem