načítám data...

Martanone

JménoMartin Tykač
BydlištěPraha 3
Registracepřed 1.4 měs.
Poslední aktivitapřed 4.4 dny
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků3
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ma
Martanone
17. února 2020, 11:53
3
Velmi rychlé kombíky za pár korun

Ne že by mě Passat zrovna nějak zajímal, ale proč by neměl patřit osmiválec na platformu s podélným uložením motoru?

Ma
Martanone
13. února 2020, 12:29
15
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

To je článek jak ze světa motorů. Hrdinná Škodovka zvládne ujet 70 tisíc km a nerozpadnout se. Nejzoufalejší motor je vlastně super. To tady teď bude častěji? abych se na to psychicky připravil kdyžtak

Ma
Martanone
14. ledna 2020, 16:34
6
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Ha, to vypadá jako můj dotaz. Předně tedy děkuju redakci za odpověď, pomohlo mi to udělat si přehled o trhu. A děkuju i všem diskutujícím za podnětné návrhy, asi by si to zasloužilo i pár slov, proc jsem se rozhodl, jak jsem rozhodl.
Kdysi dávno jsem byl velkým auto fanouškem. Však první auto, jsem si pořídil opravdu za svoje byla pětiválcova Audi S6 a zažil s ní opravdu hodně. Když se mi rozjelo podnikání, přesedlal jsem na Mercedesy a ke krásnému CLS jsem pořídil i osmiválcový SL500. A když jsem jednu dobu musel jezdit pracovně do Hamburku i dvakrát týdně, koupil jsem si na to A8 s naftovým V8 a přišlo mi to lepší řešení než letadlo či vlak. Ale právě v této době se nejspíš kvůli ohromné porci kilometrů za volantem začala vytrácet láska k autům. Prodal jsem SL, protože když člověk ujede víc jak 100 000 km ročně, ztrácí chuť na víkendovou projížďku. A když jsem přestal jezdit do Německa, prodal jsem i Audi a koupil obyčejný Superb. Protože mě auta prostě přestala bavit. Svou vášeň jsem přeorientoval na lodě a ty si teď užívám plnými doušky. Auto je pro mě (bohužel/bohudik) spotřebič na úrovni myčky na nádobí. Proto jsem se rozhodl pro elektromobil, myslím že jako definice spotřebiče je to ideální věc. Mustang je jistě fajn, stejně jako Alfa Romeo, jak zaznělo výše, ale k čemu Mustang, když nejčastěji to auto nastartuju, ujedu 2 km a zase vypnu. Na to nepotřebuju osmiválec ani třista koní. Proto jsem se rozhodl elektrifikovat se i na silnici, nejenom v domácnosti. Není za tím snaha ušetřit nebo něco podobného a už vůbec ne snaha o ekoloiie, ta je mi úplně jedno, vždyť doma ani netridim odpad. Jen mě nebaví měnit oleje, jezdit k pumpě a poslouchat hluk od motoru. Stejně tak by nebyl problém přihodit třeba milion na nějaký top elektromobil, ale zase je tu otázka, k čemu mi to bude dobré, když neocením super interiér a spoustu výkonu? Opravdu mi stačí dojet na chatu a víc nic. To ty přebytečné peníze raději investuju do té lodi. Tolik k mé motivaci pořídit auto na elektřinu.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Express  2007
Chevrolet Express

2007 rok výroby
300 koní výkon
5 ccm objem

Ford Probe GT 1988
Ford Probe GT

1988 rok výroby
150 koní výkon
2 200 ccm objem

Dodge Ram  2010
Dodge Ram

2010 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge Ram Sport 2012
Dodge Ram Sport

2012 rok výroby
398 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012
Dodge Challenger RT V8 HEMI

2012 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem