načítám data...

LaCo

JménoLadislav Piskalík
BydlištěPraha 10
Registracepřed 4.5 rok.
Poslední aktivitapřed 4.4 rok.
Komentářů u článků7
Pozitivních komentářů u článků3
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

LaCo
11. listopadu 2019, 05:36
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Dooby a to je asi tak jak se k tomu chovali předchozí majitelé...jestli na vše kašlali...tak ty si udělal pak vše. Je to o údržbě...moje e39 co jssm ji koupil tak jede a nic po mě nechce...tuhle konkrétní co mám teď už přes rok najeto cca 40 tisíc za ten jeden rok...tak je fakt, že mě začalo zlobit turbo...od svého mechanika jiné za 3k. Ale chystám se dát na repas původní. Tak jinak jezdí...leju jen pohonné hmoty a výměna náplní a filtrů. Koroze naštěstí tolik netrápí...jen rám okna a dva pupínky mi teď vylezly na blatníku...mám nový za 800,- :)
Rádio si měl dát android ať to vypadá jak original. Jinak světla jsem taky komplet předělal na Bi-Xenon...jen se divím proč Svit líp...ti dva jsou...????‍♂️ no jejich cenovky jsou trošku extrém...jde to o dost levněji se stejnými komponenty.

LaCo
09. listopadu 2019, 22:41
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Chce to hledat a koupit dobrej a ne levný kus...pak na tom člověk hned neřeší každou blbost. A to bohužel bude těžší a těžší... Nebavím se tu o 39 za 50k ale třeba za 150-200k. Jinak ano, člověk v tom pak může zahucet dost velkým balíkem peněz za servis na druhou stranu e39 je ještě v unosných mezích...taková e60/61 a novější tam to lítá v dost vyšších sumách.
Taky jsem měl přesně co máš teď ty...525i 141kW (143kW máš chybně) manual 10/2002 Touring. Nebyla nejlevněji fakt pěkný a celkově zachovalý kus...ale nakonec M54B25 by měl být nejspolehlivější než B30 a bohužel typická olejnička...GO motoru a rovnou jsem udělal svody a dalších x věcí...takže fakt hromada peněz jsem v ní utopil. Svezení bylo super, jízdní vlastnosti, ticho komfort pocit bezpečí všechno parádní...když vše funguje jak má. Kolikrát jsem se do ní rád vracel z aut o dost novějších.
Teď mám 530dA Individual dvojité skla skořice atd a to ticho uvnitř si fakt užívám.
Co se týká brzd já jsem neměl pocit, že by špatně brzdily 525i má menší kotouče nějakých 296mm 530i 530d 535i 540i maji 324mm a s brzdami problém nemám jinak souhlasím s ruční brzdou ta je u všech e39 spíš těžítko na autě...absolutně nefunkční. Akorát se na ni chystám, že to musím nějak pořešit s mechanikem ať to nějak vyřeší aby brzdila.
Jinak co píšeš o elektronice tam mám asi štěstí, jediné co mi nefunguje je PDC (špatná jednotka) vyměním a zase fungovat budou. Jinak jezek topení to jsem naštěstí nikdy nemusel řešit na žádné s mých e39 a v tomhle případě ano originál se vždy vyplatí koupit...čidla kliky váčky oleje atd jedině originál nic jiného nemá smysl...vyhozené peníze.
Mám DSP radio to celkem ujde basák od Nokie origo BMW je spíš sranda, ale minimální efekt to má... Nedávno jsem měl zapojený subwoofereru takovej malej v kufru...to byla hudba na jiném levelu...ale vozit to mě přestalo bavit...překáželo to.
Jinak jednotky radiomodul audiomodul kostky abs atd vše repasuje a vylepšuje Falcon v Praze za snesitelné peníze... Já jsem to nakonec vyřešil vydáním všech modulů z auta...MK4, radio telefon atd a koupil jsem android radio co má look originálu s Carplay a voala jsem v 21 století. :)
Co se týká světel je jasný že 15-20 let staré vysvícené xenony nebudou mít sílu krásně svítit jak za mlada...mají na to nárok po těch letech to platí i o těch jednotkách. Ale dá se vše udělat...před známého jsem udělal komplet GO světel...na Bi-Xenon a nové Angel Eyes na denní svícení s automatickým přepínáním. Rez je na klasických místech spodní hrany dveří a rám okna u pátých vrat u touringu. Rám okna mám na hadry, ale už mám sehnanou krásnou netknutou náhradu, jinak naštěstí musím zaklepat a koroze u mého kusu není problémem.
Fabie s turbem? To snad zase ne...moje 525i po servisu byla fakt k světu... na 525i ostatních. :) Teď mám 530d upravený výkon na 170kW nějakých cca 600Nm a musím říct, že jede fakt krásně. O dost živější jak 525i...ono ta 525i je prý o dost linějsi jak 530i. Pokud máš problém najít servis stačí napsat...znám dost kluků na vše co rádi pomůžou...dělají jen BMW a tyhle auta znají zpaměti a díly se taky dají sehnat přes lidi za hodně fajn ceny.
Jinak tady je zajímavý článek pokud někdo ještě nečetl:

http://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-vrcholu-primo-do-propasti/

LaCo
09. listopadu 2019, 08:48
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

No právě. Novější BMW's udržovat při životě bude finanční smrt...Fanouškovská základna značky má nejspíš smolíka...vyjde levněji koupit nový až zánovní kus a točit to po dvou - třech letech než to udržovat.
Aktuálně by se mi líbila třeba 340i 540i i 530d či 535d jestli se vůbec dělá...a nejdostupnější emko..M2...otázka je životnost...to je oč tu běží.
Popravdě teď pokukuji po XC70 s legendárním D5 motorem, takže možná budou doma dva naftový kombajny. ????‍♂️????

LaCo
08. listopadu 2019, 11:38
1
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Tak tak. :) F10 se mi líbí...přemýšlel jsem nad ní, ale radši jsem zase sáhl po e39. Ono když jsem byl u mechanika a přijela F10 a napichli ji na diagnostiku a zvolali máme tu rekord...hned to na ně vyplivlo snad 60 chybových hlášek a byla to obyč 520d. Popravdě nevím co bude až 39 doslouží.

Jinak co se týká multimédií, tak jsem tam dal android radio co má origo look...s autem jezdím často, tak jsem chtěl něco použitelného...mám tam dokonce Carplay a vše funguje na jedničku.

LaCo
08. listopadu 2019, 11:04
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Jo jo M57D30 super motor...šel jsem do něho, hlavně protože byl po mechanikovi co si motor udělal sám pro sebe, ale kvůli x M5 včetně M5 touringu ji pustil tak jsem do ní šel. Jinak mám radši benzín...ale M54 jsou trošku olejničky...jsou na to dost náchylné jinak super motorizace.
Nivelace mi přijde naprosto boží věc...naštěstí mi ve všech Touringu fungovaly a osobně nechápu, jak to někdo může vyměnit za klasické tlumiče.

LaCo
08. listopadu 2019, 09:48
1
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Jinak článek pěkný, na můj vkus je zmiňovaná e39 z článku chudá na výbavu a se slabším motorem ale jinak pěkná. Jinak řídil jsem hromadu e39 a v žádném jsem žádné povrzávání interiéru nezaznamenal.

LaCo
08. listopadu 2019, 09:11
5
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

E39 srdeční záležitost...měl jsem jich několik a tahle mi zůstala. 530d Individual... Stav a výbava rozhodla, že jsem šel do dieslu. ( Já radši benzín) Je trošku upravený a jízda s ním je fakt radost.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem