načítám data...

Beeswax

JménoPetr Pěkný
BydlištěHavlíčkův Brod
Registracepřed 4.5 rok.
Poslední aktivitapřed 7.9 dny
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků3
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Beeswax
16. dubna 2024, 17:07
1
Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?

Zkrátka Z4C i ta e63 je už ta specifická "autíčkářská" kategorie, tedy auta, která si nikdo normální dnes nekoupí. Jen my co jsme slintali nad NFS, prvními Top Geary a nad holkama z Tuning Magazinu jsme dospěli v muže si plníme ty své sny. No proto ta rezerva na údržbu, na tu nezbytně nutnou ale i na tu, co prostě pro ten svůj sen člověk chce. Protože nechci jezdit na pološitózních zrezlých brzdách od Starline, co tam bazarák nandal a poslouchat klepající kuláky v rytmu samby. Vím, že podvozek má dvě kila za sebou, a i když by ještě vydržel, tak chci aby to jezdilo tak jak má, tak dám nové tlumiče a uložení...tuhle diagnózu v dnešním světě málokdo chápe.

No a ten osmiválec nechci nějak zatracovat, a pokud ho někdo opravdu chce, tak ok. Ono vlastně aby se ty motory dožily tohohle věku, spousta problémů na nich už musí být vyřešena předchozími majiteli (gufera, různé vodovodní trubky, čidla), takže nakonec to může dopadnout tak, že do v8 tazatel nebude muset dát motoricky za 5 let ani korunu. Beru to ale trochu jako kalkul - pokud tazatel chtěl solidní cruiser a není závodník, mohla by ho r6 plně uspokojit. A v N52 má oproti N62 pořád o dvě vačky, vstřiky, jednu hlavu méně. Navíc jich jezdí víc i v jiných konfekčnějších modelech a i ta servisní podpora (znalost mechaniků či návody) je díky tomu jinde.

Beeswax
15. dubna 2024, 19:02
10
Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?

Tazatelova výhoda je, že posledních pár let auta tohoto typu obecně vůbec nikdo nechce. Některé se válejí v inzerci měsíce, dokonce roky a sem tam se něco nějakému autíčkáři prodá. A nebo ne a během dvou týdnů je to zpět s jinými fotkami, změněným popisem a vyšší cenou (to když někdo "votočí" mustanga na překup). Díky tomu je zde prostor hledat, popřípadě jednat o ceně. Článek je pln optimismu, až by se chtělo říct "kéž by to tak bylo", neboť prokletím těchto aut je jednoznačně servis a díly, tedy pokud tazatel nebude na autě pracovat sám. Při výběru doporučím vždy kouknout na stránky pár prodejců autodílů a rozklikat si běžné díly jako chladiče, řemeny, alternátory, startéry a díly náprav pro rámcovou představu, co je vlastně dostupné mimo autorizák.

K výběru - Jaguar XK je nádherné auto, je zde ale právě ta otázka dílů dostupných v autorizáku a nebo také vůbec - zkuste sehnat např. hadice chlazení nebo někoho, kdo opraví budíky, elektriku. To samé SL R230 - obejít velkým obloukem, elektricky to dohromady po těch letech už nikdo nedá (Navíc závady ABC apod). Audi S5 trpí na karbon, rozvody a původní majitele (takže motor ven). Mustangy, Challengery a další "Ameriky" se všechny buď koupali v řece Colorado, proletěli v tornádu nebo měli strom mezi sedadly řidiče a spolujezdce. Pokud nevadí bouračka co opravil Grzegor Brzynkidzinkiewicz pod pergolou, tak jsou ok.

Jediná rozumná volba GT cruiseru na kochačku mi tedy přijde BMW e63, avšak nikoliv s osmiválcem, ale s ještě starší verzí šestiválce N52. Koupit za 250-300tis pěkný kus, něco z rozpočtu do něj vrazit - udělat brzdy, poopravit, přezout z toho ty Linglongy co na tom budou zpět na Micheliny a zbytek si nechat na provoz....

Beeswax
23. listopadu 2019, 16:46
0
Nissan testuje na Ringu nástupce 370Z

370z pořád vypadá ukrutně dobře, možná taky proto si tak drží cenu (+ aura staromilského sporťáku). Přijde mi, že tyhle typy aut stárnou prostě pomaleji. Pamatuji si, za kolik před pár lety šly koupit takřka "zánovní" 350z. Za to dneska člověk nekoupí ani tu desetiletou nejojetější nejotuzenější 370ku. Snad nový model ty ceny posune trochu na dostupnější level :)

Beeswax
04. listopadu 2019, 19:13
7
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Auta jako Audi TT, Peugeot RCZ nebo s přimhouřením obou dvou očí a tabletce kinedrilu to Scirocco jsou přesně stvořena jakožto odpověď na dotaz tohoto typu. Věci jako Zko, Vette, Genesis bych bral přecejen jako více sporťáky. Můj tajný pózotip - Audi TT poface s-line 2.0TDI. Bežná veřejnost to nerozezná od R8, je to prakticky Golf, řídí se to jako golf a udržuje se to taky jako golf, nic to nežere a nafta se do toho dá lejt třeba z Ona.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem