logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Štěpán „Stepa“ Janás

BydlištěHodonín
Registracepřed 6.0 rok.
Poslední aktivitapřed 5.8 rok.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
Stepa
3. 11. 2019, 21:43
Toyota Yaris Hybrid GR-Sport: Neobvyklý mix

Akorát cvt a eCvt je upně něco jiného eCvt neni variátor ale planetová převodovka ... v podstatě jednostupňová kdy spalovací motor nasadí otáčky a elektromotor to dorovnává (ten má rozsah 0-13 000ot/min) neni tam tedy žádná změna poměru převodu na rozdíl od variátoru. No a co se týká dalšího zrychlení tak od 50 do 180 (omezovač) je to +- stejný zátah. takže se v tom dobře předjíždí i ve 130.

0
Stepa
3. 11. 2019, 20:51
Toyota Yaris Hybrid GR-Sport: Neobvyklý mix

Dynamika tam je ... zmáčkenš pedál na podlahu zaberou všechny motory (má dva elektro (MG1 a MG2)+ spalovák ). 0-50km je asi 3-4s a zbytek do 100km/h

0
Stepa
3. 11. 2019, 20:45
Toyota Yaris Hybrid GR-Sport: Neobvyklý mix

Jako uživatel hybridní Toyoty kdbybch jel Praha -Brno 150 tak se nedostanu na spotřebu nad 6L. Problém je, že autor článku jezdí se zařazeným stupňěm "B" což je brzda motorem a auto se pak chová jako klasický benziňák - neodpojí motor. Kdyby jezdil na "D" tak využíva všechnu energii pro rekuperaci a nepsal by takjovou spotřebu.