Štěpán „Stepa“ Janás
| Bydliště | Hodonín |
|---|---|
| Registrace | před 6.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.8 rok. |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Akorát cvt a eCvt je upně něco jiného eCvt neni variátor ale planetová převodovka ... v podstatě jednostupňová kdy spalovací motor nasadí otáčky a elektromotor to dorovnává (ten má rozsah 0-13 000ot/min) neni tam tedy žádná změna poměru převodu na rozdíl od variátoru. No a co se týká dalšího zrychlení tak od 50 do 180 (omezovač) je to +- stejný zátah. takže se v tom dobře předjíždí i ve 130.
Dynamika tam je ... zmáčkenš pedál na podlahu zaberou všechny motory (má dva elektro (MG1 a MG2)+ spalovák ). 0-50km je asi 3-4s a zbytek do 100km/h
Jako uživatel hybridní Toyoty kdbybch jel Praha -Brno 150 tak se nedostanu na spotřebu nad 6L. Problém je, že autor článku jezdí se zařazeným stupňěm "B" což je brzda motorem a auto se pak chová jako klasický benziňák - neodpojí motor. Kdyby jezdil na "D" tak využíva všechnu energii pro rekuperaci a nepsal by takjovou spotřebu.