Radek „rs.radek“ Sury
| Bydliště | Zlín |
|---|---|
| Registrace | před 6.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.6 měs. |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Ve verzi sportline pro lift., ktera prida spetku koreni a s motorem 2,0 TSI 150 kw si to mam v planu vyzkouset, az bude dostupny. Ja s tim vzhledem problem nemam, proste je trend uhlazenejsich aut s durazem na aerodinamiku, tak proc ne.
GTI je pri dorovnani vybavy o cca 80 tis drazsi, to pravda neni moc, ale take rozhodne neni levnejsi. Hlavni rozdil je v tom, ze GTI si na rozdil od tohoto RS nevybere rodina. GTI ma mensi rozvor, takze o dost mene mista pro druhou radu sedadel, je take uzsi a kufr zasadne mensi. Takze GTI ano, ale spis pro dva, nebo jako druhe auto.
Petr 1, jako volba to je treba dobra, ale nekdo ti zase muze napsat, ze radeji Audi S...nez Superba, atd, atd. Neni Superb nahodou jina kategorie velikostne, financne, atd? Jinak vyse uvedena ctyrkolka neni automaticky zaruka lepsiho jizdniho zazitku a uz vubec ne nejake "sportovnosti", ale to jste urcite v zadani nemel.
Jake BMW myslis, to nedavne je v cenach od o 300 tis vys, ne? Vybavu od jsem teda neporovnaval, ale byl bych prekvapeny, pokud by toho v zakladu bylo v BMW vice, nebo se pletu?
Sportovni/nesportovni...ty kategorie uz jsou davno jine nez driv, obecne chceme ve sve kategorii auta velka, maximalne vybavena, oturbena a nakonovana, pohodlna a idealne co nejvice nastavitelna (podvozky, vyfuky mapy RJ) s pohodlnym sportovnim sezenim, s maximem koni pri nejnizsi spotrebe a take idealne s velkou slevou...ano, take mam ve snu V8 pro jeho zvuk a na okrsky lehkou krabicku s manualem bez klimy a zadnich sedadel, ale pak se probudim a dekuji za to, ze tu jeste takova Octa RS je, ale mam pochopeni i pro ty, kteri to s ni maji naopak/jinak :-)
Jako spokojeny majitel Proceedu GT pridavam jedno zamysleni.
Po mem nedavnem odzkouseni i30 N fastbeck mi zustalo v hlave nekolik otazniku a naslednych odpovedi.
Enko je fakt neskutecnee, super zatah motoru, neskutecny podvozek se samosvorem, brzdy, zvuk, strelba,nastavitelnost....byl jsem nadseny, ale zaroven jsem se pravda trochu zapotil pri "pruletu" okrskou...OK, hned mi blesklo hlavou, to chci! Ale pak prisly v hlave ty otazky a odpovedi. Je skutecne lepsi posouvat svou rychlost pro trochu lepsi zazitek? Co rodina a kazdodeni pouzitelnost? V tom je Proceed proste lepsi. Pak myslenka, co kdyby byl za priplatek motor, samosvor, atd pro Proceed? Bylo by to urcite fajn, ale pak mi doslo, ze Proceed jde trochu jinou cestou a ta se mi vlastne maximalne libi. Ma take spoustu zabavy za volantem, ale stale za prijatelnou cenu (spotreba,servis,porizovaci cena - vse bajecny MIX), s rozumem a nedela z cloveka pro okoli jen namachrovaneho pirata silnic...a piratem bych se dost pravdepodobne stal, protoze bych tezko odolaval tomu pokuseni (pokud bych odolal, tak to zase ztraci smysl a tim se kruh myslenek a odpovedi uzavira).
A enko? Je to super vikendovka na blbnuti, ale nema z meho pohledu smysl jako auto pro rodinu, nezachrani to ani podvozek v rezimu konfort kdy je hodne podobny naladeni Proceedu GT, takze bud jako vikendove/druhe auto, nebo pro kluky co maji trochu jine priority ;) Sve nazory nenutim nikomu, jen jsem se chtel podelit o me zamysleni s ohledem na clanek atd. :drink:
rs.radek Neuvedeno
Přispěvatel fóra