načítám data...

Tommas

JménoTomas Haas
BydlištěEvropa
Registracepřed 2.9 rok.
Poslední aktivitapřed 3.5 hod.
Komentářů u článků23
Pozitivních komentářů u článků7
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

To
Tommas
dnes v 11:22
0
Opel Astra 1.2 Turbo: I Opel může být šik

Cenově to opravdu v dnešní době nevychází vůbec špatně ( i když cena uvedená v článku už není aktuální, asi došlo k dalšímu zdražení cca + 20 tis.). Líbí se mi, že na rozdíl od Peugeotu se dá u Astry i v této nižší výbavě přiobjednat Matrix světla a že auto má i ty AGR sedadla.

Škoda jen těch motorů, kdy je to buď tento tříválec nebo pak jen Plug-in, který je už cenově ale úplně mimo.

To
Tommas
předevčírem v 09:31
0
Škoda Enyaq iV Coupé RS: Nejvýkonnější Škoda v historii... aspoň občas

Nebyl ten infotainment jen problém konkrétního kusu? Protože tohle už je extrém a docela se divím, že zrovna takové auto Škodovka pustí novináři.
Dostala vlastně Škoda po vzoru Volkswagenu už taky ten posilněný hardware nebo auta z Boleslavi pořád jedou na tom původním z doby představení? Jezdím totiž už 3 týdny novým Golfem (každodenně), který už lepší hardware má a za celou dobu nebyl jediný výpadek, černá obrazovka nic takového.

Jinak k Enyaqu, mi se naopak verze "Coupe" líbí víc než originál, ten mi přijde právě naopak strašně těžkopádný na zadek, pořád bych ale řekl, že exterierem je např. ID5 hezčí (interiérem už ne). RS motorizace je každopádně zbytečná a klasická 80 nebo 80x je podle mě dostačující. V tomto je to trochu ostuda Škodovky, že se to rozhodla takto nazývat a ještě se chlubit "nejsilnějším" autem, které kdy vyráběla.

To
Tommas
27. září 2022, 21:16
0
MG EHS: 只在细节上出错,我们应该害怕吗?

Ono to spíše bude ještě ten menší model GLA. ;)

To
Tommas
26. září 2022, 13:35
0
MG EHS: 只在细节上出错,我们应该害怕吗?

Jako bývalému majiteli MG ZR je mi líto, jak automobilka dopadla a nevím, nepřijde mi úplně šťastné, že ze značky vyrábějící sportovní auta je teď výrobce SUV a elektromobilů.

Nicméně jinak proti autu nic nemám. Určitě mi větší smysl dává to minulé ZS, případně toto jako benzínová verze, protože tam je to cenově alespoň zajímavé a jako konkurence značkám, jako je SSangyong, Mitsubishi, možná i Nissan a podobně, proč ne. Dát 40K Eur za MG už ale bude chtít trochu odvahy.

Nicméně minimálně tady v Belgii už je potkávám, Tak, jako už se tady prodává i čistě elektrické ZS, MG5 a dokonce i nějaký ten Marvel - potkán minulý týden a nechápal jsem, co to je. Takže nabídka se rozrůstá, jen nevím jak moc se jim bude dařit právě v ČR, kde tyto nebenzínová auta nejsou nijak zvýhodněna.

To
Tommas
21. září 2022, 11:40
0
CUPRA Formentor 1.5 TSI DSG: Téměř dokonalé flamenco

Tak ono, ale zdražilo všechno a ne zrovna málo. Stačí se podívat na cenu předlohy toho auta a nemusíme brát Golf, ale jen Leon.
Ten začíná v FR výbavě s tímto motorem na 750 tis. Nevím, co všechno tento Formentor má navíc, ale troufám si říct, že na dovybavení do stejné úrovně budu muset klidně dalších 70-100 tis. přihodit.

A pak už mi teda cena 850 za Leon a nebo 950 za Formentor, kde se hold připlácí za značku a i originalitu nepříjde tak hrozný rozdíl. A v tomto případě mi pak příjde šílená hlavně cena toho Leonu.

To
Tommas
24. srpna 2022, 12:39
2
Renault Arkana TCe 160 EDC: Stylový, ale i praktický

Tady na fotkách to ještě celkem vzhledově jde, ale naživo jsem zatím viděl jen nějakou nižší vybavu v bílé s menšími koly a tam to auto vypadalo docela divně. Ale své kupce si to určitě najde.

Přiznám se, že kdybych měl kupovat rodinný Renault, tak dám přednost Meganu Grandtour, který pokud se dívám správně, vychází o skoro 100 tis levněji při stejne výbavě/motorizaci.

To
Tommas
13. července 2022, 09:49
-1
Peugeot 308 SW GT BlueHDI 130: V barvách Francie

Já se přiznám, že u kombíku mi něco vadí na zadních partiích (nejspíš ten rozšířený zadní nárazník..nevím), ale neviděl jsem ještě na živo, takže možná jen fotky klamou, protože hatch je opravdu v současnosti asi nejpěknější auto ve třídě.
Jinak ale na tu Octavii RS jsem si při pohledu na cenu vzpomněl taky.

To
Tommas
13. července 2022, 08:52
0
Testovací areál VW v Ehra-Lessien: Tady se ladí to, v čem budeš skutečně sedět

Pěkný článek o pro mě neznámém, ale zajímavém místě.
Rekordy Veyronu, které byly tehdy v Top Gearu jsem samozřejmě zaznamenal, ale to že se jedná o nějaký testovací areál Volkswagenu úplně vypustil. Těším se na pokračování o dalších podobných areálech.

Co se týká autorových dotazů na konci. K tomu bohužel nemám vhodné auto. :D Aktuální současná Mazda 6 Wagon G194, už poněkud přibrala na váze a tak brzdy má za mne spíš poddimenzované a na letních gumách má auto takovou přilnavost, že mne dříve odradí náklon karoserie a ne zrovna dobré boční vedení sedadel, než že by se auto dostalo na limit.

To
Tommas
01. července 2022, 16:16
2
Hyundai i30 1.5 DPi: Šetřit tu neznamená trpět

@Riccardo - Já teda neseděl v Tipu teď po posledním faceliftu, ale ta předchozí verze byla oproti i30 docela velký lowcost. Předtím to bylo dost vynahrazené cenou a bylo to za mě ok, teď už si tím nejsem úplně jistý.
Minimálně dle konfigurátoru se totiž Tipo vejde pod 500k jedině v úplném základu.

To
Tommas
30. června 2022, 15:01
0
Hyundai i30 1.5 DPi: Šetřit tu neznamená trpět

Problém tohoto motoru je, že s příplatkem 10tis. je k dispozici oturbený litr s lehce větším výkonem, který třeba na dálnici bude trochu lepším společníkem. Tohle si opravdu koupí jedině někdo, kdo to má na jízdy po městě a do Kauflandu.

I tak ale palec nahoru Hyundai, protože v dnešní době nabízet relativně prostorný dobře vybavený kombík pod 500 je fajn a zázrak - dívám se, že se tam vejde dokonce i v té Family Smart s turbem.

To
Tommas
30. června 2022, 08:28
-1
Škoda Karoq: Dobrý byl vždy, teď je i hezký

Musím uznat, že po faceliftu Karoq prokoukl. Škoda jen, že tenhle motor je k dispozici pouze k Sportline, prostě nějak těm "sportovním" verzím SUV nedokážu přijít na chuť. Pokud bych chtěl SUV v této velikosti, tak bych stejně u koncernu skončil nejspíš u Atecy, kde je ten design podle mě trochu dále a uvnitř už je to pak unifikovanost celého koncernu, takže tam je to jedno.
Jinak se mi nezdá úplně cena uvedená pod článkem, já teda v konfigurátoru vidím, že motorizace v té výbavě začíná na nějakých 914 tis, testované auto určitě překročilo milion, což už je ale bohužel v dnešní době za mainsteream s automatem a 4x4 norma. :/

To
Tommas
09. června 2022, 09:33
4
BMW i4 M50 a rozmazaný svět za oknem

Společně s Kiou EV6 je to elektromobil, který bych si klidně dokázal představit na denní používání. Stačila by i klasická i4, která má lepší dojezd.
A je taky fakt, že u prémiovějších značek to dává i cenově trochu větší smysl, kde el. může být opravdu ekvivalent a ne jako u el. do 1M, kde benzínové varianty jsou o polovinu levnější a koupí si to snad jen fanda do této technologie.

To
Tommas
08. června 2022, 14:19
0
To
Tommas
08. června 2022, 14:17
0
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI: Umění kompromisu

My objednávali na konci loňského června. Tiguan měl předpoklad 01/22, Tarraco 09/21, Octavia Scout 03/22 a námi objednaný Golf Alltrack 11-12/22 - no zatím tady není.

To
Tommas
08. června 2022, 11:59
0
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI: Umění kompromisu

Nacenění Tiguanu, i když vlastně jakéhokoliv VW je teď hodně sebevědomé. Před rokem byl ve výběru klasický Tiguan s 2.0 TSI 4x4 a jeho cena oproti nakonec objednanému Golfu Alltrack (taky 2.0 TSI) byla snad o 6tis. EUR vyšší. Ještě šílenější to bylo ve srovnání s Tarracem se stejným motorem.

Když k cenám přidám ještě dodací lhůty - Golfa pořád nemáme, tak si moc nedovedu představit, proč soukromá osoba by teď měla dát přednost VW oproti jiným značkám.

To
Tommas
25. dubna 2022, 09:48
0
Autíčkář na dovolené – Mallorca

Loni jsme tam týden absolvovali v Kii Rio, letos bychom měli mít garantovaný Ford Puma ST-Line. Jakmile tam člověk jede s dítětem, tak už tam ty autičkářské volby moc nejsou. :D

Jinak nutno podotknout, že letos autopůjčovny hodně podražily. Loni Rio s Full insurance a autosedačkou na týden za 590 EUR, letos ta samá autopůjčovna, stejný termín v srpnu a cena 900+ EUR. Stejně se pohybuje i zbytek.

To
Tommas
30. března 2022, 15:30
1
Toyota Yaris Cross Hybrid AWD-i: Nejlepší kamarád do města

Před týdnem jsem v tom absolvoval zkušební jízdu (Full výbava, předokolka) a musím říct, že zklamání. Jak napsal sám autor, tak interiér všechno prostě černé a hlavně jsem v tom měl dojem úplné lacionosti ( v Belgii to auto stojí v té nejvyšší výbavě přes 35 000 EUR) a testovačka už po 7tis. km povrzávala od B sloupků, od panoramatické střechy. Zároveň mne zklamalo i odhlučnění, kdy když naskočil motor, tak to v kombinaci s CVT bylo na bolest hlavy.
Abych jen nehanil. Tak ano, spotřeba super, auto se snaží jezdit co nejvíce na elektřinu a ani s těžkou nohou nebylo problém se v Bruselu dostat pod 4 litry (neustálé rozjezdy). A vnitřní prostor, taky výborný, s 1,84m si sednu pohodlně za sebe.

Kdyby někoho zajímalo čekací doba v ČR aktuálně 15 měsíců + (vyprodaná kvóta) v Belgii 4 měsíce, ale cena oproti ČR +6-8 tis. EUR.

To
Tommas
27. ledna 2022, 10:59
0
Hyundai Santa Fe Plug-in: Táto, stěhujem se do většího!

Interiér se mi docela líbí, exteriér už není úplně můj šálek kávy.
Docela mi v testu chybí informace o menší palivové nádrži. Oproti obyčejnému hybridu i dieselu to má snad o 20 litrů menší nádrž ( myslím, že jen nějakých 45 litrů). Vím o člověku, který si to koupil právě na elektro jízdy po městě a pak cestování po dálnici a tam je prý dojezd tragický a díky tomu toho teď dost lituje.
-
Komentář upraven 27. 1. 2022, 10:59:38

To
Tommas
09. listopadu 2021, 09:29
0
Jak se žije s elektromobilem, část druhá

To ano, ještě v létě jsem měl informaci od dealera, že by tato verze měla být na přelomu roku. Ale jelikož jsem od té doby nikde nezaznamenal podrobnosti, tak si myslím, že to bude později. Jelikož auto pořád ještě musím používat, tak postupem času se z toho pro mě stává taková japonská parodie na elektromobil.
Zaprvé je to opravdu náchylné na zimu - v létě jsem ji měl asi na 2 dny a opravdu se dalo ujet 180 km na jedno nabití, teď když nabiju na 100% tak auto ukazuje 155 km. A to tady rozhodně není ještě nějak zima.
Největší problém je ale to nabíjení. S kabelem, který mám k autu je opravdu možné max 7kW a minulý týden jsem prostě musel absolvovat cestu po dálnici Brusel - Eindhoven a zpět (140 km jeden směr). Což znamenalo 2 rychlonabíjení během 2-3 hodin a po tom druhém se auto nechtělo rozjet, protože vysoká teplota baterie - naštěstí čekání 5 minut. A to se bavíme o rychlosti 125 km/h na tempomat a nabíjení rychlostí 37 kW - víc jsem ani na 350 kW nabíječce z toho nedostal.
-
Komentář upraven 9. 11. 2021, 09:30:10

To
Tommas
03. listopadu 2021, 09:12
9
Jak se žije s elektromobilem, část druhá

Pěkně napsáno. Bohužel je to tak, že opravdu auta, která by mohla sloužit jako jediná v rodině začínají tak na 1,5 M. A i tak je to pořád o kompromisech.
Už 4. týden teď používám jako náhradní vůz Mazdu MX-30 (6ka je v servise). A toto auto je bohužel spíše taková parodie na elektromobil. Reálný dojezd tak 140 km, nabíjení max 40kW. Problém je, že v Belgii, kde žiju je sice dobrá síť nabíjecích bodů, ale většina ve městech a parkovacích domech je pomalých. Takže pak se bavíme o nabití z 20 na 80 % tak za 3 hodiny, což prostě společně s dojezdem znamená, že toto auto nikdy jako jediné auto nebude moci být. A to mám možnost pomalé nabíječky jak pár minut od domu, tak pár minut od práce, takže se to dá používat na denní bázi. Ale nějaký výlet nebo delší cesta se neúměrně prodlužují. Na druhou stranu, u většiny nabíječek se dá platit klasickou kartou a hlavně i jako, takto neregistrovaný uživatel se dostanu na cenu nějakých 5 EUR na 100km, což není rozhodně zlé.
I proto bych si auto typu elektrické 208/Corsy/Mini dokázal jako druhý vůz představit, bohužel ta návratnost investice navíc je tam pořád mizivá.

To
Tommas
04. června 2021, 08:29
0
Peugeot Rifter GT 1.5 BlueHDI: Sluha pro každý den

Určitě něco navíc přidá novinářský styl jízdy. Ale jako hlavní a jednoduché vysvětlení v tomto případě bych bral syrovost auta - dle fotek mělo najeto nějakých 1400 km.

To
Tommas
02. května 2021, 12:22
2
Renault Espace 2,0 dCi: Sbohem a šáteček!

Za mne sice jeden z těch pěknějších a stylovějších Renaultů. Bohužel, ale má jeden zásadní problém. Tím je cena. 1,3 M je něco šíleného. Sice výbava může být super. Ale je to prostě Renault. Tohle už je teritorium jiných značek i aut.

To
Tommas
06. března 2020, 10:33
1
Peugeot 208 GT Line 1.5 BlueHDi: Malý diesel, malé auto, velké překvapení

Možná by nebylo špatné přidat k testu i nějakou tabulku s technickými údaji a třeba cenou testované verze.;)

Jinak k autu/značce, nejspíš budu v menšině, ale nová 208 tak i 508 mi přijdou ošklivé, přitom bez těch protáhlých LED by to byly celkem pěkné auta. I-cockpit je jinak za mne spíše o zvyku, není to sice nic, co by se mi extra líbilo ale při svých 185 cm se mi vždycky podařilo najít nějakou OK pozici za volantem - jezdil jsem tedy jen 308 a minulou 208, v nových už to může být vše jinak.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné 1978
Ford F250 Ranger XLT Lariat 7.5 tažné

1978 rok výroby
240 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA 1969
Chrysler Newport Custom / MONTANA, USA

1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem

Oldsmobile Delta 88  1968
Oldsmobile Delta 88

1968 rok výroby
365 koní výkon
7 500 ccm objem

GMC 2500 Suburban Silverado Sierra Yuko 1998
GMC 2500 Suburban Silverado Sierra Yuko

1998 rok výroby
190 koní výkon
0 ccm objem