načítám data...

Buddha

JménoZdeněk Fousek
BydlištěPraha 5
Registracepřed 12.4 měs.
Poslední aktivitapřed 12.4 měs.
Komentářů u článků2
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Bu
Buddha
19. října 2019, 09:39
0
Mazda3 G122 Plus vs. Mazda3 G165 Revolution: Sourozenecký souboj o krále třídy

Elektronické odblokování výkonu nad 4 000 RPM u "staré" G122 je docela bezpečné, mechanicky je auto připraveno a nárůst výkonu o 40 PS na lehkém autě je znát. U nové G122 bych se bál zasahovat elektronicky do vypínání válců, můžou se taky potkat písty. A hrabat se v novém Sky X bych se vyloženě bál. Jezdil jsem s ním a je to průběhem výkonu hodně zvláštní motor.

Bu
Buddha
19. října 2019, 09:35
0
Mazda3 G122 Plus vs. Mazda3 G165 Revolution: Sourozenecký souboj o krále třídy

Nejlepší reálné porovnání 2 modelů, které jsem četl.
Jízdně souhlasím se vším, zejména se změnou chování vozu před limitem. Jenom mi osobně vyhovuje okamžitý nástup brzdy oproti opožděnému u nového modelu.
Je třeba se učit brzdit pouze v nutných situacích a ne mít o brzdu opřenou nohu, jak to dělají všichni čeští řidičí v kolonách:)
Za mě je nový model vzhledově agresivnější a luxusnější uvnitř, ale za 100 tis. navíc dostanu jízdně znatelně horší auto (zrychlení -20% je fakt hodně),
ale je to povedená razantnější evoluce.
Vivat Mazda.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Caprice Station vagon 1990
Chevrolet Caprice Station vagon

1990 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Caprice Station vagon 1986
Chevrolet Caprice Station vagon

1986 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Citroën C5 3.0i V6 Exclusive 2003
Citroën C5 3.0i V6 Exclusive

2003 rok výroby
210 koní výkon
2 946 ccm objem

Chrysler LHS  1999
Chrysler LHS

1999 rok výroby
257 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Ostatní Eskort 1988
Ford Ostatní Eskort

1988 rok výroby
56 koní výkon
1 350 ccm objem