načítám data...

Jacob13

JménoJacob Max
BydlištěEvropa
Registracepřed 4.6 rok.
Poslední aktivitapřed 8.0 měs.
Komentářů u článků45
Pozitivních komentářů u článků40
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ja
Jacob13
13. října 2022, 21:39
4
Ptejte se: Zábavné rodinné kombi za 800 tisíc

Musím říct, že jsem z této diskuze poněkud zklamaný. Tady přijde člověk s přesně daným dotazem a zcela jasnou představou, že by chtěl vyměnit starý hatchback za nový kombík, a polovina lidí mu tu píše, ať se uskromni a naučí se lépe balit. Skvělá rada, fakt že jo. Asi na podobné úrovni, jako kdyby někdo řešil nákup většího bydlení a vy ho místo toho poučovali, že přece se třema dětma se dá přežít i v 1+1, protože vy jste to taky zvládli a rodinný dům je zbytečnost, přičemž bude lepší ty peníze za něj ušetřit a místo toho si lépe poskládat palandy v garsonce. To, že něco zvládnete vy, neznamená, že to chce, či dokonce musí dělat každý. A tady se prostě někdo rozhodl, že chce kombík, tak proč mu doporucejete úplně něco jiného, na co se vlastně nikdo neptal?

Ja
Jacob13
07. října 2022, 12:55
2
Maserati Grecale Trofeo: Přivítejte novou éru

Giorgio neumožňuje zástavbu plug-in hybridu. Dvoulitrové Grecale je jen mild hybrid. Elektrické Folgore bude stát už platformě STLA Large, která vychází z Giorgio, ale má být výrazněji přepracovaná právě kvůli možnosti umístění větších akumulátorů. Aspoň tak jsem to pochopil

Ja
Jacob13
29. září 2022, 18:50
3
Autíčkářův týden: Nové eMko od BMW, hybridní AMG a švédská legenda v novém

Tohle je skutečně práce Kabane. Byl tam asi 2,5 roku a jeho prací jsou nová sedmička (asi ze 70%) a právě tohle monstrum, původně plánované jako X8

Ja
Jacob13
18. září 2021, 17:31
2
Pět nejnesmyslnějších aut

S tou cenou to není tak jednoduché. Rozdíl není 90 tisíc. Fabia sice začíná na 330 ale s motorem MPI, který Kamiq vůbec nenabízí. S TSI už je to za 350. Příplatky za kombík je u škodovky 40 tisíc (Octavia i Superb), takže výsledná cena za kombikovou Fabii byla někde u 390 tisíc. A fakt nemá moc smysl mít tři prakticky stejně velký auta, když by jedno stalo 390, druhý 410 a třetí 420 tisíc.

Ja
Jacob13
06. srpna 2021, 16:34
2
Subaru Outback Field ES: Král je mrtev, ať žije Outback

To se tam moc lidí nevyspí, když to má jen 60 kg normálně.

Ja
Jacob13
08. ledna 2021, 14:09
2
Mercedes-Benz GLB 200d 4Matic: Takhle má vypadat rodinné auto

Áčko je tu s námi 23 let (a to první generace áčka byl mnohem větší rozdíl od éčka, než je tomu dnes, navíc jeho příchod na trh doprovázel gigantický průser). Béčko je tu 15 let a nějak jsem si nevšimnul, že by to snižovalo status Mercedesu jako značky. Dokonce ani taková věc jako Citan, což i já osobně považuji za zvěrstvo, machr index značky nijak nepoznamenalo. Těžko tedy bude mít negativní vliv tak povedené auto, jako je GLB.

Ja
Jacob13
30. prosince 2020, 08:12
9
Jaguar F-Type P450: Báječná léta s kočkou

Nádherný auto a k tomu stejně parádní text. Přesně kvůli tomu chodím na Autíčkáře. Díky

Ja
Jacob13
10. prosince 2020, 14:09
1
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

Sedrik, tys nečetl poslední větu, viď? :-)

Ja
Jacob13
11. září 2020, 18:08
6
McLaren F1: Zázraky technologie

Tvrdit, že Mac F1 byl prodejním neúspěchem jen kvůli tomu, že neměl něco jako duši, je blbost. Tím spíš, že se jich nakonec vyrobilo i prodalo víc, než bylo původně v plánu. To auto je technická dokonalost a ukázka toho jak to vypadá, když někdo využije všechny dostupné technologie na maximum. F1 překonal všechny své konkurenty minimálně o generaci. Až věci jako Enzo, Carrera GT apod se tomu blíží.
Na druhou stranu i mně na něm trochu chybí X faktor. Asi za to může takový nijaký vzhled. Kdyby mi někdo nabídnul, že se mohu projet jakýmkoli superautem z devadesátek, bezpochyby sáhnu po Mclarenu. Kdyby mi někdo nabídnul že mohu vlastnit jakékoli superauto devadesátek, bezpochyby by to nebyl McLaren. Auta jako EB110, XJ220, F50 či CLK-GTR jsou pro mně přitažlivější.

Ja
Jacob13
27. srpna 2020, 15:45
1
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Jako Opirus dobrý, ale proč kupovat náhražku Mercedesu, když můžeš mít opravdový Mercedes, že? W211 se občas dá sehnat kolem 3 tisíc euro, nějaká E200 či E240, pokud by panáčkovi čtyři hrnky nestačily. A kupodivu i pojízdná. To myslím udělá víc parády.

Ja
Jacob13
23. srpna 2020, 12:25
7
BMW 330e: Pokrok nezastavíš

Skútr je jistě zajímavá alternativa, ale vážně si neumím představit, že bych na tom jezdil v dešti či v zimě. Nehledě na to, že golfový bag na skútr nedám. A jasně, máš pravdu, hodně zaměstnání se dá řešit přes počítač či telefon, avšak obávám se, že zuby ti budu přes telefon vrtat blbě, stejně jako ti nepošlu novou korunku mailem :) někdo holt dojíždět musí, i když se mu moc nechce. Ne, opravdu nejsem typický zákazník BMW, ani nevím jestli to koupím. Je mi jedno, jakou má auto značku, hledám jen to, co mi bude vyhovovat. Stejně tak mě netrápí jestli to má jednoduchý nebo složitý servis. U auta mívám vždy předplacený servis a prodlouženou záruku, přičemž nikdy nemám daily auto déle než pět let. Co bude potom už není má starost. Ano, auto na víkendy v garáži mám. Asi by sním šlo jezdit i na ten golf. Ale je to náročnější na provoz, a už mě nebaví řešit jeho vrtochy. Dostal jsem se do fáze, kdy s tím vyjedu tak asi jednu nádrž ročně a raději jezdím novým. Toť můj pohled k nákupu nového auta

Ja
Jacob13
21. srpna 2020, 20:17
6
BMW 330e: Pokrok nezastavíš

Pro kraba: teď ti tady předhodim reálný pohled zákazníka. Příští rok budu obměňovat primární auto. Ve výběru je právě i trojka a světe div se uvažuju práce nad tímhle hybridem. Proč? To je jednoduché. Nezajímá mě, jestli jsou poháněný přední, zadní, nebo boční kola. 5 dní v týdnu to bude poskakovat v pražských kolonách, takže je to pro mě nepodstatná informace. Stejně tak je mi jedno, jestli to váží 1500 nebo 1800 kg. V koloně to beztak nepoznám. A jestli to má čtyři nebo šest válců. Who cares, 5 dní ze sedmi bych stejně využil tak maximálně dva válce. Co naopak ocením? Do práce to mám 25 km, takže ani nemusí běžet spalovací motor, v práci nabiju a můžu zase zpátky domů bez kapky benzínu. Ocením lepší parkování v Praze (to ušetří docela dost peněz, nedávno jsem si spočítal, že za parkování na zónách dám tisícovku týdně). Ocením i super odpich z křižovatky. Jestli je či není ekologický mě vážně netrápí. A o víkendu zase využiju obyčejný motor, a dojedu bez problémů 200 km na chatu, nebo třeba na golf. To pohled potenciálního zákazníka.

Ja
Jacob13
10. července 2020, 12:42
2
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Zajímalo by mě, proč zrovna omezovač u Volva budí takové vášně. Volvo jasně řeklo, že jsou pro ně důležité asistenční systémy a nejsou schopni garantovat jejich funkčnost ve vysokých rychlostech, proto omezovač. To mi přijde jako vcelku otevřený přístup k věci bez vytáček. Proč není takové haló třeba kolem Toyoty, potažmo Lexusu? Tam je omezovač na 180 z důvodu samotné konstrukce, a to mi připadá jako větší fail. Nebo třeba Japonsko, kde musí mít omezovač na 180 každé auto, včetně supersportů z důvodu legislativy. Proč tam nikdo nekřičí, že jim stát pošlapává osobní svobodu? Ale když se soukromá firma rozhodne, že omezí svá auta, tak je oheň na střeše. A vůbec, předpokládám, že většina z nás, jako automobilových fanoušků by si nikdy žádné nové Volvo nekoupila, tak proč řešit problematiku omezovače rychlosti u něčeho, co se mě nikdy nebude týkat? Samé otázky, málo odpovědí

Ja
Jacob13
10. července 2020, 09:35
1
Ja
Jacob13
20. června 2020, 10:24
13
Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV: Prolínání světů

Puvodni Puma bylo mé první auto, takže na něj mám nostalgické vzpomínky. Proto mě namichlo, že Puma číslo dvě, je to čím je. Přesto jsem se odhodlal a novinku si vypůjčil čistě ze zvědavosti. A víte co? Ona ta nová Puma je fakt lepší. Je zábavnější, mnohem rychlejší a navzdory karoserii i sportovnější svým chováním. Jediné, v čem je stará zajímavější, tak citem ve volantu. Doporučuji vyzkoušet všem nevěřícím Tomášům, byl jsem dost překvapen.

Ja
Jacob13
24. března 2020, 10:14
4
Benzín a nafta zlevňují. Někde pozvolna, jinde velmi znatelně.

Kvalita na ONO je stejná jak jinde, u nich si kontroly podávají dveře, takže kdyby byl problém, jistě by ses to dozvěděl brzo. Nízkých cen dosahují především systémem nákupů.
Verva 100 a Carrera jsou nejkvalitnější paliva, který u nás koupíš, ale přidaná cena neodpovídá kvalitativnímu rozdílu. Když koupíš obyč 95 a dolijes vlastní aditiva, budeš to mít podobný, jen levnější. Oktanové číslo je u moderních aut většinou jedno, řídící jednotka pozná co a jak.
A co se Shellu týká, není to zrovna nejlepší doporučení. V Power je prokazatelně nejhorší prémiové palivo na našem trhu. V podstatě jen marketingový produkt, nic jiného. Přitom na hranicemi je tomu naopak a tam patří mezi ty lepší.

Ja
Jacob13
14. února 2020, 14:36
9
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Já třeba nová a přesná pravidla kvituju a velmi přemýšlím o účasti. Konečně se zakázali nesmyslné stavby a závodní pole bude ferovejsi než dřív. Rozprodej dílu za účelem sníženi ceny jsem považoval skoro až za podvod.

Ja
Jacob13
31. ledna 2020, 08:08
1
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Re-badge Lexusu RC nedává smysl hned z několika důvodu. RC stojí na platformě, která má kořeny v devadesátých letech. To auto je těžký (víc jak o 250 kg než Supra), není moc tuhý, nemá řadový motor a tak dále. Je to tlustý GT, což paradoxně dost odpovídá staré Supře. A to, že je blbost dělat dvě stejný auta si Toyota vyzkoušela už u Soarera/SC. Takže ne, základ z RC by nebyl dobrou volbou

Ja
Jacob13
28. ledna 2020, 13:40
9
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Na nové Supře mě stejně nejvíc baví pláč těch jediných správných fanoušků, pro které je spolupráce s BMW svatokrádež a zneuctění legendy. Panebože, doufám, že příští Supra bude elektrický krosouvr.
PS: super text a perfektní fotky. Tohle se míč povedlo.

Ja
Jacob13
20. ledna 2020, 07:14
1
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Krab, Beastar: měl jsem půjčený nejsilnější benzín ve 4x4, a byl jsem z toho zklamaný opravdu hodně. Za prvé z dynamiky, nevím kde přišli na 280 koní, ten motor jich musí mít aspoň o 50 min, protože se projevuje opravdu letargicky. Mizerný světla jsou věc, kterou taky neodpustim, stejně jako mi vadil tempomat, který neumí být jemný a dobrzduje příliš ostře a rozjíždí se pomalu s plným plynem. Sedačky jsou nepohodlné, po hodině sezení už mě bolely záda. Auto jsem dostal na 19 kolech a na těch to v Praze vážně nefunguje, pořád to mlátí. Na dálnici při vyšší rychlosti zas otravuje příliš velký hluk, nekde od zrcátek asi. Možná to hezký zatáčí, ale to je věc, kterou na dálnici a ve městě, kde se pohybuju především, neocením. Takže jsem místo toho poprvé v životě koupil VW a vzal Arteona 200 kW. A zatím jsem spokojen po roce. Na Giulii jsem se opravdu těšil, jako člověk, kteremu v garáži stojí i jedna AR164 s Bussem, ale bylo to pro mě velké zklamání.

Ja
Jacob13
18. ledna 2020, 18:47
-3
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Já pořád nevím nechápu, co všichni mají na té Giulii a naopak naprosto rozumím tomu, že ji nikdo nekupuje. Už jsem to tady někde myslím psal, ale Giulii jsem měl půjčenou na víkend, když jsem vybíral nové auto ujel jsem s ní několik set kilometrů a když ji vracel, byl jsem přesvědčenej o jediném. Koupil bych cokoli jinýho (klidně i zde vysmívaného Korejce) jenom ne Alfu, jak to bylo špatný auto

Ja
Jacob13
10. ledna 2020, 12:09
3
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Beastar: musím říct, že tohle internetové kádrování mě baví. Když jsem veřejně přiznal, že si přeju, aby volby v USA vyhrál Trump, byl jsem za vyvrhela. Když jsem se zmínil, že by bylo super, aby volby v UK vyhrál BoJo a brexit proběhl co nejrychleji, kádrovači mě označovali za vlastizrádce pomalu. Když jsem řekl, že Piráti na pražském magistrátu budou pohroma, byl jsem málo progresivní a prilis zpátečnický. Volbou Zahradila a Vondry do EP jsem byl příliš konzervativní, když jsem chválil Novotného a veškeré jeho počínání v Řeporyjích, byl jsem zase příliš liberální. A teď podle tebe jsem mladistvý levičák jen pro to, že mi není lhostejné téma ekologie. To je roztomilý. Když pominu to, že mladistvý jsem byl naposledy někdy v polovině devadesátých let, tak si o sobě troufám tvrdit, že ani politickým smýšlením nejsem příliš velký levičák. Svět totiž není černobílý a možná se budeš divit, ale i konzervativní člověk, může klást důraz na životní prostředí, stejně jako levičák může věřit ve volný trh a soukromý kapitál. Ty se taky dopouštís kádrování, výsady levičáků a přitom bych tobě neřekl, že jsi levičák.
A k té krátké debatě s krabem. Když někdo zastává názor, že by se měla omezit role státu a předat víc rozhodování do rukou jednotlivce v otázce životního prostředí a sám pro jeho ochranu vůbec nic nedělá, tak je to pro mě pokrytec. Nic víc, nic míň.

Ja
Jacob13
09. ledna 2020, 21:30
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Ironie místo argumentů? Ale no tak, to přece není potřeba

Ja
Jacob13
09. ledna 2020, 17:21
1
Deset let v kostce

:D tos vyčetl v blesku?

Ja
Jacob13
09. ledna 2020, 16:55
-3
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Krab: to je hrozně hezká myšlenka, že bys vložil důvěru do lidí, aby měli vlastní zodpovědnost vůči životnímu prostředí. Doufám tedy, že jdeš příkladem a v garáži máš jedno úsporné auto, do práce jezdíš v MHD, na dovolenou jezdíš ideálně vlakem a máš pasivní dům, co zbytečně neplýtvá a jsi energeticky soběstačný a nezávislý. Protože jestli ne jsou to od tebe jen pokrytecké řeči a potvrzení toho, že zákazy a příkazy do jisté míry jsou potřeba, protože jedinec si sám dobrovolně komfort nesníží ve prospěch obecného "dobra"

Ja
Jacob13
08. ledna 2020, 17:21
-2
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

To Krab: ten žvást s osobními svobodami nemyslíš doufám vážně, že ne?

Ja
Jacob13
20. prosince 2019, 10:19
1
Mercedes-Benz E300de: Pan Jedinečný

Dělalo se třeba i Audi jako diesel hybrid (dokonce plugin). Aktuálně se však opravdu dělá jen tohle Éčko (SUV teprve přijdou), protože všichni, krom Mercedesu, zjistili že dělat hybrid na naftu je blbost.

Ja
Jacob13
16. prosince 2019, 14:44
1
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Vítězem je kvůli tomu, že proti ní ve finále stálo abnormálně ošklivý Subaru. Ono ani na dalších místech to není žádná velká paráda. F40 je technický úžasný stroj, ale krásný to není ani omylem. Tipo Stradale je zase ocucany bonbón. Z 32 co je v koláži jsou hezký asi čtyři auta, Diablo, malý Aston, XJ220 a stará 6er. To je prostě úděl všelidového hlasování, každý má jiné oko a vyhovuje mu něco jiného. To by jinak fanboys tohoto webu nechali vyhrát Miatu a ne RX-7, kterou drtivá většina hlasujících nikdy na živo ani neviděla

Ja
Jacob13
16. prosince 2019, 13:02
6
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Já pořád nechápu vás samozvaný arbitry vkusu. Tak se každému líbí něco jiného, no a? Copak musí být nejkrásnější auto jen staré? Proč? Jaguar E-Type vypadá jako pojízdný falus na kolečkách. Jsem snad teplej, abych obdivoval jinýho ptáka než toho svýho? Totéž Miura, ta zase vypadá jak mrkací panenka s Downovým syndromem. RX-7 je oproti těmto autům umělecké dílo, i když ji teda taky nepovažuju za nejkrásnější auto. Tím je pro mě jeden německý sedan z přelomu tisíciletí, kterého se prodalo stovky tisíc kusů (určovat krásu podle počtu prodaných aut je taky dobrý nesmysl, to by pak nejhezčím autem byl nejspíš nějaký vector). Jsem snad kvůli tomu méně člověk či petrolhead jen kvůli tomu, že mám jiný vkus? A největší gól je to, že si stezujes na to, že vyhrálo nehezký auto a přitom si nahoře přiznal sám, že si volil to strašlivý Subaru jen kvůli jeho technice a statusu legendy. To je podle mého pokrytectví nejhrubšího zrna :D

Ja
Jacob13
16. prosince 2019, 12:02
-3
Ja
Jacob13
13. prosince 2019, 09:16
1
Stane se Cadillac průkopníkem elektromobility?

Když si představím jaké hrůzy vyráběl Cadillac posledních 30 let (příšerná Seville, naprosto příšerné první CTS a nejpříšernější BLS), kdy jediný zajímavý auta byly CTV-V a to jen kvůli motoru z krevety a právě ono CT6, pak je vlastně asi dobře, že se budou soustředit na elektromobilitu. Třeba je to zachrání od toho, aby dopadli jak Chrysler.

Ja
Jacob13
09. prosince 2019, 10:59
1
Ford Ranger Raptor: Ještěrka na štěrk

V Americe do toho dávají 2.3 I4 od Mazdy. V6 se dává jen to F-150

Ja
Jacob13
07. prosince 2019, 17:36
1
Ford Ranger Raptor: Ještěrka na štěrk

Proč pickup od VW? Protože má motor, který s tím hýbe, protože utáhne o tunu víc, protože má korbu na kterou toho naloží víc, těch důvodu je spousta

Ja
Jacob13
06. prosince 2019, 11:56
2
Land Rover Defender 110 Heritage Edition: Vážně nám bude chybět?

Skvělý text. Nejlepší za poslední dobu tady. Tohle je pravý Autíčkář. Ne, Defender chybět nebude, ale Matěj jo, lepšího autora abychom tu pohledali. Dej vědět, kde jinde budeme moc hledat tvé články.

Ja
Jacob13
04. prosince 2019, 06:52
5
Mazda Skyactiv-X Power Eco Race: Hlavně úsporně!

Wow, o 50 koní slabší Mondeo s pohonem předku a manuální převodovkou má stejnou spotřebu jak o 100 kg těžší hatch se 4x4, případně jak o 100 kg těžší sedan s automatem, nemluvě o 200 kg těžším crossoveru, co má jak AWD i automat. Nějak nevím, co je na tom překvapivé

Ja
Jacob13
29. listopadu 2019, 18:22
5
Chceme nová auta?

Tohle je asi nejzbytečnější využití písmenek, které jsem tu kdy četl. Nový auta jsou vybavenější, bezpečnější a jednodušší na ovládání. Právě jsem jednou větou shrnul celý článek. A vzhledem k tomu, že neznám asi nikoho, kdo by s tímto trvzenim nesouhlasil, pak tahle osvěta nedává pražádný smysl. Škoda opotřebení klávesnice

Ja
Jacob13
29. listopadu 2019, 16:19
1
Land Rover Discovery Sport S D180 AWD: Nejpřitažlivější rodinné SUV dneška

Jenže to tady zase srovnáváme ceníkové ceny s těmi reálnými. Krátký pohled na inzertní servery prozradí, že tenhle LR se ve skutečnosti dá koupit za 1.2m a tudíž přesně stejně jako Mercedes GLC, BMW X3, Audi Q5 či Lexus NX. I ti mají cenikovku někde okolo 1.5m

Ja
Jacob13
22. listopadu 2019, 15:19
1
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

:D názor je takový, že by si měl prodávající dát mokrej hadr na hlavu. 1500000,- za jízdně nezajímavou předokolku, která není ničím zvláštní, to je trochu úlet.

Ja
Jacob13
07. listopadu 2019, 17:02
2
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

M3 E92, M5 V10, 1M Coupe, M2 CS, M4 Competiton atd... Vážně v tom chybí srdíčko?

Ja
Jacob13
05. listopadu 2019, 15:03
1
Autíčkářův Trackday 26.10.2019: Drama kam se podíváš

Sklouznutí myslíš to debilni gumování v depu a na vyhrazených plochách pro kurzy bezpečné jízdy, co tam z veselá probíhalo? To mi přijde 50 litrů, že ještě není tak moc

Ja
Jacob13
24. října 2019, 11:07
2
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

Vidím správně u auta za milion a v roce 2019, že má nezakryté vzpěry kufru, které lámou náklad?

Ja
Jacob13
23. října 2019, 18:27
1
Kia ProCeed GT: Kombík pro nadšeného řidiče

Super fotky, pochvala pro autora!

Ja
Jacob13
15. října 2019, 09:58
1
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

dobré moudro. Vydechla předokolka za pár drobných připomíná jízdou zasvorovanou zadokolku se 180 PS. To je, ehm, zajímavý názor. Začínám mít obavy o erudici redaktoru tohoto webu.
Jo a abych nezapomněl. Super fotky.

Ja
Jacob13
13. září 2019, 12:35
6
Ja
Jacob13
04. září 2019, 10:45
1
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

Když jsem vybíral nové auto, tak mi spoustu známých tvrdilo, ať si koupím Giulii. tak jsem si ji půjčil na víkend. A v pondělí si šel objednat Arteon. K čemu je mi pohon zadních kol? U auta, které se většinu času pohybuje ve městě či na dálnici neocenim ani ostrý podvozek. To auto neni zajímavé ničím jiným. Hrozny sedačky, spatny interiér. Infotainment je špatný vtip. Světla mají mizerný výkon. Fakt jsem nepřišel na jeden jediný důvod, proč to chtít.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem