načítám data...

Jacob13

JménoJacob Max
BydlištěEvropa
Registracepřed 8.8 měs.
Poslední aktivitapřed 5.9 dny
Komentářů u článků30
Pozitivních komentářů u článků22
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ja
Jacob13
24. března 2020, 10:14
4
Benzín a nafta zlevňují. Někde pozvolna, jinde velmi znatelně.

Kvalita na ONO je stejná jak jinde, u nich si kontroly podávají dveře, takže kdyby byl problém, jistě by ses to dozvěděl brzo. Nízkých cen dosahují především systémem nákupů.
Verva 100 a Carrera jsou nejkvalitnější paliva, který u nás koupíš, ale přidaná cena neodpovídá kvalitativnímu rozdílu. Když koupíš obyč 95 a dolijes vlastní aditiva, budeš to mít podobný, jen levnější. Oktanové číslo je u moderních aut většinou jedno, řídící jednotka pozná co a jak.
A co se Shellu týká, není to zrovna nejlepší doporučení. V Power je prokazatelně nejhorší prémiové palivo na našem trhu. V podstatě jen marketingový produkt, nic jiného. Přitom na hranicemi je tomu naopak a tam patří mezi ty lepší.

Ja
Jacob13
14. února 2020, 14:36
9
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Já třeba nová a přesná pravidla kvituju a velmi přemýšlím o účasti. Konečně se zakázali nesmyslné stavby a závodní pole bude ferovejsi než dřív. Rozprodej dílu za účelem sníženi ceny jsem považoval skoro až za podvod.

Ja
Jacob13
31. ledna 2020, 08:08
0
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Re-badge Lexusu RC nedává smysl hned z několika důvodu. RC stojí na platformě, která má kořeny v devadesátých letech. To auto je těžký (víc jak o 250 kg než Supra), není moc tuhý, nemá řadový motor a tak dále. Je to tlustý GT, což paradoxně dost odpovídá staré Supře. A to, že je blbost dělat dvě stejný auta si Toyota vyzkoušela už u Soarera/SC. Takže ne, základ z RC by nebyl dobrou volbou

Ja
Jacob13
28. ledna 2020, 13:40
8
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Na nové Supře mě stejně nejvíc baví pláč těch jediných správných fanoušků, pro které je spolupráce s BMW svatokrádež a zneuctění legendy. Panebože, doufám, že příští Supra bude elektrický krosouvr.
PS: super text a perfektní fotky. Tohle se míč povedlo.

Ja
Jacob13
20. ledna 2020, 07:14
1
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Krab, Beastar: měl jsem půjčený nejsilnější benzín ve 4x4, a byl jsem z toho zklamaný opravdu hodně. Za prvé z dynamiky, nevím kde přišli na 280 koní, ten motor jich musí mít aspoň o 50 min, protože se projevuje opravdu letargicky. Mizerný světla jsou věc, kterou taky neodpustim, stejně jako mi vadil tempomat, který neumí být jemný a dobrzduje příliš ostře a rozjíždí se pomalu s plným plynem. Sedačky jsou nepohodlné, po hodině sezení už mě bolely záda. Auto jsem dostal na 19 kolech a na těch to v Praze vážně nefunguje, pořád to mlátí. Na dálnici při vyšší rychlosti zas otravuje příliš velký hluk, nekde od zrcátek asi. Možná to hezký zatáčí, ale to je věc, kterou na dálnici a ve městě, kde se pohybuju především, neocením. Takže jsem místo toho poprvé v životě koupil VW a vzal Arteona 200 kW. A zatím jsem spokojen po roce. Na Giulii jsem se opravdu těšil, jako člověk, kteremu v garáži stojí i jedna AR164 s Bussem, ale bylo to pro mě velké zklamání.

Ja
Jacob13
18. ledna 2020, 18:47
-4
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Já pořád nevím nechápu, co všichni mají na té Giulii a naopak naprosto rozumím tomu, že ji nikdo nekupuje. Už jsem to tady někde myslím psal, ale Giulii jsem měl půjčenou na víkend, když jsem vybíral nové auto ujel jsem s ní několik set kilometrů a když ji vracel, byl jsem přesvědčenej o jediném. Koupil bych cokoli jinýho (klidně i zde vysmívaného Korejce) jenom ne Alfu, jak to bylo špatný auto

Ja
Jacob13
10. ledna 2020, 12:09
3
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Beastar: musím říct, že tohle internetové kádrování mě baví. Když jsem veřejně přiznal, že si přeju, aby volby v USA vyhrál Trump, byl jsem za vyvrhela. Když jsem se zmínil, že by bylo super, aby volby v UK vyhrál BoJo a brexit proběhl co nejrychleji, kádrovači mě označovali za vlastizrádce pomalu. Když jsem řekl, že Piráti na pražském magistrátu budou pohroma, byl jsem málo progresivní a prilis zpátečnický. Volbou Zahradila a Vondry do EP jsem byl příliš konzervativní, když jsem chválil Novotného a veškeré jeho počínání v Řeporyjích, byl jsem zase příliš liberální. A teď podle tebe jsem mladistvý levičák jen pro to, že mi není lhostejné téma ekologie. To je roztomilý. Když pominu to, že mladistvý jsem byl naposledy někdy v polovině devadesátých let, tak si o sobě troufám tvrdit, že ani politickým smýšlením nejsem příliš velký levičák. Svět totiž není černobílý a možná se budeš divit, ale i konzervativní člověk, může klást důraz na životní prostředí, stejně jako levičák může věřit ve volný trh a soukromý kapitál. Ty se taky dopouštís kádrování, výsady levičáků a přitom bych tobě neřekl, že jsi levičák.
A k té krátké debatě s krabem. Když někdo zastává názor, že by se měla omezit role státu a předat víc rozhodování do rukou jednotlivce v otázce životního prostředí a sám pro jeho ochranu vůbec nic nedělá, tak je to pro mě pokrytec. Nic víc, nic míň.

Ja
Jacob13
09. ledna 2020, 21:30
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Ironie místo argumentů? Ale no tak, to přece není potřeba

Ja
Jacob13
09. ledna 2020, 17:21
0
Deset let v kostce

:D tos vyčetl v blesku?

Ja
Jacob13
09. ledna 2020, 16:55
-3
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Krab: to je hrozně hezká myšlenka, že bys vložil důvěru do lidí, aby měli vlastní zodpovědnost vůči životnímu prostředí. Doufám tedy, že jdeš příkladem a v garáži máš jedno úsporné auto, do práce jezdíš v MHD, na dovolenou jezdíš ideálně vlakem a máš pasivní dům, co zbytečně neplýtvá a jsi energeticky soběstačný a nezávislý. Protože jestli ne jsou to od tebe jen pokrytecké řeči a potvrzení toho, že zákazy a příkazy do jisté míry jsou potřeba, protože jedinec si sám dobrovolně komfort nesníží ve prospěch obecného "dobra"

Ja
Jacob13
08. ledna 2020, 17:21
-2
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

To Krab: ten žvást s osobními svobodami nemyslíš doufám vážně, že ne?

Ja
Jacob13
20. prosince 2019, 10:19
1
Mercedes-Benz E300de: Pan Jedinečný

Dělalo se třeba i Audi jako diesel hybrid (dokonce plugin). Aktuálně se však opravdu dělá jen tohle Éčko (SUV teprve přijdou), protože všichni, krom Mercedesu, zjistili že dělat hybrid na naftu je blbost.

Ja
Jacob13
16. prosince 2019, 14:44
1
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Vítězem je kvůli tomu, že proti ní ve finále stálo abnormálně ošklivý Subaru. Ono ani na dalších místech to není žádná velká paráda. F40 je technický úžasný stroj, ale krásný to není ani omylem. Tipo Stradale je zase ocucany bonbón. Z 32 co je v koláži jsou hezký asi čtyři auta, Diablo, malý Aston, XJ220 a stará 6er. To je prostě úděl všelidového hlasování, každý má jiné oko a vyhovuje mu něco jiného. To by jinak fanboys tohoto webu nechali vyhrát Miatu a ne RX-7, kterou drtivá většina hlasujících nikdy na živo ani neviděla

Ja
Jacob13
16. prosince 2019, 13:02
5
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Já pořád nechápu vás samozvaný arbitry vkusu. Tak se každému líbí něco jiného, no a? Copak musí být nejkrásnější auto jen staré? Proč? Jaguar E-Type vypadá jako pojízdný falus na kolečkách. Jsem snad teplej, abych obdivoval jinýho ptáka než toho svýho? Totéž Miura, ta zase vypadá jak mrkací panenka s Downovým syndromem. RX-7 je oproti těmto autům umělecké dílo, i když ji teda taky nepovažuju za nejkrásnější auto. Tím je pro mě jeden německý sedan z přelomu tisíciletí, kterého se prodalo stovky tisíc kusů (určovat krásu podle počtu prodaných aut je taky dobrý nesmysl, to by pak nejhezčím autem byl nejspíš nějaký vector). Jsem snad kvůli tomu méně člověk či petrolhead jen kvůli tomu, že mám jiný vkus? A největší gól je to, že si stezujes na to, že vyhrálo nehezký auto a přitom si nahoře přiznal sám, že si volil to strašlivý Subaru jen kvůli jeho technice a statusu legendy. To je podle mého pokrytectví nejhrubšího zrna :D

Ja
Jacob13
16. prosince 2019, 12:02
-3
Ja
Jacob13
13. prosince 2019, 09:16
1
Stane se Cadillac průkopníkem elektromobility?

Když si představím jaké hrůzy vyráběl Cadillac posledních 30 let (příšerná Seville, naprosto příšerné první CTS a nejpříšernější BLS), kdy jediný zajímavý auta byly CTV-V a to jen kvůli motoru z krevety a právě ono CT6, pak je vlastně asi dobře, že se budou soustředit na elektromobilitu. Třeba je to zachrání od toho, aby dopadli jak Chrysler.

Ja
Jacob13
09. prosince 2019, 10:59
0
Ford Ranger Raptor: Ještěrka na štěrk

V Americe do toho dávají 2.3 I4 od Mazdy. V6 se dává jen to F-150

Ja
Jacob13
07. prosince 2019, 17:36
1
Ford Ranger Raptor: Ještěrka na štěrk

Proč pickup od VW? Protože má motor, který s tím hýbe, protože utáhne o tunu víc, protože má korbu na kterou toho naloží víc, těch důvodu je spousta

Ja
Jacob13
06. prosince 2019, 11:56
1
Land Rover Defender 110 Heritage Edition: Vážně nám bude chybět?

Skvělý text. Nejlepší za poslední dobu tady. Tohle je pravý Autíčkář. Ne, Defender chybět nebude, ale Matěj jo, lepšího autora abychom tu pohledali. Dej vědět, kde jinde budeme moc hledat tvé články.

Ja
Jacob13
04. prosince 2019, 06:52
4
Mazda Skyactiv-X Power Eco Race: Hlavně úsporně!

Wow, o 50 koní slabší Mondeo s pohonem předku a manuální převodovkou má stejnou spotřebu jak o 100 kg těžší hatch se 4x4, případně jak o 100 kg těžší sedan s automatem, nemluvě o 200 kg těžším crossoveru, co má jak AWD i automat. Nějak nevím, co je na tom překvapivé

Ja
Jacob13
29. listopadu 2019, 18:22
4
Chceme nová auta?

Tohle je asi nejzbytečnější využití písmenek, které jsem tu kdy četl. Nový auta jsou vybavenější, bezpečnější a jednodušší na ovládání. Právě jsem jednou větou shrnul celý článek. A vzhledem k tomu, že neznám asi nikoho, kdo by s tímto trvzenim nesouhlasil, pak tahle osvěta nedává pražádný smysl. Škoda opotřebení klávesnice

Ja
Jacob13
29. listopadu 2019, 16:19
1
Land Rover Discovery Sport S D180 AWD: Nejpřitažlivější rodinné SUV dneška

Jenže to tady zase srovnáváme ceníkové ceny s těmi reálnými. Krátký pohled na inzertní servery prozradí, že tenhle LR se ve skutečnosti dá koupit za 1.2m a tudíž přesně stejně jako Mercedes GLC, BMW X3, Audi Q5 či Lexus NX. I ti mají cenikovku někde okolo 1.5m

Ja
Jacob13
22. listopadu 2019, 15:19
1
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

:D názor je takový, že by si měl prodávající dát mokrej hadr na hlavu. 1500000,- za jízdně nezajímavou předokolku, která není ničím zvláštní, to je trochu úlet.

Ja
Jacob13
07. listopadu 2019, 17:02
2
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

M3 E92, M5 V10, 1M Coupe, M2 CS, M4 Competiton atd... Vážně v tom chybí srdíčko?

Ja
Jacob13
05. listopadu 2019, 15:03
1
Autíčkářův Trackday 26.10.2019: Drama kam se podíváš

Sklouznutí myslíš to debilni gumování v depu a na vyhrazených plochách pro kurzy bezpečné jízdy, co tam z veselá probíhalo? To mi přijde 50 litrů, že ještě není tak moc

Ja
Jacob13
24. října 2019, 11:07
2
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

Vidím správně u auta za milion a v roce 2019, že má nezakryté vzpěry kufru, které lámou náklad?

Ja
Jacob13
23. října 2019, 18:27
1
Kia ProCeed GT: Kombík pro nadšeného řidiče

Super fotky, pochvala pro autora!

Ja
Jacob13
15. října 2019, 09:58
2
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

dobré moudro. Vydechla předokolka za pár drobných připomíná jízdou zasvorovanou zadokolku se 180 PS. To je, ehm, zajímavý názor. Začínám mít obavy o erudici redaktoru tohoto webu.
Jo a abych nezapomněl. Super fotky.

Ja
Jacob13
13. září 2019, 12:35
5
Ja
Jacob13
04. září 2019, 10:45
1
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

Když jsem vybíral nové auto, tak mi spoustu známých tvrdilo, ať si koupím Giulii. tak jsem si ji půjčil na víkend. A v pondělí si šel objednat Arteon. K čemu je mi pohon zadních kol? U auta, které se většinu času pohybuje ve městě či na dálnici neocenim ani ostrý podvozek. To auto neni zajímavé ničím jiným. Hrozny sedačky, spatny interiér. Infotainment je špatný vtip. Světla mají mizerný výkon. Fakt jsem nepřišel na jeden jediný důvod, proč to chtít.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIGINÁL /Manuál 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIGINÁL /Manuál

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Puma 1.7VCT 2001
Ford Puma 1.7VCT

2001 rok výroby
123 koní výkon
1 700 ccm objem

Mercury Park Lane Convertible 1959
Mercury Park Lane Convertible

1959 rok výroby
325 koní výkon
7 050 ccm objem