Jacob13
Jméno | Jacob Max |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 5.2 rok. |
Poslední aktivita | před 15.4 měs. |
Komentářů u článků | 45 |
Pozitivních komentářů u článků | 40 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Musím říct, že jsem z této diskuze poněkud zklamaný. Tady přijde člověk s přesně daným dotazem a zcela jasnou představou, že by chtěl vyměnit starý hatchback za nový kombík, a polovina lidí mu tu píše, ať se uskromni a naučí se lépe balit. Skvělá rada, fakt že jo. Asi na podobné úrovni, jako kdyby někdo řešil nákup většího bydlení a vy ho místo toho poučovali, že přece se třema dětma se dá přežít i v 1+1, protože vy jste to taky zvládli a rodinný dům je zbytečnost, přičemž bude lepší ty peníze za něj ušetřit a místo toho si lépe poskládat palandy v garsonce. To, že něco zvládnete vy, neznamená, že to chce, či dokonce musí dělat každý. A tady se prostě někdo rozhodl, že chce kombík, tak proč mu doporucejete úplně něco jiného, na co se vlastně nikdo neptal?
Giorgio neumožňuje zástavbu plug-in hybridu. Dvoulitrové Grecale je jen mild hybrid. Elektrické Folgore bude stát už platformě STLA Large, která vychází z Giorgio, ale má být výrazněji přepracovaná právě kvůli možnosti umístění větších akumulátorů. Aspoň tak jsem to pochopil
Tohle je skutečně práce Kabane. Byl tam asi 2,5 roku a jeho prací jsou nová sedmička (asi ze 70%) a právě tohle monstrum, původně plánované jako X8
S tou cenou to není tak jednoduché. Rozdíl není 90 tisíc. Fabia sice začíná na 330 ale s motorem MPI, který Kamiq vůbec nenabízí. S TSI už je to za 350. Příplatky za kombík je u škodovky 40 tisíc (Octavia i Superb), takže výsledná cena za kombikovou Fabii byla někde u 390 tisíc. A fakt nemá moc smysl mít tři prakticky stejně velký auta, když by jedno stalo 390, druhý 410 a třetí 420 tisíc.
To se tam moc lidí nevyspí, když to má jen 60 kg normálně.
Áčko je tu s námi 23 let (a to první generace áčka byl mnohem větší rozdíl od éčka, než je tomu dnes, navíc jeho příchod na trh doprovázel gigantický průser). Béčko je tu 15 let a nějak jsem si nevšimnul, že by to snižovalo status Mercedesu jako značky. Dokonce ani taková věc jako Citan, což i já osobně považuji za zvěrstvo, machr index značky nijak nepoznamenalo. Těžko tedy bude mít negativní vliv tak povedené auto, jako je GLB.
Nádherný auto a k tomu stejně parádní text. Přesně kvůli tomu chodím na Autíčkáře. Díky
Tvrdit, že Mac F1 byl prodejním neúspěchem jen kvůli tomu, že neměl něco jako duši, je blbost. Tím spíš, že se jich nakonec vyrobilo i prodalo víc, než bylo původně v plánu. To auto je technická dokonalost a ukázka toho jak to vypadá, když někdo využije všechny dostupné technologie na maximum. F1 překonal všechny své konkurenty minimálně o generaci. Až věci jako Enzo, Carrera GT apod se tomu blíží.
Na druhou stranu i mně na něm trochu chybí X faktor. Asi za to může takový nijaký vzhled. Kdyby mi někdo nabídnul, že se mohu projet jakýmkoli superautem z devadesátek, bezpochyby sáhnu po Mclarenu. Kdyby mi někdo nabídnul že mohu vlastnit jakékoli superauto devadesátek, bezpochyby by to nebyl McLaren. Auta jako EB110, XJ220, F50 či CLK-GTR jsou pro mně přitažlivější.
Jako Opirus dobrý, ale proč kupovat náhražku Mercedesu, když můžeš mít opravdový Mercedes, že? W211 se občas dá sehnat kolem 3 tisíc euro, nějaká E200 či E240, pokud by panáčkovi čtyři hrnky nestačily. A kupodivu i pojízdná. To myslím udělá víc parády.
Skútr je jistě zajímavá alternativa, ale vážně si neumím představit, že bych na tom jezdil v dešti či v zimě. Nehledě na to, že golfový bag na skútr nedám. A jasně, máš pravdu, hodně zaměstnání se dá řešit přes počítač či telefon, avšak obávám se, že zuby ti budu přes telefon vrtat blbě, stejně jako ti nepošlu novou korunku mailem :) někdo holt dojíždět musí, i když se mu moc nechce. Ne, opravdu nejsem typický zákazník BMW, ani nevím jestli to koupím. Je mi jedno, jakou má auto značku, hledám jen to, co mi bude vyhovovat. Stejně tak mě netrápí jestli to má jednoduchý nebo složitý servis. U auta mívám vždy předplacený servis a prodlouženou záruku, přičemž nikdy nemám daily auto déle než pět let. Co bude potom už není má starost. Ano, auto na víkendy v garáži mám. Asi by sním šlo jezdit i na ten golf. Ale je to náročnější na provoz, a už mě nebaví řešit jeho vrtochy. Dostal jsem se do fáze, kdy s tím vyjedu tak asi jednu nádrž ročně a raději jezdím novým. Toť můj pohled k nákupu nového auta
Pro kraba: teď ti tady předhodim reálný pohled zákazníka. Příští rok budu obměňovat primární auto. Ve výběru je právě i trojka a světe div se uvažuju práce nad tímhle hybridem. Proč? To je jednoduché. Nezajímá mě, jestli jsou poháněný přední, zadní, nebo boční kola. 5 dní v týdnu to bude poskakovat v pražských kolonách, takže je to pro mě nepodstatná informace. Stejně tak je mi jedno, jestli to váží 1500 nebo 1800 kg. V koloně to beztak nepoznám. A jestli to má čtyři nebo šest válců. Who cares, 5 dní ze sedmi bych stejně využil tak maximálně dva válce. Co naopak ocením? Do práce to mám 25 km, takže ani nemusí běžet spalovací motor, v práci nabiju a můžu zase zpátky domů bez kapky benzínu. Ocením lepší parkování v Praze (to ušetří docela dost peněz, nedávno jsem si spočítal, že za parkování na zónách dám tisícovku týdně). Ocením i super odpich z křižovatky. Jestli je či není ekologický mě vážně netrápí. A o víkendu zase využiju obyčejný motor, a dojedu bez problémů 200 km na chatu, nebo třeba na golf. To pohled potenciálního zákazníka.
Zajímalo by mě, proč zrovna omezovač u Volva budí takové vášně. Volvo jasně řeklo, že jsou pro ně důležité asistenční systémy a nejsou schopni garantovat jejich funkčnost ve vysokých rychlostech, proto omezovač. To mi přijde jako vcelku otevřený přístup k věci bez vytáček. Proč není takové haló třeba kolem Toyoty, potažmo Lexusu? Tam je omezovač na 180 z důvodu samotné konstrukce, a to mi připadá jako větší fail. Nebo třeba Japonsko, kde musí mít omezovač na 180 každé auto, včetně supersportů z důvodu legislativy. Proč tam nikdo nekřičí, že jim stát pošlapává osobní svobodu? Ale když se soukromá firma rozhodne, že omezí svá auta, tak je oheň na střeše. A vůbec, předpokládám, že většina z nás, jako automobilových fanoušků by si nikdy žádné nové Volvo nekoupila, tak proč řešit problematiku omezovače rychlosti u něčeho, co se mě nikdy nebude týkat? Samé otázky, málo odpovědí
Nové služební auto Roberta Langdona? :)
Puvodni Puma bylo mé první auto, takže na něj mám nostalgické vzpomínky. Proto mě namichlo, že Puma číslo dvě, je to čím je. Přesto jsem se odhodlal a novinku si vypůjčil čistě ze zvědavosti. A víte co? Ona ta nová Puma je fakt lepší. Je zábavnější, mnohem rychlejší a navzdory karoserii i sportovnější svým chováním. Jediné, v čem je stará zajímavější, tak citem ve volantu. Doporučuji vyzkoušet všem nevěřícím Tomášům, byl jsem dost překvapen.
Kvalita na ONO je stejná jak jinde, u nich si kontroly podávají dveře, takže kdyby byl problém, jistě by ses to dozvěděl brzo. Nízkých cen dosahují především systémem nákupů.
Verva 100 a Carrera jsou nejkvalitnější paliva, který u nás koupíš, ale přidaná cena neodpovídá kvalitativnímu rozdílu. Když koupíš obyč 95 a dolijes vlastní aditiva, budeš to mít podobný, jen levnější. Oktanové číslo je u moderních aut většinou jedno, řídící jednotka pozná co a jak.
A co se Shellu týká, není to zrovna nejlepší doporučení. V Power je prokazatelně nejhorší prémiové palivo na našem trhu. V podstatě jen marketingový produkt, nic jiného. Přitom na hranicemi je tomu naopak a tam patří mezi ty lepší.
Já třeba nová a přesná pravidla kvituju a velmi přemýšlím o účasti. Konečně se zakázali nesmyslné stavby a závodní pole bude ferovejsi než dřív. Rozprodej dílu za účelem sníženi ceny jsem považoval skoro až za podvod.
Re-badge Lexusu RC nedává smysl hned z několika důvodu. RC stojí na platformě, která má kořeny v devadesátých letech. To auto je těžký (víc jak o 250 kg než Supra), není moc tuhý, nemá řadový motor a tak dále. Je to tlustý GT, což paradoxně dost odpovídá staré Supře. A to, že je blbost dělat dvě stejný auta si Toyota vyzkoušela už u Soarera/SC. Takže ne, základ z RC by nebyl dobrou volbou
Na nové Supře mě stejně nejvíc baví pláč těch jediných správných fanoušků, pro které je spolupráce s BMW svatokrádež a zneuctění legendy. Panebože, doufám, že příští Supra bude elektrický krosouvr.
PS: super text a perfektní fotky. Tohle se míč povedlo.
Krab, Beastar: měl jsem půjčený nejsilnější benzín ve 4x4, a byl jsem z toho zklamaný opravdu hodně. Za prvé z dynamiky, nevím kde přišli na 280 koní, ten motor jich musí mít aspoň o 50 min, protože se projevuje opravdu letargicky. Mizerný světla jsou věc, kterou taky neodpustim, stejně jako mi vadil tempomat, který neumí být jemný a dobrzduje příliš ostře a rozjíždí se pomalu s plným plynem. Sedačky jsou nepohodlné, po hodině sezení už mě bolely záda. Auto jsem dostal na 19 kolech a na těch to v Praze vážně nefunguje, pořád to mlátí. Na dálnici při vyšší rychlosti zas otravuje příliš velký hluk, nekde od zrcátek asi. Možná to hezký zatáčí, ale to je věc, kterou na dálnici a ve městě, kde se pohybuju především, neocením. Takže jsem místo toho poprvé v životě koupil VW a vzal Arteona 200 kW. A zatím jsem spokojen po roce. Na Giulii jsem se opravdu těšil, jako člověk, kteremu v garáži stojí i jedna AR164 s Bussem, ale bylo to pro mě velké zklamání.
Já pořád nevím nechápu, co všichni mají na té Giulii a naopak naprosto rozumím tomu, že ji nikdo nekupuje. Už jsem to tady někde myslím psal, ale Giulii jsem měl půjčenou na víkend, když jsem vybíral nové auto ujel jsem s ní několik set kilometrů a když ji vracel, byl jsem přesvědčenej o jediném. Koupil bych cokoli jinýho (klidně i zde vysmívaného Korejce) jenom ne Alfu, jak to bylo špatný auto
Beastar: musím říct, že tohle internetové kádrování mě baví. Když jsem veřejně přiznal, že si přeju, aby volby v USA vyhrál Trump, byl jsem za vyvrhela. Když jsem se zmínil, že by bylo super, aby volby v UK vyhrál BoJo a brexit proběhl co nejrychleji, kádrovači mě označovali za vlastizrádce pomalu. Když jsem řekl, že Piráti na pražském magistrátu budou pohroma, byl jsem málo progresivní a prilis zpátečnický. Volbou Zahradila a Vondry do EP jsem byl příliš konzervativní, když jsem chválil Novotného a veškeré jeho počínání v Řeporyjích, byl jsem zase příliš liberální. A teď podle tebe jsem mladistvý levičák jen pro to, že mi není lhostejné téma ekologie. To je roztomilý. Když pominu to, že mladistvý jsem byl naposledy někdy v polovině devadesátých let, tak si o sobě troufám tvrdit, že ani politickým smýšlením nejsem příliš velký levičák. Svět totiž není černobílý a možná se budeš divit, ale i konzervativní člověk, může klást důraz na životní prostředí, stejně jako levičák může věřit ve volný trh a soukromý kapitál. Ty se taky dopouštís kádrování, výsady levičáků a přitom bych tobě neřekl, že jsi levičák.
A k té krátké debatě s krabem. Když někdo zastává názor, že by se měla omezit role státu a předat víc rozhodování do rukou jednotlivce v otázce životního prostředí a sám pro jeho ochranu vůbec nic nedělá, tak je to pro mě pokrytec. Nic víc, nic míň.
Ironie místo argumentů? Ale no tak, to přece není potřeba
Krab: to je hrozně hezká myšlenka, že bys vložil důvěru do lidí, aby měli vlastní zodpovědnost vůči životnímu prostředí. Doufám tedy, že jdeš příkladem a v garáži máš jedno úsporné auto, do práce jezdíš v MHD, na dovolenou jezdíš ideálně vlakem a máš pasivní dům, co zbytečně neplýtvá a jsi energeticky soběstačný a nezávislý. Protože jestli ne jsou to od tebe jen pokrytecké řeči a potvrzení toho, že zákazy a příkazy do jisté míry jsou potřeba, protože jedinec si sám dobrovolně komfort nesníží ve prospěch obecného "dobra"
To Krab: ten žvást s osobními svobodami nemyslíš doufám vážně, že ne?
Dělalo se třeba i Audi jako diesel hybrid (dokonce plugin). Aktuálně se však opravdu dělá jen tohle Éčko (SUV teprve přijdou), protože všichni, krom Mercedesu, zjistili že dělat hybrid na naftu je blbost.
Vítězem je kvůli tomu, že proti ní ve finále stálo abnormálně ošklivý Subaru. Ono ani na dalších místech to není žádná velká paráda. F40 je technický úžasný stroj, ale krásný to není ani omylem. Tipo Stradale je zase ocucany bonbón. Z 32 co je v koláži jsou hezký asi čtyři auta, Diablo, malý Aston, XJ220 a stará 6er. To je prostě úděl všelidového hlasování, každý má jiné oko a vyhovuje mu něco jiného. To by jinak fanboys tohoto webu nechali vyhrát Miatu a ne RX-7, kterou drtivá většina hlasujících nikdy na živo ani neviděla
Já pořád nechápu vás samozvaný arbitry vkusu. Tak se každému líbí něco jiného, no a? Copak musí být nejkrásnější auto jen staré? Proč? Jaguar E-Type vypadá jako pojízdný falus na kolečkách. Jsem snad teplej, abych obdivoval jinýho ptáka než toho svýho? Totéž Miura, ta zase vypadá jak mrkací panenka s Downovým syndromem. RX-7 je oproti těmto autům umělecké dílo, i když ji teda taky nepovažuju za nejkrásnější auto. Tím je pro mě jeden německý sedan z přelomu tisíciletí, kterého se prodalo stovky tisíc kusů (určovat krásu podle počtu prodaných aut je taky dobrý nesmysl, to by pak nejhezčím autem byl nejspíš nějaký vector). Jsem snad kvůli tomu méně člověk či petrolhead jen kvůli tomu, že mám jiný vkus? A největší gól je to, že si stezujes na to, že vyhrálo nehezký auto a přitom si nahoře přiznal sám, že si volil to strašlivý Subaru jen kvůli jeho technice a statusu legendy. To je podle mého pokrytectví nejhrubšího zrna :D
Když si představím jaké hrůzy vyráběl Cadillac posledních 30 let (příšerná Seville, naprosto příšerné první CTS a nejpříšernější BLS), kdy jediný zajímavý auta byly CTV-V a to jen kvůli motoru z krevety a právě ono CT6, pak je vlastně asi dobře, že se budou soustředit na elektromobilitu. Třeba je to zachrání od toho, aby dopadli jak Chrysler.
V Americe do toho dávají 2.3 I4 od Mazdy. V6 se dává jen to F-150
Proč pickup od VW? Protože má motor, který s tím hýbe, protože utáhne o tunu víc, protože má korbu na kterou toho naloží víc, těch důvodu je spousta
Skvělý text. Nejlepší za poslední dobu tady. Tohle je pravý Autíčkář. Ne, Defender chybět nebude, ale Matěj jo, lepšího autora abychom tu pohledali. Dej vědět, kde jinde budeme moc hledat tvé články.
Wow, o 50 koní slabší Mondeo s pohonem předku a manuální převodovkou má stejnou spotřebu jak o 100 kg těžší hatch se 4x4, případně jak o 100 kg těžší sedan s automatem, nemluvě o 200 kg těžším crossoveru, co má jak AWD i automat. Nějak nevím, co je na tom překvapivé
Tohle je asi nejzbytečnější využití písmenek, které jsem tu kdy četl. Nový auta jsou vybavenější, bezpečnější a jednodušší na ovládání. Právě jsem jednou větou shrnul celý článek. A vzhledem k tomu, že neznám asi nikoho, kdo by s tímto trvzenim nesouhlasil, pak tahle osvěta nedává pražádný smysl. Škoda opotřebení klávesnice
Jenže to tady zase srovnáváme ceníkové ceny s těmi reálnými. Krátký pohled na inzertní servery prozradí, že tenhle LR se ve skutečnosti dá koupit za 1.2m a tudíž přesně stejně jako Mercedes GLC, BMW X3, Audi Q5 či Lexus NX. I ti mají cenikovku někde okolo 1.5m
:D názor je takový, že by si měl prodávající dát mokrej hadr na hlavu. 1500000,- za jízdně nezajímavou předokolku, která není ničím zvláštní, to je trochu úlet.
M3 E92, M5 V10, 1M Coupe, M2 CS, M4 Competiton atd... Vážně v tom chybí srdíčko?
Sklouznutí myslíš to debilni gumování v depu a na vyhrazených plochách pro kurzy bezpečné jízdy, co tam z veselá probíhalo? To mi přijde 50 litrů, že ještě není tak moc
Vidím správně u auta za milion a v roce 2019, že má nezakryté vzpěry kufru, které lámou náklad?
dobré moudro. Vydechla předokolka za pár drobných připomíná jízdou zasvorovanou zadokolku se 180 PS. To je, ehm, zajímavý názor. Začínám mít obavy o erudici redaktoru tohoto webu.
Jo a abych nezapomněl. Super fotky.
Když jsem vybíral nové auto, tak mi spoustu známých tvrdilo, ať si koupím Giulii. tak jsem si ji půjčil na víkend. A v pondělí si šel objednat Arteon. K čemu je mi pohon zadních kol? U auta, které se většinu času pohybuje ve městě či na dálnici neocenim ani ostrý podvozek. To auto neni zajímavé ničím jiným. Hrozny sedačky, spatny interiér. Infotainment je špatný vtip. Světla mají mizerný výkon. Fakt jsem nepřišel na jeden jediný důvod, proč to chtít.
Poslední komentáře
- rock, Nová Cupra Garage: Je Cupra poslední...
Tonale má 1,5 mildhybrid a 1,6 ropáčka. Jedna.dvojky jsou... - Bernard L., Alfa Romeo Junior Elettrica: Lid versus...
Na esalonu byla 4místná verze. Na webovkách jí také nabízejí... - Bernard L., Mazda MX-5 G184 Homura: Rozlučka se skvělým...
Ale aktuální Swift: Já nevím to auto se za mne designově... - afro-r1, Nová Cupra Garage: Je Cupra poslední...
V Tonale je maximalne 1,2. Cupra mela jeste nedavno 2,5. To muze... - Jimi, u blogu Dongfeng U-Tour
Ta nabídka pro "běžné lidi" v současné době... - Robstr, Autíčkář se ptá: Máte doma autokatalogy?...
Nejsou to zrovna přímo katalogy, ale v té době toho asi moc nebylo. - mariov8, Autíčkář se ptá: Máte doma autokatalogy?...
Já to vyházel a rozdal také už dávněji, ale něco málo,... - rock, Nová Cupra Garage: Je Cupra poslední...
Samotní Španělé to čtou [kúpra]. - Jyrki, Nová Cupra Garage: Je Cupra poslední...
vedení VW nejednou veřejně hlásalo, že vidí Seat jako konkurenta... - Opelfahrt, Nová Cupra Garage: Je Cupra poslední...
Otázka mimo mísu a přesto k věci: Jak se ten název automobilky... - rock, u blogu Dongfeng U-Tour
Výjimečnost tvé rodiny soudit nehodlám, jen konstatuji, že šestičlenných... - Skipper, u blogu Dongfeng U-Tour
I dovolím si nesouhlasit. Asi nejsme úplně výjimečná rodina,... - rock, Autíčkář se ptá: Máte doma autokatalogy?...
Má to svoje pozitiva; vyžaduje to určité... dalo by se říci... - ReVolte, Mazda MX-5 G184 Homura: Rozlučka se skvělým...
Mam 189 a dlouhé nohy. No musel jsem si to znížit o 3,5cm... - rivka, Autíčkář se ptá: Máte doma autokatalogy?...
Tenhle Autokatalog mám taky a nadšený jsem z něj dodnes :-) Je jedinečný,...
Poslední inzeráty
2006 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1986 rok výroby
175 koní výkon
5 898 ccm objem
1982 rok výroby
200 koní výkon
5 ccm objem
2010 rok výroby
220 koní výkon
2 987 ccm objem
Rušné diskuse
- Jaguar má novou identitu, která je plná radosti, vzrušení a barev. Možná až moc
56 komentářů - Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
45 komentářů - Autíčkář se ptá: Máte doma autokatalogy? A mohli bychom je vidět?
35 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší funkcionáře stavěla Praga, Tatra i Poldi Kladno
32 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
31 komentářů - Legendární naftový motor od BMW dokáže zázraky.
29 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů