Petr „petrklm“ Kollmann
| Bydliště | Teplice |
|---|---|
| Registrace | před 11.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 8.4 rok. |
| Telefon | jen registrovaným |
| Příspěvků ve fóru | 153 |
| Komentářů u článků | 13 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
To máš pravdu, nezajímaj, ale tohle se tváří jako skorosedan a má to tvrdej podvozek... připomíná mi to dobu, kdy novináři vytýkali SAG, že má málo sportovní podvozek. Jako by chtěli, aby rohlík chutnal jako mandarinka.
Hm :-(... a to se mi Optima líbila, taková skoroamerika. No nic, škrtám ze seznamu.
Souhlasím s tebou skoro do posledního puntíku. Akorát mě potěšilo, že tohle konkrétní auto nemá na "kapotě" nastříkanou bílou hvězdu, to považuju za faul na zákazníka.
S tím dobíjením v garážích a nebo u domků bude ještě další problém - málokdo má domovní jistič o větší hodnotě, než 25A. Přitom minimální potřeba je 32A, raději více. A narážíme na to, že především ve starších zástavbách nejsou domovní přípojky dostatečně dimenzovaný (záleží na průřezu drátů, materiálu a pod.). Majitele domku a Tesly tedy nejspíš čeká vybudování (a zaplacení) silnější přípojky, pokud to tedy dodavatel (ČEZ) umožní. A teď si představme čtvrť starších vilek (v našich městech obvykle z třicátých let...) a jejich budoucí nároky na připojení... a to je pořád ta lepší situace. Nedovedu si představit i jen malý parkoviště (cca 50 míst) u paneláku, kde by u každýho stání musela bejt 32A přípojka, ke který by se navečer přicuclo 50 vyšťavenejch baterek. No a to ještě nemluvíme o ceně elektřiny z takový přípojky, nezdá se mi, že by pak bylo zajímavý elektrokáru provozovat (nějaký dotace opomíjím, ukrást někomu peníze a darovat je někomu jinýmu se mi silně příčí...).
Tak vzhledem k dnešnímu datu se mi ten článek líbil. No a že je od Vojty, to mě nepřekvapuje, jen mám neodbytnej pocit, že ho myslel vážně... :-D
Všechno už se vyrábí v Číně, akorát na některý věci to zapomenou napsat...
Tak já to mám jasný - pro zábavu V8, na pojížďky kolem města a vození klumpů na chalupu stačí R4, ovšem nesmí mít pod dva litry a nesmí to bejt nafta :-)
Největší radost! No to je jasný, Lincoln Town Car 1990. Těm, kdo se v tom někdy vezli, nemusím už dál nic povídat. A těm ostatním můžu jen doporučit, ať si to někdy někde zklus. Moc jich u nás není, pravda, ale kdo nezažil, nepochopí.
Š100... i když jsem to kupoval tenkrát nový, strašně rád jsem to za necelý tři roky prodal. Jízdní vlastnosti nula, pohodlí taky tak. Jo, akorát mě bavilo s tím driftovat, ovšem vyžadovalo to sníh a letní gumy :-)
Mne v tomhle smyslu "dostala" jedničková benzínová Alhambra - koupil jsem jí jen proto, abych jí zachránil před šrotem, protože jsem si chtěl vyzkoušet, jaký ty SAGa vlastně jsou. Přestože se říká, že SAGo není auto, ale diagnoza, tak už jsme spolu objeli zeměkouli a na smrt to pořád nevypadá... škoda, protože jsem si vyhlídnul dvojkovýho Galaxy :-)
Nelíbí se mi taková představa, ale budiž... já už se toho s naprostou jistotou nedožiju. Někde jsem četl, že se to rozhodně nebude líbit lidem, kteří trpí kinetozou, prostě jim bude špatně. Jednoho mám v rodině a tak vím, že když se takový člověk drží volantu, je v pohodě. Jakmile se ho pustí (sedne na místo spolujezdce), tak zvrací...