
Klatic
Jméno | Martin Planicka |
---|---|
Bydliště | Mělník |
Registrace | před 3.8 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 dny |
Komentářů u článků | 15 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Mě hrozně naštvalo to malé posouvání a ultra špatná vyjímatelnost sedaček, tím to dost zabili :(

Mitsubishi Colt 2005 1,3 - 270000 km používám ho i nadále jako mikro dodávku, přežil neuvěřitelná stěhování i s vozíkem, odvezl najednou 400 kg jablek do pálenice (11 velkých pytlů) po výměně pružin a tlumičů jezdí lépe než nový a ten motor mě nepřestává bavit, i když jako správný buran co teď jako hlavní auto používám 4x4 vitaru 1,6 (projev atmosférického benzínu je velmi podobný a prostě to co chci) ta Coltík stále používám na převoz větších krabic, když nemusím do bahna, nebo se potřebuji rychle promotat po okreskách a pak Prahou, neměl zatím žádné vážné závady a nikdy ho neprodám


Jo to je ono, do těch 3500 se s tím dá jezdit kolem 5 litrů pak se přepne časování, dostane to pořádnej zvuk a lítá to a žere 7,5 ( po tom co jsem objevil před pár lety VIF aditivum jako bych z toho motoru sundal deku, žere to méně, jde rychleji do otáček a lítá radostněji)
jedinej větší problém je tvrdej podvozek, v Praze se auto trápilo, na opravenejch okreskách je úplně spokojené (na dálnice nejezdím)

Mitsubishi COLT 1.3 MIVEC (2005). Mám s ním naježděno přes čtvrt milionu km v podstatě bez závad, krom toho že je každá jízda zábava (od té doby co jsem zdrhnul z Prahy na kokořínsko obzvlášť :) dokázal mě přestěhovat, obhospodařovat zahradu a odvézt 10 pytlů jablek do pálenice (má vyjímatelné zadní sedačky). Mám hrozně rád ten 1.3 motor s proměnným časováním ventilů, stejně jako 1.0 ve starém yarisu co má žena a 1.6 ve vitaře. Nedávno jsem vyměnil všechny tlumiče a pružiny za lepší a auto teď jezdí lépe než nové, už se teším až zase nazuju letní gumy a poputuji kokořínskem :)



Díky redakci za další rok super "jiného" čtení nejen o autech a přeji spoustu zajímavých aut do příštího roku, aneb když se chce všechno jde :) https://ineosgrenadier.com/en/gb/

zrovna dnes jsem zcela náhodou objevil auto co nutně potřebuji od Toyoty ...pěkně 1.5 benzín 4x4 a mám na vesnické obhospodařování i přespávání vysmáto za ty prachy https://www.japan-cars.cz/2021/12/23/toyota-probox-kombi-za-300-tisic/ .... škoda..

zrovna dnes jsem potkal Subaru Brat v téhle červené, i v tom marustu bylo videt že je v krásném stavu...uááá dokonalost :)


jsem se nejdřív bál, že je to jen fáma, ale vypadá to, že mi oprvadu někdo vyrobí auto na míru



Vyšel mi ve srovnání v recenzích a lovení po bazarech ideální pro moje venkovské účely Suzuki SX4 po FL od roku 2010 (lepší motor, menší spotřeba) ...jaké vidíte výhody ignisu oproti SX4? díky za odpověď

tenhle "test" přišel pro mě v úplně pravou chvíli :) právě hledám druhé auto na malé popojíždění na krátké vzdálenosti většinou pro ženu, bez vetších investic, malou spotřebou a za málo peněz.... nechce se tady někdo opravdu nějakého yarise zbavit? nejlépe červeného :)) ... zcela vážně, určitě se nějak domluvíme
Poslední komentáře
- Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval... - sheogh, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Po tydnu s VW T-Cross ti prijde skoro kazdy jiny auto dobry 😆 - MMM, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Nevystačí
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů