Ultim
Jméno | Ondřej Hošek |
---|---|
Bydliště | Hodonín |
Registrace | před 4.9 rok. |
Poslední aktivita | před 6.8 měs. |
Komentářů u článků | 6 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Pro "Vrooom", tak ona ta šikana do kopce na plnou 3. do první pravé a pak brzdy do levé ven z šikany má něco do sebe. Ten přesun váhy je tam znatelný a jak to včas nezakontruješ, tak tě to vytrestá. Nebo vynese.
My co máme správně poháněnou nápravu si to užíváme, ale kluk od nás s i30N to tam nedotočil a očesal podběhy.
Jako asi nej řešení by bylo to půlce půldenního ježdění to změnit, ať si můžeme vyzkoušet obě varianty.
Nebo aspoň dát příště po ránu variantu "s" a odpoledne "bez" ať se to prohodí.
To mě zase přijde divné tam tu šikanu do kopce nedát. I tak se z dolní vracečky dala nabrat slušná rychlost a ta šikana tomu dodává zajímavou šťávu. Né jenom jet rovně. To můžu dělat v Brně na okruhu, ale tady na tom malém okruhu mě právě baví to, že tam musíš furt zatáčet.
Co tak Audi S4 kabriolet ? 4.2 V8 ?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/s4/18418177?goFrom=list
http://www.nsfwyoutube.com/watch?v=EQELefJ0q3E
Se pak nedivme, že když toho dementa vytáhnout z auta, tak než dojede policie, tak mu ten dav vymlátí všechny zuby.
Jo a až tam pojedeš v 10 večer náhodou 90km/h tak tě pěkně vyhmátnou, protože sis dovolil jet o 10 km/h víc než je tam dovoleno = ukrutný pirát, kterého je potřeba potrestat.
Valfar: S tím, co jsi napsal na 100% souhlasím. Taky jsem před rokem vybíral to stejné. Hlavně ať je to zadohrab, ať to trochu jede a je alespoň malinko pěkný. A taky jsem nakonec skončil u E46 330i za necelých 100k + semi-slick gumy + podvozek Bilstein / péra Eibach + nějaký ten strong flex a lepší brzdy desky a kotouče. Jsem na necelých 150k i s běžným servisem (oleje, kapaliny, DISA, VANOS,...)
Všech dílů (aftermarket, race/tuning nebo použitých) je všude plno. Každý to má skladem, protože těch aut jezdí mraky. A výsledek? Na okrskách je to kolikrát už moc rychlé, u obchoďáku to ostudu neudělá. Do Brna jezdím pravidelně a krom té rovinky do kopce kde je to na tempomat a kafe z McD drive je to na pohodu. Zatím motor neklepe, nevaří, auto brzdí a drží spotu. Co chce víc od daily / víkendovky / občasné okruhovky? Pokud ten tazatel nepotřebuje nahánět sekundy, ale jen si to vyzkoušet jaké je to být "závodníkem" 2x do roka, tak je dobrá volba.
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů