J.J.K.K.
Jméno | Jáchym Kachlík |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 5.1 rok. |
Poslední aktivita | před 11.3 měs. |
Telefon | jen registrovaným |
Komentářů u článků | 14 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
neříkám nic.., bohužel je to pravidlo u obrovskýho množství aut a to mi černá barva většinou na autě připadá, jako bolavá volba nudy a nedostatku fantazie.
Jak na tebe působí celkový odhlučnění tohoto povozu Violo? Je to plnohodnotný nižší střední nebo to spíš působí jako novodobá tália někde napůl?
Mám pocit, že zrovna u téhlencté C4ky hraje velkou roli volba barvy, páč ve světlých odstínech a hlavně bílý, to má příšernej batoh, spodní linka oken a celkovej ponton je jak když děcko kreslí přímku podle ruky plus ten karamból na předních dveřích je děs. Ale našel jsem si to auto v černý a tam to nějak podezřele funguje a ten vehikl se mi fakt líbí, až se za to stydím. Change my mind...
Parádní článek! Klobouk dolů! Je fajn si připomenout, že tu máme obrovský množství paní/slečen autíčkářek, který se nebojí jít proti proudu. Myslím, že je důležitý si to připomenout. A taky si přiznat, že prosadit se v něčem takovým jako žena není vůbec easy shit. Díky Honzo!
Však pohoda, nic se neděje, jak říkáš za tvý názory tě tu nikdo lynčovat nebude ani já ne a já to beru i když s tím nesouhlasím. A přece jen... je pravda, že Autíčkář je o autech, ale taky je o autíčkářích a to o všech, takže jsem si svý potřeboval napsat. Ale zpět k autům... Ten bavorák je fakt divnej a vypadá jako nepovedený oslintaný origami
No... asi nesouhlasím skoro se vším, nicméně ale proto jsou diskuze a taky nejsme všichni stejní a máme různý názory páč to by byl svět pěkně monotónní, Takže naprosto No offence! Ale když už jsme u toho, tak já jsem gay, nestydím se za to (ještě aby jo a když jsem se tak narodil, viď a vy už jste tu svoji orientaci taky tak trochu nepřimo naznačili, tak proč né já) a nikomu to nebudu cpát pokud se nedostanu do situace jako je tato, takže ano, jsem na autíčkáři, páč mě baví auta, jsem schopnej celej den strávit pod autem na zvedáku celej od oleje, stejně, tak jít do nějakýho posh klubu . No a mám až moc kamarádek a kamarádů co mi do škatulek nezapadaj, na to abych se k nim nějak uchyloval a posílal ženskou automaticky do kuchyně a chlapa poslal k "chlapským" věcem. Takže na závěr... hrozně bych vám přál (a to vůbec né ve zlým, aby bylo jasno) abyste si vyzkoušeli být např. v pozici ženské, která se prostě nechce spokojit s tím, že to bude sexualni objekt a služka do kuchyně nebo v pozici nějaké menšiny na kterou se lidi dívaj mezi prsty jen za to že jsou.
@fandatik. Safra. Řekněme, ze pokud ti ženy v kalhotách a s krátkýma vlasama připadají divný a "buzny" te pohoršují, tak to te čeká v jednadvacátém století ještě hóódně nemilých překvapení... prosím trošku otevřenosti a respektu, alespoň na autíčķáři.
A já ve svých 21 letech zkusím nebýt konzerva a přiznám, ze cením, ze něco takového future looking vzniklo. Je to odvážný a ze předu i zezadu se mi to dokonce i líbí a člověk hned pozná s čím, že má tu čest, boky by mohli ubrat tedy par z těch prolisů a vůbec by to nevadilo, ale why not? docela se to tam hodí. Jediný co tak nějak nemůžu rozdýchat jsou ty hranatý podběhy... Působí, to jakoby to kulatý kolo do toho hranatýho podběhu tak nějak nepatřilo a opticky to ty kola zmenšuje... Badumts interier na závěr... Líbí se mi, sakra se mi líbí. Čistej jednoduchej a přehlednej. Až si říkám, že by to chtělo sepsat petici, aby všichni výrobci dělali takhle krásně napojeny dveře na palubku, páč to vytváří opticky jednolitej harmonickej celek a nevypadá to, ze ty dveře někdo nasel na archivním skladě z nějakého upe jinýho modelu a prostě je tam nějak narouboval (Zdravim tímto Renault megane 2k18 co mame doma)
Jojo koukal jsem se uz v tom roce 2018 (myslim), kdyz aktualni generace spatrila světlo světa. Jinak diky moc za test Kubajs, super počtení jako vždy.
Jinak se musím přimluvit hlavně za design kombíku. Je to totiž za mě, co se týče proporcí a práce s hmotou, jeden z nejhezčích kombíků v nižší střední. Palec nahoru pro Ford. Change my mind...
Tak to vam asi udelam radost, páč jinde po světě (tuším USA nebo nekde tak) se aktualni generace v sedanu nabizi a je to za mě mooc pohledny auto a to nebyva vubec pravidlem u sedanů nižší střední.
Gratuluji! Určitě neděláš chybu, X7 generace C5ky je prekvapive robustní a spolehlivý auto s obláčkovitými jízdními vlastnostmi.
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů