načítám data...

JménoJelen Jelen
BydlištěEvropa
Registracepřed 4.0 měs.
Poslední aktivitapřed 11.7 dny
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

JJ
Jelen Jelen
05. března 2019, 20:44
1
Volvem už jen 180 km/h

“Jistě to znáte z Německých dálnic, jedete si svých 140, přejíždíte do levého pruhu, v zrcátku kam oko dohlédne ani živáčka. A najednou máte těsně za sebou Porsche, které sem přiletělo ani nevíte odkud.”

Ne, tak to se mi opravdu nestalo. A to občas jedu po německé dálnici tak málo, jako 100km/h. Ale že bych někdy zažil situaci, kdy bych byl překvapen z náhlého “zjevení se” rychlejšího vozidla, to opravdu ne.
Berete inspiraci na novinky. cz?

JJ
Jelen Jelen
23. února 2019, 20:02
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Sranda, jak tu čtu, že to člověku přijde motorově lepší (rychlejší) jen po změně z mx5. Mx5 je od 2015 stejně rychlá a od letoška rychlejší, tak co to melete...

JJ
Jelen Jelen
21. ledna 2019, 13:10
0
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 - Jak se rodí a umírají jednorožci

Já se s tím snad budu muset svézt. Většina na to nadává a pár jedinců to vynáší do nebe...
NC je jediná MX5, kterou jsem nejel. Mám NA, líbí se mi a moc, syrovej veterán. Jel jsem NB a proti NA se mi teda nelíbila - řízení, převodovka, a další maličkosti. Ale třeba s tím něco bylo (neřekl bych).
Jel jsem ND, jak 1.5l tak 2l před FL a líbilo se mi to moc (až na to odkládací prostory a takový blbosti). Obyčejně když jedu novým cizím autem, mám dost zábrany, hledám dlouho pohodlnou pozici atd. ND mi padla okamžitě jako ulitá.

Moc nechápu tu stížnost, že V ND jde převodovka až příliš lehce. Z dlouhodobýho hledicka můžu posuzovat jen svoji NA a tam jde krásně lehce, dá se řadit jezdním prstem, přitom rychlosti nemají ani nejmenší tendenci vyskakovat, je naprosto přesná, nevychozená, řadička není volná, netřese se. A mechanickej pocit při řazení tam je.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3,7 V6 Kabrio 2014
Ford Mustang 3,7 V6 Kabrio

2014 rok výroby
309 koní výkon
3 731 ccm objem

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem