Radovan „Bican“ Bičiště
| Bydliště | Hradec Králové |
|---|---|
| Registrace | před 6.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 16.9 měs. |
| Komentářů u článků | 10 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 3 |
Posledních 50 komentářů
V původním příspěvku jsem ale doporučoval 1750 TBi, což je benzín. :) Dnešní auta jsou jinde, jenom nevím, jestli je to dobře nebo špatně. :)
Každopádně přeji autorovi dotazu šťastnou ruku při výběru.
Alfa zmiňovaná v prvním příspěvku je tato:
https://www.tipcars.com/alfa-romeo-159/kombi/benzin/alfa-romeo-159-sportwagon-1-8-tbi-extra-stav-10891630.html
Ještě to jednou obrátím. :)
Lada_Potucek: 2021 - 2011 = 12 let staré auto. Alfa Romeo 159 se vyráběla do konce roku 2011.
beastar: JTD motory jsou dost spolehlivé myslím na poměry téměř všech naftových motorů. Asi by bylo potřeba definovat pojem "dostateční trvanlivost". Jinak jsou tyto soudy jenom plácnutím do vody. Alfy jsou technicky sofistikované auto a to s sebou nese náročnější údržbu. Je to ale vyváženo jinými kvalitami.
Doplním kontext: 2 roky AR Giulietta 1.4 T-Jet, 5 let AR 147 JTD + nějaké Lancie a FIATy. Za život jsem vlastnil nebo měl jako služební asi přes 30 aut různých značek. Vyzkoušel jsem leccos. Alfa Romeo poskytuje nejlepší kombinaci pohodlí, jízdních vlastností, kvalitních motorů v cenových relací pro střední příjmové třídy.
Doplním kontext: 2 roky AR Giulietta 1.4 T-Jet, 5 let AR 147 JTD + nějaké Lancie a FIATy. Za život jsem vlastnil nebo měl jako služební asi přes 30 aut různých značek. Vyzkoušel jsem leccos. Alfa Romeo poskytuje nejlepší kombinaci pohodlí, jízdních vlastností, kvalitních motorů v cenových relací pro střední příjmové třídy.
Pokud 8 let není dogma, určitě bych doporučil se podívat na Alfa Romeo 159 TBi. Bohužel to vypadá, že ta krásná, co byla v Auto Future už je pryč. Za 200 až 250 tisíc už to bude krásný kousek.
Řeším stejný problém, ale s menším rozpočtem. Zkoušeli jsme jiná auta, ale naše dlouholeté výborné zkušenosti s Alfami nás dovedli zpět k Alfě. Volvo V60 jsem zkoumal, ale přišlo mi drahé na to co poskytuje. Je uvnitř také celkem malé hlavně vzadu a kufr.
Hodně štěstí.
Souhlasím s autorem a dotáhl bych to o kousek dál. Aut je opravdu na trhu spousta. Jejich design je ale konformní a zřejmě výsledek studií spotřebitelů. Statisticky vzato je jasné, který design zvítězí.
Spirála dolů podle mého začala někdy kolem roku 2005, kdy přestávaly existovat designová studia. Automobilky v dnešní době navrhují všechna auta sami. Mám pocit, že všechna uvedená auta jsou právě produktem designérských studií. Ať už je to Citroen XM, Alfa Romeo 159 nebo Peugeot 406. Legendou je pro mě FIAT Tipo.
I přes obrovskou spoustu různých tvarů a vůní pro mě není na trhu auto ve střední cenové relaci, které by nemělo podbízivý a nebál snad ani říct hloupý design.
Koupili jsme jednu z posledních skladovek v roce 2014 před ukončením prodejů s motorem 1.2 8V. Seděli jsme v Pandě, v Puntu, ale nakonec jsme vzali šedou Ypsilonku. Oproti Pandě je v ní více místa vzadu a má větší kufr. Punto už bylo velké na 1.2 motor a 1.4 nebyla o moc lepší. Oproti Pandě je interiér hezčí a řekly bych, že je i tišší. Brali jsme to jako pětidvéřovou 500.
Manželce od začátku padla do ruky a nedá na ní dopustit.
Vy v autě neřadíte? Volant je jasná věc. S rozšířením tzv. kožených volantů by se zdálo, že to nemá smysl. Ale imitace kůže, které se na potah používají, jsou pouze estetická věc. Řadící páky je samostatná kapitola..
Radovan
Díky za fajn článek. Rukavice používám běžně již přes deset let. Je mi jedno, co si o tom kdo myslí a jestli je to cool. Prvotním impulsem k pořízení byla řadicí páka a špatná ventilace ve služebním Focusu druhé generace. Hlavice páky byla z lesklého plastu a byla malá.
Používám je hlavně na delší cesty. Nevím, jestli sem mohu dát odkaz na výrobce, ale zkusím to:
https://www.kvalitnirukavice.cz/kvalitnirukavice/eshop/5-1-Ridicske-rukavice
Například pro řízení služební Škody Octavia jsem je používal i na kratší cesty kolem 100 kilometrů. Tvarování řadící páky je opravdu hloupé.
Největší problém s rukavicemi jsou dotykové displaye.