Pepin
Jméno | Josef Kasperkevič |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 5.2 rok. |
Komentářů u článků | 7 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Já zase v bočním profilu od B sloupku dál a především v zádi (tam až nestydatě přiznané) vidím Volvo XC90. Možná delší zadní převis při bočním pohledu lehce evokuje (což je v dané souvislosti docela vtipné sloveso, i když o několik řad níže) Range Rover. Jak už řekl kolega, nevypadá to špatně. Vlastně by mi to vůbec nevadilo. Jako "alternativní totéž" úlohu splňuje beze zbytku.
Fetiš. Vkusně podaná. Díky za pěkné ohlédnutí. Nebo snad rozhlédnutí? Uvidíme...
Přesně. Tohle je pojetí, které odlišuje obyčejný test od zajímavého. Poklona!
Protože milujeme ten okamžik, kdy se nás na to lidé ptají.
Mno, četl jsem kdysi na Ignis Sport nějakou britskou recenzi a zase taková pecka to podle nich nebyla. Lépe řečeno, základ nebyl úplně špatný, ale řada věcí nebyla dotažených, jak by mohla. Přestože původem Renaultista, takové ty věci jako R5 GTE 1.8 16V a podobně, po Pandě jsem koukal. Prkennost je výstižné slovo. Co však málokdo zmiňuje a přitom je to důležitá věc, že to auto nemá jen laciný interiér, ale také vysloveně ohyzdný středový panel, který navíc stále šikanuje pravé koleno. To se mi v Twingu RS nestalo.
Jaká sportovnější verze? Žádná nevznikla... Nanejvýše dobové hasičské speciály s ostřejším časováním a dalšími úpravami. To však není sportovnější model. Později bychom ještě mohli zmínit dvojici vozů GTH, kde již úprav bylo podstatně více. V případě prvního je však motor stále ve voze, zatímco příběh druhého je složitější. S jistotou však lze říci, že v testovaném automobilu se neobjevil. A další věc, motor není usazen za zadní nápravou, jako tomu bylo u všech předcházejících modelů s motorem v zádi, nýbrž nad ní. Právě to činilo T613 velmi zajímavou a také mnohem jistější. Traduje se dokonce, že v Porsche na toto řešení jen mlsně hleděli. Zda je to pravda těžko říci, ovšem neduh jejich modelu 911, společný s řadami T77 až T603, by to jistě zmírnilo. Těší mě samozřejmě, že se věnujete také Tatrovkám, nicméně když už, nechte si to buď od majitele, nebo někoho znalejšího zkontrolovat. Dnes, kdy se o těchto vozech nemálo řeklo a napsalo, už jsou tedy podobné věci zbytečnými chybami.
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů