načítám data...

Pepin

JménoJosef Kasperkevič
BydlištěBrno-město
Registracepřed 8.2 měs.
Poslední aktivitapřed 5.4 měs.
Komentářů u článků7
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Pe
Pepin
21. ledna 2019, 23:54
0
Esoterický koncept Kia Telluride jde do výroby, o vaše čakry se ale starat nehodlá

Já zase v bočním profilu od B sloupku dál a především v zádi (tam až nestydatě přiznané) vidím Volvo XC90. Možná delší zadní převis při bočním pohledu lehce evokuje (což je v dané souvislosti docela vtipné sloveso, i když o několik řad níže) Range Rover. Jak už řekl kolega, nevypadá to špatně. Vlastně by mi to vůbec nevadilo. Jako "alternativní totéž" úlohu splňuje beze zbytku.

Pe
Pepin
14. prosince 2018, 22:54
0
Osmdesátkové přístrojovky: Čeká je slavný comeback?

Fetiš. Vkusně podaná. Díky za pěkné ohlédnutí. Nebo snad rozhlédnutí? Uvidíme...

Pe
Pepin
06. prosince 2018, 20:24
1
Škoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSI 81kW DSG: Kombi se loučí se ctí

Přesně. Tohle je pojetí, které odlišuje obyčejný test od zajímavého. Poklona!

Pe
Pepin
01. prosince 2018, 00:29
1
Nejzábavnější auta do města za přijatelnou cenu

Protože milujeme ten okamžik, kdy se nás na to lidé ptají.

Pe
Pepin
20. listopadu 2018, 09:47
0
Nejzábavnější auta do města za přijatelnou cenu

Mno, četl jsem kdysi na Ignis Sport nějakou britskou recenzi a zase taková pecka to podle nich nebyla. Lépe řečeno, základ nebyl úplně špatný, ale řada věcí nebyla dotažených, jak by mohla. Přestože původem Renaultista, takové ty věci jako R5 GTE 1.8 16V a podobně, po Pandě jsem koukal. Prkennost je výstižné slovo. Co však málokdo zmiňuje a přitom je to důležitá věc, že to auto nemá jen laciný interiér, ale také vysloveně ohyzdný středový panel, který navíc stále šikanuje pravé koleno. To se mi v Twingu RS nestalo.

Pe
Pepin
19. listopadu 2018, 21:17
0
Pe
Pepin
19. listopadu 2018, 12:07
0
Tatra 613: Papalášský expres ve výslužbě

Jaká sportovnější verze? Žádná nevznikla... Nanejvýše dobové hasičské speciály s ostřejším časováním a dalšími úpravami. To však není sportovnější model. Později bychom ještě mohli zmínit dvojici vozů GTH, kde již úprav bylo podstatně více. V případě prvního je však motor stále ve voze, zatímco příběh druhého je složitější. S jistotou však lze říci, že v testovaném automobilu se neobjevil. A další věc, motor není usazen za zadní nápravou, jako tomu bylo u všech předcházejících modelů s motorem v zádi, nýbrž nad ní. Právě to činilo T613 velmi zajímavou a také mnohem jistější. Traduje se dokonce, že v Porsche na toto řešení jen mlsně hleděli. Zda je to pravda těžko říci, ovšem neduh jejich modelu 911, společný s řadami T77 až T603, by to jistě zmírnilo. Těší mě samozřejmě, že se věnujete také Tatrovkám, nicméně když už, nechte si to buď od majitele, nebo někoho znalejšího zkontrolovat. Dnes, kdy se o těchto vozech nemálo řeklo a napsalo, už jsou tedy podobné věci zbytečnými chybami.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem