Josef „Pepin“ Kasperkevič
| Bydliště | Brno-město |
|---|---|
| Registrace | před 7.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.8 rok. |
| Komentářů u článků | 7 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Já zase v bočním profilu od B sloupku dál a především v zádi (tam až nestydatě přiznané) vidím Volvo XC90. Možná delší zadní převis při bočním pohledu lehce evokuje (což je v dané souvislosti docela vtipné sloveso, i když o několik řad níže) Range Rover. Jak už řekl kolega, nevypadá to špatně. Vlastně by mi to vůbec nevadilo. Jako "alternativní totéž" úlohu splňuje beze zbytku.
Fetiš. Vkusně podaná. Díky za pěkné ohlédnutí. Nebo snad rozhlédnutí? Uvidíme...
Přesně. Tohle je pojetí, které odlišuje obyčejný test od zajímavého. Poklona!
Protože milujeme ten okamžik, kdy se nás na to lidé ptají.
Mno, četl jsem kdysi na Ignis Sport nějakou britskou recenzi a zase taková pecka to podle nich nebyla. Lépe řečeno, základ nebyl úplně špatný, ale řada věcí nebyla dotažených, jak by mohla. Přestože původem Renaultista, takové ty věci jako R5 GTE 1.8 16V a podobně, po Pandě jsem koukal. Prkennost je výstižné slovo. Co však málokdo zmiňuje a přitom je to důležitá věc, že to auto nemá jen laciný interiér, ale také vysloveně ohyzdný středový panel, který navíc stále šikanuje pravé koleno. To se mi v Twingu RS nestalo.
Jaká sportovnější verze? Žádná nevznikla... Nanejvýše dobové hasičské speciály s ostřejším časováním a dalšími úpravami. To však není sportovnější model. Později bychom ještě mohli zmínit dvojici vozů GTH, kde již úprav bylo podstatně více. V případě prvního je však motor stále ve voze, zatímco příběh druhého je složitější. S jistotou však lze říci, že v testovaném automobilu se neobjevil. A další věc, motor není usazen za zadní nápravou, jako tomu bylo u všech předcházejících modelů s motorem v zádi, nýbrž nad ní. Právě to činilo T613 velmi zajímavou a také mnohem jistější. Traduje se dokonce, že v Porsche na toto řešení jen mlsně hleděli. Zda je to pravda těžko říci, ovšem neduh jejich modelu 911, společný s řadami T77 až T603, by to jistě zmírnilo. Těší mě samozřejmě, že se věnujete také Tatrovkám, nicméně když už, nechte si to buď od majitele, nebo někoho znalejšího zkontrolovat. Dnes, kdy se o těchto vozech nemálo řeklo a napsalo, už jsou tedy podobné věci zbytečnými chybami.