načítám data...

Martin Martin

JménoMartin Kopřiva
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 14.7 měs.
Poslední aktivitapřed 1.0 dny
Komentářů u článků56
Pozitivních komentářů u článků17
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Martin Martin
18. ledna 2020, 15:06
0
Mercedes chystá nový šestipaprskový volant

A jak se s tím bude točit, aniž bych pomačkal všechna dotyková tlačítka? Mi stačili výčnělky na Mazdě 6, věčně jsem něco odklikaval. Na volantu mi sedí jen tlačítka s jasným chodem. ps. a jsem zvědav kdo v té mezeře první nechá prst a rozseká se ...

Martin Martin
11. ledna 2020, 20:00
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Teď vypadlo z "eko" tábora, že pro EU bude potřeba 44milionů aut. Je nás v EU už teď 550milionů. Zbytek už si snadno spočítáme....

Martin Martin
04. ledna 2020, 18:36
3
Semafory a šipky: Zmatek za žárovku!

Velmi přesné. Bohužel i doprava se stala místem pro výdělek a nikdo to neřeší tak, aby se něco doopravdy vyřešilo. Divide and conquer bych přeložil jako Rozeser a vyděláš ????

Martin Martin
17. prosince 2019, 14:24
3
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Tak tu máme výsledky hlasování LIDÍ a pak jedince, kteří nám vysvětlí, že se lidí spletli a mysleli to jinak. Vím, že to je moderní a k vidění všude kolem nás. Ale i tak je to jen hloupé a arogantní a hodně to prozrazuje o nositelích takových názorů. A přitom to stačí prostě přijmout, vyhrál kdo vyhrál.

Martin Martin
12. prosince 2019, 08:35
0
Mazda3 Sedan G122: Jsi tak krásná!

na reklamních fotkách je vážně jinde, než dle ČR předpisů (aspoň tedy u starší generace)

Martin Martin
12. prosince 2019, 08:34
0
Mazda3 Sedan G122: Jsi tak krásná!

to st. paiul: zkus se svézt a otestuj reálný odpich při podřízení. Čísla a realita se někdy sakra míjí. Například jsem míval služební sup a ten měl snad 3s turbolag, takže nešlo předjet ani s více než 200k v 50kmh....

Martin Martin
12. prosince 2019, 08:23
0
Mazda3 Sedan G122: Jsi tak krásná!

Nedávno mě napadlo, že právě pro tento charakter Mazdy, vlastně nikomu nechybí v nabídce Alfa....

Martin Martin
21. listopadu 2019, 22:42
2
Nissan testuje na Ringu nástupce 370Z

První dvě generace mají zdaleka nejkrásnější profil.

Martin Martin
12. listopadu 2019, 14:42
0
Ford Mondeo HEV: Opomíjeno neprávem?

Výkon
benzín 106kW
elektromotor 88kW
startér 6,4kW
Celkově 138kW
To jako má ztráty 62,4kW ?

Martin Martin
12. listopadu 2019, 12:37
0
Ford Mondeo HEV: Opomíjeno neprávem?

Výkon
benzín 106kW
elektromotor 88kW
startér 64kW
Celkově 138kW
To jako má ztráty 120kW ?
A kombík s plným kufrem tomu říkám vynález. Příští model bude mít obsazenou sedačku vpravo vzadu. Bude tam sedět policajt a rovnou vypisovat pokuty :-D

Martin Martin
05. listopadu 2019, 15:26
-3
Základy bezpečnostní výbavy vozidla, aneb Po zrcátka ozbrojení

... průser je, že u nás novináři píšou názory, které získali čtením jiných novinářů. Co tak zkusit opravdové dějiny a statistiky a ne jen papouškovat kliše z novin?

Martin Martin
01. listopadu 2019, 16:44
0
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Hele já mám -5 liků. Která města tedy Kim bombardoval Atomovkama? Já znám tedy jen Hirošimu a Nagasaki v Japonsku + Bikiny v Tichém oceánu.

Martin Martin
01. listopadu 2019, 16:34
2
Volvo XC90 B5: Důležité rozhodnutí

Mild Hybrid je jediný přínos, téhle doby. Pokud se nemýlím, má to i BMW a Mazda. Kdyby nebyly dotace, byl by tohle podle mě JEDINÝ a zatím i KONEČNÝ smysluplný posun k "elektrifikaci". Sám bych i viděl spíše propojení s kondenzátory, než těžšími bateriemi.

Martin Martin
24. října 2019, 10:56
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

A fotky kufru? Teda, ne že bych byl zahrádkář, ale jejich SUV má hrbolatou podlahu s hrbem kvůli baterek.

Martin Martin
23. října 2019, 11:56
0
Mazda 3 1.8 Skyactiv-D116: Designový jazyk bez kompromisů

+ bezpečnostní normy = váha klidně dvojnásobná. Kdysi taková autička vážila 700kg

Martin Martin
23. října 2019, 11:53
1
Mazda 3 1.8 Skyactiv-D116: Designový jazyk bez kompromisů

Pěkně napsáno a fotky krásně doplňuji text.

Martin Martin
14. října 2019, 23:28
0
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

pěkně napsáno. Klidně mohlo být delší.

Martin Martin
10. října 2019, 16:00
1
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

... jinak Tesla je systém na shrábnutí eco daní (proto ty výjimky, ochrana, ba i dotace). Rozumný člověk od Tesly kupuje akcie a ne auta :-D Proto taky Musk pořád něco slibuje, plnit netřeba.

Martin Martin
10. října 2019, 15:56
0
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Na cestách začíná anarchie. Elektromotorky jezdí bez papíru, SPZ a povinného ručení, vlastně dnes můžu koupit motorku svému 10ti letému synovi a pustit ho na cesty - je to OK. Auto si můžou sama zmateně bourat nebo bourat se spícím řidičem. A to vše ve jménu nedotknutelného náboženství "elektromobility". By mě zajímalo, jestli by byla policie stejně shovívavá, kdybych si sám postavil 12l monstrum a nechal řídit psa :-D :-D :-D :-D

Martin Martin
06. října 2019, 09:37
3
Den ruské techniky 2019: Vytoužená setkání

Pěkné čtení, mohlo být i delší. Je super jak to žereš. Palec hore.

Martin Martin
28. září 2019, 20:29
-5
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

... proč Kim? Jediní šílenci, kteří kdu použili atomovku na civilisty jsou USA..


..

Martin Martin
23. září 2019, 13:28
1
Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

... by majitel toho pole měl zatepla rozeslat pozvánky na Francfort 2020 :-) A třeba tam příští rok bude těch stánků 16 :-D :-D :-D

Martin Martin
15. září 2019, 20:11
0
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Elektroismus je součástí globálního zdanění a takto to asi bude nezávislé na stavu projektu EU...

Martin Martin
15. září 2019, 20:08
1
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Takže kam to automobilky s elektroismem dotáhly? Petrolhead tam ani nevleze a před vchodem jim stejně protestují ekofašisti ????????????

Martin Martin
15. září 2019, 20:04
0
Automobilka Byton míří na evropský trh. Kupce láká na displeje a kamery.

prosím nepodsouvat nesmysly, ve špiclování je Čína až za Anglii a USA. Akorát nevlastní média v EU... Takže mám opravdu větší strach ze sběru dat českou policii...

Martin Martin
15. září 2019, 19:59
0
Martin Martin
26. července 2019, 20:51
0
Totálně zklidněná doprava

Problém je, že se nenabourá ten co jede 40, ale ten co jede pro dítě do školky a neplánoval, že pojede 20km 40minut a udělá chybu při objíždění vzniklé kolony.

Martin Martin
26. července 2019, 20:48
4
Totálně zklidněná doprava

BESIP to zabil tím podtónem, že ten, co porušuje pravidla je ten druhý a je to hajzl. Nikde tam není, to jsem já a udělal jsem chybu. Vždy je to mladý, agresivně jedoucí hajzl, nejlépe v černém autě. Tedy aspoň, co jsem na to musel koukat ve frontě na dopravce.

Martin Martin
26. července 2019, 20:46
4
Totálně zklidněná doprava

Velký problém je, že pokuty jsou v penězích. Policajty to nutí vydělávat na PROKAZATELNÝCH přestupcích a pro mnoho lidí je to stejně pakatel nebo mají dokonce řidiče. Osobně bych navrhoval dlouhé domluvy - 3h jsou pro každého 3h a policajti by mohli řešit dopravu a ne se zdržovat ozbrojeným loupením, teda chtěl jsem říct pokutováním ...

Martin Martin
26. července 2019, 20:43
1
Totálně zklidněná doprava

To jsem měl taky kliku na učitele v autoškole. Kdo neměl 3 nejvíc po 50ti metrech dostal zdupa. Rozjezdy do kopce se trénovaly, až spojka smrděla. Křižovatky jsme brousili tam a zpět. Popsal nám, všechny záludnosti a drobnosti řízení. A pak vzal každého na neoznačenou křižovatku, tam každý jel, jako by rovně byla hlavní a pravidlo zprava neexistovalo. Tak nám tak dupnul na brzdu, že si tu modřinu od pasu pamatují dodnes :-D

Martin Martin
26. července 2019, 20:40
0
Totálně zklidněná doprava

To bude automat udržování směru O:-) Je to fajn, když člověk něco hledá ...

Martin Martin
26. července 2019, 20:36
3
Totálně zklidněná doprava

Přesně, policie nepokutuje nic, co je nebezpečné. Nedáš přednost v jízdě? - nevadí, ten na hlavní má být ohleduplný. Ohrozíš někoho v rychlém pruhu? - nevadí je to hajzl. Neumíš řídit a jedeš 30? - nevadí, kdo jede rychleji je pirát. Neumíš projet křižovatku? - nevadí, ostatní uhnou. Poměr pokut za rychlost k ostatním bude tak 999:1, zatímco počet nebezpečných situací, které jsem zažil mají jako činitele nebezpečnou rychlost tak 1:400! Podle mě, by měli trestat i autoškoly, které to daným "řidičům" nevtloukly do hlavy!

Martin Martin
03. července 2019, 07:48
0
Představuje se nový, úplně jiný Ford Puma. A my se (ne)těšíme už teď.

Že Puma není Puma ví jen pár lidí a i z nich to část zkousne, mě se spíše líbí nápisy COUPE na SUV, hatchbacku, prakticky na čemkoliv. Třeba bude doba, kdy se na SUV bude hrdě vyjímat nápis ROADSTER :-D :-D

Martin Martin
28. května 2019, 12:04
0
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

... ten Modrý Ford je tak trochu Mazda CX-3 ?!

Martin Martin
28. května 2019, 11:57
-1
Fiat Downtown: Futuristický veterán

U toho autička a bezpečnosti by byl stejný problém jako u "smartu" - debil za volantem. Ten pocit plechu okolo jim dává křídla. Jezdi s tím 140km, řežou zatáčky, vypadají jako parodie na supermana - asi mají taky pocit nezranitelnosti :-/ By se to muselo vyrábět rovnou s omezovačem na 60km/h. (ono to je vůbec věc, jak stejné rychlostní omezení platí pro "smarta", kamión i BMW 5 :-D )

Martin Martin
27. května 2019, 18:05
0
Škoda Eltra 151L: Domácí elektromobil

Věcná oprava - Elon Musk nevyrábí auta - on vyrábí hodnotné akcie. A to je sakra rozdíl :-D Kupovat akcie Tesly je super, kupovat jejich auta nesmysl ;-)

Martin Martin
04. května 2019, 00:01
0
Martin Martin
10. dubna 2019, 11:57
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Se tu zase moc papírově řeší koně. V reálu je i ten 2.0 a to i v CX-5 v pohodě. Není to na krátké, bleskové předjetí, jasně, ale na pohyb po dálnici okolo 200 a po okreskách velmi, velmi svižně to v klidu stačí. Reálně je ten motor docela točivý a nad 4000 ot je s ním sranda. Samozřejmě to není MX-5. Ale píšu to proto, že tím omíláním koní podle mě matete 99,99% řidičů, kteří pak v praxi využijí sotva 50 koní. Já o těch koních čtu jen v diskusích a na ulicích je nějak nevidím ... Tedy pokud to mají napsáno na zadku tak, pak jo :-D

Martin Martin
10. dubna 2019, 11:51
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Pěkně napsáno. Zaměř se na G-vectoring. Je to důvod, proč nové Mazdy působí klidně a pohodově a zároveň je to dokonalý bezpečnostní prvek. Je to defakto preventivní sklidnění jízdy pomocí práce s těžištěm auta. Díky tomu stačí méně zásahu do řízení, auto lépe drží stopu a to se projevuje jak na pohodlnosti jízdy (méně cuků = měně práce pro tlumiče i řidiče), tak bezpečnosti (lepší stopa=méně zátěže na gumy,jistější jízda). Od té doby co to máme v CX-5 si to nemůžu vynachválit!

Martin Martin
12. března 2019, 19:10
-1
Mazda na Ženevském autosalonu 2019

To jsou samé papírové stesky. Nakonec jsme jako spolehlivější koupili CX-5 s 2.0 benzínem. Papírově šnek - v reálu příjemně zrychlující auto, díky super odhlučnění a bezva podvozku si člověk ani nevšimne a je dávno za rychlosti na kterou chtěl zrychlit. Ještě ve 180-190 má pořád tendenci pružně zrychlovat. A to je dnes nejtěžší z Mazd. Akorát se prostě zrychluje ve vyšším pásmu otáček. A to je zde ještě 2.5l. Všichni v teorii pláčou a v praxi je pak předjíždím i s 2.0 CX-5, tak nevím ... A když ten motor mám v MX-5, tak auta nepředjíždím, ale objíždím. Takže výsledek je, že všichni mají 300 nebo 500k za standard - ale tak nějak jen na hubě ... Mám obavu, že by Mazda nakonec ty velké motory v reálu neprodala ...

Martin Martin
07. března 2019, 12:20
0
Ženevský autosalon 2019: První dojmy

https://pbs.twimg.com/media/DdLc9vCW4AA75AH.jpg
jo kdyby přišli s tím vpravo, tak to bych se zasmál, jak je to vohyzdne :-D

Martin Martin
07. března 2019, 12:16
-4
Ženevský autosalon 2019: První dojmy

K tomu Aurusu, všichni u klasiky skončí u víceméně stejného tvaru i Mercedes. Navíc tvar obou aut (nebo spíše všech tří i s M) ovlivňuje panceřování. ... akorát do nás tu 30 let mlátí propagandu o tom, jak zlí rusáci kopíruji. Ale kopírovali i anglání od rusů a pak zase němci od anglánů - kopíruje každý od každého. Navíc, když si vytáhnu ty obrázky, tak jsou tam na tu třídu obrovské rozdíly. Phantom vypadá více bohatě a "namyšleně", Aurus je mnohem uhlazenější a působí tak oblejším dojmem. Osobně bych úplně naopak pohaněl ten zadek, kde se evidentně snažili nebýt ani Mercedes ani Rolls až to překombinovali - i tam by byla jednodušší tvary lepší. A to auto jsou schopní vyrábět SAMI (narozdíl od ČR ;-)

Martin Martin
04. února 2019, 22:03
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Tankuji 100 na Benzině a přes tu jejich kartu je tam sleva, takže rozdíl minimální a jezdím bez problémů od Benziny k Benzině.

Martin Martin
03. února 2019, 15:18
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Myslím, že je to i o promu těch japonců v Evropě. Kdyby se tu dala série i jen 20ti Toybaru s 250k a nějakým nesmyslným odlehčením a udělalo se kolem toho halo, tak to přitáhne další zájemce i o ty běžné verze! To samé u MX5. Promo na běžné se musí dělat potuněnými modely! Třeba jako Seat - totálně předělený vůz objede Nurburgring, pak se vydá jako edice a najednou jsou cesty plné Seatů ...

Martin Martin
02. února 2019, 21:38
0
Krátkozrakost a můj žlučovitý hněv...

To řešíš marně. 50% čechů už je na práškách a bude "líp". Dítě jedné paní mi na parkovišti vběhlo rovnou pod auto. Já reagoval pískáním gum a hroznými nadávkami - ona se jen otočila s milým úsměvem, něco dítěti něžně řekla, otočila se a šla dál (spíše se odvznášela, myslím, že maminky neposedu to si z těch 50 procent značně ukously). A dítě za ní dál vesele pobíhalo po parkovišti ....

Martin Martin
28. ledna 2019, 17:40
3
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

jo, jako třeba koleje, ty jsou za 3 měsíce po položení sama díra :-D

Martin Martin
28. ledna 2019, 17:36
0
Martin Martin
12. ledna 2019, 20:46
0
Století Lancia | 2.díl

Hezký napsáno. Myslím, že konci napomohli uplacené časopisy a silné PíáR, které z toho udělali "naleštěný Fiat". Kdyby tehdy byly články jako je tento, třeba by vše bylo jinak. Asi se ukázalo, jak klíčový je přístup automobilky k novinářům.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car Limo 2003
Lincoln Town Car Limo

2003 rok výroby
250 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 5.7 1979 1979
Chevrolet Corvette C3 5.7 1979

1979 rok výroby
195 koní výkon
5 700 ccm objem

GMC Safari AWD 2005
GMC Safari AWD

2005 rok výroby
200 koní výkon
4 300 ccm objem

Ford Focus 1.4i klima el. okna STK 2021 2001
Ford Focus 1.4i klima el. okna STK 2021

2001 rok výroby
75 koní výkon
1 388 ccm objem

International Harvester Scout  1973
International Harvester Scout

1973 rok výroby
345 koní výkon
5 700 ccm objem