Martin Martin
Jméno | Martin Kopřiva |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 5.5 rok. |
Poslední aktivita | před 4.1 rok. |
Komentářů u článků | 65 |
Pozitivních komentářů u článků | 21 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
končím s tímto webem, poslední dobou je to jen průměrná nudná šeď....
K autoškole 2 věci : 1 / často je už rovnou učí jezdit jako sobecké prasata 2/ oni na té cestě VYDĚLÁVAJÍ mnohdy s řidičem který má být teprve na hřišti. Ad absurdum tam zítra můžou uprostřed cesty opravovat pračku - taky byznys ne...
Si vlastně docela odporuješ ve dvou větách, které si napsal hned za sebou: " Protože zase přeci jen málokdo si může dovolit sporťák a ještě všednodenní auto. Spíš mě tu zaráží ta cena...." Takže si to můžou dovolit ...
Pořád platí: 1/ Velké auto má být pohodlné a ne tvrdé a drncající. Tomu nepomáhá ani "sportovní" naladění, ani přídavné vzpěry, ani tenké a tvrdé gumy. V porovnání s pohodlným korábem dálnic s pohodlným nastavením je M a spol. nesmysl.Svažující střecha pohřbívá i důležitost zadních sedaček. 2/ Sportovní auto musí být co nejlehčí to daný motor umožní a mít těžiště nízko. Vedle takových sporťáků je "sportovní" SUV stále nesmysl.
To, že zapracovala propaganda (aka PíáR) spolu s oblíbou mít nadhled, neznamená, že to je dobré auto. Protože najdu lepší sportovní auto, najdu lepší koráb dálnic, najdu lepší štiku na okresky. Toto celé je pořád jen kompromis okolo SUV se zaměřením na klienty, kteří chtějí mít pocit sportovnosti, ale v autech se technicky nevyznají a je pro ně důležitější, jak to vypadá, co to je za značku a jaký to má M,S,AMG paket. Přitom většina lidí, co to má by si mohli koupit Porsche 911, Bentley a Rover - a ráno si vzít podle potřeby to pravé. Další věc je, že si pořád salámovou metodou zvykáme na horší a horší auta. D9ky tomu, jak se všichni ženou za jednou modlou je naopak docela těžké koupit měkoučký a pohodlný koráb - pra-kdysi to zvládal i Renault ... ps. a je to opravu pro evropu nevkusné, ale to, že se tu za pomocí byrokracie sami pohřbíváme a už evidentně BMW nezajímáme -to už je jiný příběh ....
ve Wikipedia. Jinak myslím, že to je úděl aut, která mají v nabídce obří motor. Auto je masivní, aby uvezlo nějaký 6l, a když si člověk koupi nejmenší motor, tak pořád kupuje těžké masivní auto. Lehčí jen o rozdíl váhy motoru.
Tak nějak jsme zrovna dnes dopoledne vzpomínali Mazdu CX-7 a mi najednou došlo, že měla parametry (248hp,350Nm,1600kg) málem jako moderní sporťáky, třeba právě tento Jaguar - 1654kg, 296hp, 400 Nm. Hlavně tedy ta váha SUV vs sporťák je divná.
Parádně napsáno, super hlášky "když vám nad Reichstagem zavlaje rudá vlajka, je načase uznat, že jste se možná v něčem mohli mýlit" mě rozstřelilo definitivně :-D:-D:-D
A jak se s tím bude točit, aniž bych pomačkal všechna dotyková tlačítka? Mi stačili výčnělky na Mazdě 6, věčně jsem něco odklikaval. Na volantu mi sedí jen tlačítka s jasným chodem. ps. a jsem zvědav kdo v té mezeře první nechá prst a rozseká se ...
Teď vypadlo z "eko" tábora, že pro EU bude potřeba 44milionů aut. Je nás v EU už teď 550milionů. Zbytek už si snadno spočítáme....
Velmi přesné. Bohužel i doprava se stala místem pro výdělek a nikdo to neřeší tak, aby se něco doopravdy vyřešilo. Divide and conquer bych přeložil jako Rozeser a vyděláš ????
Tak tu máme výsledky hlasování LIDÍ a pak jedince, kteří nám vysvětlí, že se lidí spletli a mysleli to jinak. Vím, že to je moderní a k vidění všude kolem nás. Ale i tak je to jen hloupé a arogantní a hodně to prozrazuje o nositelích takových názorů. A přitom to stačí prostě přijmout, vyhrál kdo vyhrál.
na reklamních fotkách je vážně jinde, než dle ČR předpisů (aspoň tedy u starší generace)
to st. paiul: zkus se svézt a otestuj reálný odpich při podřízení. Čísla a realita se někdy sakra míjí. Například jsem míval služební sup a ten měl snad 3s turbolag, takže nešlo předjet ani s více než 200k v 50kmh....
Nedávno mě napadlo, že právě pro tento charakter Mazdy, vlastně nikomu nechybí v nabídce Alfa....
Výkon
benzín 106kW
elektromotor 88kW
startér 6,4kW
Celkově 138kW
To jako má ztráty 62,4kW ?
Výkon
benzín 106kW
elektromotor 88kW
startér 64kW
Celkově 138kW
To jako má ztráty 120kW ?
A kombík s plným kufrem tomu říkám vynález. Příští model bude mít obsazenou sedačku vpravo vzadu. Bude tam sedět policajt a rovnou vypisovat pokuty :-D
... průser je, že u nás novináři píšou názory, které získali čtením jiných novinářů. Co tak zkusit opravdové dějiny a statistiky a ne jen papouškovat kliše z novin?
Hele já mám -5 liků. Která města tedy Kim bombardoval Atomovkama? Já znám tedy jen Hirošimu a Nagasaki v Japonsku + Bikiny v Tichém oceánu.
Mild Hybrid je jediný přínos, téhle doby. Pokud se nemýlím, má to i BMW a Mazda. Kdyby nebyly dotace, byl by tohle podle mě JEDINÝ a zatím i KONEČNÝ smysluplný posun k "elektrifikaci". Sám bych i viděl spíše propojení s kondenzátory, než těžšími bateriemi.
A fotky kufru? Teda, ne že bych byl zahrádkář, ale jejich SUV má hrbolatou podlahu s hrbem kvůli baterek.
+ bezpečnostní normy = váha klidně dvojnásobná. Kdysi taková autička vážila 700kg
Pěkně napsáno a fotky krásně doplňuji text.
... jinak Tesla je systém na shrábnutí eco daní (proto ty výjimky, ochrana, ba i dotace). Rozumný člověk od Tesly kupuje akcie a ne auta :-D Proto taky Musk pořád něco slibuje, plnit netřeba.
Na cestách začíná anarchie. Elektromotorky jezdí bez papíru, SPZ a povinného ručení, vlastně dnes můžu koupit motorku svému 10ti letému synovi a pustit ho na cesty - je to OK. Auto si můžou sama zmateně bourat nebo bourat se spícím řidičem. A to vše ve jménu nedotknutelného náboženství "elektromobility". By mě zajímalo, jestli by byla policie stejně shovívavá, kdybych si sám postavil 12l monstrum a nechal řídit psa :-D :-D :-D :-D
Pěkné čtení, mohlo být i delší. Je super jak to žereš. Palec hore.
... proč Kim? Jediní šílenci, kteří kdu použili atomovku na civilisty jsou USA..
..
... by majitel toho pole měl zatepla rozeslat pozvánky na Francfort 2020 :-) A třeba tam příští rok bude těch stánků 16 :-D :-D :-D
Elektroismus je součástí globálního zdanění a takto to asi bude nezávislé na stavu projektu EU...
Takže kam to automobilky s elektroismem dotáhly? Petrolhead tam ani nevleze a před vchodem jim stejně protestují ekofašisti ????????????
prosím nepodsouvat nesmysly, ve špiclování je Čína až za Anglii a USA. Akorát nevlastní média v EU... Takže mám opravdu větší strach ze sběru dat českou policii...
Co tak dat do článku setupy vedoucích vozů?
Problém je, že se nenabourá ten co jede 40, ale ten co jede pro dítě do školky a neplánoval, že pojede 20km 40minut a udělá chybu při objíždění vzniklé kolony.
BESIP to zabil tím podtónem, že ten, co porušuje pravidla je ten druhý a je to hajzl. Nikde tam není, to jsem já a udělal jsem chybu. Vždy je to mladý, agresivně jedoucí hajzl, nejlépe v černém autě. Tedy aspoň, co jsem na to musel koukat ve frontě na dopravce.
Velký problém je, že pokuty jsou v penězích. Policajty to nutí vydělávat na PROKAZATELNÝCH přestupcích a pro mnoho lidí je to stejně pakatel nebo mají dokonce řidiče. Osobně bych navrhoval dlouhé domluvy - 3h jsou pro každého 3h a policajti by mohli řešit dopravu a ne se zdržovat ozbrojeným loupením, teda chtěl jsem říct pokutováním ...
To jsem měl taky kliku na učitele v autoškole. Kdo neměl 3 nejvíc po 50ti metrech dostal zdupa. Rozjezdy do kopce se trénovaly, až spojka smrděla. Křižovatky jsme brousili tam a zpět. Popsal nám, všechny záludnosti a drobnosti řízení. A pak vzal každého na neoznačenou křižovatku, tam každý jel, jako by rovně byla hlavní a pravidlo zprava neexistovalo. Tak nám tak dupnul na brzdu, že si tu modřinu od pasu pamatují dodnes :-D
To bude automat udržování směru O:-) Je to fajn, když člověk něco hledá ...
Přesně, policie nepokutuje nic, co je nebezpečné. Nedáš přednost v jízdě? - nevadí, ten na hlavní má být ohleduplný. Ohrozíš někoho v rychlém pruhu? - nevadí je to hajzl. Neumíš řídit a jedeš 30? - nevadí, kdo jede rychleji je pirát. Neumíš projet křižovatku? - nevadí, ostatní uhnou. Poměr pokut za rychlost k ostatním bude tak 999:1, zatímco počet nebezpečných situací, které jsem zažil mají jako činitele nebezpečnou rychlost tak 1:400! Podle mě, by měli trestat i autoškoly, které to daným "řidičům" nevtloukly do hlavy!
Že Puma není Puma ví jen pár lidí a i z nich to část zkousne, mě se spíše líbí nápisy COUPE na SUV, hatchbacku, prakticky na čemkoliv. Třeba bude doba, kdy se na SUV bude hrdě vyjímat nápis ROADSTER :-D :-D
U toho autička a bezpečnosti by byl stejný problém jako u "smartu" - debil za volantem. Ten pocit plechu okolo jim dává křídla. Jezdi s tím 140km, řežou zatáčky, vypadají jako parodie na supermana - asi mají taky pocit nezranitelnosti :-/ By se to muselo vyrábět rovnou s omezovačem na 60km/h. (ono to je vůbec věc, jak stejné rychlostní omezení platí pro "smarta", kamión i BMW 5 :-D )
Věcná oprava - Elon Musk nevyrábí auta - on vyrábí hodnotné akcie. A to je sakra rozdíl :-D Kupovat akcie Tesly je super, kupovat jejich auta nesmysl ;-)
Se tu zase moc papírově řeší koně. V reálu je i ten 2.0 a to i v CX-5 v pohodě. Není to na krátké, bleskové předjetí, jasně, ale na pohyb po dálnici okolo 200 a po okreskách velmi, velmi svižně to v klidu stačí. Reálně je ten motor docela točivý a nad 4000 ot je s ním sranda. Samozřejmě to není MX-5. Ale píšu to proto, že tím omíláním koní podle mě matete 99,99% řidičů, kteří pak v praxi využijí sotva 50 koní. Já o těch koních čtu jen v diskusích a na ulicích je nějak nevidím ... Tedy pokud to mají napsáno na zadku tak, pak jo :-D
Pěkně napsáno. Zaměř se na G-vectoring. Je to důvod, proč nové Mazdy působí klidně a pohodově a zároveň je to dokonalý bezpečnostní prvek. Je to defakto preventivní sklidnění jízdy pomocí práce s těžištěm auta. Díky tomu stačí méně zásahu do řízení, auto lépe drží stopu a to se projevuje jak na pohodlnosti jízdy (méně cuků = měně práce pro tlumiče i řidiče), tak bezpečnosti (lepší stopa=méně zátěže na gumy,jistější jízda). Od té doby co to máme v CX-5 si to nemůžu vynachválit!
Poslední komentáře
- VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů