načítám data...

Martin Martin

JménoMartin Kopřiva
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 5.6 měs.
Poslední aktivitapřed 9.9 dny
Komentářů u článků17
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Martin Martin
10. dubna 2019, 11:57
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Se tu zase moc papírově řeší koně. V reálu je i ten 2.0 a to i v CX-5 v pohodě. Není to na krátké, bleskové předjetí, jasně, ale na pohyb po dálnici okolo 200 a po okreskách velmi, velmi svižně to v klidu stačí. Reálně je ten motor docela točivý a nad 4000 ot je s ním sranda. Samozřejmě to není MX-5. Ale píšu to proto, že tím omíláním koní podle mě matete 99,99% řidičů, kteří pak v praxi využijí sotva 50 koní. Já o těch koních čtu jen v diskusích a na ulicích je nějak nevidím ... Tedy pokud to mají napsáno na zadku tak, pak jo :-D

Martin Martin
10. dubna 2019, 11:51
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Pěkně napsáno. Zaměř se na G-vectoring. Je to důvod, proč nové Mazdy působí klidně a pohodově a zároveň je to dokonalý bezpečnostní prvek. Je to defakto preventivní sklidnění jízdy pomocí práce s těžištěm auta. Díky tomu stačí méně zásahu do řízení, auto lépe drží stopu a to se projevuje jak na pohodlnosti jízdy (méně cuků = měně práce pro tlumiče i řidiče), tak bezpečnosti (lepší stopa=méně zátěže na gumy,jistější jízda). Od té doby co to máme v CX-5 si to nemůžu vynachválit!

Martin Martin
12. března 2019, 19:10
-1
Mazda na Ženevském autosalonu 2019

To jsou samé papírové stesky. Nakonec jsme jako spolehlivější koupili CX-5 s 2.0 benzínem. Papírově šnek - v reálu příjemně zrychlující auto, díky super odhlučnění a bezva podvozku si člověk ani nevšimne a je dávno za rychlosti na kterou chtěl zrychlit. Ještě ve 180-190 má pořád tendenci pružně zrychlovat. A to je dnes nejtěžší z Mazd. Akorát se prostě zrychluje ve vyšším pásmu otáček. A to je zde ještě 2.5l. Všichni v teorii pláčou a v praxi je pak předjíždím i s 2.0 CX-5, tak nevím ... A když ten motor mám v MX-5, tak auta nepředjíždím, ale objíždím. Takže výsledek je, že všichni mají 300 nebo 500k za standard - ale tak nějak jen na hubě ... Mám obavu, že by Mazda nakonec ty velké motory v reálu neprodala ...

Martin Martin
07. března 2019, 12:20
0
Ženevský autosalon 2019: První dojmy

https://pbs.twimg.com/media/DdLc9vCW4AA75AH.jpg
jo kdyby přišli s tím vpravo, tak to bych se zasmál, jak je to vohyzdne :-D

Martin Martin
07. března 2019, 12:16
-4
Ženevský autosalon 2019: První dojmy

K tomu Aurusu, všichni u klasiky skončí u víceméně stejného tvaru i Mercedes. Navíc tvar obou aut (nebo spíše všech tří i s M) ovlivňuje panceřování. ... akorát do nás tu 30 let mlátí propagandu o tom, jak zlí rusáci kopíruji. Ale kopírovali i anglání od rusů a pak zase němci od anglánů - kopíruje každý od každého. Navíc, když si vytáhnu ty obrázky, tak jsou tam na tu třídu obrovské rozdíly. Phantom vypadá více bohatě a "namyšleně", Aurus je mnohem uhlazenější a působí tak oblejším dojmem. Osobně bych úplně naopak pohaněl ten zadek, kde se evidentně snažili nebýt ani Mercedes ani Rolls až to překombinovali - i tam by byla jednodušší tvary lepší. A to auto jsou schopní vyrábět SAMI (narozdíl od ČR ;-)

Martin Martin
04. února 2019, 22:03
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Tankuji 100 na Benzině a přes tu jejich kartu je tam sleva, takže rozdíl minimální a jezdím bez problémů od Benziny k Benzině.

Martin Martin
03. února 2019, 15:18
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Myslím, že je to i o promu těch japonců v Evropě. Kdyby se tu dala série i jen 20ti Toybaru s 250k a nějakým nesmyslným odlehčením a udělalo se kolem toho halo, tak to přitáhne další zájemce i o ty běžné verze! To samé u MX5. Promo na běžné se musí dělat potuněnými modely! Třeba jako Seat - totálně předělený vůz objede Nurburgring, pak se vydá jako edice a najednou jsou cesty plné Seatů ...

Martin Martin
02. února 2019, 21:38
0
Krátkozrakost a můj žlučovitý hněv...

To řešíš marně. 50% čechů už je na práškách a bude "líp". Dítě jedné paní mi na parkovišti vběhlo rovnou pod auto. Já reagoval pískáním gum a hroznými nadávkami - ona se jen otočila s milým úsměvem, něco dítěti něžně řekla, otočila se a šla dál (spíše se odvznášela, myslím, že maminky neposedu to si z těch 50 procent značně ukously). A dítě za ní dál vesele pobíhalo po parkovišti ....

Martin Martin
28. ledna 2019, 17:40
3
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

jo, jako třeba koleje, ty jsou za 3 měsíce po položení sama díra :-D

Martin Martin
28. ledna 2019, 17:36
0
Martin Martin
12. ledna 2019, 20:46
0
Století Lancia | 2.díl

Hezký napsáno. Myslím, že konci napomohli uplacené časopisy a silné PíáR, které z toho udělali "naleštěný Fiat". Kdyby tehdy byly články jako je tento, třeba by vše bylo jinak. Asi se ukázalo, jak klíčový je přístup automobilky k novinářům.

Martin Martin
12. ledna 2019, 19:41
0
Martin Martin
30. prosince 2018, 18:53
2
Suzuki ukázalo další varianty nového Jimny

??? Neekologické je vyrábět auta na hnědé uhlí co sebou tahají 500kg baterií ... Tereňák není na jízdu na 160 po dálnici a tak jsou hrany fuk ...

Martin Martin
17. prosince 2018, 19:26
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

Používám fitness s hladkou, vypolstrovanou dlaní :-)

Martin Martin
17. prosince 2018, 19:25
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

Například ND má tvrdý volant. Rukavice s měkkou dlaní jsou při denním provozu příjemné. Tak a je po dumání, co ;-) Nechal bych to na každém, v čem je mu pohodlně.

Martin Martin
28. listopadu 2018, 11:23
0
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

Myslím, že 190k ND 2.0 už ty rovinky za zatáčkou definitivně řeší. Už ND s 2.0 160k při lehkosti a rychlosti výjezdu ze zatáčky nemá se "závodníky" problém s výkonem, spíše s nervama. Když se na rozbité okresce se stromořadím rozhodl jet starý Golf více než 150, tak to už není o výkonu :-D :-D :-D . Jinak už i ta první generace ND si lehce velmi dopádí k 180km/h a velmi ochotně k 200km/h. Nikdy jsem tedy běžně problém za zatáčkou s výkonem neměl. Takže s novu ND FL (asi správná zkratka) už to nebude běžně křeč. Samozřejmě to pořád není primárně (a bez úprav) nástroj pro agresivní závod s 911 nebo závody na světlech s čímkoliv s x kW nebo na okruh. Naopak gentlemanský slušné vyblbnutí s reálně o třídu lepším sporťákem končíci palcem nahoru možné je :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Explorer 4.0 XLT 2001 LPG 2001
Ford Explorer 4.0 XLT 2001 LPG

2001 rok výroby
204 koní výkon
4 011 ccm objem

Chevrolet K30 CHEVY VAN 1992
Chevrolet K30 CHEVY VAN

1992 rok výroby
1 koní výkon
6 200 ccm objem

Hummer H3 3.5 164kw LPG r.v.2008 2008
Hummer H3 3.5 164kw LPG r.v.2008

2008 rok výroby
223 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Century 1974 1974
Buick Century 1974

1974 rok výroby
222 koní výkon
6 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1978
Chrysler Cordoba

1978 rok výroby
200 koní výkon
6 551 ccm objem