Lukáš „Doubitch“ Doubrava
Momentálně sedlám:
E39 540i,
E36 316i Compact,
Suzuki Vitara 1.6 16v offroad project
| Bydliště | Děčín |
|---|---|
| Registrace | před 7.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 17.5 měs. |
| Komentářů u článků | 5 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Pro mě bylo před 4 lety velkým překvapením, když mi táta volal že si konečně koupil Japonce, přesněji Nissana. Až když s tím přijel domů, tak jsem pochopil o co tady jde, protože Nissan Primastar není úplně JDM vehikl, ale jen přeznačkovaný Vivaro/Trafic :-D

Auto: *PÍÍÍÍP*
Já: kur*va, kur*va, co se děje?!
Auto: 3 °C
Funkce upozornění venkovní teploty je úplně k ničemu, obvzlášť když mi to moje stará německá šunka nahlásí několikrát během jedné jízdy a nejde to vypnout. :-D
Dvojková Fóbie se sjetejma čínskejma zimákama v kombinaci s úzkou namrzlou silnicí byla vtipná kombinace. :-) Prdel se sklouzla, přehnal jsem kontra a dal jsem přednost zmrzlý hlíně před svodidlama. Odnesl to jen nárazník a chladičová stěna. :-D

Já se za poslední dobu přistihl, že čím častěji jezdím tu samou trasu, jako je napsáno v článku, tím ji zajíždím rychleji a rychleji. Abych řekl pravdu, cítím se za volantem mnohem bezpečněji, když jedu na hraně možností auta, nebo se o to aspoň snažím, jelikož se plně soustředím, mnohem více předvídám, mnohem více sleduji stav silnice, provoz, zvěř (čti cyklisty), apod., než když jedu "na pohodu". Pak je stejný případ maximálního vnímání okolí a to ten, kdy jedu s prázdnou nádrží a snažím se spotřebu dostat pod fyzikální zákony. :-D
