Ondrej „ON-H“ Hloch
| Bydliště | Přerov |
|---|---|
| Registrace | před 7.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.1 rok. |
| Komentářů u článků | 15 |
| Pozitivních komentářů u článků | 4 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Habakukk: Hodnotit ve smyslu 'je to dobre' vs. 'je to spatne' a predjimat jsou dve naprosto ruzny veci, nemyslis?
Rock: Presne tak, staci se divat kolem sebe, nejvic Dusteru potkavam ve mestech/satelitnich vesnicich, na dojizdeni prave do toho mesta. Nemuzu si vybavit, kdy jsem naposledy videl echt zablaceneho, pracovniho Dustera. Co vim od znamych v Renaultu, nejvic se prodavaji ty litry ve vyssi vybave, coz stejne ani nemuzou byt ctyrkolky.
Chapu, nicmene marketingovy team Dacie si jiste udelal velmi podrobnou analyzu, ze ktere vyslo, ze ac automobilovi novinari chvali schopnosti Dusteru v terenu, prumerny uzivatel oceni primarne fakt, ze zapadne do modniho gangu SUV a to z ruznych duvodu, ale schopnosti v terenu to nejsou...a tomu prizpusobi parametry nastupce.
Nehodnotim to ani tak, ani onak, je to jednoduse racionalni trzni chovani automobilky.
“Snad i další generace, která by měla být představena příští rok, zachová to, proč mají zákazníci Dustera tak rádi, a nestane se z něj pouze módní crossover.”
Asi mi neco uniklo, celou dobu jsem mel za to, ze druha generace uz se vlastne takovym “modnim crossoverem” v ocich valne vetsiny zakazniku davno stala. Cest vyjimkam, ale tipoval bych, ze 95% prodanych Dusteru se nepodiva do tezsich podminek, nez by zvladla projet treba Fabia.
Mel bych dilema jestli ES300, nebo radeji NXko v tehle generaci... Na(ne)stesti aktualne nemam ani na jeden, takze problem vyresen :)
Jsem fanda Toyota Production Systemu takze muzu zit s klidnym vedomim, ze naprosta vetsina penez stejne skoncila u Toyoty - a pokud jsem tim zaroven trochu pomohl i Suzuki, o to lip :)
Nevim jak je to u Mazdy, ale aktualni rozdil Swace vs Corolla v podobne konfiguraci je by voko 60-70k. Jen tohle je silny argument sam o sobe :)
Mel jsem podobny rozhodovaci proces, pouze o 180 stupnu prevraceny - tj. Corolla TS vs Swace. Kdyz jsem delal research, ktere z tech dvou, ve spouste diskuzi/recenzi zaznivaly argumenty typu - jestli chces hybrid od Toyoty, proc by sis proboha kupoval Suzuki... Ve vysledku prevazil nemaly cenovy rozdil za prakticky identicke auto a fakt, ze autorizak Suzuki mam ve meste, Toyku ne.
To BobAsh: Amen. Je to stejny jako se zeptat sefkuchare jaky pouziva nadobi a noze, protoze to jidlo je skvely... :)
Taky je mam na letosek v hledacku. Zatim to vypada na Swace, pripadne Corollu. Camry by se mi libila o chlup vic, ale uz je to pravda dalsich 200kkc+, ktery si asi na nase uziti nedokazu z pohledu cost x benefit nijak ospravedlnit. Navic kocarek & detsky kolo se vzdycky naskladaji lip do kombiku...
Jan Machac: Minimalne 4 Indy jsem tam naucil 11 let zpatky celkem slusne cesky nadavat... :)
Kdybyste nekdy potrebovali fotografa v okoli Olomouce, dejte vedet & jsem pro kazdou srandu :)
www.ondrejhloch.cz
Nemyslim, ze jsem rejpalek :) Jen mam uz odfoceno dost na to, abych mohl s klidnym svedomim rict, ze je opravdu velky rozdil mezi masinou za 10, nebo za 100k.
S tim zbytkem souhlasim a klidne se pod to podepisu.
Jako dlouholety majitel Twinga RS.... NE - tohle auto fakt neni do mesta vhodny ani trochu :) Kostitras jako prase, hooodne malej rejd, popojizdeni v kolonach je kvuli pomerne kratke jednicce fakt neprijemny a aby to jako celke pocitove fungovalo, musi se na nej tlacit, coz ve meste moc nejde.
Tohohle prcka jezdim uz sedmym rokem a vesmes to autor trefil ve vsech bodech, jen mne osobne prijde razeni fakt udes.