HonzaT
Jméno | Jan Motalík |
---|---|
Bydliště | Rychnov nad Kněžnou |
Registrace | před 5.6 rok. |
Poslední aktivita | před 15.6 měs. |
Komentářů u článků | 10 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Souřadnice na jeepu vedou na začátek Hell´s Revenge trailu, viz:
https://mapy.cz/s/cesesazase
Jo, buzerační semafor. Tuhle jsem projížděl Obrataň a jeden takovej kousek tam maj taky. Vím o něm, tak jsem si tu rychlost fakt hlídal, reálně jsem tam měl cca 48km/h. A stejně mi padla červená - co padla, rozsvítila se a zůstala viset. A tak, jak tyhle kokotiny prostě nemám rád, tak jsem se opřel o klakson, sice bylo asi šest večer v neděli, ale aspoň si to místní užijou, když si tam takovou blbost nechaj dát. Na projíždění na červenou se ještě necítím, ale oni nás jednou vychovají..
Vůbec mi přijde, že na našich silnicích je hromada značek, omezení a upozornění, která z řidičů dělají nesvépravné idioty. V zatáčce, kde se vysekalo nějaký vyfetlo, protože tam letěl 150 dáme upozornění a pro jistotu ještě omezení na 70. Když tam jedete poprvé, tak zpomalíte, protože co když ta zatáčka fakt utahuje. Podruhé a pak furt pryč jedete standardních 90+. A o pár kilometrů dál je opravdu hnusná zatáčka a nikde žádný upozornění. Jasně, ona vypadá, že by mohla být trošku záludná, ale pod dojmem zbytečného upzornění pět minut zpátky to tam pošlete a pak máte plné ruce volantu to srovnat.
A já se ptám, tohle stát chce? Tu nepředvídatelnost značení? Nebo dáme do každé zatáčky upozornění a omezení?
Ten nález správního soudu je úžasnej. Vlastně můžeme zrušit označení obcí, protože řidič má znát, poznat a předpokládat.
Jen by mne zajímalo, jestli to funguje i opačně - pokud je cedule kilometr v poli, mimo jakoukoliv zástavbu, můžu podle této logiky jet normálně devadesát?
Habakukk: Bacha na to, není benzinová 1,2 jako benzinová 1,2. Mám starou Corsu a když chci, tak můžu jezdit téměř bez brzd, ten brzdný účinek motoru už pár lepičů na zadek asi překvapil :)
Sledování tankování je taková zajímavost a občas pomůže upozornit na nějakou závadu, když se najednou zvedá spotřeba :)
Používám v mobilu aplikaci PHM & Náklady. Mám tam obě auta, u každého zadávám to, co autor článku - takže spotřebu, servisní úkoly, platby za kde co a apka mi sama všechno spočítá a ukáže grafy. Spotřebu, rozdělení nákladů, cenu za kilometr, nájezd... Navíc to mám vždycky u sebe a na pumpě je otázka minuty nacvakat tankování a dál na to nemusím myslet. Apka sama posílá automaticky zálohu na mail a není problém to exportovat případně do toho excelu.
A když si občas říkám, že už zase do toho auta cpu prachy za servis, tak se můžu podívat, že to tak hrozný není :)
Jako majitel Mazdy 5 bych chtěl říct, že zadní šoupačky jsou opravdu návykový, zejména v kombinaci bezklíčové otevírání a elektricky poháněné šoupačky. Stačí klíč někde v kapse, volnej jeden prst a auto si odemknete a otevřete.
Jen bych opravil ten údaj o vyjímatelných sedačkách - jako jo, jde to, ale musí se vycvakat krycí plastíky, povolit čtyři šrouby a pak jeden silnej, kterej tu sedačku co má bratru 30kg vymanévruje ven. Když jsem viděl kamaráda, jak jednoduše vycvakl a vynesl sedačky ze Sharana, tak jsem záviděl.
Ale jinak je to pohodlný auto a silnější dvoulitr mi po přesednutí z Corsy s 33kW přijde jako raketa :)
K zadním mlhovkám - nemá to některý ze sousedních států hozený tak, že při použití mlhovek( zejména zadních) musíte snížit rychlost na 50? km/h. Logika za tím je jasná - mlhovky smíte použít jen za snížené viditelnosti a pokud je snížená viditelnost, tak nemůžete přece valit po okresce kilem.
Další úžasná věc jsou automatická dálková světla. Nedávno za mnou jel někdo vybavený tímto převratným vynálezem a po pár kilometrech jsem myslel, že si na něj počkám a z auta ho vyndám. Jasně, na rovné silnici bez horizontů to asi funguje skvěle, ale na okresce vybavené hromadou zatáček a horizontů to bylo na pěst. Jak jsem se mu střídavě schovával a objevoval za horizonty, tak při každém jeho vynoření musela automatika chvilku přemýšlet zda má zhasnout. Já měl mezitím z auta osvětlenou výlohu.
A super je taky noční kombinace malé, úzké auto a za ním SUV, dodávka, whatever se světly proklatě vysoko. Spousta těchle řidičů má tendenci vám dojet do kufru a vy ve zpětných zrcátkách nevidíte nic jiného než dvojici světel.
Přední mlhovky jsou problém za deště. Tím, jak svítí dolů, tak se od mokré vozovky odráží a ve spolupráci s hlavními světly je to super koktejl.
Poslední komentáře
- high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě... - krab, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S tím výběrem docela souhlasím, navíc u toho BMW bych spíš... - Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S výběrem souhlasím. U BMW pak z té doby ještě Z8, a i řada... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Tak nějak :-D - Sato, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
toto je velmi zaujimava informacia
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů