
HonzaT
Jméno | Jan Motalík |
---|---|
Bydliště | Rychnov nad Kněžnou |
Registrace | před 2.6 rok. |
Poslední aktivita | před 6.9 hod. |
Komentářů u článků | 9 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Souřadnice na jeepu vedou na začátek Hell´s Revenge trailu, viz:
https://mapy.cz/s/cesesazase
Jo, buzerační semafor. Tuhle jsem projížděl Obrataň a jeden takovej kousek tam maj taky. Vím o něm, tak jsem si tu rychlost fakt hlídal, reálně jsem tam měl cca 48km/h. A stejně mi padla červená - co padla, rozsvítila se a zůstala viset. A tak, jak tyhle kokotiny prostě nemám rád, tak jsem se opřel o klakson, sice bylo asi šest večer v neděli, ale aspoň si to místní užijou, když si tam takovou blbost nechaj dát. Na projíždění na červenou se ještě necítím, ale oni nás jednou vychovají..
Vůbec mi přijde, že na našich silnicích je hromada značek, omezení a upozornění, která z řidičů dělají nesvépravné idioty. V zatáčce, kde se vysekalo nějaký vyfetlo, protože tam letěl 150 dáme upozornění a pro jistotu ještě omezení na 70. Když tam jedete poprvé, tak zpomalíte, protože co když ta zatáčka fakt utahuje. Podruhé a pak furt pryč jedete standardních 90+. A o pár kilometrů dál je opravdu hnusná zatáčka a nikde žádný upozornění. Jasně, ona vypadá, že by mohla být trošku záludná, ale pod dojmem zbytečného upzornění pět minut zpátky to tam pošlete a pak máte plné ruce volantu to srovnat.
A já se ptám, tohle stát chce? Tu nepředvídatelnost značení? Nebo dáme do každé zatáčky upozornění a omezení?
Ten nález správního soudu je úžasnej. Vlastně můžeme zrušit označení obcí, protože řidič má znát, poznat a předpokládat.
Jen by mne zajímalo, jestli to funguje i opačně - pokud je cedule kilometr v poli, mimo jakoukoliv zástavbu, můžu podle této logiky jet normálně devadesát?
Habakukk: Bacha na to, není benzinová 1,2 jako benzinová 1,2. Mám starou Corsu a když chci, tak můžu jezdit téměř bez brzd, ten brzdný účinek motoru už pár lepičů na zadek asi překvapil :)
Sledování tankování je taková zajímavost a občas pomůže upozornit na nějakou závadu, když se najednou zvedá spotřeba :)
Používám v mobilu aplikaci PHM & Náklady. Mám tam obě auta, u každého zadávám to, co autor článku - takže spotřebu, servisní úkoly, platby za kde co a apka mi sama všechno spočítá a ukáže grafy. Spotřebu, rozdělení nákladů, cenu za kilometr, nájezd... Navíc to mám vždycky u sebe a na pumpě je otázka minuty nacvakat tankování a dál na to nemusím myslet. Apka sama posílá automaticky zálohu na mail a není problém to exportovat případně do toho excelu.
A když si občas říkám, že už zase do toho auta cpu prachy za servis, tak se můžu podívat, že to tak hrozný není :)
Jako majitel Mazdy 5 bych chtěl říct, že zadní šoupačky jsou opravdu návykový, zejména v kombinaci bezklíčové otevírání a elektricky poháněné šoupačky. Stačí klíč někde v kapse, volnej jeden prst a auto si odemknete a otevřete.
Jen bych opravil ten údaj o vyjímatelných sedačkách - jako jo, jde to, ale musí se vycvakat krycí plastíky, povolit čtyři šrouby a pak jeden silnej, kterej tu sedačku co má bratru 30kg vymanévruje ven. Když jsem viděl kamaráda, jak jednoduše vycvakl a vynesl sedačky ze Sharana, tak jsem záviděl.
Ale jinak je to pohodlný auto a silnější dvoulitr mi po přesednutí z Corsy s 33kW přijde jako raketa :)
K zadním mlhovkám - nemá to některý ze sousedních států hozený tak, že při použití mlhovek( zejména zadních) musíte snížit rychlost na 50? km/h. Logika za tím je jasná - mlhovky smíte použít jen za snížené viditelnosti a pokud je snížená viditelnost, tak nemůžete přece valit po okresce kilem.
Další úžasná věc jsou automatická dálková světla. Nedávno za mnou jel někdo vybavený tímto převratným vynálezem a po pár kilometrech jsem myslel, že si na něj počkám a z auta ho vyndám. Jasně, na rovné silnici bez horizontů to asi funguje skvěle, ale na okresce vybavené hromadou zatáček a horizontů to bylo na pěst. Jak jsem se mu střídavě schovával a objevoval za horizonty, tak při každém jeho vynoření musela automatika chvilku přemýšlet zda má zhasnout. Já měl mezitím z auta osvětlenou výlohu.
A super je taky noční kombinace malé, úzké auto a za ním SUV, dodávka, whatever se světly proklatě vysoko. Spousta těchle řidičů má tendenci vám dojet do kufru a vy ve zpětných zrcátkách nevidíte nic jiného než dvojici světel.
Přední mlhovky jsou problém za deště. Tím, jak svítí dolů, tak se od mokré vozovky odráží a ve spolupráci s hlavními světly je to super koktejl.
Poslední komentáře
- lumix, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Se zhasnutymi světly to vypadá i něco lépe, můj dojem. Včera... - potkanX, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
sakra, zasa dalsi clanok o tomto aute a zasa neukazali ako ten verkel... - lumix, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Přední světla se mi nelíbí, nepřišel jsem jim na chut’.... - st. Padre, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Orální sex s Halinou musí být tedy pěkná divočina na hranici... - briza, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Byť mě celé portfolio Hyndai láká zhruba stejně, jako orální... - Frankie, u blogu Komu zvoní hrana aneb proč...
Teď mě tak napadlo, jak naše děti budou cca za 20 let vzpomínat,... - bitner, Dětství bez autíček
K te zarive soucasnosti: Ano, zijeme v krasnem novem svete, kde se smyslem... - Černá Vovce, Dětství bez autíček
No, školu jsem měl na sídlišti, tak jsem chodil pěšky.... - frite, Toyota Proace City: Podařené Berlingo
A které trhy by to měly být? - José Jiménez, Dětství bez autíček
Článek mě připomněl hromadu vzpomínek na dojíždění... - afro-r1, Dětství bez autíček
Jasne, kvuli zabave je tam sposta nadsazky a prehaneni. Dobre... - gramo, Dětství bez autíček
Na tu cákající vodu z okenního žlábku bych málem zapomněl.... - jazet, Dětství bez autíček
Co pamatuju, tak naši měli stovku nějakou tmavou, pak stodvacu... - LennyLeonard, Dětství bez autíček
Super clanek. Moc sem se zasmal. Zakladka pesky, stredni dojizdeni... - PepaSFI, Dětství bez autíček
já zažil ještě busy RTO, dojížděli jsme do školy do střediskové...
Poslední inzeráty
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem
1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem
2003 rok výroby
310 koní výkon
5 ccm objem
2005 rok výroby
250 koní výkon
3 189 ccm objem
Rušné diskuse
- Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů