Jiří „ZeggJK“ Kunc
| Bydliště | Děčín |
|---|---|
| Registrace | před 7.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 10.4 měs. |
| Komentářů u článků | 5 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Když měla GR86 ( o BRZ se v té době tvrdilo, že do Evropy vůbec nepůjde) přijít do Evropy, tak jsem ji hrozně chtěl, ale pak jsem zjistil, kolik kusů zde bude a pořadníky jak jsou už dávno zaplněný, tak jsem se poohlédnul jinde a šel jsem do MX-5. Cca př e 2 měsíci se mi ozvali z Toyoty z Českých Budějovic, že jestli mám zájem, že by byla jedna k dispozici :-). Ale v MX-5 je super svezení a asi by mi už teď chyběla ta možnost svést se s nebem nad hlavou, takže MX-5 zůstává a GR86 mě mine :-)
Zajímavá studie.... elektromobil překonává v emisích benzín až po najetí 150k km, poté je to ale asi na výměnu baterky, takže asi za svoji životnost benzín nikdy nepřekoná. Diesel vychází ještě lépe. Na diesel se elektro auto v emisích dotáhne až po najetí 250k. Porovnáváno na Hyundai Kona benzín-diesel-elektro. https://www.fs.cvut.cz/verejnost/pr-media/pribehy-z-ustavu/kam-kracis-elektromobilito/
Vladimír Ivanovič řídil Kamaz na Krymu ....Kypr je trošku dál, tak dlouhý ten most není. :-)
Podstatně jiné eko normy do kterých se musel motor vejít?
S dvoulitrovou 121kW Mazdou 3 se při normální jízdě dostanu na 6,5 litru. Takže nějaký progres, aspoň u některých automobilek, tam bude :-)