Pavel „pmx“ Marada
| Bydliště | Mladá Boleslav |
|---|---|
| Registrace | před 7.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.1 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
To že ve velké dodávce příjemně funguje motor s objemem 2,0 litru není až tak překvapivé. Ale on se dříve běžně dával do malých aut jako je Peugeot 206 (taky HDI).
Tak bylo by možné z toho auta vyházet přibližně 80% součástek pohonného ústrojí (a související elektroniky). Dalo by se snížit cenu o několik stovek tisíc. Dokonce i spotřeba by byla se stejnou technologií spalovacího motoru nižší (mnohem nižší hmotnost a nižší ztráty). Jenom by to nebyl "hybrid". A pak by to nešlo prodávat v Evropě...
Ještě malá oprava. 6-válcový motor 3,0l nabízí právě konkurenční Mercedes (i na našem trhu) a naopak Iveco Daily (nebo Fiat Ducato) žádný 6-válec nemá (jde o 4-válec 3,0l, mimochodem velmi dobrý).