Petr „Stal123“ Dolejš
| Bydliště | Kladno |
|---|---|
| Registrace | před 7.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.3 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 4 |
| Komentářů u článků | 32 |
| Pozitivních komentářů u článků | 13 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Start/stop vypnout nejde. Jaksi by to nedávalo smysl, když je to hybrid a umí jet i jen na elektřinu 😀 a je to sladěné tak, že to člověk nepozná v podstatě takže narozdil od koncernu by ani mebyl duvod to vypínat. Asistent hlídání rychlosti naštěstí ještě nemám ten povinný (auto vyrobeno pred 6/2024) takže neumím říct. Nicméně vetsina asistentu se da vypnout lehce pres male menu na pristrojovce tlacitkama na volantu takze to celkem jde.
V ES určitě ne. Mám akorát teď rok ES v nejvyšší výbavě a je tam to co je tady vyfocené. Ledaže by to bylo v tom FL co vyšel tuším před pár měsíci nějak nově.
Jj. To je můj. Predloni jsem v6 musel z urcitych duvodu prodat, ale vlastne hned se situace obrátila a penize jsem nepotreboval a objevila se tahle v8 za cenu co jsem prosal tu v6. Prace na obou bylo potreba hodne tak to bylo jedno tak jsem to nasál. Nechal vyvařit to nejnutnější (o tom pak vic asi v blogu neb to bylo peklo celkem 😀) vymenila se strecha za novou a ted jeste v breznu spousta veci na elektrice a novy svetla atd atd aby bylo na sezonu tak nejak v topu :)
Však v pohodě nic se neděje :) Jinak k té surovosti. Co se zvuku týče já mám vyřešeno předchozím majitelem. Nechal svody, katy a pak už jen holé nerez trubky. Takže co se zvukového projevu osmiválce týče je řev a surovost na okreskách víc než zajištěna :D A je pravda, že to dělá hodně. Kdyby bylo ticho tak je fakt, že by to nebylo ono. Co se týče výkonu tak ten já při projížďkách využívám veškerý na správných cestách. Odezva volantu bych řekl, že není rozhodně surová to souhlas, ale dostatečná. Na co to auto dojíždí(ale tak bylo postaveno takže je to tak správně) je že je dlouhé a těžké a na brzdách a utažených zatáčkách je to prostě znát. Proti Porsche bude pomalejší to je jasné. Ale třeba s tím Maserati bych to někdy velmi rád porovnal. Protože váhově jsou na tom stejně. Ale Maserati co koukám je o 20cm kratší a o cca 10 užší takže by se dalo předpokládat, že by mohlo být o něco hbitejší. Nicméně zpět k rozdílu mezi XK8 a XKR tam je podle mě rozdíl právě v tom jak zvládá okresky fakt velký. Zároveň ano i XK8 stačí, když člověk vezme co je to za auto :)
Lambdy! Já měl po koupi spotřebu skoro 17. Jedna lambda byla ko. Vyměnil jsem rovnou vsechny a slo to o 2-3l dolu a daleko lepe to jede.
No a jinak jezdím za cca 14.5 ale je to dáno i stylem jizdy 😁 když jsem jel tempem v rámci rychlostních limitů do Jeseníku tak jsem se dostal lehce nad 11.
Ahoj @Ronin
Já nemůžu souhlasit s tim, že xk8 a xkr je skoro stejné.
Svezl jsem se, když jsem Jaguara kupoval v nekolika xk8 a pak mě známý svezl v XJR (stejný motor jako v XKR) a už jsem věděl, že XKR je nutnost. Kompresor přidá tusim nějakých 70k (xkr má tuším 370k) ale taky nejakych 80-90 (505 Nm) a ta dynamika, když vše funguje jak má je úplně jinde. Ano kompresor je to další věc co se může vysrat, ale stojí to za to. K tomu XKR mají "el.tlumiče" a zase je to velký rozdil v tom jak to jede. Tuším, ze XKR (aspoň se mi to na tom mém zdá) a má proměnlivý posilovač řízení. Min při pomalé jízdě jse tocit jedním prstem, ale ve vyšších rychlostech tuhne rozhodně pocitově. K tomu moje má ještě ty největší brzdy co na to dávali. Každopádně XK8 jede super o tom žádná. Ale XKR je ještě o kus dal.

Kafe zahřálo, ale už by ta zima mohla jít doprdele ????
Hele já jako nevím jeslti je to rozumný. Kupuju srdcem a aby mi to dělalo radost :) No a mám to tak, že radši koupím co nejlevnější a vše si nechám udělat tak jak chci. Nez koupit drazsi a nejak udelane s cim treba nebudu spokojenej. A ten rozdil v cene mu zatim vzdy vlastne vysel vyhodneji. A to byl pripad zatim i tady Mustanga. Ale rozumna koupe samozrejme neni ani jedno z tech aut a uz vubec ne mit jich 5, se sluzebakem 6. Zvlast kdyz manzelka neridi ????????
No je na tom dost prace. Takový můj klasický kauf ????. Fotka mu lichoti, ale ani to neni zase uplne spatny. Kdyz budu mit cas tak to hodim do blogu. Stejně uz mam rest s Cougarem myslim ???? a kdyz udelate kafe kary, ktery letos tusim v Praze nebyly ani jednou tak rad prijedu ukazat :)
Mám krom teda jiných teď 3 měsíce newedge mustanga s touhle 3.8 v6 a bohatě stačí. Ten podvozek je tak pomalej, že nevim jak bych s tím v8 jezdil. A zvuku pomohly magnaflow vyfuky :)
Já mel sluzebni O3 rs v dieselu a byl jsem spokojen. Ted mam o3 rs (tu ctyrokou) benzin 245 s diferencialem a sedmistupnovou dsg a jsem nadsenej. Dostal jsem ji loni v dubnu takze s tim jezdim rok a stala 810 000 a za ty penize parada. Na Normal rezim relativne tichy a pohodlny auto, ktery kdyz clovek potrebuje na dost a dost vykonu. A na rezim Sport to vsechno ztuhne a " znervozni " a je s tim na sluzebak spousta zabavy. Clovek to nesmi porovnavat se sportovnima autama. Tohle je takova sportovnější varianta praktickeho obyc auta a tak se to musi brat. Odveze to ctyrclenou rodinu prakticky s jakymkolo nakladem a kamkoli. A zaroven kdyz si chce tatka trochu zablbnout tak to celkem jde. Rekl bych ze pomer cena/vykon,vybava hodne slusne. U o4 benzinu jsem trochu v soku z te ceny. 940 uz je podle me raketa pokud to nebude mit v zakladu automat a milion veci v zakladu navic oproti tomu co mam ja. Prijde mi to jako brutal zdrazeni a uz ted budu muset tlacit na firmu aby zvedla budget ????
Já mam za 32 a lidi díky tomu jakej je tam interier koukaj dost závistivě :D
Kubo díky za článek. Takhle jsem se dlouho nezasmál a zároveň po roce ježdění v Escort kabrio můžu do puntíku potvrdit to co píšeš. Protože je to fakt na hovno celé, ale stejně to miluju a už se nemůžu dočkat až s ním zítra a v pátek zase vyrazím do práce (dnes jsem zlatým Probe). Sice budu ráno sedět v mikině Naketano s tlustým limcem vytaženým až k uším a bekovkou naraženou co nejvíc na hlavě nadávat jak to fouká, ale zároveň mě to bude strašně bavit a o to lepší pak bude odpoledne v tričku a na pohodu. Cabrio for ever a never :D
Nebyl. Nemůžu se tam jít podívat. Vím jak by to skončilo a měl bych doma průser :D Ono mě je vetšinou jedno (viz stav Probe při koupi) v jakým je to stavu. Vždycky se to dá opravit. Jen jde o to za kolik. Takže já zaslintám a radši nezastavuju :D
Kolem toho žlutého pickupu jezdim často a slintám. Mam daily car, kupe a kabrio a tak je pickup posledni chybejici kus. Ale manzelku zatim nepresvedcila ani moznost jezdit tim do zahradnictvi a nakupovat stromky, keře a zulove kameny ve velkem. To byl muj trumf a nevysel. Zatim ani argument, ze jsem letos jeste zadne nekoupil nepomohl :)))
No já aktuálně tři viz můj blog. Teď se mi zdá, že další už nepotřebuju. Ale předloni mi stačilo jedno a loni dvě.......:)))))
Souhlas s clankem. Za me je to presne o tom pořídit si auto o kterem jsem snil jako kluk. Byť nová auta jsou o dost lepší tak ten pocit toho kdyz ridim Probe mi to nedá :)
Ahoj. Děkuji moc za "ocenění". Asi se tedy přesunu od sázení na sport ke spisovatelství :))))
Pokusím se dorazit, ale Probe akorát zitra odvážím na renovaci do Ostravy takže dorazím pouze se služebním RS.
Hodne opomijeny a pritom velmi kvalitni vuz je Fiat Croma, ktera byla top modelem Fiatu a tak netrpi tolik na ruzne fiatacke neduhy. K tomu opravdu velky komfort. Kdyz to vezmes v automatu tak na dalky idealni. Kufr velky. Prostoru pro 4 taky dost a ceny vice nez priznive.
Já jsem nadšený řidič. O autech vim minimum v porovnani s nekterymi z vas, ale miluju je ridit a koukat na ne atd atd atd. A dopravat jim péči byť skrz ruce nekoho jiného. Moje ruce by jim rozhodne nepřispěly :)






