logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Dušan „duscheec“ Vácha

BydlištěČeské Budějovice
Registracepřed 7.2 rok.
Poslední aktivitapřed 7.1 rok.
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků2

Posledních 50 komentářů

0
duscheec
24. 8. 2018, 10:06
Suzuki S-Cross 1.0 BoosterJet: Jak je důležité míti charakter

Tak SX4 se vyráběla od roku 2006 až do roku 2014. To byl myslím čas na ukončení výroby, byť to bylo skvělé auto.Ale po téměř 9 letech již bylo zastaralé.

0
duscheec
24. 8. 2018, 09:57
Suzuki S-Cross 1.0 BoosterJet: Jak je důležité míti charakter

Krab: Tak trochu opravím Vaši domněnku že: "To už je normální čtyřválec motor , klasika Fiaťáckej co je i v Alfách Giuliettách.... Opravdu NE. Motor 1.4 BoosterJet opravdu není od Fiatu. Suzuki má VŠECHNY benzinové motory své. Od Fiatu mělo Suzuki dieselové motory - např. 1.9 nebo 1.9 DDiS.

-1
duscheec
23. 8. 2018, 14:45
Suzuki S-Cross 1.0 BoosterJet: Jak je důležité míti charakter

Tak to že mám účet dvě hodiny neznamená vůbec nic. Jen jsem články četl, ale až tento test mě vyprovokoval k reakci. Prosté. Líbí se mi jak reagujete na moji poznámku o projetí Evropy. Hezký úder zpět:) Ano měl jsem dodat že jižní a střední Evropu a pro přesnost vyjmenovat státy. Ano jezdím s autem hodně. Ale stejně jako Vy i já jsem si dovolil jen vyjádřit svůj názor - jiný pohled na stejný vůz.

-6
duscheec
23. 8. 2018, 11:10
Suzuki S-Cross 1.0 BoosterJet: Jak je důležité míti charakter

Tak to že něco funguje jinak než jsem doposud zvyklí, neznamená že to funguje špatně.Tlačítko zpět je na každé obrazovce, a když zrovna není umístěné na displeji, tuto funkci supluje tlačítko s domečkem. To je tak nějak intuitivní. Přítomnost jakéhokoliv systému, který mi výrobce poskytuje zdarma, nemohu přece chápat jako zápor. Pokud mi nevyhovuje, postačí jej prostě nepoužívat. Suzuki stejně jako většina japonských značek staví auta jinak než evropský výrobce tzn. není tam tak velká možnost personifikace. Ale zase to umožňuje vyrábět auta ve velkých sériích a tudíž levněji a s bohatou výbavou. Dále jsem nabyl pocitu, že více než o vozidle, jste nám sdělil Vaše subjektivní dojmy o počasí, jak Vás S-Cross nechytil za srdce a že vlastníte Stratus... Takže jasně preferujete jiná vozidla - vzhledově, motoricky. Ale Vaše literární pokusy ve stylu: " kamufláž severokorejské armády, vyrazit ze Sodomy, než ji hněv Boží spálí na popel..." jsou opravdu k pobavení. Na závěr - pokud nepochopím hlasové ovládání, použiji návod, případně navštívím prodejce a nechám si systém vysvětlit. S-CROSS ve výbavě Premium vlastním již druhým rokem, projel jsem s ním celou Evropu a musím říct, že moje pocity jsou zcela odlišné. Ovládání všech systému intuitivní, vůz je spolehlivý, nic mi ve vozidle nepřebývá a nic mi nechybí. Prostě dobře zvolená výbava.