načítám data...

goes

JménoRadek Ondrasik
BydlištěBrno-město
Registracepřed 5.7 rok.
Poslední aktivitapřed 5.6 rok.
Komentářů u článků10
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

go
goes
13. srpna 2018, 21:01
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Ano a stejne tak znam ridice co jen s pouziti. Pedalu brdzy spojky a plynu bez rucky uki s fwd krouzit krasne pretacive smyky.

go
goes
13. srpna 2018, 18:55
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Ono q4 funguje jen do cca 100 kmh pak prestava fungovat a je to ryzi awd a charakter se mirne meni nicmene nemuzu ted najit jedno video z jednoho ceskeho tesku. Tam kluci jeli pod plynem a bylo krasne videt jak zadek nema snahu se pretocit a cumak jde proste ven jak u fwd. Ale to je jedno

go
goes
13. srpna 2018, 13:39
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Druhe po fl bylo jen pujcene jelikoz semneveril ze se neco zasadne zmenilo. A krom oalubniho systemu zadne rozdily co by staly za rec.

Nedivej se na me hodnoceni nejak spatne. Ty minusy si clovek najde vsude. Jen proste ctu jak je auto zabavne. Fajn. Jenze vazi 2030 kg. Audi s6 s v8 vasi o 140 kg mene. Vazeno na vaze zadne cisla na netu. Sakra proc je take tezke? Rozlozeni hmotnosti je zaporne a auto jede na cumak. Uprimne nejvice to pripomina jizdu s audi s aktivnim zadnim difem. Divne na mase co :)

Ale i presto sem rad ze ho mam. Jo do prahy 130 tempomat za 12,5. Duni jak krava. V zatackach leti ven. A co :)

go
goes
13. srpna 2018, 13:28
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Ano zrejme nepochopeno ale to je jedno. Ja v nem chci jezdit presto jake je. Jenze ja ho popisu realne jake je a k tomu pridam ze presto ze takove je tak ho chci. A to jsem psal uz v tom prvnim prispevku.
Sle nebudu psat jak je tiche. Agilni. Ze jej lze individualizovat apod protoze takove proste neni.

go
goes
13. srpna 2018, 13:19
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Ja doufam ze pouziti metafory je jeste povoleno aniz se diskuze sklouzne do nejaky skrytych napadani.

Auto duni a to hodne. Vyfuk ma jen dva mody normal a sport. Vyfuk je bud hlucny nebo hodne hlucny. Kdyz srovam napr mustang s klapkou nebo bmw tak ty jsou tiche hlucne a moc hlucne.

Ice kod na tom nic nezmeni. Tam se meni logika razeni a reakci na plyn a pod. ne vyfuk.

Pokud to nekomu nevadi pak fajn. Znam i lidi kterym nepripadalo ze 1,9 tdi duni. Proc ne.

go
goes
13. srpna 2018, 13:16
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

To ano. Problem je pokud nekdo vesnickou tavernu predstavuje jako luxusni podnik apod. Uprimne ghibli neni zadne extra auto o kterem nekdo sni. Je to sedan vyssi stredni s kapku vyssim vykonem. Pochopim podobne emoce treba u Grandcabria. A cele ty emoce ghibliho jsou postaveny na tom logu. Uz kdyz si clovek jde pro to auto aniz v nem sedel tak je kolem nem aura a ta je dana tim logem. A uz to logo a zeme puvodu odpousti to co jinde neni myslitelne.
A ve finale v cem je ghibli dobre? Realne v nicem. Je tezke. Je nedotacive. Neni ani extra rychle. Ani komfortni. Ani luxusni. Ani nema kopec vybavy. Ale diky tomu logu je to kazdemu jedno a to je proste ujete.

go
goes
12. srpna 2018, 21:48
0
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Tocim Audi (a6,w7) s bmw (740,55i...) casto ale ztechhto veci jsem si nevsiml a ani nemam pocit ze by bylo bmw nejake lepsi. Ale tak sto lidi sto chuti. Ja bych nedal bmw design zase

go
goes
12. srpna 2018, 18:47
-2
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Co konkretne neni u Audi dotazene?

Jinak v obecne rovine nic moc mezi D3 a Mase neni. Pseudoauta typu Lexus nebo Genesis nejde brat vazne a nikdo jiny tu proste neni.

go
goes
12. srpna 2018, 12:38
2
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Jeste jedna dulezita vec. Zenske to auto totalne ignoruji. Zatimco chlapi tleskaji, davaji palec na krizivatce apod. Pro zenske je to jen bezny sedan. Takze pokud chce nekdi babolap udela deset roku stare kabrio od bmw lepsi praci :)

go
goes
12. srpna 2018, 00:56
9
Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Ja budu zase patrit za kacire, ale...

Podobne jako mnoho jinych testu Ghibliho i z tohoto jde dost citit to, ze je to pro autora velmi vyjimecna zkusenost s podobnymi vozy a tim je hodne ovlivneno. Pak z toho vyjde dost UAU test, ktery diky tomu nadseni neukaze onu realitu. Navic se to ani neslusi. Je to prece Maserati, to nemuze byt spatne a navic cokoli spatneho se zahodi s tim, ze to neni podstatne.

Za ty vice nez tri roky a 70tkm s Ghiblim a par tisic s Ghiblim po FL vidim spoustu veci jinak (obe verze S Q4).

Vezmu to poporade, nez to shrnu :)

Individualizace - zde opravdu neni co individualizovat, tech par veci vybavy co lze ma opravdu extremne daleko k programu, ktere nabizi nemecka D3 konkurence (audi, bmw, mb). U nich lze mit opravdu individualni vuz, Ghibli v podstate ne, protoze vyber barvy karoserie, calouneni a dekoru neberu za nic, co by clovek nemel treba i u Octavie. Pravy individualni program zde neni.

Sdileni s koncernem FCA - uprimne je to asi jedno. Kdyby palubni system byl k svetu, necht je klidne z Dacie, nicmene je dost otresny. Pravda po FL je to asi nejvetsi pokrok kupredu a to nejhorsi odpadlo, ale porad je to ovladani dost... no takove osobite. Nicmene kvalita jako takova je v pohode, tam neni co vytknout.

To jsou ty blbosti a ted k veci :)

Motor - jako fajn. Tri litry, sest valcu a 430 koni. Bohuzel je to nejslabsi agregat z konkurence. Ostatni maji o dva valce vice a o 20-50 koni vice a vyrazne lepsi dynamiku. Na to, ze Mase ma byt jeste nad D3, tak je v tomto ohledu za nimi. Samotny motor je fajn, dole zabere, nahore skonci. LInearita bez spicky. Nicmene je fikce psat o tom, ze by absentovaly turbo diry. Do 2500 otacek jsou pomerne silne a nad to zalezi hodne na tom, jak ma clovek roztoceny motor, pokud ho chce roztacet z klidu, je tam lag jako krava. Nicmene ve spojeni s ZF prevodovkou je vysledek hodne dobry, ale hraje ctvrte housle (chybi valce, chybi vykon..)

Zvuk - to je asi nejvetsi omyl. Motor zadny zvuk nema (obrazne), cele kouzlo je ve vyfuku. Je to asi jako u Mustangu GT pred a po FL. Oba motory jsou stejne, jen po FL pridali vyfuk s klapkou a je to "uplne jine auto". Cele kouzlo je proste ve vyfuku, takze pokud chce nekdo Mase zvuk u jine znacky, tak to zase takovy problem na trhu neni. Nicmene ano, zvuk je famozni a dokaze zbudit cele sidliste, kdyz se nastartuje na sport studeny motor s typickym italskym "syticem"

Duneni - nevyhoDou toho vyfuku je ovsem v tom, ze to auto je hlucne nebo extra hlucne a navic extremne duni. Pokud nekdo nadava na stare 1,9 TDI dizly, tak zde by si uzil. Nejhorsi je, ze to duneni je extremni okolo 2000 otacek a to je pasmo, kde ma clovek dalnichc 130-150. Takze cesta Praha-Brno je tedy pekne utrpeni a usi zalehnou po chvili. Proste na velke cestovani to z pohledu akusticke pohody neni, byt samotny aerodynamicky hluk apod. je minimalni.

Spotreba - v testu se pise o 9ti litrech. Uprimne za 70 tkm se mi ani jednu nepodarilo zajet nadrz pod 10 Litru. I kdyz jsem jednou zkousel jet celou nadrz 90-100 po okreskach a dalnicich, tak na konci bylo 10,5. Jet za 9 delsi usek je z meho pohledu nerealne.

Podvozek - za mne asi to nejlepsi na auto. Je to asi nejlepe odladeny podvozek beznych vozu, ktery stoji na velkych kolech (ja 21"). Tak funkcni podvozek jsem proste jeste nezazil a to i na nasich tankodromech.

Jizda - alfou a omegou je velka vaha (s Q4 vazi pres 2 tuny, tedy o 150 kilo vice jako treba 8mi valcova S6...) s tim, ze ani rozlozeni neni 50:50 ale o cca 5% mimo. Nicmene ma to tezky cumak a to hodne. Auto je silne nedotacive a pokud se clovek docka alespon mirne neutrality je rad. Gibli i pod plynem jde rado cumakem ven a jizda okreskami je proste utrpenim, protoze to neni zabava, ale neustaly boj, jak to auto srovnat a jak vykrouzit zatacku. Verze bez 4kolky je v tom mirne lepsi, ale ten cumak je stejne tak tezky, byt celkovy dojem o je mirne lepsi.

Za mne je to fajn auto, ale... kdyby toto auto postavilo Audi, BMW nebo Mercedes, tak se na nej snese neskutecna vlna negativnich reakci. Jenze u Maserati se to nejak odpousti s tim, ze to je prece Ital a ten prece na to ci ono nejezdi a podsatna je ta jizda. Jenze ani ta jizda neni nijak extra zabavna a uprimne nemecke stroje jsou do znacne miry zabavnejsi, byt uznavam, nemaji tu zvukovou kulisu a ano, Maserati zni lip.

Faktem taky je, ze ty prodeje nejsou nic moc. Po puvodnim boomu doslo k poklesu. Ono hodne lidi to zkusilo misto D3, jenze zjistilo, ze zatimco D3 funguje tak, jak clovek ocekava, zde to neni. A ten pocit z trojzubce a jakehosi splneneho snu se taky nekona. Tudiz krom jednoho majitele neznam nikoho, kdo by pokracoval, ale jde zpet k D3...

Nicmen i presto, k tomu mam takove prirovnani. Nemecke auta jsou jako skvela manezlka. Vyborne se stara o domacnost, vari, pere, zehli, vzdy je uklizeno, vzdy tepla vecere. Navic je porad jeste pekna a i ten sex neni uplne spatny. Italske auto je naopak jako milenka. Je pekna, ale desne utraci. Nic neudela, s nicim nepomuze, neni na ni spolehnuti. Ve finale ani v te posteli za moc nestoji. Ale presto se spouta chlapu rozvede a jde za milenkou... a hned jak to udelaji, tak si rvou vlasy.

Takze za mne, pokud ma nekdo moznost, necht do toho jde, sice bude hodne nadavat, sice ho pozavodi kde kdo, sice si moc neuzije, ale ono to nejak iracionalne funguje.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem